Laat ik dat bij deze maar doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Anders houdt het nooit op.
ik heb gemerkt dat ik me beter voel zónderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag of kun je geen echte melk drinken?
Dat wel weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel na morgenavond 22.00 uur, want F**** post als een mallen
OK, dat is dan een goed reden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb gemerkt dat ik me beter voel zónderbuikklachten enzo...
nu geen last meer van...
Maar ik neem wel eens zuivel produkten hoor, want ik kan niet van het IJs afblijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nu geen last meer van...
Precies, en dat weet D. ook bestquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Anders houdt het nooit op.
ieuw..... gatver, nee daar word ik ook niet vrolijk van..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat is dan een goed reden.
Zag een recept met havermout, water en zout en daar werd ik niet enthousiast van...
http://voedzo.nl/recepten/zelf-havermelk-maken/quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ieuw..... gatver, nee daar word ik ook niet vrolijk van..ik zou het niet wegkrijgen
ook, het moet wél lekker zijn
Kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, en dat weet D. ook best
Ja weet je wat het is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://voedzo.nl/recepten/zelf-havermelk-maken/
geen moeite mee, ik vind 'm namelijk niet interessant, gewoon echt helemaal niet, ik neem 'm eigenlijk niet waarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Wil niet zeggen dat dat makkelijk is
Ik snappie, ik drink ook flink wat melk, yoghurt en andere melkprodukten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik neem wel eens zuivel produkten hoor, want ik kan niet van het IJs afblijven
bijvoorbeeld, maar vroeger dronk ik rustig een liter melk per dag, dus da's wel een verschil...
snap ie?
Ik geef je groot gelijk, ik maak ook niks zelf...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is?![]()
Je kan álles wel zelf maken, maar daar heb ik niet zo'n zin in...
Mooi zo, ik ben blij dat ik zonder problemen melk kan drinken ben er gek op.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nu geen last meer van...
Vanmiddag een ijsje bij v.d. Lindequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snappie, ik drink ook flink wat melk, yoghurt en andere melkprodukten.
IJs wat minder, eigenlijk alleen zomers van de Italiaan of een sorbet, waar dus geen melk in zit...
Waren er maar meer zo verstandigquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, en dat weet D. ook best
Ik ben er ook niet weg van om alles zelf te maken, ik hou wel van een beetje ''gemak''quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, ik maak ook niks zelf...
Ik heb altijd de neiging mensen te corrigeren als ze 'over de schreef' gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen moeite mee, ik vind 'm namelijk niet interessant, gewoon echt helemaal niet, ik neem 'm eigenlijk niet waar
waar gaat dit nu weer overquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef Juup© het volgende:
Zo. En nu reageer ik op geen enkel bericht meer wat mij niet aanstaat
Op welke rekening moet ik storten?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Vanmiddag een ijsje bij v.d. Lindemaar een kleintje hoor
![]()
ik liep er langs en toen toch maar weer terug
die dingen zijn nog steeds 1 euroquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op welke rekening moet ik storten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |