gedwongen is een groot woord he... ze heeft iets gedaan wat ze liever niet wilde omdat er een mooie beloning tegenover stond... dan ben je niet gedwongen, dan ben je gewoon een HOER!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef VromeBroeder het volgende:
het zou goed kunnen dat ze gedwongen is hoor. het is naief om te denken dat RTL dat soort dingen uit de weg gaat. als je een leuke tv wilt maken en het onderwerp van die tv is zo'n obsessie dan kunnen ze best die mensen n beetje dwingen om net ff over de grens te gaan
maar voor hetzelfde geld liegt ze gewoon. ik zou er ook werkelijk alles aan doen om me eer nog een beetje te redden. ik zou ook liegen want het is nog al wat om zo publiekelijk voor schut te staan.
ps: sieneke werd ook gedwongen om te zeggen dat ze bassie niet kent van bassie en adriaan.
Stel je eens niet zo aan zeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gedwongen is een groot woord he... ze heeft iets gedaan wat ze liever niet wilde omdat er een mooie beloning tegenover stond... dan ben je niet gedwongen, dan ben je gewoon een HOER!
Beloning?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gedwongen is een groot woord he... ze heeft iets gedaan wat ze liever niet wilde omdat er een mooie beloning tegenover stond... dan ben je niet gedwongen, dan ben je gewoon een HOER!
Blijkbaarquote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef Zolder het volgende:
Ze heeft de video verwijderd, ze weet ook niet wat ze wil
En zelfs al zou het contractbreuk zijn, dan zou ik het lekker voor de rechter laten komen. Denk dat je best sterk staat als je geen wassenbeeld wilt likken voor op de Nederlandse televisiequote:Op maandag 16 maart 2015 17:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Beloning?
Ze zei dat ze zelf de kaartjes gekocht had..
Dus wat nou al die bull..dat RTL haar gedwongen heeft?
Ze had die kaarten al.
Een normaal mens zou zeggen bekijk t lekker RTL en dan gewoon naar t concert gaan. Dan maar niet met je kop op tv.
Het was vrije keus.
Wat contactbreuk?? RTL betaalde haar toch geen salaris?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
En zelfs al zou het contractbreuk zijn, dan zou ik het lekker voor de rechter laten komen. Denk dat je best sterk staat als je geen wassenbeeld wilt likken voor op de Nederlandse televisie
Volgens mij teken je altijd een contract als je meewerkt met een televisieprogramma. Inhoudelijk weet ik niet wat er staat, omdat ik nooit aan een televisieprogramma heb meegewerkt.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef quirina het volgende:
[..]
Wat contactbreuk?? RTL betaalde haar toch geen salaris?
Het belangrijkste aan zo'n contract is dat je akkoord gaat met het feit dat ze je filmen en dat ze dat bewaren en eventueel weer opnieuw uitzenden.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij teken je altijd een contract als je meewerkt met een televisieprogramma. Inhoudelijk weet ik niet wat er staat, omdat ik nooit aan een televisieprogramma heb meegewerkt.
Nee hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij teken je altijd een contract als je meewerkt met een televisieprogramma. Inhoudelijk weet ik niet wat er staat, omdat ik nooit aan een televisieprogramma heb meegewerkt.
Dat gaat over wat ze moeten doen (luisteren naar aanwijzingen) voor de vergoeding die er tegenover staat.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ik ben de laatste persoon die haar gaat verdedigen hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Het belangrijkste aan zo'n contract is dat je akkoord gaat met het feit dat ze je filmen en dat ze dat bewaren en eventueel weer opnieuw uitzenden.
Ze kan wel mekkeren op RTL, maar ze is zelf met die voorwaarden akkoord gegaan.
Bovendien..
RTL zoekt actief naar mensen die vrijwillig willen meewerken aan een programma
Dus het was haar eigen keus om hieraan mee te werken.
Eigen schuld dikke bult.
Toch nog iets geleerd in dit topicquote:Op maandag 16 maart 2015 17:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat gaat over wat ze moeten doen (luisteren naar aanwijzingen) voor de vergoeding die er tegenover staat.
Het is totaal niet zo dat je aangeklaagd wordt als je niet
Luistert. Dan hoeven ze niet meer te voldoen aan de dingen die ze toegezegd hebben en hebben nog steeds het recht de beelden die ze al hebben te gebruiken.
Alleen zit er nu dan de kans in dat ze wordt aangeklaagd voor smaad als het dwangverhaal niet waar is...quote:Op maandag 16 maart 2015 17:30 schreef Stompzinnig het volgende:
Het is totaal niet zo dat je aangeklaagd wordt als je niet
Luistert.
Ze heeft nu wel haar YouTube account en Twitter verwijderdquote:Op maandag 16 maart 2015 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen zit er nu dan de kans in dat ze wordt aangeklaagd voor smaad als het dwangverhaal niet waar is...
Dat wel. Maar dat staat eigenlijk helemaal los van de afspraken die gemaakt zijn rond het programma. Misschien is er ook in het contract opgenomen dat ze moet zwijgen over het productieproces, daar kunnen ze haar dan ook op pakken.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen zit er nu dan de kans in dat ze wordt aangeklaagd voor smaad als het dwangverhaal niet waar is...
Geen idee, maar kan ik je in de tussentijd een wachtmuziekje aanbieden?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:11 schreef VromeBroeder het volgende:
waar is het jankfilmpje? hij is verwijderd. heb iemand n link? zou helemaal happy zijn. dan kom ik persoonlijk je voeten kussen
ja ik wacht. hoe lang gaat het duren?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan ik je in de tussentijd een wachtmuziekje aanbieden?
Kan hem niet vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:28 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
ja ik wacht. hoe lang gaat het duren?
Misschien dat ze hem vanavond nog uitzenden bij L4Y of RTL Boulevard of whatever programma hier aandacht aan wil bestedenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
nou bedankt voor de moeite hoor. heel lief van jou!
Als weblogger niet even een kopie makenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Fylax het volgende:
Kut zooi. Ik had m opgestuurd naar RTL Boulevard
Lukt niet op mobielquote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als weblogger niet even een kopie maken
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan ik je in de tussentijd een wachtmuziekje aanbieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |