Alles is gewoon nep bij RTL, zelfs GTST.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef VromeBroeder het volgende:
het zou goed kunnen dat ze gedwongen is hoor. het is naief om te denken dat RTL dat soort dingen uit de weg gaat. als je een leuke tv wilt maken en het onderwerp van die tv is zo'n obsessie dan kunnen ze best die mensen n beetje dwingen om net ff over de grens te gaan
maar voor hetzelfde geld liegt ze gewoon. ik zou er ook werkelijk alles aan doen om me eer nog een beetje te redden. ik zou ook liegen want het is nog al wat om zo publiekelijk voor schut te staan.
ps: sieneke werd ook gedwongen om te zeggen dat ze bassie niet kent van bassie en adriaan.
Hoe zie je die dwang voor je? Doe je dit niet dan mag je niet naar het interview? Lullig, maar geen dwang. En zelfs dat geloof ik niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef VromeBroeder het volgende:
het zou goed kunnen dat ze gedwongen is hoor. het is naief om te denken dat RTL dat soort dingen uit de weg gaat. als je een leuke tv wilt maken en het onderwerp van die tv is zo'n obsessie dan kunnen ze best die mensen n beetje dwingen om net ff over de grens te gaan
maar voor hetzelfde geld liegt ze gewoon. ik zou er ook werkelijk alles aan doen om me eer nog een beetje te redden. ik zou ook liegen want het is nog al wat om zo publiekelijk voor schut te staan.
ps: sieneke werd ook gedwongen om te zeggen dat ze bassie niet kent van bassie en adriaan.
Contractueel kleine lettertjes, je leest gewoon een script op. Doe je niet mee; zit je niet in de showbizz.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hoe zie je die dwang voor je? Doe je dit niet dan mag je niet naar het interview? Lullig, maar geen dwang. En zelfs dat geloof ik niet.
Nog steeds geen dwang. En zo werken die programma's niet. Er staan mensen omheen die ze influisteren wat ze willen dat ze doen. Het is geen ingestudeerd toneelstuk.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Contractueel kleine lettertjes, je leest gewoon een script op. Doe je niet mee; zit je niet in de showbizz.
En wat gebeurt er als je niet doet wat je ingefluisterd wordt?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:49 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nog steeds geen dwang. En zo werken die programma's niet. Er staan mensen omheen die ze influisteren wat ze willen dat ze doen. Het is geen ingestudeerd toneelstuk.
En dan nog ff extra voor lul staan met je jankverhaal op youtubequote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef VromeBroeder het volgende:
Dan blijven ze je pushen. Doe je niet mee dan loop je de kans dat ze iemand anders zoeken. Het zijn eikels, maar dat is nog steeds geen dwang.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je niet doet wat je ingefluisterd wordt?
Dat is wel degelijk een vorm van dwang / chantage.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan blijven ze je pushen. Doe je niet mee dan loop je de kans dat ze iemand anders zoeken. Het zijn eikels, maar dat is nog steeds geen dwang.
Nee. Chantage zou het zijn als ze bijvoorbeeld zouden zeggen 'doe dit of anders laten we die beschamende beelden waarvan we beloofd hadden ze niet te laten zien toch aan iedereen zien.' Dwang is het ook niet, ze heeft de keuze zelf. Als ik tegen de bakker zeg 'geef me een brood en anders krijg je mijn 2 euro niet' dan is dat ook geen dwang of chantage.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een vorm van dwang / chantage.
Meh, point taken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee. Chantage zou het zijn als ze bijvoorbeeld zouden zeggen 'doe dit of anders laten we die beschamende beelden waarvan we beloofd hadden ze niet te laten zien toch aan iedereen zien.' Dwang is het ook niet, ze heeft de keuze zelf. Als ik tegen de bakker zeg 'geef me een brood en anders krijg je mijn 2 euro niet' dan is dat ook geen dwang of chantage.
Rot toch op, je bent toch zelf de dombo die aan een dombo programma meewerkt om met je bakkes op TV te komen. En dan sta je voor lul, so what?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een vorm van dwang / chantage.
Ik vind overigens wel dat dit soort tv om mensen belachelijk te maken bestraft mag worden. Als het overduidelijk is dat iemand de gevolgen van zijn of haar acties niet kan overzien is het in mijn ogen uitbuiting. En in dit geval is overduidelijk dat ze niet honderd is.quote:
Ik geef eerlijk toe, als mijn dochters zoiets hadden willen doen (dat doen ze niet) dan had ik ze wel tegengehouden. Maar ik las dat het arme meisje geen ouders meer heeft, en indd ze komt niet al te snugger over. Er moet toch wel iemand zijn die haar in bescherming tegen zichzelf had kunnen nemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat dit soort tv om mensen belachelijk te maken bestraft mag worden. Als het overduidelijk is dat iemand de gevolgen van zijn of haar acties niet kan overzien is het in mijn ogen uitbuiting. En in dit geval is overduidelijk dat ze niet honderd is.
Ik vind het vermakelijke tv, dus ik houd het ook deels in stand. Maar deze mensen verdienen bakken vol met geld aan mensen die niet snappen waar ze aan meedoen. En dan beweren ze in talkshows met droge ogen dat ze het niet voor zichzelf doen. Ze hebben zelfs gezorgd dat ze bij een interview mocht zijn, wow! Dat het hun niets kostte omdat het dezelfde zender is vergeten ze even. Walgelijke mensen. In mijn ogen is die Ewout ongeveervan hetzelfde niveau als mensen die bejaarden oplichten.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geef eerlijk toe, als mijn dochters zoiets hadden willen doen (dat doen ze niet) dan had ik ze wel tegengehouden. Maar ik las dat het arme meisje geen ouders meer heeft, en indd ze komt niet al te snugger over. Er moet toch wel iemand zijn die haar in bescherming tegen zichzelf had kunnen nemen.
Van dat mormel kan een klein dorp een week van eten, is ze toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:35 schreef Nielsch het volgende:
De struggles van tegenwoordig: "het is als zo moeilijk om Directioner te zijn..."
Nou, ik denk dat menig gevangen kind in een IS-gevangenis die daar verplicht als seksslaaf voor het Kalifaat werkt graag met je wil ruilen.
gedwongen is een groot woord he... ze heeft iets gedaan wat ze liever niet wilde omdat er een mooie beloning tegenover stond... dan ben je niet gedwongen, dan ben je gewoon een HOER!quote:Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef VromeBroeder het volgende:
Stel je eens niet zo aan zeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gedwongen is een groot woord he... ze heeft iets gedaan wat ze liever niet wilde omdat er een mooie beloning tegenover stond... dan ben je niet gedwongen, dan ben je gewoon een HOER!
Beloning?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gedwongen is een groot woord he... ze heeft iets gedaan wat ze liever niet wilde omdat er een mooie beloning tegenover stond... dan ben je niet gedwongen, dan ben je gewoon een HOER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |