Message for One Direction, Please share this as m…:quote:Afgelopen donderdag was de eerste aflevering van Superfans: Mijn Idool Is Mijn Leven waarin twee One Direction fans gevolgd werden. In een van de fragmenten is bijvoorbeeld te zien dat de twee gekkies de wassenbeelden van One Direction aflikken en tongzoenen. Ook worden er foto's gemaakt en op een BH gezet. Twitter ging los met haattweets en mensen die niet bijkwamen van het lachen door deze twee vreemde vogels.
Een van de meisjes heeft nu een filmpje geüpload waarin ze zegt dat ze gedwongen is door RTL om deze rare dingen te doen, anders mocht ze niet naar het concert. Oke, we weten allemaal dat de meeste dingen bij RTL gescript zijn. Maar iemand dwingen om dingen te doen anders mag ze niet naar het concert? Dat gaat zelfs voor RTL te ver, denk ik. En ookal hebben de programmamakers dit gezegd, dan is het alsnog haar eigen keus/schuld geweest om deze dingen te doen.
Veel is gescript ja, maar "Doe dit of je mag niet naar het concert" ?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:13 schreef BasEnAad het volgende:
Tuurlijk is ze gedwongen. Zo werkt TV, alles wordt aangedikt of in scene gezet.
Ook dat is heel vreemd.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef MotherFoker het volgende:
Ze heeft zelf toegegeven bij Life 4 You dat ze het niet raar vind om terug te zien, en dat haae toekomstige partner er maar mee moest leven.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef AhmedJaret het volgende:
als je zo een hoofd hebt is alles wat op je af komt verdient en dan ook die bagger muziek aanhangen en wel lekker $$$ vangen als je met je walvisbek op RTL komt maar huilie huilie op youtube als mensen je op twitter uitlachen
donder een eind op in het einde heeft zij vrijwillig die onzin gedaan als rtl haar echt had gedwongen dan hadden die beelden er heel anders uitgezien
gwn geen aandacht aan besteden pls dit is precies wat zij wil
Hoogtepunten staan hierquote:Op zondag 15 maart 2015 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil die beelden zien. Waar zijn ze te vinden?
Ze heeft zelfs via Ewout tickets gekregen om bij RTL Late Night te zijn. Aka gewoon ff alles lekker kassen en dan janken en zeggen dat ze het niet wilde, ze gaf zelf toe dat ze zo gek was en dat het haar acties waren. Zelfs bij Life 4 You heeft Carlo gezegt dat ze een beetje doordraaide omdat ze zei dat ze haar herkende/kenden.quote:
Dankquote:Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoogtepunten staan hier
Overdreven Superfans van 1D
Tuurlijk is het dom, maar tis onder zo veel druk wel lastig het niet te doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Veel is gescript ja, maar "Doe dit of je mag niet naar het concert" ?
En het dan toch doen is je eigen schuld, niets gedwongen. Gewoon dom dat je zoiets doet.
Het is duidelijk dat dat meisje niet helemaal goed bij haar hoofd is.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoogtepunten staan hier
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
serieus dat filmpje ook ik hoop dat het flink wordt gemirrored op liveleak tumblr en elke website zodat als ze inziet dat ze kk dom bezig is dat filmpje weg wil halen en dan er achter komt dat alles wat ze heeft gedaan gewoon de rest van haar leven mee moet doen
ze is over de 20 en dan gaat ze youtube filmpjes plaatsen met geschreven tekst en smileys nou kom op zeg
op een gegeven moment moet je ook gewoon realistisch zijn en volwassen worden en NIET NOG EEN DOM FILMPJE OP YT ZETTEN
serieus ik snap niet wat zij denkt dat one direction haar nu persoonlijk gaat helpen? een dik meisje dat flink betaald is en duidelijk benefits van rtl heeft gekregen? "one direction please im begging please stop the hate"serieus als die 1d ooit dit te zien krijgt gaan ze tien minuten kk hard lachen en neuken ze vervolgens allemaal een ander 18 jarig meisje dat niet zo zielig is als deze walvis
Carlo Boshart verklaarde dr voor gek omdat ze bij Life 4 You zei dat ze ze kent omdat ze haar "herkenden".quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
serieus dat filmpje ook ik hoop dat het flink wordt gemirrored op liveleak tumblr en elke website zodat als ze inziet dat ze kk dom bezig is dat filmpje weg wil halen en dan er achter komt dat alles wat ze heeft gedaan gewoon de rest van haar leven mee moet doen
ze is over de 20 en dan gaat ze youtube filmpjes plaatsen met geschreven tekst en smileys nou kom op zeg
op een gegeven moment moet je ook gewoon realistisch zijn en volwassen worden en NIET NOG EEN DOM FILMPJE OP YT ZETTEN
serieus ik snap niet wat zij denkt dat one direction haar nu persoonlijk gaat helpen? een dik meisje dat flink betaald is en duidelijk benefits van rtl heeft gekregen? "one direction please im begging please stop the hate"serieus als die 1d ooit dit te zien krijgt gaan ze tien minuten kk hard lachen en neuken ze vervolgens allemaal een ander 18 jarig meisje dat niet zo zielig is als deze walvis
Dit fleurt mijn zondag wel opquote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
Zo veel druk? Heel veel druk is een gevaarlijk baantje moeten accepteren omdat je anders dakloos wordt, niet 'doe iets geks of we betalen niet je concertkaartje'.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dom, maar tis onder zo veel druk wel lastig het niet te doen.
Jaja leuk allemaal maar ik denk dan veel mensen overdonderd zijn door al die aandacht en camera's.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zo veel druk? Heel veel druk is een gevaarlijk baantje moeten accepteren omdat je anders dakloos wordt, niet 'doe iets geks of we betalen niet je concertkaartje'.
Amenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:30 schreef Fok-it het volgende:
En dan ben je 22 jaar, fan van een boyband voor krijsende pubers.
Dat je de muziek best catchy vindt is tot daar aan toe. Maar op je 22ste een wassenbeeld zoenen en likken omdat het gevraagd wordt, en claimen dat hun muziek je zo geholpen heeft door momenten heendan ben je niet helemaal 100
Denk vanavond wel Life4You zat ze vorige week ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:
Hopelijk vanavond bij Life4you of morgen bij RTL Boulevard
Soppen op een popquote:Op zondag 15 maart 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoogtepunten staan hier
Eigenlijk is het sneu want dit kind is duidelijk niet goed en krijgt nu de volle lading. Denk dat dit wel wat impact gaat hebben op haar toch al labiele toestand.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:39 schreef Fok-it het volgende:
En natuurlijk krijgt zulk achterlijk volk weer voldoende podium om hun gezicht te laten zien
Die krijgt heel moeilijk werk. Ik zag het al in de promo, maar ze doet zelf ook al overdreven en duidelijk houd ze van opscheppen.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sneu want dit kind is duidelijk niet goed en krijgt nu de volle lading. Denk dat dit wel wat impact gaat hebben op haar toch al labiele toestand.
Klopt ook wel. Zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sneu want dit kind is duidelijk niet goed en krijgt nu de volle lading. Denk dat dit wel wat impact gaat hebben op haar toch al labiele toestand.
Dat zei haar loverboy laatst ook voor de rechtert.quote:
Ze zouden eens onderzoek moeten doen naar de geestelijke gesteldheid van dit soort meisjes. Als je nou 12 ben kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar volgens mij zijn veel van die meisjes heel wat ouder.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die zeugjes met bemoedigende woorden op youtube.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die in OP 22.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:33 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Ze zouden eens onderzoek moeten doen naar de geestelijke gesteldheid van dit soort meisjes. Als je nou 12 ben kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar volgens mij zijn veel van die meisjes heel wat ouder.
wtfquote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
Dit wel ja, en ze is nog dik en lelijk ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Tocadisco het volgende:
Het feit dat je jezelf totaal voor lul wilt zetten op nationale tv voor kaartjes toont toch voldoende aan dat je een doorgedraaide fan bent?
Directioner.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die zeugjes met bemoedigende woorden op youtube.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft wel ff pech met mij toen gehad.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:45 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Directioner.![]()
Die band trekt wel lelijke mensen trouwens. Justin Bieber had het beter voor elkaar.
Gehad? Je bent geen fan meer of je bent goed opgedroogd?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Die heeft wel ff pech met mij toen gehad.
Ja en het tweede weet ik niet moet je maar ff in mn fotoboek kijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Gehad? Je bent geen fan meer of je bent goed opgedroogd?
En van Passie in de Polder.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:21 schreef Cue_ het volgende:
De maker is toch dezelfde als die van Ik heb t nog nooit gedaan?
Goor Draait Door niet waarderenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:03 schreef danos het volgende:
RTL = Retard TeLevision. Van retards voor retards.
Altijd deze achterlijkheid op de foks. Gemiddeld kijken er 6 miljoen mensen elke avond tv, dus ga er maar vanuit dan meer dan 12 miljoen mensen tv kijken. De rest zijn baby's, zieken, achterlijken en fokkers. Altijd dat stoerdoenerij van 'wie kijkt er nog tv bla bla bla bla'.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:49 schreef MichaelScott het volgende:
Wie kijkt er uberhaupt nog tv? De laatste 15 jaar zijn alle programma's ontzettend verpauperd dankzij John de Mol en consorten.
Ja echt, alsof dat een ding is.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:45 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Directioner.![]()
Die band trekt wel lelijke mensen trouwens. Justin Bieber had het beter voor elkaar.
Ik kijk best veel tv, maar de kanalen van SBS en RTL weet ik vrij goed te vermijden sinds ik digitale tv heb. Toch weten mensen, waar ik verder best een hoge pet van op heb, mij vaak weer te verbazen, met het feit dat ze al die onzinprogramma's dus wel kijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Altijd deze achterlijkheid op de foks. Gemiddeld kijken er 6 miljoen mensen elke avond tv, dus ga er maar vanuit dan meer dan 12 miljoen mensen tv kijken. De rest zijn baby's, zieken, achterlijken en fokkers. Altijd dat stoerdoenerij van 'wie kijkt er nog tv bla bla bla bla'.
Bron : SKO
O opper blaaskaak is er ook. 15 jaar zijn, 78 posts per dag hebben en dan neerkijken op meisje die een (aparte) hobby heeft. Oke dan.quote:
Ik heb dit programma ook gekeken en vond het best vermakelijk. Daar is mijn tv voor bedoeld, om mij te vermaken.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:10 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik kijk best veel tv, maar de kanalen van SBS en RTL weet ik vrij goed te vermijden sinds ik digitale tv heb. Toch weten mensen, waar ik verder best een hoge pet van op heb, mij vaak weer te verbazen, met het feit dat ze al die onzinprogramma's dus wel kijken.
En ik ben 14 jaar gepest en heb ook nooit de goede hulp gekregen, moet ik nu ook zielig een filmpje gaan maken omdat ik eerst zeg dat ik schijt aan mijn gedrag heb maar daarna ga janken omdat de grotendeel van die meiden gewoon verwaande snollen zijn die geen begrip hebben voor respect.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:08 schreef Travel. het volgende:
En een meisje dat 8 jaar gepest is en haar beide ouders is verloren en daarbij niet de goede hulp heeft gekregen is in staat om gekke dingen te doen. Dus die stoere fotoshop plaatjes zijn eerder zielig. Wat een treurige site is de foks eigenlijk bedenk ik me.
Nee hoor. Lees het nog een keer door. En 'geen begrip hebben voor respect'. Ben je verstandelijk beperkt?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
En ik ben 14 jaar gepest en heb ook nooit de goede hulp gekregen, moet ik nu ook zielig een filmpje gaan maken omdat ik eerst zeg dat ik schijt aan mijn gedrag heb maar daarna ga janken omdat de grotendeel van die meiden gewoon verwaande snollen zijn die geen begrip hebben voor respect.
Nee hoor, lees het nog een keer door. Ze loopt nu wel te janken maar dat komt gewoon door haar eigen gedrag. Ze liep zelf een week van te voren aan te kondigen dat ze het niet zo erg vond dat ze zo werd uitgebeeld ze zei zelfs dat haar toekomstige partner er maar mee moest leven. En "geen begrip hebben voor respecf" ja dat hebben die fangirls niet die lopen iedereen te bedreigen en aan te vallen alleen maar om het kleinste dingetje.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees het nog een keer door. En 'geen begrip hebben voor respect'. Ben je verstandelijk beperkt?
Met die laatste zin kan ik je alleen gelijk geven. Mijn verbazing is geworteld in mijn onbegrip voor de vermakelijkheid ervan. Vooral als mensen het beschrijven als "lachen om de domheid".quote:Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb dit programma ook gekeken en vond het best vermakelijk. Daar is mijn tv voor bedoeld, om mij te vermaken.
Jammer alleen dat het ten koste moet gaan van mensen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik heb dit programma ook gekeken en vond het best vermakelijk. Daar is mijn tv voor bedoeld, om mij te vermaken.
Je kunt geen begrip hebben voor respect. Ik zie ook dat je de knop punt op je toetsenbord al voor een deel hebt gevonden. Het blijft een warrig verhaal.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee hoor, lees het nog een keer door. Ze loopt nu wel te janken maar dat komt gewoon door haar eigen gedrag. Ze liep zelf een week van te voren aan te kondigen dat ze het niet zo erg vond dat ze zo werd uitgebeeld ze zei zelfs dat haar toekomstige partner er maar mee moest leven. En "geen begrip hebben voor respecf" ja dat hebben die fangirls niet die lopen iedereen te bedreigen en aan te vallen alleen maar om het kleinste dingetje.
Dan valt sneller op dat ze klinkt als een downie versie van Louis van gaal.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is dat toch met die filmpjes met die vellen papier met tekst? Kunnen mensen die tekst niet gewoon opzeggen? Gaat veel sneller en is niet zo dramatisch.
Okee man, die 2800 mensen zijn echt representatief voor de totale Nederlandse bevolking.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Altijd deze achterlijkheid op de foks. Gemiddeld kijken er 6 miljoen mensen elke avond tv, dus ga er maar vanuit dan meer dan 12 miljoen mensen tv kijken. De rest zijn baby's, zieken, achterlijken en fokkers. Altijd dat stoerdoenerij van 'wie kijkt er nog tv bla bla bla bla'.
Bron : SKO
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_KijkOnderzoekquote:Om dit onderzoek uit te voeren zijn 1245 huishoudens in Nederland (ongeveer 2800 personen) voorzien van apparatuur bij al hun televisies, waarmee geregistreerd wordt wie naar welke zender kijkt. Dit gebeurt via de zogeheten intometer. Dit apparaat registreert, na aanmelding, naar welk programma door de kijker is gekeken. Ook eventuele gasten moeten via dit apparaat worden aangemeld. In de loop van de nacht worden de verzamelde gegevens via een telefoonverbinding verzonden naar een computer die alle gegevens verzamelt. De volgende dag worden dan de kijkcijfers openbaar gemaakt via de site van de stichting kijkonderzoek.
Dit wordt niet door middel van de kastjes gemeten. Maar oke, niemand kijkt meer tv.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Okee man, die 2800 mensen zijn echt representatief voor de totale Nederlandse bevolking.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_KijkOnderzoek
Dat leer je ooit nog wel op school.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:25 schreef Fylax het volgende:
Ik vind inderdaad raar hoe ze door 2800 mensen de kijkcijfees kunnen berekenen
Hoezo niet? Als je eens wist hoe er met mij om is gegaan de afgelopen jaren weet ik wel hoe hard de wereld kan zijn, en komop zeg ze loopt nu alleen maar zielig te doen omdat ze duidelijk zich schaamt voor haar gedrag maar dat probeerd ze weg te wuiven om zielig te gaan doen. Zoals zeggen dat ze gepest is, haar ouders is verloren, dat zal ook wel en dat is heel erg maar die dingen hebben niks ermee te maken dat ze als een halve gare een wassen beeld heeft lopen likken. En nog gaat liegen over het feit dat ze haar niet maar het concert wilde laten gaan terwijl ze zelf de kaartjes had gekocht. Ewout heeft zelfs nog geregeld dat ze bij een speciaal interview kon zijn. Ik noem haar gewoon ondankbaar.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je kunt geen begrip hebben voor respect. Ik zie ook dat je de knop punt op je toetsenbord al voor een deel hebt gevonden. Het blijft een warrig verhaal.
Maar de eerste keer deed mijn ogen al zoveel pijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:17 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee hoor, lees het nog een keer door. Ze loopt nu wel te janken maar dat komt gewoon door haar eigen gedrag. Ze liep zelf een week van te voren aan te kondigen dat ze het niet zo erg vond dat ze zo werd uitgebeeld ze zei zelfs dat haar toekomstige partner er maar mee moest leven. En "geen begrip hebben voor respecf" ja dat hebben die fangirls niet die lopen iedereen te bedreigen en aan te vallen alleen maar om het kleinste dingetje.
"Ik ben gepest dus nu mag niemand meer zeuren.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je eens wist hoe er met mij om is gegaan de afgelopen jaren weet ik wel hoe hard de wereld kan zijn, en komop zeg ze loopt nu alleen maar zielig te doen omdat ze duidelijk zich schaamt voor haar gedrag maar dat probeerd ze weg te wuiven om zielig te gaan doen. Zoals zeggen dat ze gepest is, haar ouders is verloren, dat zal ook wel en dat is heel erg maar die dingen hebben niks ermee te maken dat ze als een halve gare een wassen beeld heeft lopen likken. En nog gaat liegen over het feit dat ze haar niet maar het concert wilde laten gaan terwijl ze zelf de kaartjes had gekocht. Ewout heeft zelfs nog geregeld dat ze bij een speciaal interview kon zijn. Ik noem haar gewoon ondankbaar.
Trouwens zo'n stuk tekst is moeilijk te typen op je iphone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |