quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Over onze Maris? Nee, maar we kunnen hier wel speculeren.quote:
We hebben een WGR-forum, voor al dit soort vragen. Werk en de wet en geld en alles wat daartussen zit. Dus dan moet je niet in NWS FB zijn, maar in WGR FB.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:37 schreef woxxel het volgende:
Ik ben ontslagen.
Dus ik moet naar het uwv.
Nou weet ik al dat ik dan moet solliciteren.
Maar hoeveel sollicitaties per week moet ik dan doen?
http://forum.fok.nl/quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:45 schreef woxxel het volgende:
Is er ook ergens een lijstje te vinden waar al die afkortingen voor staan. ?
Wgr fb ?(dat moet je maar net weten
Zou niet weten waarom dat allemaal in de OP moet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:25 schreef Klokov het volgende:
Graag een update van de OP (suggestie via de link): NWS / SGP vraagt geld voor campagne tegen vreemdgaan
M.i. is het een goede toevoeging aan de OP. Nergens in het nieuwsbericht wordt gerept over de mogelijkheid om te doneren, noch de website van de SGP, noch over het verzinnen van een slogan. Denk dat met name die laatste nog wel eens leuke reacties kan opleveren. Niet iedereen zal heel het topic doorscrollen. Daarom kan je beter gewoon alle relevante informatie centraal in de OP plaatsen en volgens mij valt deze toevoeging onder relevante informatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat allemaal in de OP moet.
Staat nu al in het topic.
Bij andere topics wordt ook niet elke update in de OP gezet.
In post 127 ja. Voor mensen met de standaardinstelling van 25 posts per pagina staat dit dus op pagina nummer 6. Je gaat mij niet vertellen dat je denkt dat mensen echt alle 6 pagina's gaan bekijken. De eerste reactie in het topic dat ik opende zegt al genoeg over de relevantie van de toevoeging. Wat is het grote probleem dat je het niet in de OP wil hebben staan? Het is relevante informatie over het onderwerp waar de TT over gaat. Als je wil post ik hem wel vol en dan zet ik het er zelf wel inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
Staat in het bestaande topic.
Als je dat niet in kan zien ben je gewoon een ontzettende kanalenveger.
quote:
Dit lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je wil post ik hem wel vol en dan zet ik het er zelf wel in
Is toch stoer joh, van zo iets kinderachtigs een piswedstrijdje makenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet zo'n goed idee.
Wil je nog reageren op de rest van mijn post?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet zo'n goed idee.
Nee, met het zinnetje waar ik op reageerde heb je jezelf al gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wil je nog reageren op de rest van mijn post?
Wat is dit nu weer voor belachelijke redenatie? Als je er niet uitkomt mag je ook gewoon zeggen: "omdat ik dat zeg", waarna je met je vuist op tafel slaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, met het zinnetje waar ik op reageerde heb je jezelf al gediskwalificeerd.
Hoe bedoel je? Ik ben TS niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:03 schreef woxxel het volgende:
Je kan toch zelf het rekening nummer er op zetten
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
In post 127 ja. Voor mensen met de standaardinstelling van 25 posts per pagina staat dit dus op pagina nummer 6. Je gaat mij niet vertellen dat je denkt dat mensen echt alle 6 pagina's gaan bekijken. De eerste reactie in het topic dat ik opende zegt al genoeg over de relevantie van de toevoeging. Wat is het grote probleem dat je het niet in de OP wil hebben staan? Het is relevante informatie over het onderwerp waar de TT over gaat. Als je wil post ik hem wel vol en dan zet ik het er zelf wel in
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schuldbriefje. Elke note is 5 euro betalen aan Danny.
En dat hoor ik nu?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schuldbriefje. Elke note is 5 euro betalen aan Danny.
Gefixed.quote:Op zondag 22 maart 2015 04:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ontopic; heb deel 2 van het ING-topic geopend maar mobiel laadt de OP niet. Verzoek tot reeksen en OP plakken por favor.
Cuidense mucho
Oke bedanktquote:Op zondag 22 maart 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat topic staat in LIF.
Kun je beter in de feedback daar vragen: LIF / LIF feedback topic
Heb je de TT gezien?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
NWS / Arjen Lubach wil farao der Nederlanden worden
Waarom is dit niks voor NWS?
Ja. Dat is gewoon nieuws, of je het nou onzin vindt of niet.quote:
Dat is helemaal geen nieuws.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja. Dat is gewoon nieuws, of je het nou onzin vindt of niet.
Dat is zeker wel nieuws.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen nieuws.
Hier past het wel: NWS / [1 APRIL] 'Nieuws' post het hier.
quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef NotYou het volgende:
Onterecht gesloten, er is sprake van een serieus burgerinitiatief en sowieso is dit naast al dan niet grappige satire ook openlijke kritiek op de monarchie. Ik zie niet in waarom dit minder nieuwswaarde zou hebben dan een persbericht en/of demonstratie van een actiegroep.
Komt nog eens bij dat een youtube-video geheel zonder nieuwswaarde, over een fan van een popgroepje, hier kennelijk wel een topic rechtvaardigt:
NWS / Meisje zegt gedwongen te zijn door RTL
Eens. Wut? Ja, eens.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef NotYou het volgende:
Onterecht gesloten, er is sprake van een serieus burgerinitiatief en sowieso is dit naast al dan niet grappige satire ook openlijke kritiek op de monarchie. Ik zie niet in waarom dit minder nieuwswaarde zou hebben dan een persbericht en/of demonstratie van een actiegroep.
Komt nog eens bij dat een youtube-video geheel zonder nieuwswaarde, over een fan van een popgroepje, hier kennelijk wel een topic rechtvaardigt:
Dat had ook niet veel nieuwswaarde, al heeft de handelswijze van RTL wel iets meer nieuwswaarde dan Lubach met zijn voorstel.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:18 schreef NotYou het volgende:
Oh ja, waarom dan? Ophef rond Genemans en diens handelswijze lijkt me nou bij uitstek iets voor SHO. Daarbij één bron is geen bron. Nieuwswaarde?quote:Op maandag 23 maart 2015 17:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ook niet veel nieuwswaarde, al heeft de handelswijze van RTL wel iets meer nieuwswaarde dan Lubach met zijn voorstel.
Het ene is al gebeurd, het andere gaat nooit gebeuren.quote:Op maandag 23 maart 2015 17:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh ja, waarom dan? Ophef rond Genemans en diens handelswijze lijkt me nou bij uitstek iets voor SHO. Daarbij één bron is geen bron. Nieuwswaarde?
Het gaat om het burgerinitiatief. Er zijn voor verschillende burgerinitiatieven al topics verschenen.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ene is al gebeurd, het andere gaat nooit gebeuren.
Dus is het vreemd dat dit burgerinitiatief geen eigen topic in NWS krijgt terwijl er ook al in verschillende media over geschreven is.quote:
En het komt in diverse media. Maar als er geen plaats is voor wat luchtiger nieuws hier, dan snap ik dat ook.quote:
Dat zou ik toejuichen, maar dan wel consequent svp, want er verschijnen genoeg topics waarvan ik denk 'moet dit serieus in NWS, ja?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En het komt in diverse media. Maar als er geen plaats is voor wat luchtiger nieuws hier, dan snap ik dat ook.
Er is een geschil tussen twee partijen (die deelneemster aan dat programma en de producent) waarbij één een amateuristische video op youtube zet. Dat is geen nieuws.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ene is al gebeurd, het andere gaat nooit gebeuren.
Als dat topic niet zo gigantisch verkloot zou worden was dat ruimen helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:45 schreef DeJori het volgende:
Nondeju man, zijn de mods vandaag ongesteld? Zo kom je wel tot post #900 in Passagiersvliegtuig neergestort in Zuid-Frankrijk
Alsof de posts die weggehaald worden zo wereldschokkend of aanstootgevend zijn. Dat weghalen maakt het bovendien alleen maar nog meer onleesbaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als dat topic niet zo gigantisch verkloot zou worden was dat ruimen helemaal niet nodig.
Serieus, er wordt echt intens ongesteld geruimd, als opmerkingen over de media die dit nieuws brengen al worden opgeruimd dan hou je <50% van de posts over in zo'n topic, wat het lezen intens kut maakt ,aangezien de pagina steeds verspringt, quotes niet meer herleiden naar een post, etc. Flikker dan het hele zaakje gewoon ff op slot voor 15 minuten met de waarschuwing dat t dicht blijft als mensen niet normaal reageren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als dat topic niet zo gigantisch verkloot zou worden was dat ruimen helemaal niet nodig.
Het zijn allemaal ritsen reacties op verwijderde kutposts die worden weggehaald.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsof de posts die weggehaald worden zo wereldschokkend of aanstootgevend zijn. Dat weghalen maakt het bovendien alleen maar nog meer onleesbaar.
Een livetopic hierover dichtgooien omdat wat figuren zich niet kunnen gedragen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus, er wordt echt intens ongesteld geruimd, als opmerkingen over de media die dit nieuws brengen al worden opgeruimd dan hou je <50% van de posts over in zo'n topic, wat het lezen intens kut maakt ,aangezien de pagina steeds verspringt, quotes niet meer herleiden naar een post, etc. Flikker dan het hele zaakje gewoon ff op slot voor 15 minuten met de waarschuwing dat t dicht blijft als mensen niet normaal reageren.
Najah waarom niet? Ff een timeout, dit maakt het er niet leesbaarder op, zeker als er onderling mensen ook nog op elkaar gaan reageren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een livetopic hierover dichtgooien omdat wat figuren zich niet kunnen gedragen?
Kunnen beter die figuren er even af.
Het is nu live.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah waarom niet? Ff een timeout, dit maakt het er niet leesbaarder op, zeker als er onderling mensen ook nog op elkaar gaan reageren.
Dit dus. Er zijn altijd mensen, waaronder ik, die niet alle topics even serieus nemen omdat je met humor héél véél ellende kunt nuanceren. Cliniclowns zijn ook geen psycho's die kicken om met terminale kinderen te werken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alsof de posts die weggehaald worden zo wereldschokkend of aanstootgevend zijn. Dat weghalen maakt het bovendien alleen maar nog meer onleesbaar.
Sinds de mods nu lijken in te grijpen alsof Fok een serieuze site is. Dat is het niet, zal het nooit zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:28 schreef Tchock het volgende:
Waarom worden er allemaal posts met kritiek op de Telegraaf verwijderd? Sinds wanneer mag dat niet en op welke grond?
Ja tuurlijk, ik zit hier alleen te modden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:25 schreef starla het volgende:
[..]
Dit dus. Er zijn altijd mensen, waaronder ik, die niet alle topics even serieus nemen omdat je met humor héél véél ellende kunt nuanceren. Cliniclowns zijn ook geen psycho's die kicken om met terminale kinderen te werken.
Dat gezegd hebbend vind ik ook het selectieve modereren erg aanmatigend van ene moderator specularium. Zelf off topic, collega's mods off topic, maar dat mag allemaal, want het is weer het bekende ons-kent-ons inconsequente kutkliek op fok. Excusez mes mots (allitereert zo lekker).
Geen idee waarom dat weg is, zal wel offtopic geweest zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:28 schreef Tchock het volgende:
Waarom worden er allemaal posts met kritiek op de Telegraaf verwijderd? Sinds wanneer mag dat niet en op welke grond?
Ja, erg offtopic om te discussieren hoe media met zo'n ramp omgaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat weg is, zal wel offtopic geweest zijn.
Het gaat niet over schijtlol. Hier verwijder je (of iemand anders?) een post met de tekst:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik zit hier alleen te modden.
Als je alleen maar komt om te kutten kun je beter een ander topic zoeken.
De bedoeling is dat mensen het nieuws kunnen volgen, en niet eerst door een kilometer schijtlol moeten gaan.
Wat is daar schijtlol aan? Het is een terecht punt in een topic dat op dat moment over de rol van de media ging. Even later wordt er ook een post van Insomnia verwijderd die kritiek levert op het verwijderden van posts over de Telegraaf, zo wordt het nog verdachter natuurlijk.quote:Er zal er toch één iemand zijn binnen de redactie van de Telegraaf die een beetje moreel besef kan tonen, kom op: ÉÉN PERSOON?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat niet over schijtlol. Hier verwijder je (of iemand anders?) een post met de tekst:
[..]
Wat is daar schijtlol aan? Het is een terecht punt in een topic dat op dat moment over de rol van de media ging. Even later wordt er ook een post van Insomnia verwijderd die kritiek levert op het verwijderden van posts over de Telegraaf, zo wordt het nog verdachter natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat weg is, zal wel offtopic geweest zijn.
Ahaquote:
quote:Misschien is dit het begin van een grote omwenteling van mentaliteit, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ze zich waarschijnlijk gewoon vervelen en lekker op de knopjes lopen te rammen.
De vraag stellen is hem beantwoorden, lijkt me.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:28 schreef Tchock het volgende:
Ik vond dit allemaal wat overdreven toen ik het eerst last, maar nu in het topic:quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:25 schreef starla het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbend vind ik ook het selectieve modereren erg aanmatigend van ene moderator specularium. Zelf off topic, collega's mods off topic, maar dat mag allemaal, want het is weer het bekende ons-kent-ons inconsequente kutkliek op fok. Excusez mes mots (allitereert zo lekker).
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:51 schreef Frutsel het volgende:
zwarte doos al gevonden? dat zou snel zijn...
Een mod zelf. En dat is geen schijtlol of offtopic. Man man manquote:
Die onderste was vroeg in de middag al verwijderd. In een tijd dat ik specu daar niet heb gezien. Kan een FA (als ze willen) nakijken. En Tem is een prima gozer als mod en als user en als persoon verder, maar dat topic even verschoond willen houden van bagger. Dus weg. En niet pas toen jij hier je klacht formuleerde.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond dit allemaal wat overdreven toen ik het eerst last, maar nu in het topic:
[..]
[..]
Een mod zelf. En dat is geen schijtlol of offtopic. Man man man
edit: En dat is niet om Tem af te vallen want ik vind hem een prima user, maar het geeft de hypocrisie van de NWS-staf wel goed aan.
edit 2: Nu wel verwijderd
Gaat zo weer open... even wat opruimen en verzamelen.. sommigen hebben duidelijk niets geleerd van de week.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:21 schreef Lienekien het volgende:
NWS / Passagiersvliegtuig neergestort in Zuid-Frankrijk #13
Waarom zit deze op slot?
Okayquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat zo weer open... even wat opruimen en verzamelen.. sommigen hebben duidelijk niets geleerd van de week.
Kickje ONZ is dan ook beter voor sommigen, kunnen ze daar hun plasje doen (al dan niet in de cockpit)quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay![]()
Ik had allang de moed opgegeven om uberhaupt nog te modereren in dit soort nieuwstopics.
Men vond het nodig om naast een paar grappen (die gewoon net zo onder vrijheid van meningsuiting vallen als onzinnige comments als "is er al nieuws?") van mij, ook de serieuze posts te verwijderen en met een bannetje van 2 dagen te komen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 01:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Die onderste was vroeg in de middag al verwijderd. In een tijd dat ik specu daar niet heb gezien. Kan een FA (als ze willen) nakijken. En Tem is een prima gozer als mod en als user en als persoon verder, maar dat topic even verschoond willen houden van bagger. Dus weg. En niet pas toen jij hier je klacht formuleerde.
En ja, wow! soms mis je even wat omdat het zo snel gaat. Typ een klacht naar forum.fok.nl. Of post even een link al dan niet via TR of hier, welke post we dan zo schandalig zijn vergeten te modereren.
mods kunnen niet bannen, bans mogen door ons niet besproken worden, voor uitleg kan je mailen naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:26 schreef Morendo het volgende:
Ik ben trouwens twee dagen geschorst geweest, maar waarom eigenlijk? Ik kan me niet herinneren dat ik iets onoorbaars geschreven heb.....
Jup, duidelijk dat de teugels ineens aangehaald worden. Niet slecht an sich, maar men schiet nu soms een beetje door waardoor dit soort topics wat onleesbaar worden. Al vind ik Frutsel z'n oplossing (even slotje, ruimen, weer open) handiger dan Specularium en co, toen kon je nog geen post lezen of hij sprong alweer omhoog/omlaag doordat voorgaande posts werden verwijderd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men vond het nodig om naast een paar grappen (die gewoon net zo onder vrijheid van meningsuiting vallen als onzinnige comments als "is er al nieuws?") van mij, ook de serieuze posts te verwijderen en met een bannetje van 2 dagen te komen.
Overgevoelig gezeik. Dat topic raakt binnen een uurtje vol. Bovendien; als je een grap niet leuk vindt, reageer je niet. Vind je hem wel leuk, plaats je een smiley.
Dat is al enkele millenia beleid op FOK!, maar bij dit vliegtuig (?) is het opeens not done.
Edit; ik zie dat Morendo naast me in de lege aankomsthal stond...
Terecht verwijderd. Ik had het hele topic niet gevolgd en zat in de trein na een lange dag werken en was een beetje flauw, vandaar dat garpje. Ik snap prima dat de mods van NWS het verwijderd hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond dit allemaal wat overdreven toen ik het eerst last, maar nu in het topic:
[..]
[..]
Een mod zelf. En dat is geen schijtlol of offtopic. Man man man
edit: En dat is niet om Tem af te vallen want ik vind hem een prima user, maar het geeft de hypocrisie van de NWS-staf wel goed aan.
edit 2: Nu wel verwijderd
Dat is dus gelijk het probleem, als wij die onzin niet weghalen ben je zo 3 topics vol troep en zonder nieuws verder.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overgevoelig gezeik. Dat topic raakt binnen een uurtje vol.
Het schrikt mensen die zo nu en dan wat nieuws mee willen krijgen wel af heb ik gemerkt. Voor actualiteiten kan je FOK! eigenlijk maar beter vermijden bij dergelijke onderwerpen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is dus gelijk het probleem, als wij die onzin niet weghalen ben je zo 3 topics vol troep en zonder nieuws verder.
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Nederland gaat experimenteren met het basisinkomen. #2
NWS / Nederland gaat experimenteren met het basisinkomen.
Kan die gereekst worden?
Die was gisteravond al weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 06:37 schreef reza1 het volgende:
NWS / [NWS FeedBack] Kom hier met al uw frustraties.
Hij heeft weer een nieuw account.
Saudie_Falcon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |