Mwoahquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dus maar een tijdelijk iets, bevalt het?
Canabis flavoured ice cones...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Vorige zomer regelmatig de gekste soorten waterijsjes gemaakt
Gemist... Misschien volgend jaar dan maar eens kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een landelijke actie
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #4 - Geef jezelf een schouderklopje.
Die link in jouw onderschriftquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja ja, sorry........ hou nou maar op...
Dat is dan ook wel weer een geruststelling, dat je dus wel gemakkelijk zonder kan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah
Ik vind het wel lekker om in het weekend wat te drinken, maar het een gewoonte aan het worden was en ik er voor mijn gevoel 'makkelijker tegen kan' vond ik een pauze inlassen wel een ideetje. Om te laten zien dat ik makkelijk zonder kan, en het dus een keuze is om wel te drinken
Ja, dan snap ik het wel... ik denk alleen maar.... pfffffffffffffff al di kelerezooi voor een ijsje...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Vorige zomer regelmatig de gekste soorten waterijsjes gemaakt
Schandaaaaaaaaligquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik daar niet van wist?
Ikquote:
Het was i.d.d. een klerezooi, maar ach een kind moet toch wat lol kunnen hebben zo nu en dan vind ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik het wel... ik denk alleen maar.... pfffffffffffffff al di kelerezooi voor een ijsje...![]()
Smoothies zijn wel makkelijk trouwens en als je bevroren fruit gebruikt zijn het net milkshakes![]()
maar dan wel een stuk gezonder....
Ja, al zou ik het fijner vinden als ik er minder goed tegen zou kunnen, want drinken is natuurlijk niet gezondquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan ook wel weer een geruststelling, dat je dus wel gemakkelijk zonder kan.
Drinken op zich wel, hangt er vanaf wat je drinkt en in welke hoeveelheidquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al zou ik het fijner vinden als ik er minder goed tegen zou kunnen, want drinken is natuurlijk niet gezond
ik val na 1 glas al zowat in slaap en met 2 glazen kom ik niet meer veilig thuis zonder dat iemand ervoor zorgt dat ik niet van de stoep valquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al zou ik het fijner vinden als ik er minder goed tegen zou kunnen, want drinken is natuurlijk niet gezond
Kijk, dat zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik val na 1 glas al zowat in slaap en met 2 glazen kom ik niet meer veilig thuis zonder dat iemand ervoor zorgt dat ik niet van de stoep val
Whiskey, flesje per weekendquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Drinken op zich wel, hangt er vanaf wat je drinkt en in welke hoeveelheid
Dat was ook mijn probleem. Ik kon er te goed tegen. Nu al een jaartje of 7/8 geen druppel meer gedronken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
Het is net drugsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was ook mijn probleem. Ik kon er te goed tegen. Nu al een jaartje of 7/8 geen druppel meer gedronken.
Dat maakt het juist zo leukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
En eigenlijk is het een hele leuke doodnormale vent![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was ook mijn probleem. Ik kon er te goed tegen. Nu al een jaartje of 7/8 geen druppel meer gedronken.
Drugs die de overheid veel geld oplevert en waar men dus ook niet over peinst om het te verbieden.quote:
En dan doen ze zo bekrompen over softdrugsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Drugs die de overheid veel geld oplevert en waar men dus ook niet over peinst om het te verbieden.
Terwijl ze daar veel aan kunnen verdienen en het volgens diverse onderzoeken minder of gelijk staat aan de gevolgen van alcohol.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
En dan doen ze zo bekrompen over softdrugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |