Met Duct tape en WD4.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:07 schreef D. het volgende:
Ik wilde een grapje maken over dat een slaapkamer op zolder ook een speelzolder kan zijn, maar doe het niet
Wat een kut streek van Sven...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
Sven had gereden en daarna moest Koen en die viel toen
Als dat jouw gehele zolder in beslag neemt, heb jij of een kleine zolder of een grote verzamelingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zolder zou je ook zo als speelzolder in gebruik kunnen nemen, er staan o.a. flink wat kinderboeken en mijn hele verzameling Playmobil staat er.
sven viel gisteren, of was het al eergisteren?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sven ook gevallen?
Mooi man, dat gladde ijs...
Aan dat lange haar te zien op mannen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waar Koen op valt om eerlijk te zijn....
Lees net ergens dat ie kunstrijden de mooiste Olympische Wintersport vindt....quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan dat lange haar te zien op mannen...
Daar gaan ze ook regelmatig op hun bek, ik begrijp 'm wel...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees net ergens dat ie kunstrijden de mooiste Olympische Wintersport vindt....
Ja, shit WD40 heet dat spul. Je hebt gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, shit WD40 heet dat spul. Je hebt gelijk.
WD40 smoothiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef vaduz het volgende:
Wat voor een smoothie? Heb je ook een blender enzo?
Geen blender, dus alles moet handmatig. Daarom duurde het ook zo lang.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef vaduz het volgende:
Wat voor een smoothie? Heb je ook een blender enzo?
Nee maar die kan ook wel wat steun gebruikten af en toequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:41 schreef sacha het volgende:
owwwwwwwwww! ik dacht dat het over 'onze' Koen ging...
Is dat zo? Ik heb het niet zo opgevat, ze gingen met elkaar ruziemakenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Jullie hebben FANN gepest terwijl ik er niet was. Foei.
Ik ook niet, maar ik wilde je gewoon even steunen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
Is dat zo? Ik heb het niet zo opgevat, ze gingen met elkaar ruziemaken
Wie?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb het niet zo opgevat, ze gingen met elkaar ruziemaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |