Ik maak echt niks zelf qua eten, alleen de drankjes regel ik meestal...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet weg van om alles zelf te maken, ik hou wel van een beetje ''gemak''
Een irritantje is hetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen moeite mee, ik vind 'm namelijk niet interessant, gewoon echt helemaal niet, ik neem 'm eigenlijk niet waar
Ik denk er over om een ijsmachine (voor huisgebruik natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet weg van om alles zelf te maken, ik hou wel van een beetje ''gemak''
Nu al?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef Juup© het volgende:
Zo. En nu reageer ik op geen enkel bericht meer wat mij niet aanstaat
Een wit driehoekje?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
die dingen zijn nog steeds 1 eurola maar zitten joh
Doe ik vanaf nu ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Anders houdt het nooit op.
Nah... eten wel, maar zo makkelijk mogelijk, op een enkele keer na, dan doe het uitgebreid, als ik een aanval heb ofzo, komt steeds minder voorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak echt niks zelf qua eten, alleen de drankjes regel ik meestal...
Er staat er hier nog één weg te rotten...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk er over om een ijsmachine (voor huisgebruik natuurlijk) aan te schaffen tegen de zomer, dan kan ik of de prinsen (of samen) lekker (b.v.) roomijs maken.
Daar begin ik niet aan hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk er over om een ijsmachine (voor huisgebruik natuurlijk) aan te schaffen tegen de zomer, dan kan ik of de prinsen (of samen) lekker (b.v.) roomijs maken.
Jij kunt het hebben zoals jij het wilt hoor, waar dan ook. Ik hou over Fylass op dus laat het hierbij.quote:
Stuur maar opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat er hier nog één weg te rotten...
Nee dat snap ik, maar wij kunnen gewoon goed tegen melk dus waarom niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan hoorde groeten....
wie en wat is Fylass? en wat is er aan de hand dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij kunt het hebben zoals jij het wilt hoor, waar dan ook. Ik hou over Fylass op dus laat het hierbij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom maar halen, mits mw. MM 'm weg wil doen.
Zij is de baas van de keuken...
Doe vooral geen moeite.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wie en wat is Fylass? en wat is er aan de hand dan?
ik zou terug moeten lezen geloof ik, maar geen zin in
Niet doen, nergens voor nodig (tenzij jij echt wilt).quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Fylass hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze gebruikt 'm zelden of nooit, zoals veel van haar keukenspullen.quote:
Je wilde weten wie Fylass was tochquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... gaat het over jou?
Wat mot je?
Deejjjj! Las ik van de week dat jij de whiskey tegenwoordig laat staan?quote:
Maar m.b.t. de "ijsmachine"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... gaat het over jou?
Wat mot je?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar wij kunnen gewoon goed tegen melk dus waarom niet?
Het is nu de vastentijd, dus 40 dagen zonder alcoholquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deejjjj! Las ik van de week dat jij de whiskey tegenwoordig laat staan?
Ook van onder de rivieren?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nu de vastentijd, dus 40 dagen zonder alcohol
ja, niet écht eigenlijk, maar als het over jou gaat, wat heb je gedaan en waarom zijn ze pissig op je?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, niet écht eigenlijk, maar als het over jou gaat, wat heb je gedaan en waarom zijn ze pissig op je?
ben je vervelend aan het doen tegen mijn mede 40 plus genoten?
Eerder tijd voor de grote mensen om de kindertjes te negeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
OK, kinderspeeluurtje begint nu hier, tijd voor de grote mensen om op te stappen...
Het is een landelijke actiequote:
Daar heb ik geen zin in...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder tijd voor de grote mensen om de kindertjes te negeren.
ja sorry ik heb alles gemistquote:
Het is dus maar een tijdelijk iets, bevalt het?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nu de vastentijd, dus 40 dagen zonder alcohol
Ach, ik vind het wel leuk om mijn dochter die lol te gunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, dan zou ik het nog niet doen bedoel ik
Dat is dan weer iets anders... da's dan wel lief van je.... kinderen vinden dat soort dingen wel leukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel leuk om mijn dochter die lol te gunnen
Precies, alles weer oprakelen als je geen idee hebt is niet erg tactvol...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja sorry ik heb alles gemistik heb geen idee waar het over gaat, maar ik zal het negeren dan maar...
Is het heel erg dat ik daar niet van wist?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een landelijke actie
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #4 - Geef jezelf een schouderklopje.
ja, ja ja, sorry........ hou nou maar op...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, alles weer oprakelen als je geen idee hebt is niet erg tactvol...
Yep. Vorige zomer regelmatig de gekste soorten waterijsjes gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets anders... da's dan wel lief van je.... kinderen vinden dat soort dingen wel leuk
Mwoahquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dus maar een tijdelijk iets, bevalt het?
Canabis flavoured ice cones...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Vorige zomer regelmatig de gekste soorten waterijsjes gemaakt
Gemist... Misschien volgend jaar dan maar eens kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een landelijke actie
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #4 - Geef jezelf een schouderklopje.
Die link in jouw onderschriftquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja ja, sorry........ hou nou maar op...
Dat is dan ook wel weer een geruststelling, dat je dus wel gemakkelijk zonder kan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Mwoah
Ik vind het wel lekker om in het weekend wat te drinken, maar het een gewoonte aan het worden was en ik er voor mijn gevoel 'makkelijker tegen kan' vond ik een pauze inlassen wel een ideetje. Om te laten zien dat ik makkelijk zonder kan, en het dus een keuze is om wel te drinken
Ja, dan snap ik het wel... ik denk alleen maar.... pfffffffffffffff al di kelerezooi voor een ijsje...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Vorige zomer regelmatig de gekste soorten waterijsjes gemaakt
Schandaaaaaaaaligquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik daar niet van wist?
Ikquote:
Het was i.d.d. een klerezooi, maar ach een kind moet toch wat lol kunnen hebben zo nu en dan vind ikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik het wel... ik denk alleen maar.... pfffffffffffffff al di kelerezooi voor een ijsje...![]()
Smoothies zijn wel makkelijk trouwens en als je bevroren fruit gebruikt zijn het net milkshakes![]()
maar dan wel een stuk gezonder....
Ja, al zou ik het fijner vinden als ik er minder goed tegen zou kunnen, want drinken is natuurlijk niet gezondquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan ook wel weer een geruststelling, dat je dus wel gemakkelijk zonder kan.
Drinken op zich wel, hangt er vanaf wat je drinkt en in welke hoeveelheidquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al zou ik het fijner vinden als ik er minder goed tegen zou kunnen, want drinken is natuurlijk niet gezond
ik val na 1 glas al zowat in slaap en met 2 glazen kom ik niet meer veilig thuis zonder dat iemand ervoor zorgt dat ik niet van de stoep valquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, al zou ik het fijner vinden als ik er minder goed tegen zou kunnen, want drinken is natuurlijk niet gezond
Kijk, dat zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik val na 1 glas al zowat in slaap en met 2 glazen kom ik niet meer veilig thuis zonder dat iemand ervoor zorgt dat ik niet van de stoep val
Whiskey, flesje per weekendquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Drinken op zich wel, hangt er vanaf wat je drinkt en in welke hoeveelheid
Dat was ook mijn probleem. Ik kon er te goed tegen. Nu al een jaartje of 7/8 geen druppel meer gedronken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:53 schreef D. het volgende:
Het is net drugsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was ook mijn probleem. Ik kon er te goed tegen. Nu al een jaartje of 7/8 geen druppel meer gedronken.
Dat maakt het juist zo leukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
En eigenlijk is het een hele leuke doodnormale vent![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was ook mijn probleem. Ik kon er te goed tegen. Nu al een jaartje of 7/8 geen druppel meer gedronken.
Drugs die de overheid veel geld oplevert en waar men dus ook niet over peinst om het te verbieden.quote:
En dan doen ze zo bekrompen over softdrugsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Drugs die de overheid veel geld oplevert en waar men dus ook niet over peinst om het te verbieden.
Terwijl ze daar veel aan kunnen verdienen en het volgens diverse onderzoeken minder of gelijk staat aan de gevolgen van alcohol.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
En dan doen ze zo bekrompen over softdrugs
Preciesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Terwijl ze daar veel aan kunnen verdienen en het volgens diverse onderzoeken minder of gelijk staat aan de gevolgen van alcohol.
Ach gut, zo klein?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zover gaat de zoomfunctie van mijn telefoon niet
Och als het niet zo'n lange vlucht is overleef je het welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:06 schreef Juup© het volgende:
Je zal maar met KLM moeten vliegen nu, dat wordt koekjes vreten dan
Geen maaltijden op vluchten KLM
was jij niet van de pillen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
En dan doen ze zo bekrompen over softdrugs
Ook op de intercontinentale vluchten worden alleen koekjes geserveerdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Och als het niet zo'n lange vlucht is overleef je het wel
Dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook op de intercontinentale vluchten worden alleen koekjes geserveerd[s]
nah... goed voor de lijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook op de intercontinentale vluchten worden alleen koekjes geserveerd[s]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |