Hier o.a. Jip en Janneke, maar geen Pluk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Uiteraard staat het boek van Pluk hier in de kast
Hier nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Uiteraard staat het boek van Pluk hier in de kast
ik ben fan van Anniequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier o.a. Jip en Janneke, maar geen Pluk.
de meeste van mijn boeken staan in een Billy op zolderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:46 schreef D. het volgende:
...en die staan is de kast op een kamer waar ik bijna nooit kom
Ik heb geen Billy, en de zolder hier kom ik iedere dag, want ik ben een Fokker hequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de meeste van mijn boeken staan in een Billy op zolder
ik kom op de zolder om de was te doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen Billy, en de zolder hier kom ik iedere dag, want ik ben een Fokker he
Ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom op de zolder om de was te doen
Ik heb zo'n ander Ikea ding die je overal ziet... Wit en vierkante vakken ... Geen idee hoe ie heet.. Kom al jaren niet meer bij Ikeaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de meeste van mijn boeken staan in een Billy op zolder
Wij hebben cd-kastjes hangen, want daar passen modelauto's mooi inquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ander Ikea ding die je overal ziet... Wit en vierkante vakken ... Geen idee hoe ie heet.. Kom al jaren niet meer bij Ikea
hij is iets veranderd en heet nu Kallax, maar jij hebt nog een Expedit, daar heb ik er ook een paar van staan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ander Ikea ding die je overal ziet... Wit en vierkante vakken ... Geen idee hoe ie heet.. Kom al jaren niet meer bij Ikea
Hier is ie wel aangenaam, en door de vorige bewoners al ingericht als slaapkamerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dat zou ik niet relaxed vinden, ik vind het op mijn zolder niet zo aangenaam.
Expedit is het 5 x 5quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is iets veranderd en heet nu Kallax, maar jij hebt nog een Expedit, daar heb ik er ook een paar van staan.
op de eerste verdieping twee prima slaapkamers, naast nog een klein kamertje. Vind het ook qua traplopen wel prettig dat ik niet nog een extra verdieping omhoog/omlaag moet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hier is ie wel aangenaam, en door de vorige bewoners al ingericht als slaapkamer
Zuchtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:45 schreef Juup© het volgende:
En nee, ik ga de deur niet meer uit vanavond, voel mezelf fijner en veiliger thuis.
Hier ook 3 slaapkamers, maar alle drie in gebruik, en niet zo ruim als de zolderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op de eerste verdieping twee prima slaapkamers, naast nog een klein kamertje. Vind het ook qua traplopen wel prettig dat ik niet nog een extra verdieping omhoog/omlaag moet.
Mijn zolder is voor 2/3 een speelzolder voor de dame, en na een muur geplaatst te hebben is 1/3 voor de was e.d.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen Billy, en de zolder hier kom ik iedere dag, want ik ben een Fokker he
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:07 schreef D. het volgende:
Ik wilde een grapje maken over dat een slaapkamer op zolder ook een speelzolder kan zijn, maar doe het niet
Met Duct tape en WD4.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:07 schreef D. het volgende:
Ik wilde een grapje maken over dat een slaapkamer op zolder ook een speelzolder kan zijn, maar doe het niet
Wat een kut streek van Sven...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
Sven had gereden en daarna moest Koen en die viel toen
Als dat jouw gehele zolder in beslag neemt, heb jij of een kleine zolder of een grote verzamelingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zolder zou je ook zo als speelzolder in gebruik kunnen nemen, er staan o.a. flink wat kinderboeken en mijn hele verzameling Playmobil staat er.
sven viel gisteren, of was het al eergisteren?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sven ook gevallen?
Mooi man, dat gladde ijs...
Aan dat lange haar te zien op mannen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar Koen op valt om eerlijk te zijn....
Lees net ergens dat ie kunstrijden de mooiste Olympische Wintersport vindt....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan dat lange haar te zien op mannen...
Daar gaan ze ook regelmatig op hun bek, ik begrijp 'm wel...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees net ergens dat ie kunstrijden de mooiste Olympische Wintersport vindt....
Ja, shit WD40 heet dat spul. Je hebt gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, shit WD40 heet dat spul. Je hebt gelijk.
WD40 smoothiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef vaduz het volgende:
Wat voor een smoothie? Heb je ook een blender enzo?
Geen blender, dus alles moet handmatig. Daarom duurde het ook zo lang.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef vaduz het volgende:
Wat voor een smoothie? Heb je ook een blender enzo?
Nee maar die kan ook wel wat steun gebruikten af en toequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:41 schreef sacha het volgende:
owwwwwwwwww! ik dacht dat het over 'onze' Koen ging...
Is dat zo? Ik heb het niet zo opgevat, ze gingen met elkaar ruziemakenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Jullie hebben FANN gepest terwijl ik er niet was. Foei.
Ik ook niet, maar ik wilde je gewoon even steunen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
Is dat zo? Ik heb het niet zo opgevat, ze gingen met elkaar ruziemaken
Wie?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb het niet zo opgevat, ze gingen met elkaar ruziemaken
da's lief, ik heb trouwens nog een Smoothie gemaakt, aarbeien - advocado - havermelkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wilde je gewoon even steunen.
Misschien een ban aannaaien...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef D. het volgende:
Jammer dat dat onkruid van F**** zich ermee moet bemoeien
Ik aan Grey's Anatomyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
da's lief, ik heb trouwens nog een Smoothie gemaakt, aarbeien - advocado - havermelk![]()
ik ben verslaafd aan Smoothies geloof ik
Ik dacht serieus dat je een type fout had gemaakt...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik zal effe voor je gaan googelen, kan je een plaatje zien
Is dat van een koe?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan wel na morgenavond 22.00 uur, want F**** post als een mallenquote:
Mag of kun je geen echte melk drinken?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je een type fout had gemaakt...
Niet vanzelfquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Anders houdt het nooit op.
Laat ik dat bij deze maar doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ik heb gemerkt dat ik me beter voel zónderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag of kun je geen echte melk drinken?
Dat wel weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel na morgenavond 22.00 uur, want F**** post als een mallen
OK, dat is dan een goed reden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb gemerkt dat ik me beter voel zónderbuikklachten enzo...
nu geen last meer van...
Maar ik neem wel eens zuivel produkten hoor, want ik kan niet van het IJs afblijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nu geen last meer van...
Precies, en dat weet D. ook bestquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ieuw..... gatver, nee daar word ik ook niet vrolijk van..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat is dan een goed reden.
Zag een recept met havermout, water en zout en daar werd ik niet enthousiast van...
http://voedzo.nl/recepten/zelf-havermelk-maken/quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ieuw..... gatver, nee daar word ik ook niet vrolijk van..ik zou het niet wegkrijgen
ook, het moet wél lekker zijn
Kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, en dat weet D. ook best
Ja weet je wat het is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://voedzo.nl/recepten/zelf-havermelk-maken/
geen moeite mee, ik vind 'm namelijk niet interessant, gewoon echt helemaal niet, ik neem 'm eigenlijk niet waarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Wil niet zeggen dat dat makkelijk is
Ik snappie, ik drink ook flink wat melk, yoghurt en andere melkprodukten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik neem wel eens zuivel produkten hoor, want ik kan niet van het IJs afblijven
bijvoorbeeld, maar vroeger dronk ik rustig een liter melk per dag, dus da's wel een verschil...
snap ie?
Ik geef je groot gelijk, ik maak ook niks zelf...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is?![]()
Je kan álles wel zelf maken, maar daar heb ik niet zo'n zin in...
Mooi zo, ik ben blij dat ik zonder problemen melk kan drinken ben er gek op.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nu geen last meer van...
Vanmiddag een ijsje bij v.d. Lindequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snappie, ik drink ook flink wat melk, yoghurt en andere melkprodukten.
IJs wat minder, eigenlijk alleen zomers van de Italiaan of een sorbet, waar dus geen melk in zit...
Waren er maar meer zo verstandigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, en dat weet D. ook best
Ik ben er ook niet weg van om alles zelf te maken, ik hou wel van een beetje ''gemak''quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, ik maak ook niks zelf...
Ik heb altijd de neiging mensen te corrigeren als ze 'over de schreef' gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen moeite mee, ik vind 'm namelijk niet interessant, gewoon echt helemaal niet, ik neem 'm eigenlijk niet waar
waar gaat dit nu weer overquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef Juup© het volgende:
Zo. En nu reageer ik op geen enkel bericht meer wat mij niet aanstaat
Op welke rekening moet ik storten?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Vanmiddag een ijsje bij v.d. Lindemaar een kleintje hoor
![]()
ik liep er langs en toen toch maar weer terug
die dingen zijn nog steeds 1 euroquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op welke rekening moet ik storten?
Ik maak echt niks zelf qua eten, alleen de drankjes regel ik meestal...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet weg van om alles zelf te maken, ik hou wel van een beetje ''gemak''
Een irritantje is hetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen moeite mee, ik vind 'm namelijk niet interessant, gewoon echt helemaal niet, ik neem 'm eigenlijk niet waar
Ik denk er over om een ijsmachine (voor huisgebruik natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet weg van om alles zelf te maken, ik hou wel van een beetje ''gemak''
Nu al?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef Juup© het volgende:
Zo. En nu reageer ik op geen enkel bericht meer wat mij niet aanstaat
Een wit driehoekje?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
die dingen zijn nog steeds 1 eurola maar zitten joh
Doe ik vanaf nu ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nah... eten wel, maar zo makkelijk mogelijk, op een enkele keer na, dan doe het uitgebreid, als ik een aanval heb ofzo, komt steeds minder voorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak echt niks zelf qua eten, alleen de drankjes regel ik meestal...
Er staat er hier nog één weg te rotten...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk er over om een ijsmachine (voor huisgebruik natuurlijk) aan te schaffen tegen de zomer, dan kan ik of de prinsen (of samen) lekker (b.v.) roomijs maken.
Daar begin ik niet aan hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk er over om een ijsmachine (voor huisgebruik natuurlijk) aan te schaffen tegen de zomer, dan kan ik of de prinsen (of samen) lekker (b.v.) roomijs maken.
Jij kunt het hebben zoals jij het wilt hoor, waar dan ook. Ik hou over Fylass op dus laat het hierbij.quote:
Stuur maar opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat er hier nog één weg te rotten...
Nee dat snap ik, maar wij kunnen gewoon goed tegen melk dus waarom niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan hoorde groeten....
wie en wat is Fylass? en wat is er aan de hand dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij kunt het hebben zoals jij het wilt hoor, waar dan ook. Ik hou over Fylass op dus laat het hierbij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom maar halen, mits mw. MM 'm weg wil doen.
Zij is de baas van de keuken...
Doe vooral geen moeite.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wie en wat is Fylass? en wat is er aan de hand dan?
ik zou terug moeten lezen geloof ik, maar geen zin in
Niet doen, nergens voor nodig (tenzij jij echt wilt).quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Fylass hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze gebruikt 'm zelden of nooit, zoals veel van haar keukenspullen.quote:
Je wilde weten wie Fylass was tochquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... gaat het over jou?
Wat mot je?
Deejjjj! Las ik van de week dat jij de whiskey tegenwoordig laat staan?quote:
Maar m.b.t. de "ijsmachine"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... gaat het over jou?
Wat mot je?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar wij kunnen gewoon goed tegen melk dus waarom niet?
Het is nu de vastentijd, dus 40 dagen zonder alcoholquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deejjjj! Las ik van de week dat jij de whiskey tegenwoordig laat staan?
Ook van onder de rivieren?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nu de vastentijd, dus 40 dagen zonder alcohol
ja, niet écht eigenlijk, maar als het over jou gaat, wat heb je gedaan en waarom zijn ze pissig op je?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, niet écht eigenlijk, maar als het over jou gaat, wat heb je gedaan en waarom zijn ze pissig op je?
ben je vervelend aan het doen tegen mijn mede 40 plus genoten?
Eerder tijd voor de grote mensen om de kindertjes te negeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
OK, kinderspeeluurtje begint nu hier, tijd voor de grote mensen om op te stappen...
Het is een landelijke actiequote:
Daar heb ik geen zin in...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder tijd voor de grote mensen om de kindertjes te negeren.
ja sorry ik heb alles gemistquote:
Het is dus maar een tijdelijk iets, bevalt het?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nu de vastentijd, dus 40 dagen zonder alcohol
Ach, ik vind het wel leuk om mijn dochter die lol te gunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, dan zou ik het nog niet doen bedoel ik
Dat is dan weer iets anders... da's dan wel lief van je.... kinderen vinden dat soort dingen wel leukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel leuk om mijn dochter die lol te gunnen
Precies, alles weer oprakelen als je geen idee hebt is niet erg tactvol...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja sorry ik heb alles gemistik heb geen idee waar het over gaat, maar ik zal het negeren dan maar...
Is het heel erg dat ik daar niet van wist?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een landelijke actie
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #4 - Geef jezelf een schouderklopje.
ja, ja ja, sorry........ hou nou maar op...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, alles weer oprakelen als je geen idee hebt is niet erg tactvol...
Yep. Vorige zomer regelmatig de gekste soorten waterijsjes gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets anders... da's dan wel lief van je.... kinderen vinden dat soort dingen wel leuk
Mwoahquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dus maar een tijdelijk iets, bevalt het?
Canabis flavoured ice cones...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Vorige zomer regelmatig de gekste soorten waterijsjes gemaakt
Gemist... Misschien volgend jaar dan maar eens kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een landelijke actie
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #4 - Geef jezelf een schouderklopje.
Die link in jouw onderschriftquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja ja, sorry........ hou nou maar op...
Dat is dan ook wel weer een geruststelling, dat je dus wel gemakkelijk zonder kan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah
Ik vind het wel lekker om in het weekend wat te drinken, maar het een gewoonte aan het worden was en ik er voor mijn gevoel 'makkelijker tegen kan' vond ik een pauze inlassen wel een ideetje. Om te laten zien dat ik makkelijk zonder kan, en het dus een keuze is om wel te drinken
Ja, dan snap ik het wel... ik denk alleen maar.... pfffffffffffffff al di kelerezooi voor een ijsje...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Vorige zomer regelmatig de gekste soorten waterijsjes gemaakt
Schandaaaaaaaaligquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik daar niet van wist?
Ikquote:
Het was i.d.d. een klerezooi, maar ach een kind moet toch wat lol kunnen hebben zo nu en dan vind ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik het wel... ik denk alleen maar.... pfffffffffffffff al di kelerezooi voor een ijsje...![]()
Smoothies zijn wel makkelijk trouwens en als je bevroren fruit gebruikt zijn het net milkshakes![]()
maar dan wel een stuk gezonder....
Ja, al zou ik het fijner vinden als ik er minder goed tegen zou kunnen, want drinken is natuurlijk niet gezondquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan ook wel weer een geruststelling, dat je dus wel gemakkelijk zonder kan.
Drinken op zich wel, hangt er vanaf wat je drinkt en in welke hoeveelheidquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al zou ik het fijner vinden als ik er minder goed tegen zou kunnen, want drinken is natuurlijk niet gezond
ik val na 1 glas al zowat in slaap en met 2 glazen kom ik niet meer veilig thuis zonder dat iemand ervoor zorgt dat ik niet van de stoep valquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al zou ik het fijner vinden als ik er minder goed tegen zou kunnen, want drinken is natuurlijk niet gezond
Kijk, dat zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik val na 1 glas al zowat in slaap en met 2 glazen kom ik niet meer veilig thuis zonder dat iemand ervoor zorgt dat ik niet van de stoep val
Whiskey, flesje per weekendquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Drinken op zich wel, hangt er vanaf wat je drinkt en in welke hoeveelheid
Dat was ook mijn probleem. Ik kon er te goed tegen. Nu al een jaartje of 7/8 geen druppel meer gedronken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
Het is net drugsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was ook mijn probleem. Ik kon er te goed tegen. Nu al een jaartje of 7/8 geen druppel meer gedronken.
Dat maakt het juist zo leukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
En eigenlijk is het een hele leuke doodnormale vent![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was ook mijn probleem. Ik kon er te goed tegen. Nu al een jaartje of 7/8 geen druppel meer gedronken.
Drugs die de overheid veel geld oplevert en waar men dus ook niet over peinst om het te verbieden.quote:
En dan doen ze zo bekrompen over softdrugsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Drugs die de overheid veel geld oplevert en waar men dus ook niet over peinst om het te verbieden.
Terwijl ze daar veel aan kunnen verdienen en het volgens diverse onderzoeken minder of gelijk staat aan de gevolgen van alcohol.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
En dan doen ze zo bekrompen over softdrugs
Preciesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Terwijl ze daar veel aan kunnen verdienen en het volgens diverse onderzoeken minder of gelijk staat aan de gevolgen van alcohol.
Ach gut, zo klein?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zover gaat de zoomfunctie van mijn telefoon niet
Och als het niet zo'n lange vlucht is overleef je het welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:06 schreef Juup© het volgende:
Je zal maar met KLM moeten vliegen nu, dat wordt koekjes vreten dan
Geen maaltijden op vluchten KLM
was jij niet van de pillen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
En dan doen ze zo bekrompen over softdrugs
Ook op de intercontinentale vluchten worden alleen koekjes geserveerdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Och als het niet zo'n lange vlucht is overleef je het wel
Dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook op de intercontinentale vluchten worden alleen koekjes geserveerd[s]
nah... goed voor de lijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook op de intercontinentale vluchten worden alleen koekjes geserveerd[s]
quote:
dat zal het zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je leest iets over piemels en raakt helemaal van slag.
Nu krijg ik echt hongerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
Ik dacht wat ruikt het ineens lekker, ga ik in de keuken kijken is die Griek kaasbroodjes aan het maken![]()
Oma's recept
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je leest iets over piemels en raakt helemaal van slag.
Die staat hier bij mij al bijna 2 jaar leeg en schoon niets te doen in de kast, ik heb dat ding maar ik gebruik het dus nooit.quote:
Hier doet ie het iedere weekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die staat hier bij mij al bijna 2 jaar leeg en schoon niets te doen in de kast, ik heb dat ding maar ik gebruik het dus nooit.
als die frituurpan toch aan gaat, kan ik dan een frietje pindasaus bestellen? Halve portie is genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Hier doet ie het iedere week
Moet kunnen 1 keer per week
Of zoals nu, 2 keer
Eet smakelijk al vast danquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Hier doet ie het iedere week
Moet kunnen 1 keer per week
Of zoals nu, 2 keer
Geef mij de andere helft dan maarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als die frituurpan toch aan gaat, kan ik dan een frietje pindasaus bestellen? Halve portie is genoeg
Frietjes helaas opgemaakt laatstquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als die frituurpan toch aan gaat, kan ik dan een frietje pindasaus bestellen? Halve portie is genoeg
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:23 schreef D. het volgende:
Net Robert Paul aangezet op YT, nu is ie bij The Doors
Nog al zo een die mij gek maakt met iets lekkersquote:
Naast de frituurpan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog al zo een die mij gek maakt met iets lekkersIk moet eerlijk bekennen dat de broodmachine die ik gekregen heb nog nooit gebruikt is
Bij de AH hebben ze broodmixen, moet je alleen afwegen en water bijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog al zo een die mij gek maakt met iets lekkersIk moet eerlijk bekennen dat de broodmachine die ik gekregen heb nog nooit gebruikt is
Ik weet het, maar ik vind nog steeds dat een brood van de bakker lekkerderderder smaakt dan een zelf gemaakt brood.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de AH hebben ze broodmixen, moet je alleen afwegen en water bij
Dan moet je het zelf maken, en niet zo'n kant-en-klaar mix kopenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind nog steeds dat een brood van de bakker lekkerderderder smaakt dan een zelf gemaakt brood.
Ik heb de mijne aan mijn moeder gegevenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit een broodbakmachine gekregen en weer ongebruikt doorgegeven aan iemand die 'm onlangs ook weer weggegeven heeft. Mijn vader bakte een periode enthousiast brood, ik vond het allemaal even smerig en hij heeft zijn machine weggegeven aan een vriendin van mij die na 4 mislukte pogingen het ding naar de kringloop heeft gebracht.
Dat kan ik, heb ik ooit op school geleerdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maken, en niet zo'n kant-en-klaar mix kopen
Genoeg molenaars die zakken meel verkopen... In allerlei soortenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maken, en niet zo'n kant-en-klaar mix kopen
Slim besluit van die vriendin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit een broodbakmachine gekregen en weer ongebruikt doorgegeven aan iemand die 'm onlangs ook weer weggegeven heeft. Mijn vader bakte een periode enthousiast brood, ik vond het allemaal even smerig en hij heeft zijn machine weggegeven aan een vriendin van mij die na 4 mislukte pogingen het ding naar de kringloop heeft gebracht.
De mijne staat op zolder, de broodbakmachine dan.quote:
Ik heb geen zolderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne staat op zolder, de broodbakmachine dan.
Een jaar of 10 geleden bakte ik regelmatig zelf brood, altijd met meel van de molen hier een eind verderop.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Genoeg molenaars die zakken meel verkopen... In allerlei soorten
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zusje doet dat nog steeds. Ik ben daar te lui voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Deisyy het volgende:
Een jaar of 10 geleden bakte ik regelmatig zelf brood, altijd met meel van de molen hier een eind verderop.
Die heerlijke geur
Dat laatste is echt heerlijk, in het dorp (gat) waar ik opgegroeid ben rook ik bijna elke ochtend/nacht de baklucht van de bakker, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden bakte ik regelmatig zelf brood, altijd met meel van de molen hier een eind verderop.
Die heerlijke geur
welke molen is dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heerlijke geur
Voor zelf kneden ik ook.... Dus als iets anders dat doet...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn zusje doet dat nog steeds. Ik ben daar te lui voor.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat ben jij zorgzaam richting je kroketquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
Ik heb ook maar een broodje frikandel gepakt, anders is mijn kroket zo eenzaam
Niet alleen voor mijn kroket hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat ben jij zorgzaam richting je kroket
Denk je een beetje om je goddelijke lichaam?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
Jij had de foto's gezien?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je een beetje om je goddelijke lichaam?
oh nee hè, moet ik weer in een fotoboek gaan loeren?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je een beetje om je goddelijke lichaam?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
M.b.t. het elektrische mes, groot gelijk wat een ondingen zijn dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik bakte vroeger wel eens gewoon broden in een cakeblik, of vloerbroden, maar da's ook al honderd jaar geleden voor mijn gevoel. Kneden lukt me niet meer, snijden is ook niet makkelijk (elektrisch mes heb ik weggegeven, dat ding werkte beroerder en zwaarder dan een gewoon broodmes).
Als er rook uitkomt is het meestal niet goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er ineens weer zin in, dus denk dat ik dat ding maar weer eens tevoorschijn haal, al heb ik geen idee meer hoe hij werkt, maar dat zal wel op internet te vinden zijn.
fotoboek, waar? Ik ken alleen oude foto's van D.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
oh nee hè, moet ik weer in een fotoboek gaan loeren?
Die oude foto op de motor was wel episch.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
fotoboek, waar? Ik ken alleen oude foto's van D.
geen idee, just making conversationquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
fotoboek, waar? Ik ken alleen oude foto's van D.
Dat was een brommertquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die oude foto op de motor was wel episch.
Als kind? Posten aub in fototopic. Dat zijn de leukste foto's.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef D. het volgende:
Dat was een brommert
Maar heb er ook nog eentje op een motor
Ik zal even zoekenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als kind? Posten aub in fototopic. Dat zijn de leukste foto's.
Je hebt wel hele harige armen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
Gewoon op de ouderwetse manier met deegroller![]()
fax er even eentje naar het eiland wil je?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
As we speak...![]()
een deel met Vegetarisch gehakt, ja lach maar, maar tis pokke lekker![]()
andere deel met kaas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en er komen er meer....![]()
[ afbeelding ]
Ondertussen heb ik er al twee op, maar ik moet wel straks de troep opruimen
da's weer een nadeel![]()
maar ik klaag niet
Doe mij zo'n Griekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
As we speak...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik klaag niet
Euhmm, wat is vegetarisch gehakt voor iets?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
As we speak...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik klaag niet
ik zou het doen als het kon, ondertussen zit ik al aan de derdequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef sacha het volgende:
[..]
fax er even eentje naar het eiland wil je?
deze is mijnquote:
ja hehquote:
Ga maar googelenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmm, wat is vegetarisch gehakt voor iets?
Heeft je TV geen wifi? Of niet aangesloten op het netwerk, buiten Chromeshit om? Want met Youtube kun je ook direct op je smart-tv projecteren zonder Google-castquote:Op zondag 8 maart 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
Een Chromecast is leuk en werkt (meestal lekker, maar soms (en dat is het waardeloze gedeelte aan het ding)) moet ik dat kreng resetten omdat hij gewoonweg geen reet meer uitvoert
Jammer Google, gemiste kans (er zijn heel veel klachten over het "vastlopen" van de Google Chrome).
[ afbeelding ]
Jawel, jawel, weet ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft je TV geen wifi? Of niet aangesloten op het netwerk, buiten Chromeshit om? Want met Youtube kun je ook direct op je smart-tv projecteren zonder Google-cast
Ik ben jouw UI kwijt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe abo?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
NL1 , 2 en 3, TV Gelderland en Utrecht heb ik gratis, verder gaat alles via internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |