quote:
dat zal het zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je leest iets over piemels en raakt helemaal van slag.
Nu krijg ik echt hongerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:12 schreef FANN het volgende:
Ik dacht wat ruikt het ineens lekker, ga ik in de keuken kijken is die Griek kaasbroodjes aan het maken![]()
Oma's recept
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je leest iets over piemels en raakt helemaal van slag.
Die staat hier bij mij al bijna 2 jaar leeg en schoon niets te doen in de kast, ik heb dat ding maar ik gebruik het dus nooit.quote:
Hier doet ie het iedere weekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die staat hier bij mij al bijna 2 jaar leeg en schoon niets te doen in de kast, ik heb dat ding maar ik gebruik het dus nooit.
als die frituurpan toch aan gaat, kan ik dan een frietje pindasaus bestellen? Halve portie is genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Hier doet ie het iedere week
Moet kunnen 1 keer per week
Of zoals nu, 2 keer
Eet smakelijk al vast danquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Hier doet ie het iedere week
Moet kunnen 1 keer per week
Of zoals nu, 2 keer
Geef mij de andere helft dan maarquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als die frituurpan toch aan gaat, kan ik dan een frietje pindasaus bestellen? Halve portie is genoeg
Frietjes helaas opgemaakt laatstquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als die frituurpan toch aan gaat, kan ik dan een frietje pindasaus bestellen? Halve portie is genoeg
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:23 schreef D. het volgende:
Net Robert Paul aangezet op YT, nu is ie bij The Doors
Nog al zo een die mij gek maakt met iets lekkersquote:
Naast de frituurpan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog al zo een die mij gek maakt met iets lekkersIk moet eerlijk bekennen dat de broodmachine die ik gekregen heb nog nooit gebruikt is
Bij de AH hebben ze broodmixen, moet je alleen afwegen en water bijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog al zo een die mij gek maakt met iets lekkersIk moet eerlijk bekennen dat de broodmachine die ik gekregen heb nog nooit gebruikt is
Ik weet het, maar ik vind nog steeds dat een brood van de bakker lekkerderderder smaakt dan een zelf gemaakt brood.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de AH hebben ze broodmixen, moet je alleen afwegen en water bij
Dan moet je het zelf maken, en niet zo'n kant-en-klaar mix kopenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind nog steeds dat een brood van de bakker lekkerderderder smaakt dan een zelf gemaakt brood.
Ik heb de mijne aan mijn moeder gegevenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit een broodbakmachine gekregen en weer ongebruikt doorgegeven aan iemand die 'm onlangs ook weer weggegeven heeft. Mijn vader bakte een periode enthousiast brood, ik vond het allemaal even smerig en hij heeft zijn machine weggegeven aan een vriendin van mij die na 4 mislukte pogingen het ding naar de kringloop heeft gebracht.
Dat kan ik, heb ik ooit op school geleerdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maken, en niet zo'n kant-en-klaar mix kopen
Genoeg molenaars die zakken meel verkopen... In allerlei soortenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maken, en niet zo'n kant-en-klaar mix kopen
Slim besluit van die vriendin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit een broodbakmachine gekregen en weer ongebruikt doorgegeven aan iemand die 'm onlangs ook weer weggegeven heeft. Mijn vader bakte een periode enthousiast brood, ik vond het allemaal even smerig en hij heeft zijn machine weggegeven aan een vriendin van mij die na 4 mislukte pogingen het ding naar de kringloop heeft gebracht.
De mijne staat op zolder, de broodbakmachine dan.quote:
Ik heb geen zolderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne staat op zolder, de broodbakmachine dan.
Een jaar of 10 geleden bakte ik regelmatig zelf brood, altijd met meel van de molen hier een eind verderop.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Genoeg molenaars die zakken meel verkopen... In allerlei soorten
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zusje doet dat nog steeds. Ik ben daar te lui voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Deisyy het volgende:
Een jaar of 10 geleden bakte ik regelmatig zelf brood, altijd met meel van de molen hier een eind verderop.
Die heerlijke geur
Dat laatste is echt heerlijk, in het dorp (gat) waar ik opgegroeid ben rook ik bijna elke ochtend/nacht de baklucht van de bakker, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden bakte ik regelmatig zelf brood, altijd met meel van de molen hier een eind verderop.
Die heerlijke geur
welke molen is dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heerlijke geur
Voor zelf kneden ik ook.... Dus als iets anders dat doet...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn zusje doet dat nog steeds. Ik ben daar te lui voor.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat ben jij zorgzaam richting je kroketquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
Ik heb ook maar een broodje frikandel gepakt, anders is mijn kroket zo eenzaam
Niet alleen voor mijn kroket hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat ben jij zorgzaam richting je kroket
Denk je een beetje om je goddelijke lichaam?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
Jij had de foto's gezien?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je een beetje om je goddelijke lichaam?
oh nee hè, moet ik weer in een fotoboek gaan loeren?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je een beetje om je goddelijke lichaam?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef D. het volgende:
M.b.t. het elektrische mes, groot gelijk wat een ondingen zijn dat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik bakte vroeger wel eens gewoon broden in een cakeblik, of vloerbroden, maar da's ook al honderd jaar geleden voor mijn gevoel. Kneden lukt me niet meer, snijden is ook niet makkelijk (elektrisch mes heb ik weggegeven, dat ding werkte beroerder en zwaarder dan een gewoon broodmes).
Als er rook uitkomt is het meestal niet goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg er ineens weer zin in, dus denk dat ik dat ding maar weer eens tevoorschijn haal, al heb ik geen idee meer hoe hij werkt, maar dat zal wel op internet te vinden zijn.
fotoboek, waar? Ik ken alleen oude foto's van D.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
oh nee hè, moet ik weer in een fotoboek gaan loeren?
Die oude foto op de motor was wel episch.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
fotoboek, waar? Ik ken alleen oude foto's van D.
geen idee, just making conversationquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
fotoboek, waar? Ik ken alleen oude foto's van D.
Dat was een brommertquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die oude foto op de motor was wel episch.
Als kind? Posten aub in fototopic. Dat zijn de leukste foto's.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef D. het volgende:
Dat was een brommert
Maar heb er ook nog eentje op een motor
Ik zal even zoekenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als kind? Posten aub in fototopic. Dat zijn de leukste foto's.
Je hebt wel hele harige armen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
Gewoon op de ouderwetse manier met deegroller![]()
fax er even eentje naar het eiland wil je?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
As we speak...![]()
een deel met Vegetarisch gehakt, ja lach maar, maar tis pokke lekker![]()
andere deel met kaas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en er komen er meer....![]()
[ afbeelding ]
Ondertussen heb ik er al twee op, maar ik moet wel straks de troep opruimen
da's weer een nadeel![]()
maar ik klaag niet
Doe mij zo'n Griekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
As we speak...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik klaag niet
Euhmm, wat is vegetarisch gehakt voor iets?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
As we speak...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik klaag niet
ik zou het doen als het kon, ondertussen zit ik al aan de derdequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef sacha het volgende:
[..]
fax er even eentje naar het eiland wil je?
deze is mijnquote:
ja hehquote:
Ga maar googelenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmm, wat is vegetarisch gehakt voor iets?
Heeft je TV geen wifi? Of niet aangesloten op het netwerk, buiten Chromeshit om? Want met Youtube kun je ook direct op je smart-tv projecteren zonder Google-castquote:Op zondag 8 maart 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
Een Chromecast is leuk en werkt (meestal lekker, maar soms (en dat is het waardeloze gedeelte aan het ding)) moet ik dat kreng resetten omdat hij gewoonweg geen reet meer uitvoert
Jammer Google, gemiste kans (er zijn heel veel klachten over het "vastlopen" van de Google Chrome).
[ afbeelding ]
Jawel, jawel, weet ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft je TV geen wifi? Of niet aangesloten op het netwerk, buiten Chromeshit om? Want met Youtube kun je ook direct op je smart-tv projecteren zonder Google-cast
Ik ben jouw UI kwijt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe abo?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
NL1 , 2 en 3, TV Gelderland en Utrecht heb ik gratis, verder gaat alles via internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |