da's lief, ik heb trouwens nog een Smoothie gemaakt, aarbeien - advocado - havermelkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wilde je gewoon even steunen.
Misschien een ban aannaaien...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:19 schreef D. het volgende:
Jammer dat dat onkruid van F**** zich ermee moet bemoeien
Ik aan Grey's Anatomyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
da's lief, ik heb trouwens nog een Smoothie gemaakt, aarbeien - advocado - havermelk![]()
ik ben verslaafd aan Smoothies geloof ik
Ik dacht serieus dat je een type fout had gemaakt...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik zal effe voor je gaan googelen, kan je een plaatje zien
Is dat van een koe?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan wel na morgenavond 22.00 uur, want F**** post als een mallenquote:
Mag of kun je geen echte melk drinken?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je een type fout had gemaakt...
Niet vanzelfquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Anders houdt het nooit op.
Laat ik dat bij deze maar doenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ik heb gemerkt dat ik me beter voel zónderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag of kun je geen echte melk drinken?
Dat wel weerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wel na morgenavond 22.00 uur, want F**** post als een mallen
OK, dat is dan een goed reden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb gemerkt dat ik me beter voel zónderbuikklachten enzo...
nu geen last meer van...
Maar ik neem wel eens zuivel produkten hoor, want ik kan niet van het IJs afblijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nu geen last meer van...
Precies, en dat weet D. ook bestquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ieuw..... gatver, nee daar word ik ook niet vrolijk van..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dat is dan een goed reden.
Zag een recept met havermout, water en zout en daar werd ik niet enthousiast van...
http://voedzo.nl/recepten/zelf-havermelk-maken/quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ieuw..... gatver, nee daar word ik ook niet vrolijk van..ik zou het niet wegkrijgen
ook, het moet wél lekker zijn
Kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, en dat weet D. ook best
Ja weet je wat het is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://voedzo.nl/recepten/zelf-havermelk-maken/
geen moeite mee, ik vind 'm namelijk niet interessant, gewoon echt helemaal niet, ik neem 'm eigenlijk niet waarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
Wil niet zeggen dat dat makkelijk is
Ik snappie, ik drink ook flink wat melk, yoghurt en andere melkprodukten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik neem wel eens zuivel produkten hoor, want ik kan niet van het IJs afblijven
bijvoorbeeld, maar vroeger dronk ik rustig een liter melk per dag, dus da's wel een verschil...
snap ie?
Ik geef je groot gelijk, ik maak ook niks zelf...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is?![]()
Je kan álles wel zelf maken, maar daar heb ik niet zo'n zin in...
Mooi zo, ik ben blij dat ik zonder problemen melk kan drinken ben er gek op.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
nu geen last meer van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |