Dat was een brommertquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die oude foto op de motor was wel episch.
Als kind? Posten aub in fototopic. Dat zijn de leukste foto's.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef D. het volgende:
Dat was een brommert
Maar heb er ook nog eentje op een motor
Ik zal even zoekenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als kind? Posten aub in fototopic. Dat zijn de leukste foto's.
Je hebt wel hele harige armen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
Gewoon op de ouderwetse manier met deegroller![]()
fax er even eentje naar het eiland wil je?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
As we speak...![]()
een deel met Vegetarisch gehakt, ja lach maar, maar tis pokke lekker![]()
andere deel met kaas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en er komen er meer....![]()
[ afbeelding ]
Ondertussen heb ik er al twee op, maar ik moet wel straks de troep opruimen
da's weer een nadeel![]()
maar ik klaag niet
Doe mij zo'n Griekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
As we speak...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik klaag niet
Euhmm, wat is vegetarisch gehakt voor iets?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
As we speak...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik klaag niet
ik zou het doen als het kon, ondertussen zit ik al aan de derdequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:51 schreef sacha het volgende:
[..]
fax er even eentje naar het eiland wil je?
deze is mijnquote:
ja hehquote:
Ga maar googelenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmm, wat is vegetarisch gehakt voor iets?
Heeft je TV geen wifi? Of niet aangesloten op het netwerk, buiten Chromeshit om? Want met Youtube kun je ook direct op je smart-tv projecteren zonder Google-castquote:Op zondag 8 maart 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
Een Chromecast is leuk en werkt (meestal lekker, maar soms (en dat is het waardeloze gedeelte aan het ding)) moet ik dat kreng resetten omdat hij gewoonweg geen reet meer uitvoert
Jammer Google, gemiste kans (er zijn heel veel klachten over het "vastlopen" van de Google Chrome).
[ afbeelding ]
Jawel, jawel, weet ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft je TV geen wifi? Of niet aangesloten op het netwerk, buiten Chromeshit om? Want met Youtube kun je ook direct op je smart-tv projecteren zonder Google-cast
Ik ben jouw UI kwijt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe abo?quote:Op zondag 8 maart 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
NL1 , 2 en 3, TV Gelderland en Utrecht heb ik gratis, verder gaat alles via internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |