Hence the kusjeS eropquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, jij wilt er meer.
Moment, dan ga ik er ven voor zitten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik heb ook koffiequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef Muck het volgende:
Voor de liefhebbers: mijn laatste naaiproject:wist niet dat jij aan bondage deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
je voorgevelquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
Whihi. Iemand appte net: mijn voorgevel heeft het niet vaak mis
Zwanger.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
Whihi. Iemand appte net: mijn voorgevel heeft het niet vaak mis
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef Muck het volgende:
Voor de liefhebbers: mijn laatste naaiproject:Je bent een uur te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Klopt. Problemen mee?quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij maakt er zelf meer van. Volgens mij had ik het er over eentje in eerste instantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |