Ik vind het ook eerder zielig. Wat dat betreft zijn media wel goed in het gebruiken van anderen voor hun sensatie. Als het gaat over politici en mensen met grote bedrijven enz. vind ik dat niet zo zielig. Maar een meisje dat duidelijk niet helemaal goed bij haar hoofd is op die manier laten zien vind ik treurig.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eigenlijk is het sneu want dit kind is duidelijk niet goed en krijgt nu de volle lading. Denk dat dit wel wat impact gaat hebben op haar toch al labiele toestand.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:41 schreef snakelady het volgende:
Dit is toch wat de kijkers willen? Niet mensen die een meisje beschermen tegen haarzelf maar haar juist opjutten om gekke dingen te doen? Die ze dan weer uit kunnen zenden zodat half Nederland lekkerbekkend voor de tv zit en haar vervolgens nog meer belachelijk kan maken op het internet?
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo slim en kunnen niet zo heel goed de gevolgen inzien van hun daden, dit is niet hun schuld, dit is gewoon zoals ze zijn.
En wij als maatschappij kiezen er voor om dit soort mensen aan de schandpaal te nagelen in plaats van een gesprek met ze aan te gaan om ze te vertellen dat dit niet zo'n hele goede actie is.
Heb je zelf nooit gelachen om zanger rinus?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:41 schreef snakelady het volgende:
Dit is toch wat de kijkers willen? Niet mensen die een meisje beschermen tegen haarzelf maar haar juist opjutten om gekke dingen te doen? Die ze dan weer uit kunnen zenden zodat half Nederland lekkerbekkend voor de tv zit en haar vervolgens nog meer belachelijk kan maken op het internet?
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo slim en kunnen niet zo heel goed de gevolgen inzien van hun daden, dit is niet hun schuld, dit is gewoon zoals ze zijn.
En wij als maatschappij kiezen er voor om dit soort mensen aan de schandpaal te nagelen in plaats van een gesprek met ze aan te gaan om ze te vertellen dat dit niet zo'n hele goede actie is.
Meer plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:48 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb je zelf nooit gelachen om zanger rinus?
Dit had ik nou toen ik haar zo zag doen, alleen toen gaf ze twee tellen later toe het niet erg te vinden bij Life4You.quote:
Ik heb het idee dat dit meisje niet helemaal bij haar volle verstand is.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dit had ik nou toen ik haar zo zag doen, alleen toen gaf ze twee tellen later toe het niet erg te vinden bij Life4You.
Nee man, Echte Penozaquote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ewout Genemans is een oplichter en maakt alleen maar kut programma's. Hij had lekker moeten stoppen na zijn ZOOP avontuur.
Dat gezegd hebbende mogen deze meiden zich absoluut niet voortplanten. Het zijn niet alleen lelijke gedrochten maar dit gedrag kan je toch niet accepteren als maatschappij? Gadverdamme misselijkmakend.
Laat ik het zo stellen die man heeft heel wat merkwaardige dingen gedaan. Die had allang failliet verklaard moeten worden die vent.quote:
Ewout "we hebben nog een lul nodig" Genemans.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ewout Genemans is een oplichter en maakt alleen maar kut programma's. Hij had lekker moeten stoppen na zijn ZOOP avontuur.
Dat gezegd hebbende mogen deze meiden zich absoluut niet voortplanten. Het zijn niet alleen lelijke gedrochten maar dit gedrag kan je toch niet accepteren als maatschappij? Gadverdamme misselijkmakend.
Zo kun je alles wel proberen goed te praten. Feit is dat al die reality programma's vooropgezet en nep zijn. Riep het al vanaf dag 1 dat die zooi op tv kwam.quote:
Dit probeer ik nou de hele tijd duidelijk te maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef Maraca het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat ze een filmpje maakt waarin ze 1D om hulp vraagt. Ik denk dat dit gewoon een poging van haar is om meer herkenbaarheid te krijgen ten aanzien van de band. Als het alleen om het 'haten' ging, had dat hele 'share het zodat 1D dit filmpje ziet' helemaal niet gehoeven. Dan volstond 'ik ben gedwongen door RTL, please share dit filmpje zodat iedereen dit weet'
Als je naar haar twitteraccount kijkt, dan zie je ook dat ze alle bandleden vraagt om naar het filmpje te kijkenIn mijn ogen is het gewoon een ordinaire poging van haar om contact te krijgen met de band.
Ik denk eerder dat ze overtuigd is dat 1D dat filmpje gezien heeft en zich nu schaamt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef Maraca het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat ze een filmpje maakt waarin ze 1D om hulp vraagt. Ik denk dat dit gewoon een poging van haar is om meer herkenbaarheid te krijgen ten aanzien van de band. Als het alleen om het 'haten' ging, had dat hele 'share het zodat 1D dit filmpje ziet' helemaal niet gehoeven. Dan volstond 'ik ben gedwongen door RTL, please share dit filmpje zodat iedereen dit weet'
Als je naar haar twitteraccount kijkt, dan zie je ook dat ze alle bandleden vraagt om naar het filmpje te kijkenIn mijn ogen is het gewoon een ordinaire poging van haar om contact te krijgen met de band.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze overtuigd is dat 1D dat filmpje gezien heeft en zich nu schaamt.
Ook niet al te snugger dat ze dat bij "fans" alles gerelateerd is aan 1 kerel die ze geweldig vindt en bij life4you zegt geen keuze te kunnen maken
En ze was nog wel zo in hart en nieren fan.. Klopt toch iets niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat ze aan het einde van het filmpje iets heel dramatisch zou aankondigen, maar nu was het alleen: als het pesten doorgaat blijf ik geen fan meer van jullie 1D!
Daar zullen ze wakker van liggen.
Ze krijgt nu media aandacht, verschillende tv producenten staan aan dr deur voor een interview, heb dr twitter gevonden.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ze was nog wel zo in hart en nieren fan.. Klopt toch iets niet.
Maarja als zij denkt dat dat gaat helpen. Als ze er minder open over is/extreme dingen doet. Ja dan zal ze minder gepest worden.
Haar twitternaam doet me echt denken aan een 13-jarig meisje op MSNquote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ze krijgt nu media aandacht, verschillende tv producenten staan aan dr deur voor een interview, heb dr twitter gevonden.
Dan heeft ineens geen fan meer zijn natuurlijk ook weinig nutquote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef MotherFoker het volgende:
Ze krijgt nu media aandacht, verschillende tv producenten staan aan dr deur voor een interview, heb dr twitter gevonden.
Hoe ze haar favo's tweet met een jank smileyben in caps, en die andere 3 gewoon een link.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haar twitternaam doet me echt denken aan een 13-jarig meisje op MSN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |