Plopplop plopperdeplopquote:
Ja, voorgevoel -e. Typefoutje hè.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef Muck het volgende:
Voor de liefhebbers: mijn laatste naaiproject:TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Laatst ging meneer taart gewoon met bubblewrap richting de prullenbakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Schandaligquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laatst ging meneer taart gewoon met bubblewrap richting de prullenbak![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn laatste naaiproject zal ik maar niet posten.
Om 20.00u ging het over seks, nu mag het eigenlijk niet meer. Maar omdat je 12,5u op school hebt gezeten en omdat je nijn bent mag het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Toch moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oh ja pff regelsquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om 20.00u ging het over seks, nu mag het eigenlijk niet meer. Maar omdat je 12,5u op school hebt gezeten en omdat je nijn bent mag het wel
Eigenlijk zou ik gewoon gelijk moeten scheidenquote:
Eigenlijk wel ja. Dit kan écht nietquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik gewoon gelijk moeten scheiden
Buuuh!quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef essnhills het volgende:
De bubbeltjes zijn bijna allemaal geplopt
Ik zal het hem na de koffie wel vertellenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Dit kan écht niet
*Schat, ik wil van je scheiden*quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal het hem na de koffie wel vertellen
Wij hebben nog wel een kamer over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik gewoon gelijk moeten scheiden
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Schat, ik wil van je scheiden*
*wat? Wait, WAT? Waarom?![]()
*
*Ik kan écht niet getrouwd zijn met een man die bubblewrap ongeplopt weggooit*
Passen we daar met zijn drietjes in?quote:
Ik zou het hem laten lezen, is het gelijk duidelijkquote:
Natuurlijk niet, waar moet je dan al je bubblewrap bewaren?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Passen we daar met zijn drietjes in?
Oh, ja, vet handigquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:20 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik zou het hem laten lezen, is het gelijk duidelijk
We doen het wel anders. D bij muppet op de kamer. T een eigen kamer en jij bij ons.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Passen we daar met zijn drietjes in?
Om me heenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, waar moet je dan al je bubblewrap bewaren?
En op de muren plakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Das alweer twee jaar geleden geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ehm...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
We doen het wel anders. D bij muppet op de kamer. T een eigen kamer en jij bij ons.
WATquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Das alweer twee jaar geleden geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |