Daar kan jij met je tere zieltje niet tegen natuurlijk, gepraat over seks en tetten etc.quote:
Vertel maar dan, wat weet je er al over?quote:
Waarom?quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar kan jij met je tere zieltje niet tegen natuurlijk, gepraat over seks en tetten etc.
Dat het iets met perenijs isquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Vertel maar dan, wat weet je er al over?
Het gaat dan ook om de inhoudquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik open alleen maar kuise topics hoor.
seks met perenijs, dat moet dus over een vluggertje gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:06 schreef drakin het volgende:
[..]
seks met perenijs, dat moet dus over een vluggertje gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:55 schreef essnhills het volgende:
Moet je sneller likken, dan druipt het niet zo."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Perenijsje dan maar?quote:
Lekkerquote:
Criminal Minds om half negenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:07 schreef gianni61 het volgende:
moeilijk keuze van de avond. wat ga ik op tv kijken
Ik ga hopelijk zo een digitennekastje ophalen in het complex. Zo'n digitenne-abo wordt hier veel gedeeld, en er was er eentje net afgelopen weekend verhuisd en die kan ik misschien overnemenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:07 schreef gianni61 het volgende:
moeilijk keuze van de avond. wat ga ik op tv kijken
Kun je toch net zo goed bij Digitenne zelf afsluiten dan?quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk zo een digitennekastje ophalen in het complex. Zo'n digitenne-abo wordt hier veel gedeeld, en er was er eentje net afgelopen weekend verhuisd en die kan ik misschien overnemen
goeie keus want GROENNNNNquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk zo een digitennekastje ophalen in het complex. Zo'n digitenne-abo wordt hier veel gedeeld, en er was er eentje net afgelopen weekend verhuisd en die kan ik misschien overnemen
nee, het is woensdag dus sytycd. maar eris ook een slechte film met scarlett johanson op tv.quote:
Nee, je kan bij zo'n abo 1, 2 of 3 kastjes doen. 1 kastje is 12,50 p/m, 2 kastjes is 16,50 en 3 kastjes is 20,50.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun je toch net zo goed bij Digitenne zelf afsluiten dan?
Ahzo, maar het staat wel op een andere naam.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, je kan bij zo'n abo 1, 2 of 3 kastjes doen. 1 kastje is 12,50 p/m, 2 kastjes is 16,50 en 3 kastjes is 20,50.
20,50 / 3 is 6,85 per maand, dat is bijna de helft goedkoper
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ahzo, maar het staat wel op een andere naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |