Moth..f...er?quote:
Hard doodgaanquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat.
Kijk jij geen films ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het zijn nou weer niet echt vrouwenfilms he.quote:
Ik vond dat zelf ook veel te grappigquote:
Hij vond al die aandacht briljant, dus prima tochquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond dat zelf ook veel te grappig
Maar maar... die moet je als vrouw toch zelfs een jeer gezien hebben ?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn nou weer niet echt vrouwenfilms he.
Trut.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
De vorige keren ging ik toen ik er last van ging krijgen als in 'm'n haar zit af en toe tussen m'n elleboog en bureau vast', of 'het wordt lastiger m'n haar tussen m'n tas en rug vandaan te trekken'![]()
Ik heb sowieso nog nooit moeite gehad met borstelenHet glijdt er gewoon doorheen
Als ik weinig tijd heb en ik moet wel een beetje knap onder de douche vandaan, dan haal ik alleen een borstel door het allerbovenste stukje, tot aan waar het elastiekje komt zegmaar, en dan hup, knotje in, het droogt wel op de fiets!
En als ik dan aan kom op bestemming dan is m'n haar wat droger en zijn alle klitten er alweer uitgevallen en is zit het prima
quote:
Bios is juist leuk.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Duurt te lang, geen tv, geen zin in bios.
Waarom moet dat? Zo briljant zijn ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar maar... die moet je als vrouw toch zelfs een jeer gezien hebben ?
oowh, blijkbaar fietsie ook niet.
Stiekem best grappigquote:
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar maar... die moet je als vrouw toch zelfs een jeer gezien hebben ?
oowh, blijkbaar fietsie ook niet.
Pics?quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem best grappig
Als je tenminste niet zo een hebt als fietsie
Deze, deel 2 is nu op tv, is uit 1990quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die is ondertussen al 20 jaar oud ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |