Ze gebruikt 'm zelden of nooit, zoals veel van haar keukenspullen.quote:
Je wilde weten wie Fylass was tochquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... gaat het over jou?
Wat mot je?
Deejjjj! Las ik van de week dat jij de whiskey tegenwoordig laat staan?quote:
Maar m.b.t. de "ijsmachine"quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... gaat het over jou?
Wat mot je?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar wij kunnen gewoon goed tegen melk dus waarom niet?
Het is nu de vastentijd, dus 40 dagen zonder alcoholquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deejjjj! Las ik van de week dat jij de whiskey tegenwoordig laat staan?
Ook van onder de rivieren?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nu de vastentijd, dus 40 dagen zonder alcohol
ja, niet écht eigenlijk, maar als het over jou gaat, wat heb je gedaan en waarom zijn ze pissig op je?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, niet écht eigenlijk, maar als het over jou gaat, wat heb je gedaan en waarom zijn ze pissig op je?
ben je vervelend aan het doen tegen mijn mede 40 plus genoten?
Eerder tijd voor de grote mensen om de kindertjes te negeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
OK, kinderspeeluurtje begint nu hier, tijd voor de grote mensen om op te stappen...
Het is een landelijke actiequote:
Daar heb ik geen zin in...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder tijd voor de grote mensen om de kindertjes te negeren.
ja sorry ik heb alles gemistquote:
Het is dus maar een tijdelijk iets, bevalt het?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het is nu de vastentijd, dus 40 dagen zonder alcohol
Ach, ik vind het wel leuk om mijn dochter die lol te gunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, dan zou ik het nog niet doen bedoel ik
Dat is dan weer iets anders... da's dan wel lief van je.... kinderen vinden dat soort dingen wel leukquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel leuk om mijn dochter die lol te gunnen
Precies, alles weer oprakelen als je geen idee hebt is niet erg tactvol...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja sorry ik heb alles gemistik heb geen idee waar het over gaat, maar ik zal het negeren dan maar...
Is het heel erg dat ik daar niet van wist?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een landelijke actie
GC / [ik pas] 40 dagen geen alcohol #4 - Geef jezelf een schouderklopje.
ja, ja ja, sorry........ hou nou maar op...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, alles weer oprakelen als je geen idee hebt is niet erg tactvol...
Yep. Vorige zomer regelmatig de gekste soorten waterijsjes gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dan weer iets anders... da's dan wel lief van je.... kinderen vinden dat soort dingen wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |