Message for One Direction, Please share this as m…:quote:Afgelopen donderdag was de eerste aflevering van Superfans: Mijn Idool Is Mijn Leven waarin twee One Direction fans gevolgd werden. In een van de fragmenten is bijvoorbeeld te zien dat de twee gekkies de wassenbeelden van One Direction aflikken en tongzoenen. Ook worden er foto's gemaakt en op een BH gezet. Twitter ging los met haattweets en mensen die niet bijkwamen van het lachen door deze twee vreemde vogels.
Een van de meisjes heeft nu een filmpje geüpload waarin ze zegt dat ze gedwongen is door RTL om deze rare dingen te doen, anders mocht ze niet naar het concert. Oke, we weten allemaal dat de meeste dingen bij RTL gescript zijn. Maar iemand dwingen om dingen te doen anders mag ze niet naar het concert? Dat gaat zelfs voor RTL te ver, denk ik. En ookal hebben de programmamakers dit gezegd, dan is het alsnog haar eigen keus/schuld geweest om deze dingen te doen.
Veel is gescript ja, maar "Doe dit of je mag niet naar het concert" ?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:13 schreef BasEnAad het volgende:
Tuurlijk is ze gedwongen. Zo werkt TV, alles wordt aangedikt of in scene gezet.
Ook dat is heel vreemd.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef MotherFoker het volgende:
Ze heeft zelf toegegeven bij Life 4 You dat ze het niet raar vind om terug te zien, en dat haae toekomstige partner er maar mee moest leven.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef AhmedJaret het volgende:
als je zo een hoofd hebt is alles wat op je af komt verdient en dan ook die bagger muziek aanhangen en wel lekker $$$ vangen als je met je walvisbek op RTL komt maar huilie huilie op youtube als mensen je op twitter uitlachen
donder een eind op in het einde heeft zij vrijwillig die onzin gedaan als rtl haar echt had gedwongen dan hadden die beelden er heel anders uitgezien
gwn geen aandacht aan besteden pls dit is precies wat zij wil
Hoogtepunten staan hierquote:Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil die beelden zien. Waar zijn ze te vinden?
Ze heeft zelfs via Ewout tickets gekregen om bij RTL Late Night te zijn. Aka gewoon ff alles lekker kassen en dan janken en zeggen dat ze het niet wilde, ze gaf zelf toe dat ze zo gek was en dat het haar acties waren. Zelfs bij Life 4 You heeft Carlo gezegt dat ze een beetje doordraaide omdat ze zei dat ze haar herkende/kenden.quote:
Dankquote:Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoogtepunten staan hier
Overdreven Superfans van 1D
Tuurlijk is het dom, maar tis onder zo veel druk wel lastig het niet te doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Veel is gescript ja, maar "Doe dit of je mag niet naar het concert" ?
En het dan toch doen is je eigen schuld, niets gedwongen. Gewoon dom dat je zoiets doet.
Het is duidelijk dat dat meisje niet helemaal goed bij haar hoofd is.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoogtepunten staan hier
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
serieus dat filmpje ook ik hoop dat het flink wordt gemirrored op liveleak tumblr en elke website zodat als ze inziet dat ze kk dom bezig is dat filmpje weg wil halen en dan er achter komt dat alles wat ze heeft gedaan gewoon de rest van haar leven mee moet doen
ze is over de 20 en dan gaat ze youtube filmpjes plaatsen met geschreven tekst en smileys nou kom op zeg
op een gegeven moment moet je ook gewoon realistisch zijn en volwassen worden en NIET NOG EEN DOM FILMPJE OP YT ZETTEN
serieus ik snap niet wat zij denkt dat one direction haar nu persoonlijk gaat helpen? een dik meisje dat flink betaald is en duidelijk benefits van rtl heeft gekregen? "one direction please im begging please stop the hate"serieus als die 1d ooit dit te zien krijgt gaan ze tien minuten kk hard lachen en neuken ze vervolgens allemaal een ander 18 jarig meisje dat niet zo zielig is als deze walvis
Carlo Boshart verklaarde dr voor gek omdat ze bij Life 4 You zei dat ze ze kent omdat ze haar "herkenden".quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
serieus dat filmpje ook ik hoop dat het flink wordt gemirrored op liveleak tumblr en elke website zodat als ze inziet dat ze kk dom bezig is dat filmpje weg wil halen en dan er achter komt dat alles wat ze heeft gedaan gewoon de rest van haar leven mee moet doen
ze is over de 20 en dan gaat ze youtube filmpjes plaatsen met geschreven tekst en smileys nou kom op zeg
op een gegeven moment moet je ook gewoon realistisch zijn en volwassen worden en NIET NOG EEN DOM FILMPJE OP YT ZETTEN
serieus ik snap niet wat zij denkt dat one direction haar nu persoonlijk gaat helpen? een dik meisje dat flink betaald is en duidelijk benefits van rtl heeft gekregen? "one direction please im begging please stop the hate"serieus als die 1d ooit dit te zien krijgt gaan ze tien minuten kk hard lachen en neuken ze vervolgens allemaal een ander 18 jarig meisje dat niet zo zielig is als deze walvis
Dit fleurt mijn zondag wel opquote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
Zo veel druk? Heel veel druk is een gevaarlijk baantje moeten accepteren omdat je anders dakloos wordt, niet 'doe iets geks of we betalen niet je concertkaartje'.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dom, maar tis onder zo veel druk wel lastig het niet te doen.
Jaja leuk allemaal maar ik denk dan veel mensen overdonderd zijn door al die aandacht en camera's.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo veel druk? Heel veel druk is een gevaarlijk baantje moeten accepteren omdat je anders dakloos wordt, niet 'doe iets geks of we betalen niet je concertkaartje'.
Amenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:30 schreef Fok-it het volgende:
En dan ben je 22 jaar, fan van een boyband voor krijsende pubers.
Dat je de muziek best catchy vindt is tot daar aan toe. Maar op je 22ste een wassenbeeld zoenen en likken omdat het gevraagd wordt, en claimen dat hun muziek je zo geholpen heeft door momenten heendan ben je niet helemaal 100
Denk vanavond wel Life4You zat ze vorige week ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:
Hopelijk vanavond bij Life4you of morgen bij RTL Boulevard
Soppen op een popquote:Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoogtepunten staan hier
Eigenlijk is het sneu want dit kind is duidelijk niet goed en krijgt nu de volle lading. Denk dat dit wel wat impact gaat hebben op haar toch al labiele toestand.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:39 schreef Fok-it het volgende:
En natuurlijk krijgt zulk achterlijk volk weer voldoende podium om hun gezicht te laten zien
Die krijgt heel moeilijk werk. Ik zag het al in de promo, maar ze doet zelf ook al overdreven en duidelijk houd ze van opscheppen.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sneu want dit kind is duidelijk niet goed en krijgt nu de volle lading. Denk dat dit wel wat impact gaat hebben op haar toch al labiele toestand.
Klopt ook wel. Zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sneu want dit kind is duidelijk niet goed en krijgt nu de volle lading. Denk dat dit wel wat impact gaat hebben op haar toch al labiele toestand.
Dat zei haar loverboy laatst ook voor de rechtert.quote:
Ze zouden eens onderzoek moeten doen naar de geestelijke gesteldheid van dit soort meisjes. Als je nou 12 ben kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar volgens mij zijn veel van die meisjes heel wat ouder.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die zeugjes met bemoedigende woorden op youtube.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die in OP 22.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:33 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Ze zouden eens onderzoek moeten doen naar de geestelijke gesteldheid van dit soort meisjes. Als je nou 12 ben kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar volgens mij zijn veel van die meisjes heel wat ouder.
wtfquote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
Dit wel ja, en ze is nog dik en lelijk ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Tocadisco het volgende:
Het feit dat je jezelf totaal voor lul wilt zetten op nationale tv voor kaartjes toont toch voldoende aan dat je een doorgedraaide fan bent?
Directioner.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die zeugjes met bemoedigende woorden op youtube.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft wel ff pech met mij toen gehad.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:45 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Directioner.![]()
Die band trekt wel lelijke mensen trouwens. Justin Bieber had het beter voor elkaar.
Gehad? Je bent geen fan meer of je bent goed opgedroogd?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Die heeft wel ff pech met mij toen gehad.
Ja en het tweede weet ik niet moet je maar ff in mn fotoboek kijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Gehad? Je bent geen fan meer of je bent goed opgedroogd?
En van Passie in de Polder.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:21 schreef Cue_ het volgende:
De maker is toch dezelfde als die van Ik heb t nog nooit gedaan?
Goor Draait Door niet waarderenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:03 schreef danos het volgende:
RTL = Retard TeLevision. Van retards voor retards.
Altijd deze achterlijkheid op de foks. Gemiddeld kijken er 6 miljoen mensen elke avond tv, dus ga er maar vanuit dan meer dan 12 miljoen mensen tv kijken. De rest zijn baby's, zieken, achterlijken en fokkers. Altijd dat stoerdoenerij van 'wie kijkt er nog tv bla bla bla bla'.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:49 schreef MichaelScott het volgende:
Wie kijkt er uberhaupt nog tv? De laatste 15 jaar zijn alle programma's ontzettend verpauperd dankzij John de Mol en consorten.
Ja echt, alsof dat een ding is.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:45 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Directioner.![]()
Die band trekt wel lelijke mensen trouwens. Justin Bieber had het beter voor elkaar.
Ik kijk best veel tv, maar de kanalen van SBS en RTL weet ik vrij goed te vermijden sinds ik digitale tv heb. Toch weten mensen, waar ik verder best een hoge pet van op heb, mij vaak weer te verbazen, met het feit dat ze al die onzinprogramma's dus wel kijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Altijd deze achterlijkheid op de foks. Gemiddeld kijken er 6 miljoen mensen elke avond tv, dus ga er maar vanuit dan meer dan 12 miljoen mensen tv kijken. De rest zijn baby's, zieken, achterlijken en fokkers. Altijd dat stoerdoenerij van 'wie kijkt er nog tv bla bla bla bla'.
Bron : SKO
O opper blaaskaak is er ook. 15 jaar zijn, 78 posts per dag hebben en dan neerkijken op meisje die een (aparte) hobby heeft. Oke dan.quote:
Ik heb dit programma ook gekeken en vond het best vermakelijk. Daar is mijn tv voor bedoeld, om mij te vermaken.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:10 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik kijk best veel tv, maar de kanalen van SBS en RTL weet ik vrij goed te vermijden sinds ik digitale tv heb. Toch weten mensen, waar ik verder best een hoge pet van op heb, mij vaak weer te verbazen, met het feit dat ze al die onzinprogramma's dus wel kijken.
En ik ben 14 jaar gepest en heb ook nooit de goede hulp gekregen, moet ik nu ook zielig een filmpje gaan maken omdat ik eerst zeg dat ik schijt aan mijn gedrag heb maar daarna ga janken omdat de grotendeel van die meiden gewoon verwaande snollen zijn die geen begrip hebben voor respect.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:08 schreef Travel. het volgende:
En een meisje dat 8 jaar gepest is en haar beide ouders is verloren en daarbij niet de goede hulp heeft gekregen is in staat om gekke dingen te doen. Dus die stoere fotoshop plaatjes zijn eerder zielig. Wat een treurige site is de foks eigenlijk bedenk ik me.
Nee hoor. Lees het nog een keer door. En 'geen begrip hebben voor respect'. Ben je verstandelijk beperkt?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En ik ben 14 jaar gepest en heb ook nooit de goede hulp gekregen, moet ik nu ook zielig een filmpje gaan maken omdat ik eerst zeg dat ik schijt aan mijn gedrag heb maar daarna ga janken omdat de grotendeel van die meiden gewoon verwaande snollen zijn die geen begrip hebben voor respect.
Nee hoor, lees het nog een keer door. Ze loopt nu wel te janken maar dat komt gewoon door haar eigen gedrag. Ze liep zelf een week van te voren aan te kondigen dat ze het niet zo erg vond dat ze zo werd uitgebeeld ze zei zelfs dat haar toekomstige partner er maar mee moest leven. En "geen begrip hebben voor respecf" ja dat hebben die fangirls niet die lopen iedereen te bedreigen en aan te vallen alleen maar om het kleinste dingetje.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees het nog een keer door. En 'geen begrip hebben voor respect'. Ben je verstandelijk beperkt?
Met die laatste zin kan ik je alleen gelijk geven. Mijn verbazing is geworteld in mijn onbegrip voor de vermakelijkheid ervan. Vooral als mensen het beschrijven als "lachen om de domheid".quote:Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb dit programma ook gekeken en vond het best vermakelijk. Daar is mijn tv voor bedoeld, om mij te vermaken.
Jammer alleen dat het ten koste moet gaan van mensen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb dit programma ook gekeken en vond het best vermakelijk. Daar is mijn tv voor bedoeld, om mij te vermaken.
Je kunt geen begrip hebben voor respect. Ik zie ook dat je de knop punt op je toetsenbord al voor een deel hebt gevonden. Het blijft een warrig verhaal.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee hoor, lees het nog een keer door. Ze loopt nu wel te janken maar dat komt gewoon door haar eigen gedrag. Ze liep zelf een week van te voren aan te kondigen dat ze het niet zo erg vond dat ze zo werd uitgebeeld ze zei zelfs dat haar toekomstige partner er maar mee moest leven. En "geen begrip hebben voor respecf" ja dat hebben die fangirls niet die lopen iedereen te bedreigen en aan te vallen alleen maar om het kleinste dingetje.
Dan valt sneller op dat ze klinkt als een downie versie van Louis van gaal.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is dat toch met die filmpjes met die vellen papier met tekst? Kunnen mensen die tekst niet gewoon opzeggen? Gaat veel sneller en is niet zo dramatisch.
Okee man, die 2800 mensen zijn echt representatief voor de totale Nederlandse bevolking.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Altijd deze achterlijkheid op de foks. Gemiddeld kijken er 6 miljoen mensen elke avond tv, dus ga er maar vanuit dan meer dan 12 miljoen mensen tv kijken. De rest zijn baby's, zieken, achterlijken en fokkers. Altijd dat stoerdoenerij van 'wie kijkt er nog tv bla bla bla bla'.
Bron : SKO
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_KijkOnderzoekquote:Om dit onderzoek uit te voeren zijn 1245 huishoudens in Nederland (ongeveer 2800 personen) voorzien van apparatuur bij al hun televisies, waarmee geregistreerd wordt wie naar welke zender kijkt. Dit gebeurt via de zogeheten intometer. Dit apparaat registreert, na aanmelding, naar welk programma door de kijker is gekeken. Ook eventuele gasten moeten via dit apparaat worden aangemeld. In de loop van de nacht worden de verzamelde gegevens via een telefoonverbinding verzonden naar een computer die alle gegevens verzamelt. De volgende dag worden dan de kijkcijfers openbaar gemaakt via de site van de stichting kijkonderzoek.
Dit wordt niet door middel van de kastjes gemeten. Maar oke, niemand kijkt meer tv.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Okee man, die 2800 mensen zijn echt representatief voor de totale Nederlandse bevolking.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_KijkOnderzoek
Dat leer je ooit nog wel op school.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
Ik vind inderdaad raar hoe ze door 2800 mensen de kijkcijfees kunnen berekenen
Hoezo niet? Als je eens wist hoe er met mij om is gegaan de afgelopen jaren weet ik wel hoe hard de wereld kan zijn, en komop zeg ze loopt nu alleen maar zielig te doen omdat ze duidelijk zich schaamt voor haar gedrag maar dat probeerd ze weg te wuiven om zielig te gaan doen. Zoals zeggen dat ze gepest is, haar ouders is verloren, dat zal ook wel en dat is heel erg maar die dingen hebben niks ermee te maken dat ze als een halve gare een wassen beeld heeft lopen likken. En nog gaat liegen over het feit dat ze haar niet maar het concert wilde laten gaan terwijl ze zelf de kaartjes had gekocht. Ewout heeft zelfs nog geregeld dat ze bij een speciaal interview kon zijn. Ik noem haar gewoon ondankbaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je kunt geen begrip hebben voor respect. Ik zie ook dat je de knop punt op je toetsenbord al voor een deel hebt gevonden. Het blijft een warrig verhaal.
Maar de eerste keer deed mijn ogen al zoveel pijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee hoor, lees het nog een keer door. Ze loopt nu wel te janken maar dat komt gewoon door haar eigen gedrag. Ze liep zelf een week van te voren aan te kondigen dat ze het niet zo erg vond dat ze zo werd uitgebeeld ze zei zelfs dat haar toekomstige partner er maar mee moest leven. En "geen begrip hebben voor respecf" ja dat hebben die fangirls niet die lopen iedereen te bedreigen en aan te vallen alleen maar om het kleinste dingetje.
"Ik ben gepest dus nu mag niemand meer zeuren.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je eens wist hoe er met mij om is gegaan de afgelopen jaren weet ik wel hoe hard de wereld kan zijn, en komop zeg ze loopt nu alleen maar zielig te doen omdat ze duidelijk zich schaamt voor haar gedrag maar dat probeerd ze weg te wuiven om zielig te gaan doen. Zoals zeggen dat ze gepest is, haar ouders is verloren, dat zal ook wel en dat is heel erg maar die dingen hebben niks ermee te maken dat ze als een halve gare een wassen beeld heeft lopen likken. En nog gaat liegen over het feit dat ze haar niet maar het concert wilde laten gaan terwijl ze zelf de kaartjes had gekocht. Ewout heeft zelfs nog geregeld dat ze bij een speciaal interview kon zijn. Ik noem haar gewoon ondankbaar.
Trouwens zo'n stuk tekst is moeilijk te typen op je iphone.
Er is gewoon geen touw vast te knopen aan al je stukjes. Maar laat maar zitten, zodra je gaat doen alsof Ewout ergens goed voor is dan kan ik het niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je eens wist hoe er met mij om is gegaan de afgelopen jaren weet ik wel hoe hard de wereld kan zijn, en komop zeg ze loopt nu alleen maar zielig te doen omdat ze duidelijk zich schaamt voor haar gedrag maar dat probeerd ze weg te wuiven om zielig te gaan doen. Zoals zeggen dat ze gepest is, haar ouders is verloren, dat zal ook wel en dat is heel erg maar die dingen hebben niks ermee te maken dat ze als een halve gare een wassen beeld heeft lopen likken. En nog gaat liegen over het feit dat ze haar niet maar het concert wilde laten gaan terwijl ze zelf de kaartjes had gekocht. Ewout heeft zelfs nog geregeld dat ze bij een speciaal interview kon zijn. Ik noem haar gewoon ondankbaar.
Trouwens zo'n stuk tekst is moeilijk te typen op je iphone.
Maar vertel nou eens hoe die kijkcijfers iets zeggen over het totale aantal mensen in Nederland dat tv kijkt?quote:
Had je de reacties gezien ook bij dat RTL Late Night, die wijven worden gek echt waar. En dat is het juist ze gunnen anderen niks en het leuke ervan is ze had dit al aan zien kunnen komen. Vorig jaar op Channel 4 was er ook zo'n documantaire en toen reageerde deze Stephanie dat ze die meiden "bitchen en mongolen vond en on respectvol." Terwijl die meiden in die docu hetzelfde als haar deden zoals posters likken, letterlijk hun huis crashen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar de eerste keer deed mijn ogen al zoveel pijn.Verder denk ik dat programmamakers die blijkbaar in tegenstelling tot dit 'kind' zelf, reacties op dergelijke televisie-optredens wél in kunnen schatten, dit soort kwetsbare personen tegen zichzelf in bescherming zouden moeten nemen in plaats van ze uit te buiten.
Hij is ook goed voor haar geweest, dankzij hem kon ze bij een interview zijn waar maar 100 bij mochten zijn. En geloof me daar is al zo'n hele kutheisa om geweest, met jaloerse en respectloze tieners.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Er is gewoon geen touw vast te knopen aan al je stukjes. Maar laat maar zitten, zodra je gaat doen alsof Ewout ergens goed voor is dan kan ik het niet meer serieus nemen.
Dat is natuurlijk een kul argument. Dat interview is geregeld zodat hij iemand op tv kon krijgen die aan dingen gingen likken en andere dingen waar iedereen een dag later bij de koffieautomaat over zou praten.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is ook goed voor haar geweest, dankzij hem kon ze bij een interview zijn waar maar 100 bij mochten zijn. En geloof me daar is al zo'n hele kutheisa om geweest, met jaloerse en respectloze tieners.
En jij snapt me!quote:Op zondag 15 maart 2015 19:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Ik ben gepest dus nu mag niemand meer zeuren."
Dat is niet berekend met die kastjes, leer nou eens lezen. Vertel mij nou eens waarom het stoer is om tegen de massa in te gaan en lekker gek geen tv te kijken?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens hoe die kijkcijfers iets zeggen over het totale aantal mensen in Nederland dat tv kijkt?
Het concert en het interview hebben een half jaar van elkaar af gezeten, en de uitzending nog verder er van af.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een kul argument. Dat interview is geregeld zodat hij iemand op tv kon krijgen die aan dingen gingen likken en andere dingen waar iedereen een dag later bij de koffieautomaat over zou praten.
Jij bent zolang gepest dat je het blijkbaar niet eens meer doorhebt wanneer je gebruikt en uitgelachen wordt, dat iig niet meer als vreemd of bezwaarlijk ziet.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is ook goed voor haar geweest, dankzij hem kon ze bij een interview zijn waar maar 100 bij mochten zijn. En geloof me daar is al zo'n hele kutheisa om geweest, met jaloerse en respectloze tieners.
Ja en? Hij heeft dat geregeld zodat ze gekke dingen op tv kon doen. Dat scoort en daarom is zij bruikbaar voor hem.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het concert en het interview hebben een half jaar van elkaar af gezeten, en de uitzending nog verder er van af.
Bij dat interview was ze kalmer dan de aflevering.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft dat geregeld zodat ze gekke dingen op tv kon doen. Dat scoort en daarom is zij bruikbaar voor hem.
Sowieso dat hij stukken meer aan haar verdiend heeft dan hij er ooit aan uitgegeven heeft en die kaartjes voor rtl late night heeft hij ongetwijfeld gratis via rtl.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft dat geregeld zodat ze gekke dingen op tv kon doen. Dat scoort en daarom is zij bruikbaar voor hem.
Ik lig er niet wakker van, maar als je eerdere afleveringen van Fans ziet had je toch wel gewoon kunnen verwachten wat ze uitzenden, vooral die aflevering met die 21 jarige K3 fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent zolang gepest dat je het blijkbaar niet eens meer doorhebt wanneer je gebruikt en uitgelachen wordt, dat iig niet meer als vreemd of bezwaarlijk ziet.
Sterkte meid.
Ja, je haalt een hoop dingen erbij die weinig te maken hebben met het feit dat een programmamaker een ongelukkig persoon heeft misbruikt voor leuke televisie.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Bij dat interview was ze kalmer dan de aflevering.
Dan had ze net zoals bij dit haat gekregen van jaloerse en of boze fans. Want zo is gewoon een groot deel van die fans.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, je haalt een hoop dingen erbij die weinig te maken hebben met het feit dat een programmamaker een ongelukkig persoon heeft misbruikt voor leuke televisie.
Henny Huisman die haar verrast met een interview en kaartjes voor de show had veel minder kijkers opgeleverd. Dat is meteen de reden.
Een 21 jarige K3 fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar als je eerdere afleveringen van Fans ziet had je toch wel gewoon kunnen verwachten wat ze uitzenden, vooral die aflevering met die 21 jarige K3 fan.
Het is haar eigen schuld dat ze gepest wordt maar natuurlijk was het nooit de jouwe. En als jij jarenlang kon lijden dan kan zij dat nu ook best want ze maakt het er toch zelf maar naar.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar als je eerdere afleveringen van Fans ziet had je toch wel gewoon kunnen verwachten wat ze uitzenden, vooral die aflevering met die 21 jarige K3 fan.
Ewout geeft de mensen wat ze willen. Dit is onze maatschappij.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:31 schreef Buitendam het volgende:
Die Ewout is een ongelofelijke lul. Dat je mensen zo gebruikt om te scoren.
Alsof Fok! niet nog een stukje erger is.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ewout geeft de mensen wat ze willen. Dit is onze maatschappij.
Als ie het niet doet ontstaat er echt geen volksopstand. Er mogen wel eens strengere richtlijnen komen wat betreft halve debielen voor lul zetten op nationale televisie door zo'n snotneus als Ewout.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ewout geeft de mensen wat ze willen. Dit is onze maatschappij.
Dat zeg ik niet, ik kan begrijpen dat je blij kan reageren als je je idool ziet, ben zelf ook fan van de jongens dat geef ik toe. Maar komop zeg ze loopt nu meer het slachtoffer uit te hangen. Ze had gewoon openlijk kunnen schrijven of zeggen sorry dat ik me zo heb gedragen ik liet me meeslepen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is haar eigen schuld dat ze gepest wordt maar natuurlijk was het nooit de jouwe. En als jij jarenlang kon lijden dan kan zij dat nu ook best want ze maakt het er toch zelf maar naar.
Wat een lief, prettig meisje zul jij zijn.
Of - en dit zal misschien heel raar klinken - ze kan ook gewoon niet op de landelijke tv uitgebuit worden voor het persoonlijk gewin van anderen, net zoals je ook niet op iemand inschopt die al op de grond ligt.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik kan begrijpen dat je blij kan reageren als je je idool ziet, ben zelf ook fan van de jongens dat geef ik toe. Maar komop zeg ze loopt nu meer het slachtoffer uit te hangen. Ze had gewoon openlijk kunnen schrijven of zeggen sorry dat ik me zo heb gedragen ik liet me meeslepen.
Daar heb je gelijk in, maar zoals ik al in mijn eerdere reacties al zei over een eerdere Engelse documantaire die zij toen ook had gezien was zij net zo als alle andere fans die nu een slecht woord over haar hebben gehad. Ik zeg niet dat ik het goed keur maar ze heeft wel bepaalde dingen omgedraaid.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of - en dit zal misschien heel raar klinken - ze kan ook gewoon niet op de landelijke tv uitgebuit worden voor het persoonlijk gewin van anderen, net zoals je ook niet op iemand inschopt die al op de grond ligt.
Fok! is slechts een discussieplatform, dat is niet goed of fout. Wel is het zo dat verscheidene mensen het platform gebruiken voor zaken die je zou kunnen beschrijven als 'een stukje erger'. Dat is ook onderdeel van onze maatschappij. Op Facebook gaan mensen ook al heel ver en hier is het dan ook nog eens anoniem.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alsof Fok! niet nog een stukje erger is.
Hoe zie je dat voor je? Wie gaat er bepalen of iemand te debiel is om op tv te komen? Het lijkt me dat mensen ook niet blij zullen zijn als ze zo geclassificeerd worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie het niet doet ontstaat er echt geen volksopstand. Er mogen wel eens strengere richtlijnen komen wat betreft halve debielen voor lul zetten op nationale televisie door zo'n snotneus als Ewout.
De vrouw is 22. Oud genoeg om zelf keuzes te maken en als het nodig is nee te zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of - en dit zal misschien heel raar klinken - ze kan ook gewoon niet op de landelijke tv uitgebuit worden voor het persoonlijk gewin van anderen, net zoals je ook niet op iemand inschopt die al op de grond ligt.
Ja, zo werkt het dus niet bij iedereen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
De vrouw is 22. Oud genoeg om zelf keuzes te maken en als het nodig is nee te zeggen.
Oh nou, als leeftijd en geen nee willen/kunnen/durven/weten te zeggen het enige criterium is en dat je als programmamaker en zender van enige en iedere verantwoordelijkheid ontslaat.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
De vrouw is 22. Oud genoeg om zelf keuzes te maken en als het nodig is nee te zeggen.
Ik denk dat ze in de realitytelevisie een contract moeten tekenen dat de programmamaker en zender van iedere verantwoordelijkheid ontslaat.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nou, als leeftijd en geen nee willen/kunnen/durven/weten te zeggen het enige criterium is en dat je als programmamaker en zender van enige en iedere verantwoordelijkheid ontslaat.![]()
Juridisch wellicht, moreel ligt het toch net even anders.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:58 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de realitytelevisie een contract moeten tekenen dat de programmamaker en zender van iedere verantwoordelijkheid ontslaat.
Zegt genoeg. Maar als je op straat een mongool rare dingen laat doen en op YouTube zet ga je richting het strafbare, doe je het als programmamaker bij RTL dan heb je visie op wat mensen willen zien.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:58 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de realitytelevisie een contract moeten tekenen dat de programmamaker en zender van iedere verantwoordelijkheid ontslaat.
Wijze woorden.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef AhmedJaret het volgende:
als je zo een hoofd hebt is alles wat op je af komt verdient en dan ook die bagger muziek aanhangen en wel lekker $$$ vangen als je met je walvisbek op RTL komt maar huilie huilie op youtube als mensen je op twitter uitlachen
donder een eind op in het einde heeft zij vrijwillig die onzin gedaan als rtl haar echt had gedwongen dan hadden die beelden er heel anders uitgezien
gwn geen aandacht aan besteden pls dit is precies wat zij wil
Waarmee leren leven?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef MotherFoker het volgende:
Ze heeft zelf toegegeven bij Life 4 You dat ze het niet raar vind om terug te zien, en dat haae toekomstige partner er maar mee moest leven.
Dat ze zo gek kan doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarmee leren leven?![]()
Als ik haar was zou ik me eerder druk maken over haar overgewicht dan iets anders want het is me toch een dikke pad.
Ja sorry maar ik snap de boodschap niet, ze doet iets voor de camera voor wat aandacht en een concertkaartje en nu huilen met haar vette kop.quote:
Lees maar even terug xD kan je alles teruglezen van mensen rtl laag vinden.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik snap de boodschap niet, ze doet iets voor de camera voor wat aandacht en een concertkaartje en nu huilen met haar vette kop.![]()
Die zeug wil gewoon aandacht.
Iedereen die op tv zit zorgt toch voor leedvermaak bij de rest van de mensen (de kijkers)?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nou, als leeftijd en geen nee willen/kunnen/durven/weten te zeggen het enige criterium is en dat je als programmamaker en zender van enige en iedere verantwoordelijkheid ontslaat.![]()
- ze is 22quote:Op maandag 16 maart 2015 09:33 schreef Nielsch het volgende:
waar zijn de ouders in deze? ik heb geen idee hoe dit werkt maar als iemand minderjarig is, moeten ouders dan geen toestemming geven voordat hun kinderen op tv komen?
Ik vind het ook eerder zielig. Wat dat betreft zijn media wel goed in het gebruiken van anderen voor hun sensatie. Als het gaat over politici en mensen met grote bedrijven enz. vind ik dat niet zo zielig. Maar een meisje dat duidelijk niet helemaal goed bij haar hoofd is op die manier laten zien vind ik treurig.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:41 schreef snakelady het volgende:
Dit is toch wat de kijkers willen? Niet mensen die een meisje beschermen tegen haarzelf maar haar juist opjutten om gekke dingen te doen? Die ze dan weer uit kunnen zenden zodat half Nederland lekkerbekkend voor de tv zit en haar vervolgens nog meer belachelijk kan maken op het internet?
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo slim en kunnen niet zo heel goed de gevolgen inzien van hun daden, dit is niet hun schuld, dit is gewoon zoals ze zijn.
En wij als maatschappij kiezen er voor om dit soort mensen aan de schandpaal te nagelen in plaats van een gesprek met ze aan te gaan om ze te vertellen dat dit niet zo'n hele goede actie is.
Heb je zelf nooit gelachen om zanger rinus?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:41 schreef snakelady het volgende:
Dit is toch wat de kijkers willen? Niet mensen die een meisje beschermen tegen haarzelf maar haar juist opjutten om gekke dingen te doen? Die ze dan weer uit kunnen zenden zodat half Nederland lekkerbekkend voor de tv zit en haar vervolgens nog meer belachelijk kan maken op het internet?
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo slim en kunnen niet zo heel goed de gevolgen inzien van hun daden, dit is niet hun schuld, dit is gewoon zoals ze zijn.
En wij als maatschappij kiezen er voor om dit soort mensen aan de schandpaal te nagelen in plaats van een gesprek met ze aan te gaan om ze te vertellen dat dit niet zo'n hele goede actie is.
Meer plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:48 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb je zelf nooit gelachen om zanger rinus?
Dit had ik nou toen ik haar zo zag doen, alleen toen gaf ze twee tellen later toe het niet erg te vinden bij Life4You.quote:
Ik heb het idee dat dit meisje niet helemaal bij haar volle verstand is.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dit had ik nou toen ik haar zo zag doen, alleen toen gaf ze twee tellen later toe het niet erg te vinden bij Life4You.
Nee man, Echte Penozaquote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ewout Genemans is een oplichter en maakt alleen maar kut programma's. Hij had lekker moeten stoppen na zijn ZOOP avontuur.
Dat gezegd hebbende mogen deze meiden zich absoluut niet voortplanten. Het zijn niet alleen lelijke gedrochten maar dit gedrag kan je toch niet accepteren als maatschappij? Gadverdamme misselijkmakend.
Laat ik het zo stellen die man heeft heel wat merkwaardige dingen gedaan. Die had allang failliet verklaard moeten worden die vent.quote:
Ewout "we hebben nog een lul nodig" Genemans.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ewout Genemans is een oplichter en maakt alleen maar kut programma's. Hij had lekker moeten stoppen na zijn ZOOP avontuur.
Dat gezegd hebbende mogen deze meiden zich absoluut niet voortplanten. Het zijn niet alleen lelijke gedrochten maar dit gedrag kan je toch niet accepteren als maatschappij? Gadverdamme misselijkmakend.
Zo kun je alles wel proberen goed te praten. Feit is dat al die reality programma's vooropgezet en nep zijn. Riep het al vanaf dag 1 dat die zooi op tv kwam.quote:
Dit probeer ik nou de hele tijd duidelijk te maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef Maraca het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat ze een filmpje maakt waarin ze 1D om hulp vraagt. Ik denk dat dit gewoon een poging van haar is om meer herkenbaarheid te krijgen ten aanzien van de band. Als het alleen om het 'haten' ging, had dat hele 'share het zodat 1D dit filmpje ziet' helemaal niet gehoeven. Dan volstond 'ik ben gedwongen door RTL, please share dit filmpje zodat iedereen dit weet'
Als je naar haar twitteraccount kijkt, dan zie je ook dat ze alle bandleden vraagt om naar het filmpje te kijkenIn mijn ogen is het gewoon een ordinaire poging van haar om contact te krijgen met de band.
Ik denk eerder dat ze overtuigd is dat 1D dat filmpje gezien heeft en zich nu schaamt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef Maraca het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat ze een filmpje maakt waarin ze 1D om hulp vraagt. Ik denk dat dit gewoon een poging van haar is om meer herkenbaarheid te krijgen ten aanzien van de band. Als het alleen om het 'haten' ging, had dat hele 'share het zodat 1D dit filmpje ziet' helemaal niet gehoeven. Dan volstond 'ik ben gedwongen door RTL, please share dit filmpje zodat iedereen dit weet'
Als je naar haar twitteraccount kijkt, dan zie je ook dat ze alle bandleden vraagt om naar het filmpje te kijkenIn mijn ogen is het gewoon een ordinaire poging van haar om contact te krijgen met de band.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze overtuigd is dat 1D dat filmpje gezien heeft en zich nu schaamt.
Ook niet al te snugger dat ze dat bij "fans" alles gerelateerd is aan 1 kerel die ze geweldig vindt en bij life4you zegt geen keuze te kunnen maken
En ze was nog wel zo in hart en nieren fan.. Klopt toch iets niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat ze aan het einde van het filmpje iets heel dramatisch zou aankondigen, maar nu was het alleen: als het pesten doorgaat blijf ik geen fan meer van jullie 1D!
Daar zullen ze wakker van liggen.
Ze krijgt nu media aandacht, verschillende tv producenten staan aan dr deur voor een interview, heb dr twitter gevonden.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ze was nog wel zo in hart en nieren fan.. Klopt toch iets niet.
Maarja als zij denkt dat dat gaat helpen. Als ze er minder open over is/extreme dingen doet. Ja dan zal ze minder gepest worden.
Haar twitternaam doet me echt denken aan een 13-jarig meisje op MSNquote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze krijgt nu media aandacht, verschillende tv producenten staan aan dr deur voor een interview, heb dr twitter gevonden.
Dan heeft ineens geen fan meer zijn natuurlijk ook weinig nutquote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef MotherFoker het volgende:
Ze krijgt nu media aandacht, verschillende tv producenten staan aan dr deur voor een interview, heb dr twitter gevonden.
Hoe ze haar favo's tweet met een jank smileyben in caps, en die andere 3 gewoon een link.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haar twitternaam doet me echt denken aan een 13-jarig meisje op MSN
Daarom, het blijft er nog een lange tijd opstaan net zoals die tv beelden.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft ineens geen fan meer zijn natuurlijk ook weinig nut
Deze aandacht blijft een paar weken zo en dan weet neimand meer echt wie ze is.
En dat youtube filmpje van der heeft het enkel maar erger gemaakt
Dat sowieso!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft ineens geen fan meer zijn natuurlijk ook weinig nut
Deze aandacht blijft een paar weken zo en dan weet neimand meer echt wie ze is.
En dat youtube filmpje van der heeft het enkel maar erger gemaakt
Beetje tegenstrijdig dus..quote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef MotherFoker het volgende:
Stephanie met van als ik niet gek deed betaalden zn mijn concert niet. En dan twittert ze dit: " @X_5SOS_1DLove_X: I paid my own ticket, thats why it hurts me so much that i had to lick it , i didnt had no choice then to lick it and put myself ashame"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Maraca op 16-03-2015 11:20:13 (beetje groot plaatje) ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Daarom, ze was er toch zelf zo trots op en maar opscheppen dat ze ze kende en haar "herkenden" en Carlo zei doodleuk van: "Draai je niet een beetje door?" Dus dit was gewoon pakken wat je pakken kan, extra RTL Late Night tickets bemachtigen en dan klagen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig dus..
[ afbeelding ]
Als ze dat wel had kunnen bedenken, dan was ze niet teringdom natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom kan ze zelf niet bedenken dat ze teringdom is![]()
Als blijkt dat ze een geestelijke beperking heeft, dan vind ik het trouwens wel kwalijk van Ewout dat hij haar gebruikt voor een programma. Maar aan de andere kant zou ik dan verwachten dat haar omgeving (voogden?) haar dan in bescherming zou nemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als ze dat wel had kunnen bedenken, dan was ze niet teringdom natuurlijk.
Maar even serieus...dit is waarom ik vind dat we het stemrecht moeten hervormen. Als we kinderen onder de 18 geen stemrecht geven, waarom dan wel volwassen die mentaal niet boven de 10 jaar uitkomen?![]()
Ze zegt dat ze alleen woont ofzo, haar Nederlands is ook niet zo naja geen commentaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als blijkt dat ze een geestelijke beperking heeft, dan vind ik het trouwens wel kwalijk van Ewout dat hij haar gebruikt voor een programma. Maar aan de andere kant zou ik dan verwachten dat haar omgeving (voogden?) haar dan in bescherming zou nemen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig dus..Ze haalt kracht uit het feit dat ze fan is van een band? Deze vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zelfs dan is het zielig voor haar / dom van haarquote:Op maandag 16 maart 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Scripted zoals vrijwel elk ''reality'' programma.
Welkom in 1995.
[..]
Beetje tegenstrijdig dus..Dat is een lange zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat ze aan het einde van het filmpje iets heel dramatisch zou aankondigen, maar nu was het alleen: als het pesten doorgaat blijf ik geen fan meer van jullie 1D!
Daar zullen ze wakker van liggen.
[..]
Beetje tegenstrijdig dus..Zij verdient echt een petsch met de platte hand op haar bolle rechterwang. Zo hard dat er een afdruk van je vingers te zien is op haar inmiddels met tranen bevlekte wangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij verdient echt een petsch met de platte hand op haar bolle rechterwang. Zo hard dat er een afdruk van je vingers te zien is op haar inmiddels met tranen bevlekte wangen.
En waarom bedenkt ze niet dat door dat filmpje op YT te zetten er NOG meer mensen de aflevering van Superfans willen bekijken?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom kan ze zelf niet bedenken dat ze teringdom is![]()
Je zal er maar werken.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En waarom bedenkt ze niet dat door dat filmpje op YT te zetten er NOG meer mensen de aflevering van Superfans willen bekijken?
Dat ze gedwongen is om een beeld af te likken geloof ik trouwens niet. Dat iemand van RTL misschien gezegd heeft: lik dat beeld even af is leuk voor de tv, dat zou kunnen ja. Maar goed wij zijn er niet bij geweest.
Overigens, als je een beetje zoekt zie je zat foto's van meisjes (en zelfs jongens) die bij Madame Tussauds beelden aflikken, zoenen en weet ik wat nog meer. Alleen zijn die niet op tv geweest.
Je zou denken dat dat al vrij duidelijk is.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als ze dat wel had kunnen bedenken, dan was ze niet teringdom natuurlijk.
Maar even serieus...dit is waarom ik vind dat we het stemrecht moeten hervormen. Als we kinderen onder de 18 geen stemrecht geven, waarom dan wel volwassen die mentaal niet boven de 10 jaar uitkomen?![]()
Zielig voor haar ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zelfs dan is het zielig voor haar / dom van haar
Ze likte die beeldjes omdat ze labiel is, en doet nu alsof ze wordt gedwongen als soort excuus.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En waarom bedenkt ze niet dat door dat filmpje op YT te zetten er NOG meer mensen de aflevering van Superfans willen bekijken?
Dat ze gedwongen is om een beeld af te likken geloof ik trouwens niet. Dat iemand van RTL misschien gezegd heeft: lik dat beeld even af is leuk voor de tv, dat zou kunnen ja. Maar goed wij zijn er niet bij geweest.
Overigens, als je een beetje zoekt zie je zat foto's van meisjes (en zelfs jongens) die bij Madame Tussauds beelden aflikken, zoenen en weet ik wat nog meer. Alleen zijn die niet op tv geweest.
Net een duimpoppetje.quote:
Of ze labiel is weet ik niet, ik heb de uitzending niet gezien. Denk wel dat ook 'normale' mensen in gekkies kunnen veranderen als ze hun idool (of in dit geval zelfs een beeld ervan) zien. Kijk ook bijvoorbeeld maar naar voetbalfans in het stadion. Helemaal uit hun dak voor hun club.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze likte die beeldjes omdat ze labiel is, en doet nu alsof ze wordt gedwongen als soort excuus.![]()
![]()
![]()
En als er toch werd gezegd dat ze anders niet naar dat concert mocht is dat misschien "hard" (ongelooflijk dat ik het nog voor haar opneem, een soortvan), maar die acties van haar zijn alsnog haat eigen verantwoordelijkheid.
Sommige mensen moeten iets meer discipline om normaal te doen bijgebracht worden.
Ik denk van niet, die Ewout huppeldepup is gewoon een engerd 1e klas die vooral programma's maakt om mensen voor lul te zetten. Lekker zo'n labiel meisje die 8 jaar lang stelselmatig is gepest nog even extra voor lul zetten, grote jongen hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:36 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat toen ze het terug zag ze zich schaamde en toen gezegd heeft dat ze werd gedwongen. Tja even nadenken voordat je zoiets doet en je weet dat het op tv komt.
Ik denk dat iets alsquote:Op maandag 16 maart 2015 12:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze likte die beeldjes omdat ze labiel is, en doet nu alsof ze wordt gedwongen als soort excuus.![]()
![]()
![]()
En als er toch werd gezegd dat ze anders niet naar dat concert mocht is dat misschien "hard" (ongelooflijk dat ik het nog voor haar opneem, een soortvan), maar die acties van haar zijn alsnog haat eigen verantwoordelijkheid.
Sommige mensen moeten iets meer discipline om normaal te doen bijgebracht worden.
Ach, als zij de rest niet begonnen was, dat filmpje enzo, dan was alles allang weer vergeten volgens mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zielig voor haar ja.
Maar goed, dan moet je maar niet mee willen doen aan zo'n programma natuurlijk.
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Net een duimpoppetje.
[ afbeelding ]
Dat ben ik wel met je eens dat die programma's bedoeld zijn om leedvermaak te kweken. En dat scoort blijkbaar. Moet bekennen dat ik ook dat soort programma's kijk, om de vorige Fans! (op SBS) heb ik ook hartelijk gelachen, weet niet of dat ook van hem was trouwens.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk van niet, die Ewout huppeldepup is gewoon een engerd 1e klas die vooral programma's maakt om mensen voor lul te zetten. Lekker zo'n labiel meisje die 8 jaar lang stelselmatig is gepest nog even extra voor lul zetten, grote jongen hoor.
Ja precies, dat zei ik ook al.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ach, als zij de rest niet begonnen was, dat filmpje enzo, dan was alles allang weer vergeten volgens mij.
Idd. Met dat kutprogramma waarin ze op zoek gingen naar porno-acteurs/actrices.quote:
Was ook van hem volgens mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens dat die programma's bedoeld zijn om leedvermaak te kweken. En dat scoort blijkbaar. Moet bekennen dat ik ook dat soort programma's kijk, om de vorige Fans! (op SBS) heb ik ook hartelijk gelachen, weet niet of dat ook van hem was trouwens.
Passie in de polderquote:Op maandag 16 maart 2015 12:43 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Idd. Met dat kutprogramma waarin ze op zoek gingen naar porno-acteurs/actrices.
Je hoeft denk ik niet die uitzending te zien om te snappen dat ze labiel is. Sowieso als je zo'n overdreven fan bent van wie dan ook lijkt het er voor mij op dat ze echt wel labiel is.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ze labiel is weet ik niet, ik heb de uitzending niet gezien. Denk wel dat ook 'normale' mensen in gekkies kunnen veranderen als ze hun idool (of in dit geval zelfs een beeld ervan) zien. Kijk ook bijvoorbeeld maar naar voetbalfans in het stadion. Helemaal uit hun dak voor hun club.
Ik denk dat toen ze het terug zag ze zich schaamde en toen gezegd heeft dat ze werd gedwongen. Tja even nadenken voordat je zoiets doet en je weet dat het op tv komt.
Ik denk dat dat het is ja. Moreel verwerpelijk maar alsnog dom van de dame in kwestie om ermee in te stemmen.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk dat iets als
'Wil je dat beeld geen zoen geven? Dan kunnen de mensen zien hoeveel je van ze houdt'
- 'Ik weet niet hoor...'
'Kom op, we hebben zoveel voor je geregeld, dankzij ons kan je bij dat interview zijn.'
En dat ze dat dan dwingen noemt. Die Ewout is een walgelijk ventje, maar dwang geloof ik niets van.
Dit dusquote:Op maandag 16 maart 2015 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja. Moreel verwerpelijk maar alsnog dom van de dame in kwestie om ermee in te stemmen.
Sowieso dat hele reality genre van RTL![]()
![]()
![]()
![]()
WAAROM KIJKEN MENSEN DIE NEPPE ZOOI
Mensen die het om een andere reden kijken juist.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dit dus
Mensen die dit serieus gaan kijken voor (leed)vermaak hebben volgens mij ook niet een bijster hoog IQ
Mensen die denken dat het een documentaire is?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mensen die het om een andere reden kijken juist.
De makers doen alsof ze een docu maken over hoe het is om een grote fan te zijn. Alsof iemand het om een andere reden dan leedvermaak kijkt.
Mwah ik zou niet willen zeggen dat iedereen die een overdreven fan is van iemand labiel is. Dan zijn er wel heel veel labiele mensen op de wereld hoor als je de krijsende fans ziet in stadions waar bijv. One Direction optreedt (of Justin Bieber of vroeger de Beatles of Rolling Stones).quote:Op maandag 16 maart 2015 12:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hoeft denk ik niet die uitzending te zien om te snappen dat ze labiel is. Sowieso als je zo'n overdreven fan bent van wie dan ook lijkt het er voor mij op dat ze echt wel labiel is.
Vandaar zeker de toevoeging Superquote:Op maandag 16 maart 2015 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was ook van hem volgens mij.
Maar bij Fans! lag het er iets minder dik bovenop dan bij Superfans! naar mijn idee.
Was dat diegene die ervan was overtuigd dat Berge haar persoonlijk kende?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef Karina het volgende:
Vandaar zeker de toevoeging Super![]()
Bij Fans! was deze vrouw toch wel heel extreem, iedereen herinnert zich haar in ieder geval nog steeds.
[ afbeelding ]
Ja ze nam iets voor hem mee naar een concert en toen hij dat niet aan wilde (kon?) nemen werd ze superboosquote:Op maandag 16 maart 2015 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was dat diegene die ervan was overtuigd dat Berge haar persoonlijk kende?
Met dat kadootje voor 'm ?
Ja die herinner ik mij zeker nog.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ze nam iets voor hem mee naar een concert en toen hij dat niet aan wilde (kon?) nemen werd ze superboosGewoon eng.
Nouja ik denk dat als ze voo rmij stond zoals jullie nu beschrijven ik het vooral eng zou vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja die herinner ik mij zeker nog.
Tsja ik vind het vaak eerder zielig dan eng.
Letterlijk en figuurlijk ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Die krijgt heel moeilijk werk. Ik zag het al in de promo, maar ze doet zelf ook al overdreven en duidelijk houd ze van opscheppen.
Zielig vind ik het niet. Ja zielig dat ze voor lul wordt gezet op tv, maar die vrouw is niet alleen labiel, maar ook vreselijk asociaal. Net als die waar dit topic over gaat.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja die herinner ik mij zeker nog.
Tsja ik vind het vaak eerder zielig dan eng.
Niet grappig en overduidelijk nep.quote:
Da's wel een goed punt, maar dat zijn 14-18 jarigen en dat fan zijn duurt meestal tot een jaar of 17/18. Dan is het nog wel normaal, maar een 22-jarige.. Tja.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef Karina het volgende:
Mwah ik zou niet willen zeggen dat iedereen die een overdreven fan is van iemand labiel is. Dan zijn er wel heel veel labiele mensen op de wereld hoor als je de krijsende fans ziet in stadions waar bijv. One Direction optreedt (of Justin Bieber of vroeger de Beatles of Rolling Stones).
Ja dat is sneu.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's wel een goed punt, maar dat zijn 14-18 jarigen en dat fan zijn duurt meestal tot een jaar of 17/18. Dan is het nog wel normaal, maar een 22-jarige.. Tja.
De bovenste is sowieso nep, onderste vast ook wel.quote:
Dat is anders. Dat zijn pubers. Die zijn sowieso wat labieler over het algemeen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik zou niet willen zeggen dat iedereen die een overdreven fan is van iemand labiel is. Dan zijn er wel heel veel labiele mensen op de wereld hoor als je de krijsende fans ziet in stadions waar bijv. One Direction optreedt (of Justin Bieber of vroeger de Beatles of Rolling Stones).
[..]
Vandaar zeker de toevoeging Super![]()
Bij Fans! was deze vrouw toch wel heel extreem, iedereen herinnert zich haar in ieder geval nog steeds.
[ afbeelding ]
Nee tuurlijk vindt ze het niet raar om terug te zien, zou ik ook zeggen in een uitzending van datzelfde RTL ......quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef MotherFoker het volgende:
Klopt, maar met die echt extreme tienerfans (denk aan dreigen met zelfmoord als ze niet maar concert mogen van ouders etc.) komt het ook niet meer goed mee. En dat zijn er veel.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is anders. Dat zijn pubers. Die zijn sowieso wat labieler over het algemeen.
Vind die Stephanie ook wel een type dat met zelfmoord gaat dreigen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Klopt, maar met die echt extreme tienerfans (denk aan dreigen met zelfmoord als ze niet maar concert mogen van ouders etc.) komt het ook niet meer goed mee. En dat zijn er veel.
Fan zijn kan natuurlijk best, maar je leven wijden aan een artiest belooft niet veel goeds, zelfs niet als je een puber bent.
Dat filmpjes maken met blaadjes met tekst laten zien is ook populair geworden door een Canadees meisje dat zelfmoord heeft gepleegd omdat ze gepest werd nadat een Nederlander naaktfoto's van haar had verspreid. Zij had vlak daarvoor ook zo'n filmpje gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Vind die Stephanie ook wel een type dat met zelfmoord gaat dreigen.
Beetje eng type labiele fan.
Kan me voorstellen dat one direction voor zulk soort types extra security inhuurt.
Nee die waren in 2011 al in, omdat een paar meisjes hun "secret story" gingen uitbeelden en opschrijven. En das zo verder gegaan en Amanda Todd is in 2012 gok ik daardoor beroemd geworden vanwege zulke filmpjes omdat zij daarna ook echt er een eind heeft aan gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat filmpjes maken met blaadjes met tekst laten zien is ook populair geworden door een Canadees meisje dat zelfmoord heeft gepleegd omdat ze gepest werd nadat een Nederlander naaktfoto's van haar had verspreid. Zij had vlak daarvoor ook zo'n filmpje gemaakt.
Zou me niets verbazen als het een soort 'dreigement' is om zo'n filmpje te maken.
Zou mij ook niet verbazen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat filmpjes maken met blaadjes met tekst laten zien is ook populair geworden door een Canadees meisje dat zelfmoord heeft gepleegd omdat ze gepest werd nadat een Nederlander naaktfoto's van haar had verspreid. Zij had vlak daarvoor ook zo'n filmpje gemaakt.
Zou me niets verbazen als het een soort 'dreigement' is om zo'n filmpje te maken.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef MotherFoker het volgende:
Pesten is ook zielig, maar het is nou eenmaal een feit dat gepeste mensen het toch vaak zelf uitlokken. Het zijn bijna nooit mensen die alleen lelijk of anders zijn. Er is bijna altijd ook vervelend gedrag bij. Zoals misplaatste arrogantie en onbeleefdheid bij dit mens.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Zou mij ook niet verbazen.
Btw haar Engels is wel heeeeeeeeeel slecht.
Hole ipv whole enzo..
En ze werd ook gepest en haar ouders zijn dood.
Kijk gepest worden en wees zijn is heel erg naar, maar ik vind dit een beetje zieligheid uitbuiten.
Dit dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pesten is ook zielig, maar het is nou eenmaal een feit dat gepeste mensen het toch vaak zelf uitlokken. Het zijn bijna nooit mensen die alleen lelijk of anders zijn. Er is bijna altijd ook vervelend gedrag bij. Zoals misplaatste arrogantie en onbeleefdheid bij dit mens.
Typisch de redenatie van een pesterquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pesten is ook zielig, maar het is nou eenmaal een feit dat gepeste mensen het toch vaak zelf uitlokken. Het zijn bijna nooit mensen die alleen lelijk of anders zijn. Er is bijna altijd ook vervelend gedrag bij. Zoals misplaatste arrogantie en onbeleefdheid bij dit mens.
Carlo's gezichtsuitdrukking ook, btw de aflevering word vanavond wéér uitgezonden! XDquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Toevallig een stukje gezien (in het voorbij zappen). Ik kwam niet meer bij, welke vent wil nou zo'n exemplaar?
Dan kan je inderdaad beter zonder haar leven, en de hand aan jezelf slaan.![]()
Sowieso, RTL......![]()
Nee meid, je bent niet raar, just peculiar.
Laatst was ook met Wolter Kroes erbij en die mannen gingen vrolijk meequote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toevallig een stukje gezien (in het voorbij zappen). Ik kwam niet meer bij, welke vent wil nou zo'n exemplaar?
Bedankt voor de tip, maar 1 x een stukje van dat droevig tafereeltje is voldoende voor mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:28 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Carlo's gezichtsuitdrukking ook, btw de aflevering word vanavond wéér uitgezonden! XD
Haha, ik ga wel ff dr twitter checken voor updates.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar 1 x een stukje van dat droevig tafereeltje is voldoende voor mij.
Door wie word jij gedwongen?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, ik ga wel ff dr twitter checken voor updates.
Alles is gewoon nep bij RTL, zelfs GTST.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef VromeBroeder het volgende:
het zou goed kunnen dat ze gedwongen is hoor. het is naief om te denken dat RTL dat soort dingen uit de weg gaat. als je een leuke tv wilt maken en het onderwerp van die tv is zo'n obsessie dan kunnen ze best die mensen n beetje dwingen om net ff over de grens te gaan
maar voor hetzelfde geld liegt ze gewoon. ik zou er ook werkelijk alles aan doen om me eer nog een beetje te redden. ik zou ook liegen want het is nog al wat om zo publiekelijk voor schut te staan.
ps: sieneke werd ook gedwongen om te zeggen dat ze bassie niet kent van bassie en adriaan.
Hoe zie je die dwang voor je? Doe je dit niet dan mag je niet naar het interview? Lullig, maar geen dwang. En zelfs dat geloof ik niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef VromeBroeder het volgende:
het zou goed kunnen dat ze gedwongen is hoor. het is naief om te denken dat RTL dat soort dingen uit de weg gaat. als je een leuke tv wilt maken en het onderwerp van die tv is zo'n obsessie dan kunnen ze best die mensen n beetje dwingen om net ff over de grens te gaan
maar voor hetzelfde geld liegt ze gewoon. ik zou er ook werkelijk alles aan doen om me eer nog een beetje te redden. ik zou ook liegen want het is nog al wat om zo publiekelijk voor schut te staan.
ps: sieneke werd ook gedwongen om te zeggen dat ze bassie niet kent van bassie en adriaan.
Contractueel kleine lettertjes, je leest gewoon een script op. Doe je niet mee; zit je niet in de showbizz.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hoe zie je die dwang voor je? Doe je dit niet dan mag je niet naar het interview? Lullig, maar geen dwang. En zelfs dat geloof ik niet.
Nog steeds geen dwang. En zo werken die programma's niet. Er staan mensen omheen die ze influisteren wat ze willen dat ze doen. Het is geen ingestudeerd toneelstuk.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Contractueel kleine lettertjes, je leest gewoon een script op. Doe je niet mee; zit je niet in de showbizz.
En wat gebeurt er als je niet doet wat je ingefluisterd wordt?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nog steeds geen dwang. En zo werken die programma's niet. Er staan mensen omheen die ze influisteren wat ze willen dat ze doen. Het is geen ingestudeerd toneelstuk.
En dan nog ff extra voor lul staan met je jankverhaal op youtubequote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef VromeBroeder het volgende:
Dan blijven ze je pushen. Doe je niet mee dan loop je de kans dat ze iemand anders zoeken. Het zijn eikels, maar dat is nog steeds geen dwang.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je niet doet wat je ingefluisterd wordt?
Dat is wel degelijk een vorm van dwang / chantage.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan blijven ze je pushen. Doe je niet mee dan loop je de kans dat ze iemand anders zoeken. Het zijn eikels, maar dat is nog steeds geen dwang.
Nee. Chantage zou het zijn als ze bijvoorbeeld zouden zeggen 'doe dit of anders laten we die beschamende beelden waarvan we beloofd hadden ze niet te laten zien toch aan iedereen zien.' Dwang is het ook niet, ze heeft de keuze zelf. Als ik tegen de bakker zeg 'geef me een brood en anders krijg je mijn 2 euro niet' dan is dat ook geen dwang of chantage.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een vorm van dwang / chantage.
Meh, point taken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee. Chantage zou het zijn als ze bijvoorbeeld zouden zeggen 'doe dit of anders laten we die beschamende beelden waarvan we beloofd hadden ze niet te laten zien toch aan iedereen zien.' Dwang is het ook niet, ze heeft de keuze zelf. Als ik tegen de bakker zeg 'geef me een brood en anders krijg je mijn 2 euro niet' dan is dat ook geen dwang of chantage.
Rot toch op, je bent toch zelf de dombo die aan een dombo programma meewerkt om met je bakkes op TV te komen. En dan sta je voor lul, so what?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een vorm van dwang / chantage.
Ik vind overigens wel dat dit soort tv om mensen belachelijk te maken bestraft mag worden. Als het overduidelijk is dat iemand de gevolgen van zijn of haar acties niet kan overzien is het in mijn ogen uitbuiting. En in dit geval is overduidelijk dat ze niet honderd is.quote:
Ik geef eerlijk toe, als mijn dochters zoiets hadden willen doen (dat doen ze niet) dan had ik ze wel tegengehouden. Maar ik las dat het arme meisje geen ouders meer heeft, en indd ze komt niet al te snugger over. Er moet toch wel iemand zijn die haar in bescherming tegen zichzelf had kunnen nemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat dit soort tv om mensen belachelijk te maken bestraft mag worden. Als het overduidelijk is dat iemand de gevolgen van zijn of haar acties niet kan overzien is het in mijn ogen uitbuiting. En in dit geval is overduidelijk dat ze niet honderd is.
Ik vind het vermakelijke tv, dus ik houd het ook deels in stand. Maar deze mensen verdienen bakken vol met geld aan mensen die niet snappen waar ze aan meedoen. En dan beweren ze in talkshows met droge ogen dat ze het niet voor zichzelf doen. Ze hebben zelfs gezorgd dat ze bij een interview mocht zijn, wow! Dat het hun niets kostte omdat het dezelfde zender is vergeten ze even. Walgelijke mensen. In mijn ogen is die Ewout ongeveervan hetzelfde niveau als mensen die bejaarden oplichten.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe, als mijn dochters zoiets hadden willen doen (dat doen ze niet) dan had ik ze wel tegengehouden. Maar ik las dat het arme meisje geen ouders meer heeft, en indd ze komt niet al te snugger over. Er moet toch wel iemand zijn die haar in bescherming tegen zichzelf had kunnen nemen.
Van dat mormel kan een klein dorp een week van eten, is ze toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:35 schreef Nielsch het volgende:
De struggles van tegenwoordig: "het is als zo moeilijk om Directioner te zijn..."
Nou, ik denk dat menig gevangen kind in een IS-gevangenis die daar verplicht als seksslaaf voor het Kalifaat werkt graag met je wil ruilen.
gedwongen is een groot woord he... ze heeft iets gedaan wat ze liever niet wilde omdat er een mooie beloning tegenover stond... dan ben je niet gedwongen, dan ben je gewoon een HOER!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef VromeBroeder het volgende:
Stel je eens niet zo aan zeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gedwongen is een groot woord he... ze heeft iets gedaan wat ze liever niet wilde omdat er een mooie beloning tegenover stond... dan ben je niet gedwongen, dan ben je gewoon een HOER!
Beloning?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gedwongen is een groot woord he... ze heeft iets gedaan wat ze liever niet wilde omdat er een mooie beloning tegenover stond... dan ben je niet gedwongen, dan ben je gewoon een HOER!
Blijkbaarquote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef Zolder het volgende:
Ze heeft de video verwijderd, ze weet ook niet wat ze wil
En zelfs al zou het contractbreuk zijn, dan zou ik het lekker voor de rechter laten komen. Denk dat je best sterk staat als je geen wassenbeeld wilt likken voor op de Nederlandse televisiequote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Beloning?
Ze zei dat ze zelf de kaartjes gekocht had..
Dus wat nou al die bull..dat RTL haar gedwongen heeft?
Ze had die kaarten al.
Een normaal mens zou zeggen bekijk t lekker RTL en dan gewoon naar t concert gaan. Dan maar niet met je kop op tv.
Het was vrije keus.
Wat contactbreuk?? RTL betaalde haar toch geen salaris?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
En zelfs al zou het contractbreuk zijn, dan zou ik het lekker voor de rechter laten komen. Denk dat je best sterk staat als je geen wassenbeeld wilt likken voor op de Nederlandse televisie
Volgens mij teken je altijd een contract als je meewerkt met een televisieprogramma. Inhoudelijk weet ik niet wat er staat, omdat ik nooit aan een televisieprogramma heb meegewerkt.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat contactbreuk?? RTL betaalde haar toch geen salaris?
Het belangrijkste aan zo'n contract is dat je akkoord gaat met het feit dat ze je filmen en dat ze dat bewaren en eventueel weer opnieuw uitzenden.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij teken je altijd een contract als je meewerkt met een televisieprogramma. Inhoudelijk weet ik niet wat er staat, omdat ik nooit aan een televisieprogramma heb meegewerkt.
Nee hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij teken je altijd een contract als je meewerkt met een televisieprogramma. Inhoudelijk weet ik niet wat er staat, omdat ik nooit aan een televisieprogramma heb meegewerkt.
Dat gaat over wat ze moeten doen (luisteren naar aanwijzingen) voor de vergoeding die er tegenover staat.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ik ben de laatste persoon die haar gaat verdedigen hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Het belangrijkste aan zo'n contract is dat je akkoord gaat met het feit dat ze je filmen en dat ze dat bewaren en eventueel weer opnieuw uitzenden.
Ze kan wel mekkeren op RTL, maar ze is zelf met die voorwaarden akkoord gegaan.
Bovendien..
RTL zoekt actief naar mensen die vrijwillig willen meewerken aan een programma
Dus het was haar eigen keus om hieraan mee te werken.
Eigen schuld dikke bult.
Toch nog iets geleerd in dit topicquote:Op maandag 16 maart 2015 17:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat gaat over wat ze moeten doen (luisteren naar aanwijzingen) voor de vergoeding die er tegenover staat.
Het is totaal niet zo dat je aangeklaagd wordt als je niet
Luistert. Dan hoeven ze niet meer te voldoen aan de dingen die ze toegezegd hebben en hebben nog steeds het recht de beelden die ze al hebben te gebruiken.
Alleen zit er nu dan de kans in dat ze wordt aangeklaagd voor smaad als het dwangverhaal niet waar is...quote:Op maandag 16 maart 2015 17:30 schreef Stompzinnig het volgende:
Het is totaal niet zo dat je aangeklaagd wordt als je niet
Luistert.
Ze heeft nu wel haar YouTube account en Twitter verwijderdquote:Op maandag 16 maart 2015 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen zit er nu dan de kans in dat ze wordt aangeklaagd voor smaad als het dwangverhaal niet waar is...
Dat wel. Maar dat staat eigenlijk helemaal los van de afspraken die gemaakt zijn rond het programma. Misschien is er ook in het contract opgenomen dat ze moet zwijgen over het productieproces, daar kunnen ze haar dan ook op pakken.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen zit er nu dan de kans in dat ze wordt aangeklaagd voor smaad als het dwangverhaal niet waar is...
Geen idee, maar kan ik je in de tussentijd een wachtmuziekje aanbieden?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:11 schreef VromeBroeder het volgende:
waar is het jankfilmpje? hij is verwijderd. heb iemand n link? zou helemaal happy zijn. dan kom ik persoonlijk je voeten kussen
ja ik wacht. hoe lang gaat het duren?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan ik je in de tussentijd een wachtmuziekje aanbieden?
Kan hem niet vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:28 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
ja ik wacht. hoe lang gaat het duren?
Misschien dat ze hem vanavond nog uitzenden bij L4Y of RTL Boulevard of whatever programma hier aandacht aan wil bestedenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
nou bedankt voor de moeite hoor. heel lief van jou!
Als weblogger niet even een kopie makenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Fylax het volgende:
Kut zooi. Ik had m opgestuurd naar RTL Boulevard
Lukt niet op mobielquote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als weblogger niet even een kopie maken
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan ik je in de tussentijd een wachtmuziekje aanbieden?
Ewout ben jij dat?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Fylax het volgende:
Kut zooi. Ik had m opgestuurd naar RTL Boulevard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |