Klopt ook wel. Zouden tegen zichzelf in bescherming genomen moeten wordenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sneu want dit kind is duidelijk niet goed en krijgt nu de volle lading. Denk dat dit wel wat impact gaat hebben op haar toch al labiele toestand.
Dat zei haar loverboy laatst ook voor de rechtert.quote:
Ze zouden eens onderzoek moeten doen naar de geestelijke gesteldheid van dit soort meisjes. Als je nou 12 ben kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar volgens mij zijn veel van die meisjes heel wat ouder.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die zeugjes met bemoedigende woorden op youtube.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die in OP 22.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:33 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Ze zouden eens onderzoek moeten doen naar de geestelijke gesteldheid van dit soort meisjes. Als je nou 12 ben kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar volgens mij zijn veel van die meisjes heel wat ouder.
wtfquote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef AhmedJaret het volgende:
serieus dat filmpje ook ik hoop dat het flink wordt gemirrored op liveleak tumblr en elke website zodat als ze inziet dat ze kk dom bezig is dat filmpje weg wil halen en dan er achter komt dat alles wat ze heeft gedaan gewoon de rest van haar leven mee moet doen
ze is over de 20 en dan gaat ze youtube filmpjes plaatsen met geschreven tekst en smileys nou kom op zeg
op een gegeven moment moet je ook gewoon realistisch zijn en volwassen worden en NIET NOG EEN DOM FILMPJE OP YT ZETTEN
serieus ik snap niet wat zij denkt dat one direction haar nu persoonlijk gaat helpen? een dik meisje dat flink betaald is en duidelijk benefits van rtl heeft gekregen? "one direction please im begging please stop the hate"serieus als die 1d ooit dit te zien krijgt gaan ze tien minuten kk hard lachen en neuken ze vervolgens allemaal een ander 18 jarig meisje dat niet zo zielig is als deze walvis
Dit wel ja, en ze is nog dik en lelijk ook.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Tocadisco het volgende:
Het feit dat je jezelf totaal voor lul wilt zetten op nationale tv voor kaartjes toont toch voldoende aan dat je een doorgedraaide fan bent?
Directioner.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die zeugjes met bemoedigende woorden op youtube.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft wel ff pech met mij toen gehad.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:45 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Directioner.![]()
Die band trekt wel lelijke mensen trouwens. Justin Bieber had het beter voor elkaar.
Gehad? Je bent geen fan meer of je bent goed opgedroogd?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Die heeft wel ff pech met mij toen gehad.
Ja en het tweede weet ik niet moet je maar ff in mn fotoboek kijken.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Gehad? Je bent geen fan meer of je bent goed opgedroogd?
En van Passie in de Polder.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:21 schreef Cue_ het volgende:
De maker is toch dezelfde als die van Ik heb t nog nooit gedaan?
Goor Draait Door niet waarderenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:03 schreef danos het volgende:
RTL = Retard TeLevision. Van retards voor retards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |