Er is gewoon geen touw vast te knopen aan al je stukjes. Maar laat maar zitten, zodra je gaat doen alsof Ewout ergens goed voor is dan kan ik het niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je eens wist hoe er met mij om is gegaan de afgelopen jaren weet ik wel hoe hard de wereld kan zijn, en komop zeg ze loopt nu alleen maar zielig te doen omdat ze duidelijk zich schaamt voor haar gedrag maar dat probeerd ze weg te wuiven om zielig te gaan doen. Zoals zeggen dat ze gepest is, haar ouders is verloren, dat zal ook wel en dat is heel erg maar die dingen hebben niks ermee te maken dat ze als een halve gare een wassen beeld heeft lopen likken. En nog gaat liegen over het feit dat ze haar niet maar het concert wilde laten gaan terwijl ze zelf de kaartjes had gekocht. Ewout heeft zelfs nog geregeld dat ze bij een speciaal interview kon zijn. Ik noem haar gewoon ondankbaar.
Trouwens zo'n stuk tekst is moeilijk te typen op je iphone.
Maar vertel nou eens hoe die kijkcijfers iets zeggen over het totale aantal mensen in Nederland dat tv kijkt?quote:
Had je de reacties gezien ook bij dat RTL Late Night, die wijven worden gek echt waar. En dat is het juist ze gunnen anderen niks en het leuke ervan is ze had dit al aan zien kunnen komen. Vorig jaar op Channel 4 was er ook zo'n documantaire en toen reageerde deze Stephanie dat ze die meiden "bitchen en mongolen vond en on respectvol." Terwijl die meiden in die docu hetzelfde als haar deden zoals posters likken, letterlijk hun huis crashen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar de eerste keer deed mijn ogen al zoveel pijn.Verder denk ik dat programmamakers die blijkbaar in tegenstelling tot dit 'kind' zelf, reacties op dergelijke televisie-optredens wél in kunnen schatten, dit soort kwetsbare personen tegen zichzelf in bescherming zouden moeten nemen in plaats van ze uit te buiten.
Hij is ook goed voor haar geweest, dankzij hem kon ze bij een interview zijn waar maar 100 bij mochten zijn. En geloof me daar is al zo'n hele kutheisa om geweest, met jaloerse en respectloze tieners.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Er is gewoon geen touw vast te knopen aan al je stukjes. Maar laat maar zitten, zodra je gaat doen alsof Ewout ergens goed voor is dan kan ik het niet meer serieus nemen.
Dat is natuurlijk een kul argument. Dat interview is geregeld zodat hij iemand op tv kon krijgen die aan dingen gingen likken en andere dingen waar iedereen een dag later bij de koffieautomaat over zou praten.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is ook goed voor haar geweest, dankzij hem kon ze bij een interview zijn waar maar 100 bij mochten zijn. En geloof me daar is al zo'n hele kutheisa om geweest, met jaloerse en respectloze tieners.
En jij snapt me!quote:Op zondag 15 maart 2015 19:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Ik ben gepest dus nu mag niemand meer zeuren."
Dat is niet berekend met die kastjes, leer nou eens lezen. Vertel mij nou eens waarom het stoer is om tegen de massa in te gaan en lekker gek geen tv te kijken?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens hoe die kijkcijfers iets zeggen over het totale aantal mensen in Nederland dat tv kijkt?
Het concert en het interview hebben een half jaar van elkaar af gezeten, en de uitzending nog verder er van af.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een kul argument. Dat interview is geregeld zodat hij iemand op tv kon krijgen die aan dingen gingen likken en andere dingen waar iedereen een dag later bij de koffieautomaat over zou praten.
Jij bent zolang gepest dat je het blijkbaar niet eens meer doorhebt wanneer je gebruikt en uitgelachen wordt, dat iig niet meer als vreemd of bezwaarlijk ziet.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is ook goed voor haar geweest, dankzij hem kon ze bij een interview zijn waar maar 100 bij mochten zijn. En geloof me daar is al zo'n hele kutheisa om geweest, met jaloerse en respectloze tieners.
Ja en? Hij heeft dat geregeld zodat ze gekke dingen op tv kon doen. Dat scoort en daarom is zij bruikbaar voor hem.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het concert en het interview hebben een half jaar van elkaar af gezeten, en de uitzending nog verder er van af.
Bij dat interview was ze kalmer dan de aflevering.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft dat geregeld zodat ze gekke dingen op tv kon doen. Dat scoort en daarom is zij bruikbaar voor hem.
Sowieso dat hij stukken meer aan haar verdiend heeft dan hij er ooit aan uitgegeven heeft en die kaartjes voor rtl late night heeft hij ongetwijfeld gratis via rtl.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft dat geregeld zodat ze gekke dingen op tv kon doen. Dat scoort en daarom is zij bruikbaar voor hem.
Ik lig er niet wakker van, maar als je eerdere afleveringen van Fans ziet had je toch wel gewoon kunnen verwachten wat ze uitzenden, vooral die aflevering met die 21 jarige K3 fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent zolang gepest dat je het blijkbaar niet eens meer doorhebt wanneer je gebruikt en uitgelachen wordt, dat iig niet meer als vreemd of bezwaarlijk ziet.
Sterkte meid.
Ja, je haalt een hoop dingen erbij die weinig te maken hebben met het feit dat een programmamaker een ongelukkig persoon heeft misbruikt voor leuke televisie.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Bij dat interview was ze kalmer dan de aflevering.
Dan had ze net zoals bij dit haat gekregen van jaloerse en of boze fans. Want zo is gewoon een groot deel van die fans.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, je haalt een hoop dingen erbij die weinig te maken hebben met het feit dat een programmamaker een ongelukkig persoon heeft misbruikt voor leuke televisie.
Henny Huisman die haar verrast met een interview en kaartjes voor de show had veel minder kijkers opgeleverd. Dat is meteen de reden.
Een 21 jarige K3 fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar als je eerdere afleveringen van Fans ziet had je toch wel gewoon kunnen verwachten wat ze uitzenden, vooral die aflevering met die 21 jarige K3 fan.
Het is haar eigen schuld dat ze gepest wordt maar natuurlijk was het nooit de jouwe. En als jij jarenlang kon lijden dan kan zij dat nu ook best want ze maakt het er toch zelf maar naar.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar als je eerdere afleveringen van Fans ziet had je toch wel gewoon kunnen verwachten wat ze uitzenden, vooral die aflevering met die 21 jarige K3 fan.
Ewout geeft de mensen wat ze willen. Dit is onze maatschappij.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:31 schreef Buitendam het volgende:
Die Ewout is een ongelofelijke lul. Dat je mensen zo gebruikt om te scoren.
Alsof Fok! niet nog een stukje erger is.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ewout geeft de mensen wat ze willen. Dit is onze maatschappij.
Als ie het niet doet ontstaat er echt geen volksopstand. Er mogen wel eens strengere richtlijnen komen wat betreft halve debielen voor lul zetten op nationale televisie door zo'n snotneus als Ewout.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ewout geeft de mensen wat ze willen. Dit is onze maatschappij.
Dat zeg ik niet, ik kan begrijpen dat je blij kan reageren als je je idool ziet, ben zelf ook fan van de jongens dat geef ik toe. Maar komop zeg ze loopt nu meer het slachtoffer uit te hangen. Ze had gewoon openlijk kunnen schrijven of zeggen sorry dat ik me zo heb gedragen ik liet me meeslepen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is haar eigen schuld dat ze gepest wordt maar natuurlijk was het nooit de jouwe. En als jij jarenlang kon lijden dan kan zij dat nu ook best want ze maakt het er toch zelf maar naar.
Wat een lief, prettig meisje zul jij zijn.
Of - en dit zal misschien heel raar klinken - ze kan ook gewoon niet op de landelijke tv uitgebuit worden voor het persoonlijk gewin van anderen, net zoals je ook niet op iemand inschopt die al op de grond ligt.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik kan begrijpen dat je blij kan reageren als je je idool ziet, ben zelf ook fan van de jongens dat geef ik toe. Maar komop zeg ze loopt nu meer het slachtoffer uit te hangen. Ze had gewoon openlijk kunnen schrijven of zeggen sorry dat ik me zo heb gedragen ik liet me meeslepen.
Daar heb je gelijk in, maar zoals ik al in mijn eerdere reacties al zei over een eerdere Engelse documantaire die zij toen ook had gezien was zij net zo als alle andere fans die nu een slecht woord over haar hebben gehad. Ik zeg niet dat ik het goed keur maar ze heeft wel bepaalde dingen omgedraaid.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of - en dit zal misschien heel raar klinken - ze kan ook gewoon niet op de landelijke tv uitgebuit worden voor het persoonlijk gewin van anderen, net zoals je ook niet op iemand inschopt die al op de grond ligt.
Fok! is slechts een discussieplatform, dat is niet goed of fout. Wel is het zo dat verscheidene mensen het platform gebruiken voor zaken die je zou kunnen beschrijven als 'een stukje erger'. Dat is ook onderdeel van onze maatschappij. Op Facebook gaan mensen ook al heel ver en hier is het dan ook nog eens anoniem.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alsof Fok! niet nog een stukje erger is.
Hoe zie je dat voor je? Wie gaat er bepalen of iemand te debiel is om op tv te komen? Het lijkt me dat mensen ook niet blij zullen zijn als ze zo geclassificeerd worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie het niet doet ontstaat er echt geen volksopstand. Er mogen wel eens strengere richtlijnen komen wat betreft halve debielen voor lul zetten op nationale televisie door zo'n snotneus als Ewout.
De vrouw is 22. Oud genoeg om zelf keuzes te maken en als het nodig is nee te zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of - en dit zal misschien heel raar klinken - ze kan ook gewoon niet op de landelijke tv uitgebuit worden voor het persoonlijk gewin van anderen, net zoals je ook niet op iemand inschopt die al op de grond ligt.
Ja, zo werkt het dus niet bij iedereen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
De vrouw is 22. Oud genoeg om zelf keuzes te maken en als het nodig is nee te zeggen.
Oh nou, als leeftijd en geen nee willen/kunnen/durven/weten te zeggen het enige criterium is en dat je als programmamaker en zender van enige en iedere verantwoordelijkheid ontslaat.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
De vrouw is 22. Oud genoeg om zelf keuzes te maken en als het nodig is nee te zeggen.
Ik denk dat ze in de realitytelevisie een contract moeten tekenen dat de programmamaker en zender van iedere verantwoordelijkheid ontslaat.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nou, als leeftijd en geen nee willen/kunnen/durven/weten te zeggen het enige criterium is en dat je als programmamaker en zender van enige en iedere verantwoordelijkheid ontslaat.![]()
Juridisch wellicht, moreel ligt het toch net even anders.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:58 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de realitytelevisie een contract moeten tekenen dat de programmamaker en zender van iedere verantwoordelijkheid ontslaat.
Zegt genoeg. Maar als je op straat een mongool rare dingen laat doen en op YouTube zet ga je richting het strafbare, doe je het als programmamaker bij RTL dan heb je visie op wat mensen willen zien.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:58 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de realitytelevisie een contract moeten tekenen dat de programmamaker en zender van iedere verantwoordelijkheid ontslaat.
Wijze woorden.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef AhmedJaret het volgende:
als je zo een hoofd hebt is alles wat op je af komt verdient en dan ook die bagger muziek aanhangen en wel lekker $$$ vangen als je met je walvisbek op RTL komt maar huilie huilie op youtube als mensen je op twitter uitlachen
donder een eind op in het einde heeft zij vrijwillig die onzin gedaan als rtl haar echt had gedwongen dan hadden die beelden er heel anders uitgezien
gwn geen aandacht aan besteden pls dit is precies wat zij wil
Waarmee leren leven?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef MotherFoker het volgende:
Ze heeft zelf toegegeven bij Life 4 You dat ze het niet raar vind om terug te zien, en dat haae toekomstige partner er maar mee moest leven.
Dat ze zo gek kan doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarmee leren leven?![]()
Als ik haar was zou ik me eerder druk maken over haar overgewicht dan iets anders want het is me toch een dikke pad.
Ja sorry maar ik snap de boodschap niet, ze doet iets voor de camera voor wat aandacht en een concertkaartje en nu huilen met haar vette kop.quote:
Lees maar even terug xD kan je alles teruglezen van mensen rtl laag vinden.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik snap de boodschap niet, ze doet iets voor de camera voor wat aandacht en een concertkaartje en nu huilen met haar vette kop.![]()
Die zeug wil gewoon aandacht.
Iedereen die op tv zit zorgt toch voor leedvermaak bij de rest van de mensen (de kijkers)?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nou, als leeftijd en geen nee willen/kunnen/durven/weten te zeggen het enige criterium is en dat je als programmamaker en zender van enige en iedere verantwoordelijkheid ontslaat.![]()
- ze is 22quote:Op maandag 16 maart 2015 09:33 schreef Nielsch het volgende:
waar zijn de ouders in deze? ik heb geen idee hoe dit werkt maar als iemand minderjarig is, moeten ouders dan geen toestemming geven voordat hun kinderen op tv komen?
Ik vind het ook eerder zielig. Wat dat betreft zijn media wel goed in het gebruiken van anderen voor hun sensatie. Als het gaat over politici en mensen met grote bedrijven enz. vind ik dat niet zo zielig. Maar een meisje dat duidelijk niet helemaal goed bij haar hoofd is op die manier laten zien vind ik treurig.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sneu want dit kind is duidelijk niet goed en krijgt nu de volle lading. Denk dat dit wel wat impact gaat hebben op haar toch al labiele toestand.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:41 schreef snakelady het volgende:
Dit is toch wat de kijkers willen? Niet mensen die een meisje beschermen tegen haarzelf maar haar juist opjutten om gekke dingen te doen? Die ze dan weer uit kunnen zenden zodat half Nederland lekkerbekkend voor de tv zit en haar vervolgens nog meer belachelijk kan maken op het internet?
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo slim en kunnen niet zo heel goed de gevolgen inzien van hun daden, dit is niet hun schuld, dit is gewoon zoals ze zijn.
En wij als maatschappij kiezen er voor om dit soort mensen aan de schandpaal te nagelen in plaats van een gesprek met ze aan te gaan om ze te vertellen dat dit niet zo'n hele goede actie is.
Heb je zelf nooit gelachen om zanger rinus?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:41 schreef snakelady het volgende:
Dit is toch wat de kijkers willen? Niet mensen die een meisje beschermen tegen haarzelf maar haar juist opjutten om gekke dingen te doen? Die ze dan weer uit kunnen zenden zodat half Nederland lekkerbekkend voor de tv zit en haar vervolgens nog meer belachelijk kan maken op het internet?
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo slim en kunnen niet zo heel goed de gevolgen inzien van hun daden, dit is niet hun schuld, dit is gewoon zoals ze zijn.
En wij als maatschappij kiezen er voor om dit soort mensen aan de schandpaal te nagelen in plaats van een gesprek met ze aan te gaan om ze te vertellen dat dit niet zo'n hele goede actie is.
Meer plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:48 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb je zelf nooit gelachen om zanger rinus?
Dit had ik nou toen ik haar zo zag doen, alleen toen gaf ze twee tellen later toe het niet erg te vinden bij Life4You.quote:
Ik heb het idee dat dit meisje niet helemaal bij haar volle verstand is.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dit had ik nou toen ik haar zo zag doen, alleen toen gaf ze twee tellen later toe het niet erg te vinden bij Life4You.
Nee man, Echte Penozaquote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ewout Genemans is een oplichter en maakt alleen maar kut programma's. Hij had lekker moeten stoppen na zijn ZOOP avontuur.
Dat gezegd hebbende mogen deze meiden zich absoluut niet voortplanten. Het zijn niet alleen lelijke gedrochten maar dit gedrag kan je toch niet accepteren als maatschappij? Gadverdamme misselijkmakend.
Laat ik het zo stellen die man heeft heel wat merkwaardige dingen gedaan. Die had allang failliet verklaard moeten worden die vent.quote:
Ewout "we hebben nog een lul nodig" Genemans.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ewout Genemans is een oplichter en maakt alleen maar kut programma's. Hij had lekker moeten stoppen na zijn ZOOP avontuur.
Dat gezegd hebbende mogen deze meiden zich absoluut niet voortplanten. Het zijn niet alleen lelijke gedrochten maar dit gedrag kan je toch niet accepteren als maatschappij? Gadverdamme misselijkmakend.
Zo kun je alles wel proberen goed te praten. Feit is dat al die reality programma's vooropgezet en nep zijn. Riep het al vanaf dag 1 dat die zooi op tv kwam.quote:
Dit probeer ik nou de hele tijd duidelijk te maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef Maraca het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat ze een filmpje maakt waarin ze 1D om hulp vraagt. Ik denk dat dit gewoon een poging van haar is om meer herkenbaarheid te krijgen ten aanzien van de band. Als het alleen om het 'haten' ging, had dat hele 'share het zodat 1D dit filmpje ziet' helemaal niet gehoeven. Dan volstond 'ik ben gedwongen door RTL, please share dit filmpje zodat iedereen dit weet'
Als je naar haar twitteraccount kijkt, dan zie je ook dat ze alle bandleden vraagt om naar het filmpje te kijkenIn mijn ogen is het gewoon een ordinaire poging van haar om contact te krijgen met de band.
Ik denk eerder dat ze overtuigd is dat 1D dat filmpje gezien heeft en zich nu schaamt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef Maraca het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat ze een filmpje maakt waarin ze 1D om hulp vraagt. Ik denk dat dit gewoon een poging van haar is om meer herkenbaarheid te krijgen ten aanzien van de band. Als het alleen om het 'haten' ging, had dat hele 'share het zodat 1D dit filmpje ziet' helemaal niet gehoeven. Dan volstond 'ik ben gedwongen door RTL, please share dit filmpje zodat iedereen dit weet'
Als je naar haar twitteraccount kijkt, dan zie je ook dat ze alle bandleden vraagt om naar het filmpje te kijkenIn mijn ogen is het gewoon een ordinaire poging van haar om contact te krijgen met de band.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze overtuigd is dat 1D dat filmpje gezien heeft en zich nu schaamt.
Ook niet al te snugger dat ze dat bij "fans" alles gerelateerd is aan 1 kerel die ze geweldig vindt en bij life4you zegt geen keuze te kunnen maken
En ze was nog wel zo in hart en nieren fan.. Klopt toch iets niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat ze aan het einde van het filmpje iets heel dramatisch zou aankondigen, maar nu was het alleen: als het pesten doorgaat blijf ik geen fan meer van jullie 1D!
Daar zullen ze wakker van liggen.
Ze krijgt nu media aandacht, verschillende tv producenten staan aan dr deur voor een interview, heb dr twitter gevonden.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ze was nog wel zo in hart en nieren fan.. Klopt toch iets niet.
Maarja als zij denkt dat dat gaat helpen. Als ze er minder open over is/extreme dingen doet. Ja dan zal ze minder gepest worden.
Haar twitternaam doet me echt denken aan een 13-jarig meisje op MSNquote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze krijgt nu media aandacht, verschillende tv producenten staan aan dr deur voor een interview, heb dr twitter gevonden.
Dan heeft ineens geen fan meer zijn natuurlijk ook weinig nutquote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef MotherFoker het volgende:
Ze krijgt nu media aandacht, verschillende tv producenten staan aan dr deur voor een interview, heb dr twitter gevonden.
Hoe ze haar favo's tweet met een jank smileyben in caps, en die andere 3 gewoon een link.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haar twitternaam doet me echt denken aan een 13-jarig meisje op MSN
Daarom, het blijft er nog een lange tijd opstaan net zoals die tv beelden.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft ineens geen fan meer zijn natuurlijk ook weinig nut
Deze aandacht blijft een paar weken zo en dan weet neimand meer echt wie ze is.
En dat youtube filmpje van der heeft het enkel maar erger gemaakt
Dat sowieso!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heeft ineens geen fan meer zijn natuurlijk ook weinig nut
Deze aandacht blijft een paar weken zo en dan weet neimand meer echt wie ze is.
En dat youtube filmpje van der heeft het enkel maar erger gemaakt
Beetje tegenstrijdig dus..quote:Op maandag 16 maart 2015 11:17 schreef MotherFoker het volgende:
Stephanie met van als ik niet gek deed betaalden zn mijn concert niet. En dan twittert ze dit: " @X_5SOS_1DLove_X: I paid my own ticket, thats why it hurts me so much that i had to lick it , i didnt had no choice then to lick it and put myself ashame"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Maraca op 16-03-2015 11:20:13 (beetje groot plaatje) ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Daarom, ze was er toch zelf zo trots op en maar opscheppen dat ze ze kende en haar "herkenden" en Carlo zei doodleuk van: "Draai je niet een beetje door?" Dus dit was gewoon pakken wat je pakken kan, extra RTL Late Night tickets bemachtigen en dan klagen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig dus..
[ afbeelding ]
Als ze dat wel had kunnen bedenken, dan was ze niet teringdom natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom kan ze zelf niet bedenken dat ze teringdom is![]()
Als blijkt dat ze een geestelijke beperking heeft, dan vind ik het trouwens wel kwalijk van Ewout dat hij haar gebruikt voor een programma. Maar aan de andere kant zou ik dan verwachten dat haar omgeving (voogden?) haar dan in bescherming zou nemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als ze dat wel had kunnen bedenken, dan was ze niet teringdom natuurlijk.
Maar even serieus...dit is waarom ik vind dat we het stemrecht moeten hervormen. Als we kinderen onder de 18 geen stemrecht geven, waarom dan wel volwassen die mentaal niet boven de 10 jaar uitkomen?![]()
Ze zegt dat ze alleen woont ofzo, haar Nederlands is ook niet zo naja geen commentaar.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als blijkt dat ze een geestelijke beperking heeft, dan vind ik het trouwens wel kwalijk van Ewout dat hij haar gebruikt voor een programma. Maar aan de andere kant zou ik dan verwachten dat haar omgeving (voogden?) haar dan in bescherming zou nemen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig dus..Ze haalt kracht uit het feit dat ze fan is van een band? Deze vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zelfs dan is het zielig voor haar / dom van haarquote:Op maandag 16 maart 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Scripted zoals vrijwel elk ''reality'' programma.
Welkom in 1995.
[..]
Beetje tegenstrijdig dus..Dat is een lange zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat ze aan het einde van het filmpje iets heel dramatisch zou aankondigen, maar nu was het alleen: als het pesten doorgaat blijf ik geen fan meer van jullie 1D!
Daar zullen ze wakker van liggen.
[..]
Beetje tegenstrijdig dus..Zij verdient echt een petsch met de platte hand op haar bolle rechterwang. Zo hard dat er een afdruk van je vingers te zien is op haar inmiddels met tranen bevlekte wangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij verdient echt een petsch met de platte hand op haar bolle rechterwang. Zo hard dat er een afdruk van je vingers te zien is op haar inmiddels met tranen bevlekte wangen.
En waarom bedenkt ze niet dat door dat filmpje op YT te zetten er NOG meer mensen de aflevering van Superfans willen bekijken?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom kan ze zelf niet bedenken dat ze teringdom is![]()
Je zal er maar werken.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En waarom bedenkt ze niet dat door dat filmpje op YT te zetten er NOG meer mensen de aflevering van Superfans willen bekijken?
Dat ze gedwongen is om een beeld af te likken geloof ik trouwens niet. Dat iemand van RTL misschien gezegd heeft: lik dat beeld even af is leuk voor de tv, dat zou kunnen ja. Maar goed wij zijn er niet bij geweest.
Overigens, als je een beetje zoekt zie je zat foto's van meisjes (en zelfs jongens) die bij Madame Tussauds beelden aflikken, zoenen en weet ik wat nog meer. Alleen zijn die niet op tv geweest.
Je zou denken dat dat al vrij duidelijk is.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als ze dat wel had kunnen bedenken, dan was ze niet teringdom natuurlijk.
Maar even serieus...dit is waarom ik vind dat we het stemrecht moeten hervormen. Als we kinderen onder de 18 geen stemrecht geven, waarom dan wel volwassen die mentaal niet boven de 10 jaar uitkomen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |