wat ben jij zorgzaam richting je kroketquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
Ik heb ook maar een broodje frikandel gepakt, anders is mijn kroket zo eenzaam
Niet alleen voor mijn kroket hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat ben jij zorgzaam richting je kroket
Denk je een beetje om je goddelijke lichaam?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
Jij had de foto's gezien?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je een beetje om je goddelijke lichaam?
oh nee hè, moet ik weer in een fotoboek gaan loeren?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je een beetje om je goddelijke lichaam?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
M.b.t. het elektrische mes, groot gelijk wat een ondingen zijn dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik bakte vroeger wel eens gewoon broden in een cakeblik, of vloerbroden, maar da's ook al honderd jaar geleden voor mijn gevoel. Kneden lukt me niet meer, snijden is ook niet makkelijk (elektrisch mes heb ik weggegeven, dat ding werkte beroerder en zwaarder dan een gewoon broodmes).
Als er rook uitkomt is het meestal niet goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er ineens weer zin in, dus denk dat ik dat ding maar weer eens tevoorschijn haal, al heb ik geen idee meer hoe hij werkt, maar dat zal wel op internet te vinden zijn.
fotoboek, waar? Ik ken alleen oude foto's van D.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
oh nee hè, moet ik weer in een fotoboek gaan loeren?
Die oude foto op de motor was wel episch.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
fotoboek, waar? Ik ken alleen oude foto's van D.
geen idee, just making conversationquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
fotoboek, waar? Ik ken alleen oude foto's van D.
Dat was een brommertquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die oude foto op de motor was wel episch.
Als kind? Posten aub in fototopic. Dat zijn de leukste foto's.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef D. het volgende:
Dat was een brommert
Maar heb er ook nog eentje op een motor
Ik zal even zoekenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als kind? Posten aub in fototopic. Dat zijn de leukste foto's.
Je hebt wel hele harige armen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
Gewoon op de ouderwetse manier met deegroller![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |