Letterlijk en figuurlijk ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Die krijgt heel moeilijk werk. Ik zag het al in de promo, maar ze doet zelf ook al overdreven en duidelijk houd ze van opscheppen.
Zielig vind ik het niet. Ja zielig dat ze voor lul wordt gezet op tv, maar die vrouw is niet alleen labiel, maar ook vreselijk asociaal. Net als die waar dit topic over gaat.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja die herinner ik mij zeker nog.
Tsja ik vind het vaak eerder zielig dan eng.
Niet grappig en overduidelijk nep.quote:
Da's wel een goed punt, maar dat zijn 14-18 jarigen en dat fan zijn duurt meestal tot een jaar of 17/18. Dan is het nog wel normaal, maar een 22-jarige.. Tja.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef Karina het volgende:
Mwah ik zou niet willen zeggen dat iedereen die een overdreven fan is van iemand labiel is. Dan zijn er wel heel veel labiele mensen op de wereld hoor als je de krijsende fans ziet in stadions waar bijv. One Direction optreedt (of Justin Bieber of vroeger de Beatles of Rolling Stones).
Ja dat is sneu.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's wel een goed punt, maar dat zijn 14-18 jarigen en dat fan zijn duurt meestal tot een jaar of 17/18. Dan is het nog wel normaal, maar een 22-jarige.. Tja.
De bovenste is sowieso nep, onderste vast ook wel.quote:
Dat is anders. Dat zijn pubers. Die zijn sowieso wat labieler over het algemeen.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik zou niet willen zeggen dat iedereen die een overdreven fan is van iemand labiel is. Dan zijn er wel heel veel labiele mensen op de wereld hoor als je de krijsende fans ziet in stadions waar bijv. One Direction optreedt (of Justin Bieber of vroeger de Beatles of Rolling Stones).
[..]
Vandaar zeker de toevoeging Super![]()
Bij Fans! was deze vrouw toch wel heel extreem, iedereen herinnert zich haar in ieder geval nog steeds.
[ afbeelding ]
Nee tuurlijk vindt ze het niet raar om terug te zien, zou ik ook zeggen in een uitzending van datzelfde RTL ......quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef MotherFoker het volgende:
Ze heeft zelf toegegeven bij Life 4 You dat ze het niet raar vind om terug te zien, en dat haae toekomstige partner er maar mee moest leven.
Klopt, maar met die echt extreme tienerfans (denk aan dreigen met zelfmoord als ze niet maar concert mogen van ouders etc.) komt het ook niet meer goed mee. En dat zijn er veel.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is anders. Dat zijn pubers. Die zijn sowieso wat labieler over het algemeen.
Vind die Stephanie ook wel een type dat met zelfmoord gaat dreigen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Klopt, maar met die echt extreme tienerfans (denk aan dreigen met zelfmoord als ze niet maar concert mogen van ouders etc.) komt het ook niet meer goed mee. En dat zijn er veel.
Fan zijn kan natuurlijk best, maar je leven wijden aan een artiest belooft niet veel goeds, zelfs niet als je een puber bent.
Dat filmpjes maken met blaadjes met tekst laten zien is ook populair geworden door een Canadees meisje dat zelfmoord heeft gepleegd omdat ze gepest werd nadat een Nederlander naaktfoto's van haar had verspreid. Zij had vlak daarvoor ook zo'n filmpje gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Vind die Stephanie ook wel een type dat met zelfmoord gaat dreigen.
Beetje eng type labiele fan.
Kan me voorstellen dat one direction voor zulk soort types extra security inhuurt.
Nee die waren in 2011 al in, omdat een paar meisjes hun "secret story" gingen uitbeelden en opschrijven. En das zo verder gegaan en Amanda Todd is in 2012 gok ik daardoor beroemd geworden vanwege zulke filmpjes omdat zij daarna ook echt er een eind heeft aan gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat filmpjes maken met blaadjes met tekst laten zien is ook populair geworden door een Canadees meisje dat zelfmoord heeft gepleegd omdat ze gepest werd nadat een Nederlander naaktfoto's van haar had verspreid. Zij had vlak daarvoor ook zo'n filmpje gemaakt.
Zou me niets verbazen als het een soort 'dreigement' is om zo'n filmpje te maken.
Zou mij ook niet verbazen.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat filmpjes maken met blaadjes met tekst laten zien is ook populair geworden door een Canadees meisje dat zelfmoord heeft gepleegd omdat ze gepest werd nadat een Nederlander naaktfoto's van haar had verspreid. Zij had vlak daarvoor ook zo'n filmpje gemaakt.
Zou me niets verbazen als het een soort 'dreigement' is om zo'n filmpje te maken.
quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef MotherFoker het volgende:
Ze heeft zelf toegegeven bij Life 4 You dat ze het niet raar vind om terug te zien, en dat haae toekomstige partner er maar mee moest leven.
Pesten is ook zielig, maar het is nou eenmaal een feit dat gepeste mensen het toch vaak zelf uitlokken. Het zijn bijna nooit mensen die alleen lelijk of anders zijn. Er is bijna altijd ook vervelend gedrag bij. Zoals misplaatste arrogantie en onbeleefdheid bij dit mens.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Zou mij ook niet verbazen.
Btw haar Engels is wel heeeeeeeeeel slecht.
Hole ipv whole enzo..
En ze werd ook gepest en haar ouders zijn dood.
Kijk gepest worden en wees zijn is heel erg naar, maar ik vind dit een beetje zieligheid uitbuiten.
Dit dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pesten is ook zielig, maar het is nou eenmaal een feit dat gepeste mensen het toch vaak zelf uitlokken. Het zijn bijna nooit mensen die alleen lelijk of anders zijn. Er is bijna altijd ook vervelend gedrag bij. Zoals misplaatste arrogantie en onbeleefdheid bij dit mens.
Typisch de redenatie van een pesterquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pesten is ook zielig, maar het is nou eenmaal een feit dat gepeste mensen het toch vaak zelf uitlokken. Het zijn bijna nooit mensen die alleen lelijk of anders zijn. Er is bijna altijd ook vervelend gedrag bij. Zoals misplaatste arrogantie en onbeleefdheid bij dit mens.
Carlo's gezichtsuitdrukking ook, btw de aflevering word vanavond wéér uitgezonden! XDquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Toevallig een stukje gezien (in het voorbij zappen). Ik kwam niet meer bij, welke vent wil nou zo'n exemplaar?
Dan kan je inderdaad beter zonder haar leven, en de hand aan jezelf slaan.![]()
Sowieso, RTL......![]()
Nee meid, je bent niet raar, just peculiar.
Laatst was ook met Wolter Kroes erbij en die mannen gingen vrolijk meequote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toevallig een stukje gezien (in het voorbij zappen). Ik kwam niet meer bij, welke vent wil nou zo'n exemplaar?
Bedankt voor de tip, maar 1 x een stukje van dat droevig tafereeltje is voldoende voor mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:28 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Carlo's gezichtsuitdrukking ook, btw de aflevering word vanavond wéér uitgezonden! XD
Haha, ik ga wel ff dr twitter checken voor updates.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar 1 x een stukje van dat droevig tafereeltje is voldoende voor mij.
Door wie word jij gedwongen?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Haha, ik ga wel ff dr twitter checken voor updates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |