Ik maak echt niks zelf qua eten, alleen de drankjes regel ik meestal...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet weg van om alles zelf te maken, ik hou wel van een beetje ''gemak''
Een irritantje is hetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen moeite mee, ik vind 'm namelijk niet interessant, gewoon echt helemaal niet, ik neem 'm eigenlijk niet waar
Ik denk er over om een ijsmachine (voor huisgebruik natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet weg van om alles zelf te maken, ik hou wel van een beetje ''gemak''
Nu al?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:36 schreef Juup© het volgende:
Zo. En nu reageer ik op geen enkel bericht meer wat mij niet aanstaat
Een wit driehoekje?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
die dingen zijn nog steeds 1 eurola maar zitten joh
Doe ik vanaf nu ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Anders houdt het nooit op.
Nah... eten wel, maar zo makkelijk mogelijk, op een enkele keer na, dan doe het uitgebreid, als ik een aanval heb ofzo, komt steeds minder voorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak echt niks zelf qua eten, alleen de drankjes regel ik meestal...
Er staat er hier nog één weg te rotten...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk er over om een ijsmachine (voor huisgebruik natuurlijk) aan te schaffen tegen de zomer, dan kan ik of de prinsen (of samen) lekker (b.v.) roomijs maken.
Daar begin ik niet aan hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik denk er over om een ijsmachine (voor huisgebruik natuurlijk) aan te schaffen tegen de zomer, dan kan ik of de prinsen (of samen) lekker (b.v.) roomijs maken.
Jij kunt het hebben zoals jij het wilt hoor, waar dan ook. Ik hou over Fylass op dus laat het hierbij.quote:
Stuur maar opquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat er hier nog één weg te rotten...
Nee dat snap ik, maar wij kunnen gewoon goed tegen melk dus waarom niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan hoorde groeten....
wie en wat is Fylass? en wat is er aan de hand dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij kunt het hebben zoals jij het wilt hoor, waar dan ook. Ik hou over Fylass op dus laat het hierbij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom maar halen, mits mw. MM 'm weg wil doen.
Zij is de baas van de keuken...
Doe vooral geen moeite.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
wie en wat is Fylass? en wat is er aan de hand dan?
ik zou terug moeten lezen geloof ik, maar geen zin in
Niet doen, nergens voor nodig (tenzij jij echt wilt).quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Fylass hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |