Er is gewoon geen touw vast te knopen aan al je stukjes. Maar laat maar zitten, zodra je gaat doen alsof Ewout ergens goed voor is dan kan ik het niet meer serieus nemen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:26 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je eens wist hoe er met mij om is gegaan de afgelopen jaren weet ik wel hoe hard de wereld kan zijn, en komop zeg ze loopt nu alleen maar zielig te doen omdat ze duidelijk zich schaamt voor haar gedrag maar dat probeerd ze weg te wuiven om zielig te gaan doen. Zoals zeggen dat ze gepest is, haar ouders is verloren, dat zal ook wel en dat is heel erg maar die dingen hebben niks ermee te maken dat ze als een halve gare een wassen beeld heeft lopen likken. En nog gaat liegen over het feit dat ze haar niet maar het concert wilde laten gaan terwijl ze zelf de kaartjes had gekocht. Ewout heeft zelfs nog geregeld dat ze bij een speciaal interview kon zijn. Ik noem haar gewoon ondankbaar.
Trouwens zo'n stuk tekst is moeilijk te typen op je iphone.
Maar vertel nou eens hoe die kijkcijfers iets zeggen over het totale aantal mensen in Nederland dat tv kijkt?quote:
Had je de reacties gezien ook bij dat RTL Late Night, die wijven worden gek echt waar. En dat is het juist ze gunnen anderen niks en het leuke ervan is ze had dit al aan zien kunnen komen. Vorig jaar op Channel 4 was er ook zo'n documantaire en toen reageerde deze Stephanie dat ze die meiden "bitchen en mongolen vond en on respectvol." Terwijl die meiden in die docu hetzelfde als haar deden zoals posters likken, letterlijk hun huis crashen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar de eerste keer deed mijn ogen al zoveel pijn.Verder denk ik dat programmamakers die blijkbaar in tegenstelling tot dit 'kind' zelf, reacties op dergelijke televisie-optredens wél in kunnen schatten, dit soort kwetsbare personen tegen zichzelf in bescherming zouden moeten nemen in plaats van ze uit te buiten.
Hij is ook goed voor haar geweest, dankzij hem kon ze bij een interview zijn waar maar 100 bij mochten zijn. En geloof me daar is al zo'n hele kutheisa om geweest, met jaloerse en respectloze tieners.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Er is gewoon geen touw vast te knopen aan al je stukjes. Maar laat maar zitten, zodra je gaat doen alsof Ewout ergens goed voor is dan kan ik het niet meer serieus nemen.
Dat is natuurlijk een kul argument. Dat interview is geregeld zodat hij iemand op tv kon krijgen die aan dingen gingen likken en andere dingen waar iedereen een dag later bij de koffieautomaat over zou praten.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is ook goed voor haar geweest, dankzij hem kon ze bij een interview zijn waar maar 100 bij mochten zijn. En geloof me daar is al zo'n hele kutheisa om geweest, met jaloerse en respectloze tieners.
En jij snapt me!quote:Op zondag 15 maart 2015 19:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Ik ben gepest dus nu mag niemand meer zeuren."
Dat is niet berekend met die kastjes, leer nou eens lezen. Vertel mij nou eens waarom het stoer is om tegen de massa in te gaan en lekker gek geen tv te kijken?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens hoe die kijkcijfers iets zeggen over het totale aantal mensen in Nederland dat tv kijkt?
Het concert en het interview hebben een half jaar van elkaar af gezeten, en de uitzending nog verder er van af.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een kul argument. Dat interview is geregeld zodat hij iemand op tv kon krijgen die aan dingen gingen likken en andere dingen waar iedereen een dag later bij de koffieautomaat over zou praten.
Jij bent zolang gepest dat je het blijkbaar niet eens meer doorhebt wanneer je gebruikt en uitgelachen wordt, dat iig niet meer als vreemd of bezwaarlijk ziet.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Hij is ook goed voor haar geweest, dankzij hem kon ze bij een interview zijn waar maar 100 bij mochten zijn. En geloof me daar is al zo'n hele kutheisa om geweest, met jaloerse en respectloze tieners.
Ja en? Hij heeft dat geregeld zodat ze gekke dingen op tv kon doen. Dat scoort en daarom is zij bruikbaar voor hem.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Het concert en het interview hebben een half jaar van elkaar af gezeten, en de uitzending nog verder er van af.
Bij dat interview was ze kalmer dan de aflevering.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft dat geregeld zodat ze gekke dingen op tv kon doen. Dat scoort en daarom is zij bruikbaar voor hem.
Sowieso dat hij stukken meer aan haar verdiend heeft dan hij er ooit aan uitgegeven heeft en die kaartjes voor rtl late night heeft hij ongetwijfeld gratis via rtl.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft dat geregeld zodat ze gekke dingen op tv kon doen. Dat scoort en daarom is zij bruikbaar voor hem.
Ik lig er niet wakker van, maar als je eerdere afleveringen van Fans ziet had je toch wel gewoon kunnen verwachten wat ze uitzenden, vooral die aflevering met die 21 jarige K3 fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent zolang gepest dat je het blijkbaar niet eens meer doorhebt wanneer je gebruikt en uitgelachen wordt, dat iig niet meer als vreemd of bezwaarlijk ziet.
Sterkte meid.
Ja, je haalt een hoop dingen erbij die weinig te maken hebben met het feit dat een programmamaker een ongelukkig persoon heeft misbruikt voor leuke televisie.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Bij dat interview was ze kalmer dan de aflevering.
Dan had ze net zoals bij dit haat gekregen van jaloerse en of boze fans. Want zo is gewoon een groot deel van die fans.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, je haalt een hoop dingen erbij die weinig te maken hebben met het feit dat een programmamaker een ongelukkig persoon heeft misbruikt voor leuke televisie.
Henny Huisman die haar verrast met een interview en kaartjes voor de show had veel minder kijkers opgeleverd. Dat is meteen de reden.
Een 21 jarige K3 fan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar als je eerdere afleveringen van Fans ziet had je toch wel gewoon kunnen verwachten wat ze uitzenden, vooral die aflevering met die 21 jarige K3 fan.
Het is haar eigen schuld dat ze gepest wordt maar natuurlijk was het nooit de jouwe. En als jij jarenlang kon lijden dan kan zij dat nu ook best want ze maakt het er toch zelf maar naar.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van, maar als je eerdere afleveringen van Fans ziet had je toch wel gewoon kunnen verwachten wat ze uitzenden, vooral die aflevering met die 21 jarige K3 fan.
Ewout geeft de mensen wat ze willen. Dit is onze maatschappij.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:31 schreef Buitendam het volgende:
Die Ewout is een ongelofelijke lul. Dat je mensen zo gebruikt om te scoren.
Alsof Fok! niet nog een stukje erger is.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ewout geeft de mensen wat ze willen. Dit is onze maatschappij.
Als ie het niet doet ontstaat er echt geen volksopstand. Er mogen wel eens strengere richtlijnen komen wat betreft halve debielen voor lul zetten op nationale televisie door zo'n snotneus als Ewout.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ewout geeft de mensen wat ze willen. Dit is onze maatschappij.
Dat zeg ik niet, ik kan begrijpen dat je blij kan reageren als je je idool ziet, ben zelf ook fan van de jongens dat geef ik toe. Maar komop zeg ze loopt nu meer het slachtoffer uit te hangen. Ze had gewoon openlijk kunnen schrijven of zeggen sorry dat ik me zo heb gedragen ik liet me meeslepen.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:42 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het is haar eigen schuld dat ze gepest wordt maar natuurlijk was het nooit de jouwe. En als jij jarenlang kon lijden dan kan zij dat nu ook best want ze maakt het er toch zelf maar naar.
Wat een lief, prettig meisje zul jij zijn.
Of - en dit zal misschien heel raar klinken - ze kan ook gewoon niet op de landelijke tv uitgebuit worden voor het persoonlijk gewin van anderen, net zoals je ook niet op iemand inschopt die al op de grond ligt.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik kan begrijpen dat je blij kan reageren als je je idool ziet, ben zelf ook fan van de jongens dat geef ik toe. Maar komop zeg ze loopt nu meer het slachtoffer uit te hangen. Ze had gewoon openlijk kunnen schrijven of zeggen sorry dat ik me zo heb gedragen ik liet me meeslepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |