Nog al zo een die mij gek maakt met iets lekkersquote:
Naast de frituurpan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog al zo een die mij gek maakt met iets lekkersIk moet eerlijk bekennen dat de broodmachine die ik gekregen heb nog nooit gebruikt is
Bij de AH hebben ze broodmixen, moet je alleen afwegen en water bijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog al zo een die mij gek maakt met iets lekkersIk moet eerlijk bekennen dat de broodmachine die ik gekregen heb nog nooit gebruikt is
Ik weet het, maar ik vind nog steeds dat een brood van de bakker lekkerderderder smaakt dan een zelf gemaakt brood.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de AH hebben ze broodmixen, moet je alleen afwegen en water bij
Dan moet je het zelf maken, en niet zo'n kant-en-klaar mix kopenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind nog steeds dat een brood van de bakker lekkerderderder smaakt dan een zelf gemaakt brood.
Ik heb de mijne aan mijn moeder gegevenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit een broodbakmachine gekregen en weer ongebruikt doorgegeven aan iemand die 'm onlangs ook weer weggegeven heeft. Mijn vader bakte een periode enthousiast brood, ik vond het allemaal even smerig en hij heeft zijn machine weggegeven aan een vriendin van mij die na 4 mislukte pogingen het ding naar de kringloop heeft gebracht.
Dat kan ik, heb ik ooit op school geleerdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maken, en niet zo'n kant-en-klaar mix kopen
Genoeg molenaars die zakken meel verkopen... In allerlei soortenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf maken, en niet zo'n kant-en-klaar mix kopen
Slim besluit van die vriendin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit een broodbakmachine gekregen en weer ongebruikt doorgegeven aan iemand die 'm onlangs ook weer weggegeven heeft. Mijn vader bakte een periode enthousiast brood, ik vond het allemaal even smerig en hij heeft zijn machine weggegeven aan een vriendin van mij die na 4 mislukte pogingen het ding naar de kringloop heeft gebracht.
De mijne staat op zolder, de broodbakmachine dan.quote:
Ik heb geen zolderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne staat op zolder, de broodbakmachine dan.
Een jaar of 10 geleden bakte ik regelmatig zelf brood, altijd met meel van de molen hier een eind verderop.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Genoeg molenaars die zakken meel verkopen... In allerlei soorten
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zusje doet dat nog steeds. Ik ben daar te lui voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Deisyy het volgende:
Een jaar of 10 geleden bakte ik regelmatig zelf brood, altijd met meel van de molen hier een eind verderop.
Die heerlijke geur
Dat laatste is echt heerlijk, in het dorp (gat) waar ik opgegroeid ben rook ik bijna elke ochtend/nacht de baklucht van de bakker, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een jaar of 10 geleden bakte ik regelmatig zelf brood, altijd met meel van de molen hier een eind verderop.
Die heerlijke geur
welke molen is dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heerlijke geur
Voor zelf kneden ik ook.... Dus als iets anders dat doet...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn zusje doet dat nog steeds. Ik ben daar te lui voor.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |