abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150663636
quote:
Afgelopen donderdag was de eerste aflevering van Superfans: Mijn Idool Is Mijn Leven waarin twee One Direction fans gevolgd werden. In een van de fragmenten is bijvoorbeeld te zien dat de twee gekkies de wassenbeelden van One Direction aflikken en tongzoenen. Ook worden er foto's gemaakt en op een BH gezet. Twitter ging los met haattweets en mensen die niet bijkwamen van het lachen door deze twee vreemde vogels.

Een van de meisjes heeft nu een filmpje geüpload waarin ze zegt dat ze gedwongen is door RTL om deze rare dingen te doen, anders mocht ze niet naar het concert. Oke, we weten allemaal dat de meeste dingen bij RTL gescript zijn. Maar iemand dwingen om dingen te doen anders mag ze niet naar het concert? Dat gaat zelfs voor RTL te ver, denk ik. En ookal hebben de programmamakers dit gezegd, dan is het alsnog haar eigen keus/schuld geweest om deze dingen te doen.
Message for One Direction, Please share this as m…:
Superfan zegt gedwongen te zijn door RTL

Wat denken jullie? Is dit meisje echt gedwongen, of schaamt ze zich over wat ze gedaan heeft en zegt ze nu maar dat het moest?
(she/her)
  zondag 15 maart 2015 @ 15:13:34 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_150663672
Tuurlijk is ze gedwongen. Zo werkt TV, alles wordt aangedikt of in scene gezet.
pi_150663731
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:13 schreef BasEnAad het volgende:
Tuurlijk is ze gedwongen. Zo werkt TV, alles wordt aangedikt of in scene gezet.
Veel is gescript ja, maar "Doe dit of je mag niet naar het concert" ? :')

En het dan toch doen is je eigen schuld, niets gedwongen. Gewoon dom dat je zoiets doet.
(she/her)
  zondag 15 maart 2015 @ 15:14:48 #4
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_150663732
Niet gedwongen, hoogstens aangemoedigd.
pi_150663757
Het feit dat je jezelf totaal voor lul wilt zetten op nationale tv voor kaartjes toont toch voldoende aan dat je een doorgedraaide fan bent?
pi_150663801
quote:
7s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef Twiitch het volgende:
Niet gedwongen, hoogstens aangemoedigd.
Precies dit
(she/her)
pi_150663824
Ze heeft zelf toegegeven bij Life 4 You dat ze het niet raar vind om terug te zien, en dat haae toekomstige partner er maar mee moest leven.
pi_150663842
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef MotherFoker het volgende:
Ze heeft zelf toegegeven bij Life 4 You dat ze het niet raar vind om terug te zien, en dat haae toekomstige partner er maar mee moest leven.
Ook dat is heel vreemd.
(she/her)
pi_150663845
Die video. _O- Op het eind zit ze serieus te janken?
pi_150663847
als je zo een hoofd hebt is alles wat op je af komt verdient en dan ook die bagger muziek aanhangen en wel lekker $$$ vangen als je met je walvisbek op RTL komt maar huilie huilie op youtube als mensen je op twitter uitlachen

donder een eind op in het einde heeft zij vrijwillig die onzin gedaan als rtl haar echt had gedwongen dan hadden die beelden er heel anders uitgezien

gwn geen aandacht aan besteden pls dit is precies wat zij wil
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_150663859
Volgens mij kan ze gewoon niet tegen de haat en het uitlachen wat er nu gebeurt en verzint ze nu maar dingen
(she/her)
pi_150663862
Ik wil die beelden zien. Waar zijn ze te vinden?
pi_150663872
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef AhmedJaret het volgende:
als je zo een hoofd hebt is alles wat op je af komt verdient en dan ook die bagger muziek aanhangen en wel lekker $$$ vangen als je met je walvisbek op RTL komt maar huilie huilie op youtube als mensen je op twitter uitlachen

donder een eind op in het einde heeft zij vrijwillig die onzin gedaan als rtl haar echt had gedwongen dan hadden die beelden er heel anders uitgezien

gwn geen aandacht aan besteden pls dit is precies wat zij wil
_O_
(she/her)
  Donald Duck held zondag 15 maart 2015 @ 15:17:58 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_150663876
Gekke mensen. Je kunt ook doordraaien in fan zijn van iemand.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Forum Admin zondag 15 maart 2015 @ 15:18:39 #15
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_150663898
Tegenwoordig is alles, maar dan ook echt alles wat je op tv ziet gescript.

Nu kan ik me voorstellen dat ze die meisjes nog een beetje aangemoedigd hebben ook..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_150663902
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil die beelden zien. Waar zijn ze te vinden?
Hoogtepunten staan hier

Overdreven Superfans van 1D
(she/her)
pi_150663918
:')
Ура для россии
  zondag 15 maart 2015 @ 15:19:05 #18
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_150663921
:')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_150663930
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ook dat is heel vreemd.
Ze heeft zelfs via Ewout tickets gekregen om bij RTL Late Night te zijn. Aka gewoon ff alles lekker kassen en dan janken en zeggen dat ze het niet wilde, ze gaf zelf toe dat ze zo gek was en dat het haar acties waren. Zelfs bij Life 4 You heeft Carlo gezegt dat ze een beetje doordraaide omdat ze zei dat ze haar herkende/kenden.

Edit; Ze heeft zelf tickets voor beiden concerten gekocht! De 1e had ze zitplaatsen met Ewout en de 2e had ze staanplaatsen.
pi_150663948
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoogtepunten staan hier

Dank
  zondag 15 maart 2015 @ 15:22:07 #21
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_150664105
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

Veel is gescript ja, maar "Doe dit of je mag niet naar het concert" ? :')

En het dan toch doen is je eigen schuld, niets gedwongen. Gewoon dom dat je zoiets doet.
Tuurlijk is het dom, maar tis onder zo veel druk wel lastig het niet te doen.
pi_150664152
:') :')

dom wijf
pi_150664156
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoogtepunten staan hier

Het is duidelijk dat dat meisje niet helemaal goed bij haar hoofd is.
pi_150664186
serieus dat filmpje ook ik hoop dat het flink wordt gemirrored op liveleak tumblr en elke website zodat als ze inziet dat ze kk dom bezig is dat filmpje weg wil halen en dan er achter komt dat alles wat ze heeft gedaan gewoon de rest van haar leven mee moet doen

ze is over de 20 en dan gaat ze youtube filmpjes plaatsen met geschreven tekst en smileys nou kom op zeg

op een gegeven moment moet je ook gewoon realistisch zijn en volwassen worden en NIET NOG EEN DOM FILMPJE OP YT ZETTEN

serieus ik snap niet wat zij denkt dat one direction haar nu persoonlijk gaat helpen? een dik meisje dat flink betaald is en duidelijk benefits van rtl heeft gekregen? "one direction please im begging please stop the hate" :') serieus als die 1d ooit dit te zien krijgt gaan ze tien minuten kk hard lachen en neuken ze vervolgens allemaal een ander 18 jarig meisje dat niet zo zielig is als deze walvis
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_150664210
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
serieus dat filmpje ook ik hoop dat het flink wordt gemirrored op liveleak tumblr en elke website zodat als ze inziet dat ze kk dom bezig is dat filmpje weg wil halen en dan er achter komt dat alles wat ze heeft gedaan gewoon de rest van haar leven mee moet doen

ze is over de 20 en dan gaat ze youtube filmpjes plaatsen met geschreven tekst en smileys nou kom op zeg

op een gegeven moment moet je ook gewoon realistisch zijn en volwassen worden en NIET NOG EEN DOM FILMPJE OP YT ZETTEN

serieus ik snap niet wat zij denkt dat one direction haar nu persoonlijk gaat helpen? een dik meisje dat flink betaald is en duidelijk benefits van rtl heeft gekregen? "one direction please im begging please stop the hate" :') serieus als die 1d ooit dit te zien krijgt gaan ze tien minuten kk hard lachen en neuken ze vervolgens allemaal een ander 18 jarig meisje dat niet zo zielig is als deze walvis
_O_
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')