Om me heenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, waar moet je dan al je bubblewrap bewaren?
En op de muren plakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn laatste naaiproject zal ik maar niet posten.
Das alweer twee jaar geleden geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ehm...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
We doen het wel anders. D bij muppet op de kamer. T een eigen kamer en jij bij ons.
WATquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Das alweer twee jaar geleden geloof ik
Ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm...
Nou, okee!
Ik snurk wel hoor, soms
quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En op de muren plakken![]()
![]()
Ja, want iedereen ging spelen met de muren, natuurlijk. En dan huilen als alles geplopt wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Wat binnen tien minuten was, obviously)ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Duhh, je kan niet niet ploppen in zo'n situatiequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want iedereen ging spelen met de muren, natuurlijk. En dan huilen als alles geplopt was![]()
(Wat binnen tien minuten was, obviously)
De eerste keer wel jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef JJH het volgende:
Dan word tegen de muren oprennen opeens wel leuk.
Net iets ernaast er tegen aanrennen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
De eerste keer wel ja![]()
Daarna kom je gewoon weer hard aan hoor
quote:
quote:
Nee, maar kwam het wel veel tegen. Ook wat klasgenootjes met een Penny Agendaquote:
quote:
Had mijn zus ookquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar kwam het wel veel tegen. Ook wat klasgenootjes met een Penny Agenda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |