SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik ben toch even gegaan voor een kort rustig rondje na lang overwegen.. Niet omdat ik bang ben dat mijn conditie wegraakt of omdat ik achterraak op mijn schema (heb momenteel niet eens een schema), maar omdat mijn lichaam gewoon zó ingesteld is op sporten, dat ik me zonder gewoon steeds ellendiger begin te voelen. Mijn stoelgang en stofwisseling functioneert dan minder, ik krijg mijn geluksstofjes en mijn portie frisse lucht niet en daar krijg ik weer hoofdpijn van...
En ik voel me echt duizend keer beter nu achteraf dus het was een goede keuze denk ik!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Stiekem wel een vooruitziende blik van Trolley ja..Maarja ik voel me echt lekker nu dus ben blij dat ik gegaan ben.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Ik was de laatste twee pagina's aan het teruglezen en het grootste deel ging over al dan niet rust houdenOverigens is de TT ook van toepassing op mijzelf. Ik zou deze week ook rust houden tot aan de wedstrijd van zondag, omdat wat pijntjes in de schenen opstaken afgelopen week. Maar gister was het te mooi weer voor een rustig rondje van 5km
En dat ging pijnvrij
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Godverdomme, wat is de masseur een klootzak.
Het zal dus wel weer goed gebeurd zijn.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/trappistenloop.htm
Voor de liefhebber, kleinschalig wedstrijdje op anders niet toegankelijk terrein, langs Trappisten brouwerij, na afloop natuurlijk lekker biertje(s) drinken in de tuin van de Abdij.
1, 2 of 3 rondjes van 5 km te lopen. Zelf timen enzo.
Aanrader!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou mensen spanning en sensatie...
Dit is op 400 m van mijn huis gebeurd, ben ik eerder vandaag over het fietspad (wat je op de "eerste beelden" rechts ziet liggen) langs het ongeluk gefietst (de brandweer stond er toen nog niet), en heb ik mijn trainingsrondje een beetje moeten aanpassen, aangezien datzelfde fietspad zo'n beetje altijd mijn eerste of laatste km is (of beiden).
Ook nog tussen de ramptoeristen door kunnen laveren cq aan de kant moeten springen ervoor (want ja je zou eens wat moeten missen van het "schouwspel" dus vol gas door een 30 km zone richting rampplek scheuren)
Training ging heerlijk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je had het gas er flink op?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:49 schreef Guard het volgende:
Nou mensen spanning en sensatie...
Dit is op 400 m van mijn huis gebeurd, ben ik eerder vandaag over het fietspad (wat je op de "eerste beelden" rechts ziet liggen) langs het ongeluk gefietst (de brandweer stond er toen nog niet), en heb ik mijn trainingsrondje een beetje moeten aanpassen, aangezien datzelfde fietspad zo'n beetje altijd mijn eerste of laatste km is (of beiden).
Ook nog tussen de ramptoeristen door kunnen laveren cq aan de kant moeten springen ervoor (want ja je zou eens wat moeten missen van het "schouwspel" dus vol gas door een 30 km zone richting rampplek scheuren)
Training ging heerlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Stiekem wel een vooruitziende blik van Trolley ja..Maarja ik voel me echt lekker nu dus ben blij dat ik gegaan ben.
Fijn dat het geholpen heeft. Beetje de lichaamstemperatuur verhogen kan natuurlijk ook een gunstig effect hebben,![]()
Ik niet, ik ben geen ramptoerist, ik ben een trailtoeristquote:
Vlakbij mijn huis wordt er elk jaar een thriathlon over de sprintafstand gehouden. Leek mij wel grappig om misschien eens mee te doen voor de strijd om de laatste plek. Wat ik raar vind is dat je lid moet zijn van de triathlonbond of een dagstartvergunning moet hebben om mee te mogen doen.![]()
dagstartvergunning te verkrijgen op vertoon van je zwemdiploma?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vlakbij mijn huis wordt er elk jaar een thriathlon over de sprintafstand gehouden. Leek mij wel grappig om misschien eens mee te doen voor de strijd om de laatste plek. Wat ik raar vind is dat je lid moet zijn van de triathlonbond of een dagstartvergunning moet hebben om mee te mogen doen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee bij de triathlonbond, kost ¤7,50 voor de sprintafstand.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:06 schreef Guard het volgende:
[..]
dagstartvergunning te verkrijgen op vertoon van je zwemdiploma?![]()
Je kunt aspirantlid worden. Kost je, ik dacht, 20 euro of zo. Als je twee of meerdere keren per jaar mee wilt doen is dat goedkoper dan een dagstartvergunning (zwemdiploma is dus niet voldoende, niet eens noodzakelijk!).
TWC, jij wordt niet laatste. Dat was ik zelfs net niet, en ik kan zo goed als niet zwemmen.![]()
Oh, dat valt mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nee bij de triathlonbond, kost ¤7,50 voor de sprintafstand.
Dan zal die 20 euro wel 15 zijn geweest.![]()
Weet iemand of de CPC nog live op tv komt bij tv West? Ik zie alleen een samenvatting op de EPG verschijnen?![]()
Als het goed is wel:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Weet iemand of de CPC nog live op tv komt bij tv West? Ik zie alleen een samenvatting op de EPG verschijnen?quote:Geniet zondag voor, tijdens én na jouw race van de NN CPC Loop Den Haag programmering van Omroep West
Kijk of luister live via www.omroepwest.nl.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gister op een fietspad hardgelopen dat speciaal wordt aangelegd om fietsen/lopen te promoten. 1 grote smog wolk je merkt het echt tijdens het lopen. (Italianen leggen een fietspad pal tussen 2 tweebaanswegen in). Wel een mooi rondje om de stad van 10km![]()
Volgens mij alleen live op de radio.
Je kunt natuurlijk ook ff in het echt komen kijken Zwabbie
F means you're fucked![]()
Dat is te pijnlijk, Yurriequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:48 schreef YUR het volgende:
Volgens mij alleen live op de radio.
Je kunt natuurlijk ook ff in het echt komen kijken Zwabbie![]()
![]()
Mag je wel gewoon supporters meenemen? Voor als ik wil lopen maar mossel niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:27 schreef Guard het volgende:
http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/trappistenloop.htm
Voor de liefhebber, kleinschalig wedstrijdje op anders niet toegankelijk terrein, langs Trappisten brouwerij, na afloop natuurlijk lekker biertje(s) drinken in de tuin van de Abdij.
1, 2 of 3 rondjes van 5 km te lopen. Zelf timen enzo.
Aanrader!![]()
Ik ben een gevoelige en lieve jongen. Gelukkig verdien ik veel geld, anders zouden vrouwen me alleen als broertje willen natuurlijk.quote:![]()
Psssst jongen. Topic-held Hermen Finkers is nu op College Tour op Ned 3
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja hoor, je mag alleen niet op / langs het parcours komen m.u.v het start/finish stuk dat naast het proeflokaal ligt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mag je wel gewoon supporters meenemen? Voor als ik wil lopen maar mossel niet?
En daar is het prima toeven, bij het proeflokaal. Zeker als het zonnetje schijnt, lekker op het gras of aan een tafeltje, kopje koffie of thee erbij (of een Trappist).
En Mossel kan even bij de Kloosterwinkel gaan kijken terwijl je je rondje(s) loopt.
Hee broertje, zullen we anders samen niet lopen en wel kijken?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelige en lieve jongen. Gelukkig verdien ik veel geld, anders zouden vrouwen me alleen als broertje willen natuurlijk.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Clinic was leuk, we hebben wat ingelopen, loopoefeningen gedaan en intervallen gedaan, was leuk![]()
Losse Veter was druk aan het filmen dus daar komt later nog een filmpje van online. Er stond veel wind trouwens, waaihaar dus op de film i'm afraid![]()
Sorry, maar ik ga naar mevrouw Z.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hee broertje, zullen we anders samen niet lopen en wel kijken?![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga naar mevrouw Z.
Morgen ff lekker loslopen voor zondag. Half uurtje, met 4x 30seconden sprint. En aangezien de sprint heuvelop mag, denk ik dat ik de Savornin Lohmanbult maar weer eens ga bedwingen
Terecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga naar mevrouw Z.
Ik ga denk ik wel kijken, want dan gaat m'n anderszins lege zondag sneller en is meneer Y. dus sneller weer thuis.
Gaan er nog FOK!kers en/of partners supporteren? GotC, Mr.Q?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik kom wel mee naar Den Haag met thelaudprince, maar ik ga naar het Mauritshuisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Yuki het volgende:
Gaan er nog FOK!kers en/of partners supporteren? GotC, Mr.Q?![]()
![]()
Leukquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Terecht.
Ik ga denk ik wel kijken, want dan gaat m'n anderszins lege zondag sneller en is meneer Y. dus sneller weer thuis.
Gaan er nog FOK!kers en/of partners supporteren? GotC, Mr.Q?Mijn meneer gaat zelf een paar uur lopen, ergens anders. Beetje training voor 12 april kan geen kwaad
![]()
![]()
Ik vrees dat ik nu te laat ben.. Bezoek en een slecht geheugen is geen goeie combinatie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag alleen niet op / langs het parcours komen m.u.v het start/finish stuk dat naast het proeflokaal ligt.
En daar is het prima toeven, bij het proeflokaal. Zeker als het zonnetje schijnt, lekker op het gras of aan een tafeltje, kopje koffie of thee erbij (of een Trappist).
En Mossel kan even bij de Kloosterwinkel gaan kijken terwijl je je rondje(s) loopt.![]()
inschrijving start pas komende vrijdagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:11 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nu te laat ben.. Bezoek en een slecht geheugen is geen goeie combinatie.![]()
Gewoon even reminder in je telefoon calendar zettenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
alsof ik Mrs.RD hoor praten, die heeft alleen interesse in mijn lopen als er een weekendje weg aan vast zitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:45 schreef Silkster het volgende:
[..]
Ik kom wel mee naar Den Haag met thelaudprince, maar ik ga naar het Mauritshuis'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Gisteren onverwacht wat langer op werk moeten blijven (ik faal nu al als ambtenaar, op vrijdag van half 8 tot 5 werken), dus m'n rondje maar naar vanmorgen verschoven. Even iets meer tempo dan dinsdag, en dat geeft toch wel iets meer voldoening achteraf.
Nog even en ik mag ook weer over wedstrijden na gaan denkenJammer dat die trappistenloop zo ver weg is, en ik geen biertjes mag drinken als ik moet rijden.
![]()
Wil wel en was het ook van plan , maar heb elders verplichtingenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Terecht.
Gaan er nog FOK!kers en/of partners supporteren? GotC, Mr.Q?Heel misschien sta ik bij het 6km punt van de HM, dat is in de buurt van ons huis
![]()
![]()
Nee, ik heb een feestjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Terecht.
Gaan er nog FOK!kers en/of partners supporteren? GotC, Mr.Q?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Staat erin! Al ben ik komende vrijdag om tien uur druk. Misschien mossel mijn inschrijving maar laten regelen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 06:47 schreef Guard het volgende:
[..]
inschrijving start pas komende vrijdag![]()
Gewoon even reminder in je telefoon calendar zetten![]()
![]()
Beentjes losgelopen en iets geleerd: Ik heb aan 30 seconden niet genoeg om de bult op te sprinten
Ik had al een week niet gelopen, ik maak zulke lange dagen op het werk en stort vroeg in de avond al in. Ik was bang dat ik het lopen al verleerd was dus ik ben vanmorgen maar even gaan kijken of ik het nog kon. Ruim 4 km in 25 minuten gelopen, morgen hoef ik maar 5x zo ver. Moet lukken![]()
Gisteren bietensap gekocht en geprobeerd, tja wat zal ik er over zeggen, niet heel vies maar ik kan het ook niet lekker noemen. Het doet vast ook niks voor me maar dan heb ik er in ieder geval wat aan gedaan![]()
![]()
Nóg niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:16 schreef YUR het volgende:
Beentjes losgelopen en iets geleerd: Ik heb aan 30 seconden niet genoeg om de bult op te sprinten![]()
Nou. Dat werd geen 30km.
N 5km kreeg ik alweer last en toen begon ik te dubben. Stop ik meteen? Geef ik het nog 10km? Soms verdwijnt het weer namelijk. Soms ook niet. Meh. Na anderhalve kilometer dubben nam ik het besluit. Geen zin om nog vijf weken met pijn te gaan lopen. Woensdag en donderdag ging het ook al zo kut namelijk. En nu voor de derde keer op rij. Fuck die marathon. Geen zin meer in pijn. En toen heb ik bij de boer aangebeld en gevraagd of die me terug naar de auto wilde brengen. Dat wilde die.
In de auto bleek dat ik die man al op tv bij Omroep Brabant had gezien. Hij was één van de twee krasse knarren van 60 die tijdens de afgelopen marathon hun eerste halve liepen. En zijn zwager was die gek in het flamingopak die al tig marathons had gelopen.
In de auto terug naar huis ook besluit genomen om Rotterdam nog niet helemaal vaarwel te zeggen. Deze week ga ik niet lopen. Volgende week bij de Stevensloop neem ik de beslissing over al dan niet lopen wel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Balen Mossel.....
Nadat ik dit artikel las moet ik toch echt ooit ook minimaal onder de 2 uur komen.... liefst voor mijn 80-ste...
http://www.runnersworld.c(...)pl=tw&adbpr=14882900Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Hier een overzicht van de uitzendingen:quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Weet iemand of de CPC nog live op tv komt bij tv West? Ik zie alleen een samenvatting op de EPG verschijnen?
http://www.omroepwest.nl/(...)estnl-en-specials-opTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Dit jaar dus echt geen live tv-uitzending. Jammer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hier een overzicht van de uitzendingen:
http://www.omroepwest.nl/(...)estnl-en-specials-op![]()
Klote mossel.
Ik ga denk ik ook een streep door m'n marathon zetten.M'n linkerbeen doet nog steeds zeer, zelfs na 2 weken niet lopen. Combinatie van verreking met wegglijden bij de Petzl Night Trail en overbelasting... CPC sla ik morgen ook over, wel supporteren denk.
Wil nu gewoon weer fit worden in plaats van naar een marathon forceren, focus mij dan meer op halve marathons en de RopaRun eind mei. Maar baal wel gigantisch, want eerste weken van het jaar ging het trainen super...Jack does it in real time...![]()
Vervelend nieuws allemaal hier. Nu net de zon weer begint door te breken. Sterkte!
Vanmorgen een kleine 18 km in 2 uur gelopen. Lekker ontspannen. Wel al redelijk warm op zijn tijd. Morgen kleine wedstrijd van 8.8 km over heuvelachtig en onregelmatig terrein. Daar heb ik wel zin in. Kleine kilometer van huis. Dus in- en uitlopen is al voorzien.![]()
Klinkt verstandig.... alhoewel het wel ff slikken is natuurlijk..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:28 schreef DeeBee het volgende:
Ik ga denk ik ook een streep door m'n marathon zetten.M'n linkerbeen doet nog steeds zeer, zelfs na 2 weken niet lopen. Combinatie van verreking met wegglijden bij de Petzl Night Trail en overbelasting... CPC sla ik morgen ook over, wel supporteren denk.
Wil nu gewoon weer fit worden in plaats van naar een marathon forceren, focus mij dan meer op halve marathons en de RopaRun eind mei. Maar baal wel gigantisch, want eerste weken van het jaar ging het trainen super...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Wat een blessure leed hier![]()
Durf bijna niet te zeggen dat het bij mij redelijk goed gaat, ik heb zowaar plezier in het lopen.
Dat had ik vooraf niet verwacht![]()
ik loop iets iets achter op het schema van Evy (3 x per week), maar als ik morgen loop ben ik weer bij.
![]()
![]()
Leuk! En herkenbaar! Heb zelf pas allebei de Evy's gedaan en ben nu niet meer te stoppenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:38 schreef 44rdbei het volgende:
Durf bijna niet te zeggen dat het bij mij redelijk goed gaat, ik heb zowaar plezier in het lopen.
Dat had ik vooraf niet verwacht![]()
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Balen Mossel, hopen dat een weekje rust helpt.
En DeeBee, ook kloteLater in het jaar een herkansing? Of even gewoon helemaal niet meer aan denken, en dan later wel zien?
Klote mossel, maar je houdt er wel een mooi verhaal aan over
Ik ben weer terug op het honk, eens kijken of ik vandaag een rustige 5km kan doen na een week niets. En of de jetlag al verdwenen isGisteren zag ik het nog even niet zitten maar vanmiddag/vanavond moet wel lukken denk ik.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Balen Mossel en Deebee![]()
Het is goed om op tijd je plannen aan te passen. Te lang doorlopen met blessures kan vervelende gevolgen hebben.
Ik heb erg veel zin in de CPC morgen. Het wordt aangenaam loopweer, ideale omstandigheden om eindelijk eens een keer een goede tijd op de CPC te lopen. Het is me nl nog niet eerder gelukt om echt goed te lopen daar, er was altijd wel iets waardoor het tegenviel.
Vanmiddag nog een beetje losgelopen, nu lekker uitrusten en dan morgen knallen![]()
![]()
Klein stukje gelopen net: 2x2,5 km met ertussen een 400 m wandelen.
Ging goed, geen au aan de poot
Vandaag meegedaan met de MudMasters 18km, in het alfa-startvak. Wat betekend dat je lekker moet knallen voor een mooie tijd. De 1e 20 finishers kwalificeren zich voor het WK OCR in Amerika, niet dat ik daar heen ga, maar toch een leuk feitje.
De hele week al zenuwachtig, vooral omdat ik dacht dat ik misschien wel kans maakte op de winst. Wat natuurlijk supergaaf zou zijn! Vannacht dan ook redelijk slecht geslapen, al heb ik tegen de verwachting in nog wel íets kunnen slapen. In alle vroegte op pad gegaan, 7.15 uur in de auto om rond 8.15 uur in Haarlemmermeer aan te komen. Nog lekker rustig omdat we pas om half 10 startten, maar er werd aangeraden om er sowieso een uur vantevoren te zijn, nou ok! Even rustig banaantje eten, water drinken, startnummer ophalen enzo en definitieve keuze maken voor kleding. Dat werd dus toch lang/lang, met thermoshirt lang en shirt eroverheen. Daarnaast speciale handschoentjes voor Obstacle-runs.
10 minuten voor tijd mochten we het startvak in, natuurlijk meteen maar vooraan gaan staan en daar gezellig meedoen met de warming-up. Pompende beats uit de speaker en ook nog een beetje dansen. Lekker hoor! Ouwehoeren met de mensen om me heen, die ik later nog zou zien, een behoorlijke tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aftellen vanaf 10 en daar gaan we!Ik wou niet al te snel starten, om op het eind ook nog wat over te hebben, maar wel een lekker pittig tempo. Dit betekende meteen dat ik ook vooraan bleef lopen, al zaten er een paar lopers op mijn hielen. Tempo steeds kleine stukjes laten zakken en kijken wat de anderen deden. Die bleven rustig op hun plek, dus ik vond het wel goed! Paar hooibalen over en even later nog een paar en nog een paar etc.. Eitje natuurlijk. Toen kwamen we bij de Piramide:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar lagen ook nog wat hooibalen op de trappen, om het makkelijk te maken. Maar deze gingen weer lekker soepel. Hebben al die hoogtemeters in Nijmegen voor het trailen toch geholpen! Aan de andere kant weer naar beneden hollen en voor een 2e keer omhoog, dit keer niet over de trap, maar gewoon het gras. Ondertussen liepen we nog maar met 3 man vooraan, het gat met de rest van het startvak werd steeds groter. Het tempo was ook nog goed vol te houden, als het zo kon blijven had ik op het eind nog genoeg over om te versnellen.
Toen kwamen we bij de Slo-mo Mud, een deel van het parkoers die volledig om is gewoeld. Nu hebben de eerste lopers er nog niet heel veel last van, modder is nog niet aanwezig en met een kleine lichte pas kan je redelijk tempo maken. De lopers hierna krijgen het steeds wat moeilijker.Hier kon ik zelfs nog een klein gaatje slaan met de 2 achtervolgers, maar dat gaatje werd teniet gedaan toen we onder een brug doormoesten. Door het water. Ijskoud water... Brrr, dit had voor mij niet gehoeven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zaten er nog wel balken aan de zijkant waar je je aan kon voorttrekken. Maar hier liepen we weer met z'n 3en uit. Toen raakten we wat aan de praat, je moet toch wat te doen hebben onder het lopen. Het leek wel een theekransje onderhand. Mijn medelopers gingen beide naar het WK, althans, als ze top20 haalden, maar dat was al bijna niet meer te missen. De een ging morgen ook nog 10k bij de CPC lopen en ze vonden mij een mafkees dat ik volgend weekend een 75km trail had staan. Zo ging de tijd lekker snel voorbij, wat leuke obstakels gepasseerd, ook wat survival-achtige obstakels, erg leuk! Maar best pittig! Zoals een lange balk met 2 touwen die als een ring eromheen zitten. Waarbij je met je handen aan die touwringen moet hangen en dan zelf die ringen langs de balk moet schuiven.
Zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook moest je tijgeren over autobanden heen, trenches met modder/water, die nog niet heel modderig waren en nog veel meer. Na een kilometer of 15 waren we nog steeds met z'n 3en aan het lopen. Toen kreeg ik het briljante idee om mijn handschoenen maar even uit te doen. Het werd onderhand toch al iets warmer en met de monkeybars die nog kwamen leek me dat iets makkelijker. Dus die dingen achterin mijn kontzak gedaan en lopen maar. Tot we ineens weer moesten tijgeren, maar dan met echt prikkeldraad er net boven, best heel laag. Die bobbel van mijn handschoenen bleef op een gegeven moment ook steken daarin, balen! Ik proberen los te halen, maar de andere 2 waren onderhand al weer verderop, toen had ik het gehad en trok gewoon mijn lange tight kapot. Doortijgeren! Het gat was helaas al gevallen, toch zeker zo'n 500 meter. Ook kreeg ik door dat getijger in de blubber ineens hele koude handen, goed idee geweest die handschoenen uitdoen. Balen! Nou ja, had qua conditie gelukkig wel wat over en zette de achtervolging in.
Nog maar weer eens door het water, zulke koude voeten!Het waren onderhand een beetje klompjes geworden en ik hoopte toch echt dat dit de laatste keer was. In totaal al een stuk of 5 keer een behoorlijk stuk door water moeten baggeren. Maar we waren er bijna en nu kwamen de laatste paar obstakels. 3 meter hoge muren, die redelijk soepel gingen en waarbij ik bij de laatste muur weer mijn medeloper tegenkwam. Die kwam er toch maar niet overheen, dus maar even helpen. Eerst tilde hij mij eroverheen met een handje en daarna ik er weer omheen om hem eroverheen te krijgen. Hierna de monkeybars, maar mijn handen waren zo koud dat ik er toch echt niet meer soepel overheen kwam. Dit koste mij weer de 2e plek en nog maar weer eens balen van die handschoenen. Ik wou ze ook niet meer aandoen, omdat het latex/neopreen handschoentjes zijn, die erg strak zitten. Waardoor je er dus wel even mee bezig bent. Tot overmaat van ramp kwam ik ook al niet eens meer over de Piperunner heen in 1 keer. Ik hing wel aan de bovenste rand, maar ik kreeg gewoon geen kracht meer in mijn handen om me op te tillen. Dus maar laten zakken en teleurgesteld de lage kant gepakt.
Gelukkig kwam daarna alleen nog maar 1 keer tijgeren, onder stroomdraden door en daar was de finish! Ondanks dat foutje van de handschoenen toch nog de 3e plek kunnen behouden en daar was ik toch wel erg blij mee! De 2 anderen waren op mij aan het wachten en het was weer ouderwets gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog lekker even na lopen praten, beide dachten dat ik zeker als 1e zou finishen, hoe makkelijk ik liep. Maar ze waren zelf toch ook echt hele sterke lopers. Het was in ieder geval een goed leermomentje, volgende keer als het fris is, gewoon lekker je handschoenen aan laten!En nu kan ik hun volgen op hun weg naar het WK, wat ook erg tof is!
Leuke dag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TL;DRquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag meegedaan met de MudMasters 18km, in het alfa-startvak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag meegedaan met de MudMasters 18km, in het alfa-startvak. Wat betekend dat je lekker moet knallen voor een mooie tijd. De 1e 20 finishers kwalificeren zich voor het WK OCR in Amerika, niet dat ik daar heen ga, maar toch een leuk feitje.
De hele week al zenuwachtig, vooral omdat ik dacht dat ik misschien wel kans maakte op de winst. Wat natuurlijk supergaaf zou zijn! Vannacht dan ook redelijk slecht geslapen, al heb ik tegen de verwachting in nog wel íets kunnen slapen. In alle vroegte op pad gegaan, 7.15 uur in de auto om rond 8.15 uur in Haarlemmermeer aan te komen. Nog lekker rustig omdat we pas om half 10 startten, maar er werd aangeraden om er sowieso een uur vantevoren te zijn, nou ok! Even rustig banaantje eten, water drinken, startnummer ophalen enzo en definitieve keuze maken voor kleding. Dat werd dus toch lang/lang, met thermoshirt lang en shirt eroverheen. Daarnaast speciale handschoentjes voor Obstacle-runs.
10 minuten voor tijd mochten we het startvak in, natuurlijk meteen maar vooraan gaan staan en daar gezellig meedoen met de warming-up. Pompende beats uit de speaker en ook nog een beetje dansen. Lekker hoor! Ouwehoeren met de mensen om me heen, die ik later nog zou zien, een behoorlijke tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aftellen vanaf 10 en daar gaan we!Ik wou niet al te snel starten, om op het eind ook nog wat over te hebben, maar wel een lekker pittig tempo. Dit betekende meteen dat ik ook vooraan bleef lopen, al zaten er een paar lopers op mijn hielen. Tempo steeds kleine stukjes laten zakken en kijken wat de anderen deden. Die bleven rustig op hun plek, dus ik vond het wel goed! Paar hooibalen over en even later nog een paar en nog een paar etc.. Eitje natuurlijk. Toen kwamen we bij de Piramide:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar lagen ook nog wat hooibalen op de trappen, om het makkelijk te maken. Maar deze gingen weer lekker soepel. Hebben al die hoogtemeters in Nijmegen voor het trailen toch geholpen! Aan de andere kant weer naar beneden hollen en voor een 2e keer omhoog, dit keer niet over de trap, maar gewoon het gras. Ondertussen liepen we nog maar met 3 man vooraan, het gat met de rest van het startvak werd steeds groter. Het tempo was ook nog goed vol te houden, als het zo kon blijven had ik op het eind nog genoeg over om te versnellen.
Toen kwamen we bij de Slo-mo Mud, een deel van het parkoers die volledig om is gewoeld. Nu hebben de eerste lopers er nog niet heel veel last van, modder is nog niet aanwezig en met een kleine lichte pas kan je redelijk tempo maken. De lopers hierna krijgen het steeds wat moeilijker.Hier kon ik zelfs nog een klein gaatje slaan met de 2 achtervolgers, maar dat gaatje werd teniet gedaan toen we onder een brug doormoesten. Door het water. Ijskoud water... Brrr, dit had voor mij niet gehoeven
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zaten er nog wel balken aan de zijkant waar je je aan kon voorttrekken. Maar hier liepen we weer met z'n 3en uit. Toen raakten we wat aan de praat, je moet toch wat te doen hebben onder het lopen. Het leek wel een theekransje onderhand. Mijn medelopers gingen beide naar het WK, althans, als ze top20 haalden, maar dat was al bijna niet meer te missen. De een ging morgen ook nog 10k bij de CPC lopen en ze vonden mij een mafkees dat ik volgend weekend een 75km trail had staan. Zo ging de tijd lekker snel voorbij, wat leuke obstakels gepasseerd, ook wat survival-achtige obstakels, erg leuk! Maar best pittig! Zoals een lange balk met 2 touwen die als een ring eromheen zitten. Waarbij je met je handen aan die touwringen moet hangen en dan zelf die ringen langs de balk moet schuiven.
Zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook moest je tijgeren over autobanden heen, trenches met modder/water, die nog niet heel modderig waren en nog veel meer. Na een kilometer of 15 waren we nog steeds met z'n 3en aan het lopen. Toen kreeg ik het briljante idee om mijn handschoenen maar even uit te doen. Het werd onderhand toch al iets warmer en met de monkeybars die nog kwamen leek me dat iets makkelijker. Dus die dingen achterin mijn kontzak gedaan en lopen maar. Tot we ineens weer moesten tijgeren, maar dan met echt prikkeldraad er net boven, best heel laag. Die bobbel van mijn handschoenen bleef op een gegeven moment ook steken daarin, balen! Ik proberen los te halen, maar de andere 2 waren onderhand al weer verderop, toen had ik het gehad en trok gewoon mijn lange tight kapot. Doortijgeren! Het gat was helaas al gevallen, toch zeker zo'n 500 meter. Ook kreeg ik door dat getijger in de blubber ineens hele koude handen, goed idee geweest die handschoenen uitdoen. Balen! Nou ja, had qua conditie gelukkig wel wat over en zette de achtervolging in.
Nog maar weer eens door het water, zulke koude voeten!Het waren onderhand een beetje klompjes geworden en ik hoopte toch echt dat dit de laatste keer was. In totaal al een stuk of 5 keer een behoorlijk stuk door water moeten baggeren. Maar we waren er bijna en nu kwamen de laatste paar obstakels. 3 meter hoge muren, die redelijk soepel gingen en waarbij ik bij de laatste muur weer mijn medeloper tegenkwam. Die kwam er toch maar niet overheen, dus maar even helpen. Eerst tilde hij mij eroverheen met een handje en daarna ik er weer omheen om hem eroverheen te krijgen. Hierna de monkeybars, maar mijn handen waren zo koud dat ik er toch echt niet meer soepel overheen kwam. Dit koste mij weer de 2e plek en nog maar weer eens balen van die handschoenen. Ik wou ze ook niet meer aandoen, omdat het latex/neopreen handschoentjes zijn, die erg strak zitten. Waardoor je er dus wel even mee bezig bent. Tot overmaat van ramp kwam ik ook al niet eens meer over de Piperunner heen in 1 keer. Ik hing wel aan de bovenste rand, maar ik kreeg gewoon geen kracht meer in mijn handen om me op te tillen. Dus maar laten zakken en teleurgesteld de lage kant gepakt.
Gelukkig kwam daarna alleen nog maar 1 keer tijgeren, onder stroomdraden door en daar was de finish! Ondanks dat foutje van de handschoenen toch nog de 3e plek kunnen behouden en daar was ik toch wel erg blij mee! De 2 anderen waren op mij aan het wachten en het was weer ouderwets gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog lekker even na lopen praten, beide dachten dat ik zeker als 1e zou finishen, hoe makkelijk ik liep. Maar ze waren zelf toch ook echt hele sterke lopers. Het was in ieder geval een goed leermomentje, volgende keer als het fris is, gewoon lekker je handschoenen aan laten!En nu kan ik hun volgen op hun weg naar het WK, wat ook erg tof is!
Leuke dag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed verslag ook.
![]()
Supergaaf.
Het lijkt me nog steeds gaaf om eens mee te doen.
Alleen dat water onder de brug.... ik zou daar nauwelijks kunnen staan.![]()
![]()
Jammer!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Wil wel en was het ook van plan , maar heb elders verplichtingenHeel misschien sta ik bij het 6km punt van de HM, dat is in de buurt van ons huis
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Weer een goed verslag Jero!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag meegedaan met de MudMasters 18km![]()
![]()
Hoeft ook niet, gewoon voorttrekken aan de zijkantquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:50 schreef wyccie het volgende:
Supergaaf.
Het lijkt me nog steeds gaaf om eens mee te doen.
Alleen dat water onder de brug.... ik zou daar nauwelijks kunnen staan..
![]()
Klote Deebee!
Wow Jeronimo! Niet eerste, toch behoorlijk eindbaas.
Ik heb vanmiddag lekker een rondje rondgelopen en ik zit er eigenlijk helemaal niet mee dat ik misschien de marathon niet loop. Het voelt eigenlijk wel lekker om niet meer 'verplicht' die ellenlange trainingslopen te hoeven doen.
Aan de andere kant: als het gewoon weer gaat volgende week, hoef ik ook nog maar één keer die 35km-training, over twee weken, dus dat doe ik dan wel weer en dan loop ik de marathon ook wel. Maar als het niet gaat. Dikke prima. Even een paar weekjes rust en dan gewoon relaxed lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jero
Tof verslag, gave foto´s (vooral die van die pyramide). Maar ik vind wel dat je nu aan je stand verplicht bent om naar de US of A te gaan hoor
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ja, vakantie en alles!
Leuk om je verslag te lezen Jero, knap gedaan man, je had gewoon eerste kunnen worden zonder dat akkefietje met dat prikkeldraad![]()
![]()
Is de postbode al geweest?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:19 schreef mosselmossel het volgende:
Klote Deebee!
Wow Jeronimo! Niet eerste, toch behoorlijk eindbaas.
Ik heb vanmiddag lekker een rondje rondgelopen en ik zit er eigenlijk helemaal niet mee dat ik misschien de marathon niet loop. Het voelt eigenlijk wel lekker om niet meer 'verplicht' die ellenlange trainingslopen te hoeven doen.
Aan de andere kant: als het gewoon weer gaat volgende week, hoef ik ook nog maar één keer die 35km-training, over twee weken, dus dat doe ik dan wel weer en dan loop ik de marathon ook wel. Maar als het niet gaat. Dikke prima. Even een paar weekjes rust en dan gewoon relaxed lopen.![]()
Zo ik kom het blessureleedlijstje even aanvullen.
Vanmiddag schoot het in mn rug bij het optillen van mn zoontje. Jawel in het Balijbos... had het kunnen weten.![]()
Super prestatie JeroNimo en je verslag leest ook lekker weg.![]()
(CPC-)lopers veel succes en plezier morgen. Denk dat ik morgen ook weer rondje ga maken.![]()
Ja! Super! Alleen nog niet opgemaaktquote:Stuur je nog even een rekeningnummer zodat ik de postzegels kan betalen?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier ging het weer Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Na een paar weken aanmodderen heb ik m'n 7^^-schema van m'n Garmin gesmeten, en m'n 10km-schema erop gezet. Dat schema heeft me al een paar keer eerder naar een succesvolle 10km geleid, en dat moet het nu ook weer gaan doen.
En dus heb ik weer intervallen met wandelen tussendoor. En dat kan me niks schelen
Ik heb je niet gezien Jero, maar congratz met je derde plek als ik het (goed) las. Zag je foto op FB bij MM voorbij komen.
Het weer hielp erg mee. Lekker zonnig, niet echt veel wind. Vorig jaar was het net zo. Lovely.
Ik ben er morgen weer bij, wederom als vrijwilliger. Bananen en water voeren aan de voorbijgangers.
Kusjes!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vandaag superfijne marathontraining gehad. 31,74km gelopen, geen pijn gehad en het was heerlijk weer.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je kan ook geen enkel risico nemen natuurlijk he, wat een domme actie van jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:59 schreef RunnerAdd het volgende:
Zo ik kom het blessureleedlijstje even aanvullen.
Vanmiddag schoot het in mn rug bij het optillen van mn zoontje. Jawel in het Balijbos... had het kunnen weten.![]()
Op een 10km schema? Welke is dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
En dus heb ik weer intervallen met wandelen tussendoor. En dat kan me niks schelenIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag superfijne marathontraining gehad. 31,74km gelopen, geen pijn gehad en het was heerlijk weer.
Ik twijfel wat ik morgen ga doen. Ik zou het volgens schema bij 10k moeten laten maar ik heb zin in een 25+![]()
Heb ik ooit een keer van de middelbare school van m'n zusje gekregen. Een schema wat gemaakt is om onwillende scholieren van niks naar 10km te loodsen. En het werkte ook voor mijquote:
Doen waar je zin hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik twijfel wat ik morgen ga doen. Ik zou het volgens schema bij 10k moeten laten maar ik heb zin in een 25+Vandaag ook iets meer gelopen dan de bedoeling was.
![]()
Mossel en DeeBee
Jero
Gups, heb jij dat schema misschien ook voor mij?Na afgelopen maandag is de moed me flink in de schoenen gezakt en ik weet ff niet hoe ik verder moet. Ik wil echter half mei wel m'n twee 10 km wedstrijden lopen, dus kan wel wat inspiratie gebruiken...
Is het overdreven om een waterrugzak mee te nemen op de CPC? Ik ga er van uit dat ik tegen de 2,5 uur onderweg ben.![]()
Als jijzelf dat het prettigst vind zou ik het gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Angel-A het volgende:
Is het overdreven om een waterrugzak mee te nemen op de CPC? Ik ga er van uit dat ik tegen de 2,5 uur onderweg ben.![]()
Niks is overdreven zolang jij hetgeen doet wat voor jou werkt. Ik zou het misschien ook overwegen als t warm wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Angel-A het volgende:
Is het overdreven om een waterrugzak mee te nemen op de CPC? Ik ga er van uit dat ik tegen de 2,5 uur onderweg ben.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Angel-A het volgende:
Ik ben vandaag de deur niet eens uit geweest, heb dus niet kunnen voelen hoe warm het was.
Misschien ga ik morgen voor een tanktopje. Misschien ook mijn waterrugzak. Ik neem gewoon van alles mee.![]()
Misschien dat het met de warmte enorm gaat meevallen bij de cpc. Lage bewolking op zee kan het land op komen.![]()
heuh? Wat heb je? Sorry, ik volg het hier niet zo nu ik zelf zo aan het tobben ben met die kutscheen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
Nou. Dat werd geen 30km.
N 5km kreeg ik alweer last en toen begon ik te dubben. Stop ik meteen? Geef ik het nog 10km? Soms verdwijnt het weer namelijk. Soms ook niet. Meh. Na anderhalve kilometer dubben nam ik het besluit. Geen zin om nog vijf weken met pijn te gaan lopen. Woensdag en donderdag ging het ook al zo kut namelijk. En nu voor de derde keer op rij. Fuck die marathon. Geen zin meer in pijn. En toen heb ik bij de boer aangebeld en gevraagd of die me terug naar de auto wilde brengen. Dat wilde die.
In de auto bleek dat ik die man al op tv bij Omroep Brabant had gezien. Hij was één van de twee krasse knarren van 60 die tijdens de afgelopen marathon hun eerste halve liepen. En zijn zwager was die gek in het flamingopak die al tig marathons had gelopen.
In de auto terug naar huis ook besluit genomen om Rotterdam nog niet helemaal vaarwel te zeggen. Deze week ga ik niet lopen. Volgende week bij de Stevensloop neem ik de beslissing over al dan niet lopen wel.
Ik kwam nog wel even kijken omdat ik begrepen had dat onze Marvel superheld Jero 'The runningman' Nimo weer een onmenselijke prestatie had neergezet![]()
![]()
Pijnlijk gewricht in mijn linkervoorvoet. En de aanhechting naar mijn kuit aan de rechtervoet. Overbelastingding waarschijnlijk. Sluimert al een tijdje wel, dus het was al wel balanceren, maar woensdag ging het ronduit kut, donderdag ook niet lekker en nu had ik daar geen zin meer in.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heuh? Wat heb je? Sorry, ik volg het hier niet zo nu ik zelf zo aan het tobben ben met die kutscheen.
Ik kwam nog wel even kijken omdat ik begrepen had dat onze Marvel superheld Jero 'The runningman' Nimo weer een onmenselijke prestatie had neergezet
Ik zie wel wat een week rust doet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Overwoog jij niet de Hoka?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Pijnlijk gewricht in mijn linkervoorvoet. En de aanhechting naar mijn kuit aan de rechtervoet. Overbelastingding waarschijnlijk. Sluimert al een tijdje wel, dus het was al wel balanceren, maar woensdag ging het ronduit kut, donderdag ook niet lekker en nu had ik daar geen zin meer in.
Ik zie wel wat een week rust doet.
Heeft mij van mijn overbelastingsblessure afgeholpen.![]()
hmz balenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Pijnlijk gewricht in mijn linkervoorvoet. En de aanhechting naar mijn kuit aan de rechtervoet. Overbelastingding waarschijnlijk. Sluimert al een tijdje wel, dus het was al wel balanceren, maar woensdag ging het ronduit kut, donderdag ook niet lekker en nu had ik daar geen zin meer in.
Ik zie wel wat een week rust doet.
Even rustig aan inderdaad.![]()
IK ga die nu niet meer aanschaffen denk ik. Minder kilometers lopen zal ook een stuk minder belasting geven. Ik zie het gewoon niet zo meer zitten om die lange duurlopen te doen. Ik loop nu nog hooguit 1x 35km en de marathon zelf. Ik ben al aan het overwegen om de Kustmarathon te gaan doen met het schema waarin je maximaal 14km traint.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Overwoog jij niet de Hoka?
Heeft mij van mijn overbelastingsblessure afgeholpen.
En volgend jaar loop ik helemaal geen marathons meer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
zo, dat zijn nogal statementsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
IK ga die nu niet meer aanschaffen denk ik. Minder kilometers lopen zal ook een stuk minder belasting geven. Ik zie het gewoon niet zo meer zitten om die lange duurlopen te doen. Ik loop nu nog hooguit 1x 35km en de marathon zelf. Ik ben al aan het overwegen om de Kustmarathon te gaan doen met het schema waarin je maximaal 14km traint.
En volgend jaar loop ik helemaal geen marathons meer.
Maar als het je tegen gaat staan lijkt het me heel verstandig.![]()
Het hangt er ook van af of ik alleen kom of dat E. met me mee komt. Als ik alleen ben moet ik al mijn zooi (telefoon, geld, jasje) met me meedragen. Ik heb geen bagageticket geregeld en de kluisjes op het station zijn vanwege een of andere terreurdreiging gesloten.quote:
Edit: dit las ik tenminste vanmorgen maar ik kan er nu niks meer over terug vinden.
[ Bericht 6% gewijzigd door Angel-A op 07-03-2015 20:56:28 ]![]()
Niet in maart.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:16 schreef wyccie het volgende:
Met bewolking kan het wat benauwder worden, of niet?![]()
Begrijpelijk Mossel. Maar geef het een week rust. Misschien ziet de wereld er dan ook anders uit. Marathontrainingen kosten erg veel tijd en dan is motivatie ook wel een must.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
IK ga die nu niet meer aanschaffen denk ik. Minder kilometers lopen zal ook een stuk minder belasting geven. Ik zie het gewoon niet zo meer zitten om die lange duurlopen te doen. Ik loop nu nog hooguit 1x 35km en de marathon zelf. Ik ben al aan het overwegen om de Kustmarathon te gaan doen met het schema waarin je maximaal 14km traint.
En volgend jaar loop ik helemaal geen marathons meer.![]()
Compressiekousen. Briljante dingen. Ik slaap er zelfs mee als mijn benen overbelast voelen. Dat heeft recent dus mijn kuitklachten doen verdwijnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zie wel wat een week rust doet.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hetzog's?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Compressiekousen. Briljante dingen. Ik slaap er zelfs mee als mijn benen overbelast voelen. Dat heeft recent dus mijn kuitklachten doen verdwijnen.![]()
Motivatie voor lange duurlopen is er ook gewoon niet meer. Die week rust is puur om te kijken of mijn blessure een beetje over gaat. Zonder die blessure kan ik die ene loop van 35km er nog wel uit persen op discipline. Het is niet om motivatie terug te krijgen, dat gaat toch niet meer lukken, want die is al weken weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Begrijpelijk Mossel. Maar geef het een week rust. Misschien ziet de wereld er dan ook anders uit. Marathontrainingen kosten erg veel tijd en dan is motivatie ook wel een must.Mijn benen zijn niet overbelast. Het zijn mijn voeten. En het zijn niet mijn kuiten, maar de aanhechting ernaartoe, die boven op mijn voet zit. Maar goed, in principe kan ik prima zonder die kousen, zolang ik niet van die debiele afstanden van meer dan 25km loop.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Compressiekousen. Briljante dingen. Ik slaap er zelfs mee als mijn benen overbelast voelen. Dat heeft recent dus mijn kuitklachten doen verdwijnen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Daar heb ik alleen de tubes van, ik heb Smove compressiekousen.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Merk maakt niets uit, het gaat om het principe van compressieMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toen ik iets van 18 jr was ( en nog in Den-Haag woonde ) heb ik een Blauwe Maandag getraind bij de HRR voor de CPC HM. Vreselijk, die intervallen op het mulle strand en lopen in katoenen kleding met Walkman ( jawel! ). Na een 10km testloop in de duinen ( een hel zeg ik je ) met heuvel op en heuvel af hield ik het voor gezien ( net binnen de 60' gelopen btw ).
Wie had kunnen denken dat ik een kleine 28 jaar later toch aan de start van de HM zou staan?Een HM lopen
Lopen in Den-Haag
Den-Haag
![]()
![]()
go and nail it!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef Liesje68 het volgende:
Toen ik iets van 18 jr was ( en nog in Den-Haag woonde ) heb ik een Blauwe Maandag getraind bij de HRR voor de CPC HM. Vreselijk, die intervallen op het mulle strand en lopen in katoenen kleding met Walkman ( jawel! ). Na een 10km testloop in de duinen ( een hel zeg ik je ) met heuvel op en heuvel af hield ik het voor gezien ( net binnen de 60' gelopen btw ).
Wie had kunnen denken dat ik een kleine 28 jaar later toch aan de start van de HM zou staan?Een HM lopen
Lopen in Den-Haag
Den-Haag
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zachte heelmeesters.......quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes morgen!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef Liesje68 het volgende:
Lopen in Den-Haag
Den-Haag
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef Guard het volgende:
Merk maakt niets uit, het gaat om het principe van compressie
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nou ja, weetje het merk dan weet je ook wat meer over hoe zij het principe van compressie toepassen. alhoewel ik weinig verschil merk tussen de relatief simpele Falke's en mijn Herzog's.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef Guard het volgende:
Merk maakt niets uit, het gaat om het principe van compressie![]()
Ik heb eigenlijk ook alweer zin om morgen te gaan krachttrainenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben toch even gegaan voor een kort rustig rondje na lang overwegen.. Niet omdat ik bang ben dat mijn conditie wegraakt of omdat ik achterraak op mijn schema (heb momenteel niet eens een schema), maar omdat mijn lichaam gewoon zó ingesteld is op sporten, dat ik me zonder gewoon steeds ellendiger begin te voelen. Mijn stoelgang en stofwisseling functioneert dan minder, ik krijg mijn geluksstofjes en mijn portie frisse lucht niet en daar krijg ik weer hoofdpijn van...
En ik voel me echt duizend keer beter nu achteraf dus het was een goede keuze denk ik!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Daar heb je misschien ook wel weer een puntquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nou ja, weetje het merk dan weet je ook wat meer over hoe zij het principe van compressie toepassen. alhoewel ik weinig verschil merk tussen de relatief simpele Falke's en mijn Herzog's.
Ik ga morgen iig voor het eerst een wedstrijdje met compressie lopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag nieuwe schoenen gekocht bij de Run2day in Zwolle. Filmpje gemaakt en daaruit bleek dat ik niks aan mijn loop hoef te veranderen, behalve dat ik mijn schouders minder moet optrekken. Uiteindelijk de winkel verlaten met een paar Saucony Ride 7.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Eind deze maand eens voor nieuwe schoenen én compressiemeuk gaan kijken. Kan nu net 2 keer per week 5 a 6 km lopen. Maar vorige week zondag middelste 2km klein beetje versneld, en gelijk weer een gevoelige plek die pas vandaag weer echt weg is.
Morgen dus maar gewoon een kort rondje op ldl tempo. En dan te bedenken dat ik vorige jaar dit weekend mijn PR liep op de CPC, tussen m'n 30 en 35 ldl in. Er kan een hoop veranderen in een jaar.![]()
* Nanook24 valt even binnen om alle CPC lopers veel succes te wensen voor morgen.
Wat ik ervan heb kunnen bijhouden qua lezen zit het met de training voor de meesten wel goed dus zet hem op allemaal.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Vreet em op, die HM morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef Liesje68 het volgende:
Lopen in Den-Haag
Den-Haag
Veel plezier en succes iedereen bij de CPC of een ander wedstrijd(je)![]()
Balen van de blessures. Succes met herstellen!
Gefeliciteerd met je 3e plek Jero.
Hier een vermoeiende drukke werkweek van 6 dagen achter de rug. Even 22.500 lavendels in potjes gepoot.. Pff en dat is nog maar een kwart. Ik wandel zowat gemiddeld 5 km per dag op het werk...
Maargoed ik mag maandagavond weer rennen 2x15.. Ben benieuwd hoe het gaat![]()
![]()
Je had laatst 2 x 12 en dat ging goed, toch? Dan ga je maandag ook goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef xMissi het volgende:
Veel plezier en succes iedereen bij de CPC of een ander wedstrijd(je)![]()
Balen van de blessures. Succes met herstellen!
Gefeliciteerd met je 3e plek Jero.
Hier een vermoeiende drukke werkweek van 6 dagen achter de rug. Even 22.500 lavendels in potjes gepoot.. Pff en dat is nog maar een kwart. Ik wandel zowat gemiddeld 5 km per dag op het werk...
Maargoed ik mag maandagavond weer rennen 2x15.. Ben benieuwd hoe het gaat
Ik heb zó geen zin in de run van morgen...
Heb de afgelopen 2 jaar daar m'n bandje in moeten leveren. Dat wil ik nou wel eens een keer proberen te voorkomen.
Nouja, gelukkig wordt het wel aardig goed weer.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Thanks!quote:
Gaan we (de CPC-lopers) nog meeten morgen? Bij de ingang van het terrein (zie het kaartje, http://www.nncpcloopdenha(...)015_malieveld_1e.pdf, bij de pijl "Toegang tot het terrein") staat waarschijnlijk een opblaasboog; ik ben van plan van ~13:45 tot 14:00 daar in de buurt te staan. Laten we zeggen bij de linker poot (gezien vanaf het station). Of anders waar dat ding had moeten staan.
Je kan me herkennen doordat ik in hardloopkleding ben.![]()
En een anjer in je knoopsgat, toch?
Ik weet nog niet eens of ik met mijn moeder wil meeten.
Eerst maar eens een nachtje over slapen.![]()
Zit je moeder ook in dit topic dan? (Ik ga gelijk een rijtje af met de vrouwen van hier die ik al ontmoet heb...)quote:Op zondag 8 maart 2015 00:26 schreef wyccie het volgende:
En een anjer in je knoopsgat, toch?
Ik weet nog niet eens of ik met mijn moeder wil meeten.
Eerst maar eens een nachtje over slapen.
Zie maar wat je doet. Je kan morgen altijd nog even anoniem langslopen om te kijken of je iets met ons te maken wilt hebben![]()
![]()
*busted*quote:Op zondag 8 maart 2015 00:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Zit je moeder ook in dit topic dan? (Ik ga gelijk een rijtje af met de vrouwen van hier die ik al ontmoet heb...)
Zie maar wat je doet. Je kan morgen altijd nog even anoniem langslopen om te kijken of je iets met ons te maken wilt hebben![]()
Edit: pijll herken je aan zo onopvallend mogelijke sportkleding, een t shirt van een of ander loopje en een felblauwe suunto. Oh en een toffe bril![]()
Niet te missen
Ik kom wel even meeten. Ik ben te herkennen aan mijn startnummer met de naam Angela.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Thanks!
Gaan we (de CPC-lopers) nog meeten morgen? Bij de ingang van het terrein (zie het kaartje, http://www.nncpcloopdenha(...)015_malieveld_1e.pdf, bij de pijl "Toegang tot het terrein") staat waarschijnlijk een opblaasboog; ik ben van plan van ~13:45 tot 14:00 daar in de buurt te staan. Laten we zeggen bij de linker poot (gezien vanaf het station). Of anders waar dat ding had moeten staan.
Je kan me herkennen doordat ik in hardloopkleding ben.![]()
Ik kom niet meeten, misschien dat ik wat mensen die ik al eerder gemeet heb wel herken en dan zal ik wel even gedag zeggen.
Succes iig voor alle lopers vandaag en heel veel plezier
Precies dit...ik heb het vandaag druk zat op het Malieveld.quote:Op zondag 8 maart 2015 07:10 schreef Guard het volgende:
Ik kom niet meeten, misschien dat ik wat mensen die ik al eerder gemeet heb wel herken en dan zal ik wel even gedag zeggen.
Succes iig voor alle lopers vandaag en heel veel plezier
Desalniettemin veel plezier allemaal
Mooi gedaan jero! En succes voor alle CPC lopers!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja was 3x12quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je had laatst 2 x 12 en dat ging goed, toch? Dan ga je maandag ook goedDat ging wel oke ja. Behalve die kuit dan. Maar ook dat komt vast goed...
Fijne zondag iedereen![]()
![]()
Vandaag worden hardlopen en ik (na 3 weken) hopelijk weer vriendjes en blijft mijn rug heel. Die tijd wordt volgende keer weer belangrijk
Succes voor iedereen die vandaag loopt!
[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 08-03-2015 08:53:43 ]![]()
Iedereen veel succes bij de CPC en andere loopjes natuurlijk! Ik houd het bij een kleinschaliger 10km loopje hier in de buurt vandaag![]()
We hebben er iig heerlijk weer bij vandaag
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
CPClopers, heel veel succes vandaag!!
Hier voor de eerste keer dit jaar kort-kort aan, voor een km of 6 zomeren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
CPC lopers, succes!
Wat een weer buiten! Net 10K erop zitten, ik word gewoon helemaal vrolijk van het zonnetje![]()
(Het was stiekem misschien zelfs wel iets te warm, ik had het met kort - kort nog best warm)
Oh.![]()
M'n Fysio is een heldVorige week liep ik nog als een ouwe vent van 80, vanmorgen een marathon voor/als het ontbijt gelopen. Iets met pirimormis syndroom. Heerlijk weertje, mooie route, fijn gelopen. Voor het eerst bij een 30+ afstand dat m'n vermoeidheid de beperkende factor wordt in plaats van stijve gewrichten.
http://app.endomondo.com/workouts/482391831/11291298
Onderweg bij een benzinepomp ff wat te snaaien gehaald, de pompbediende begroette me hartelijk, "Hey een barefootrunner! Ultraloper?" Check! Gaf weer voldoende energie om het laatste stuk ff te knallen![]()
Jeugdloop is schattig
De 5km is net gestart en wat ik zag in de verte gaan ze HARD!!
Geweldig plekje in de zo'n, nog geen 50 meter voor de finish gevondenkan ik mooi 5km vriendinnetje binnenschreeuwen
Net een rondje gedaan van 3,9 kilometer. De nieuwe schoenen lopen echt heerlijk.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Tof dat je het zo goed gedaan hebt. Je hebt het zeker wel in je om een keer eerste te worden. Nu ik je verslag zo lees, krijg ik toch wel een beetje spijt dat ik mijn startbewijs verkocht heb. Het zag er op de foto's heel gaaf uit.quote:![]()
CPClopers, veel plezier vandaag, geniet van het mooie weer!
Jero, ontzettende mud master, lekker bezig weer!
Mossel, balen man. Als die lange afstanden je zo tegenstaan, beter om voorlopig geen M's meer te plannen.![]()
Wat was het een heerlijk weer!!! Ik heb weer 11 kilometer in m 'n slakkentempo gelopen. Begin er wel aan te wennen dat die duurlopen op hartslag zo langzaam moeten. Ik irriteer me nauwelijks meer aan het langzame tempo. Al hoop ik wel dat ik hier baat bij ga hebben, iets sneller lopen vind ik wel net wat leuker (al had ik toen vaker dat een loopje niet lukte omdat ik net iets té snel ging)..![]()
Heel veel plezier CPC´ers
En een extravoor Quoi vandaag
Nieuwe schoenenquote:Op zondag 8 maart 2015 11:03 schreef DeLuna het volgende:
Net een rondje gedaan van 3,9 kilometer. De nieuwe schoenen lopen echt heerlijk.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Kolere, wat een drukte @ Malieveld. Voel me al niet zo lekker vandaag en dat werd daar niet beter.
CPC'ers, vanuit huis denk ik aan jullie en jompel ik voor een goede wedstrijd.
Met een beetje geluk is Quoi al over de helft
Is kort kort lopen al wat te doen of is dat nog iets te optimistisch?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Kan zeker wel, ik ging in kort lang, omdat ik hier geen korte broek heb liggen. Anders had ik wel een korte broek aangedaan.quote:Op zondag 8 maart 2015 12:53 schreef Pandaplint het volgende:
Is kort kort lopen al wat te doen of is dat nog iets te optimistisch?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Fijn is dat hè, de eerste keer op nieuwe schoenen.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:03 schreef DeLuna het volgende:
Net een rondje gedaan van 3,9 kilometer. De nieuwe schoenen lopen echt heerlijk.![]()
Even in de herhaling voor Guppy.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Yuki het volgende:
Gups, heb jij dat schema misschien ook voor mij?Na afgelopen maandag is de moed me flink in de schoenen gezakt en ik weet ff niet hoe ik verder moet. Ik wil echter half mei wel m'n twee 10 km wedstrijden lopen, dus kan wel wat inspiratie gebruiken...
De onderbreking van 27 dagen hardlooploos is daar.
In het kort-kort 3 km gelopen op 6:00 min/km. Het was eigenlijk al meteen te warm in de volle zon.
Poot: deed meteen pijn, pijn bleef echter wel constant. Niet meer of minder pijn dan tijdens het wandelen.
Conditie: is natuurlijk achteruit gegaan, maar het kon erger.
Gemengde gevoelens dus.![]()
Wat veel blessures hier! Beterschap allemaal en don't give up. Ik heb veel blessureleed achter me gelaten, maar ben zo een driekwart jaar uit de running geweest. Wat mij nu helpt is om meerdere sporten door elkaar te doen: voetbal (leuk spel, niet leuk voor je lichaam), spinning en zwemmen en hardlopen. Hardlopen is het leukst, maar omdat ik daar niet vol op durf in te zetten heb ik mijn laatste pr wel gelopen zo op mn 37e...net wel een fijne 8 km onder de 40 minuten, tevreden mee.![]()
Zo, ik had me eigenlijk een rustig duurloopje voorgenomen, maar het was zulk topweer en de benen voelden zo goed dat ik eens ging kijken wat erin zit. Dat werd een PR op de HMVolgende weekend wel even rustig aan doen.
Endo laat alleen geen bekertje zien![]()
edit: nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door TMan op 08-03-2015 15:35:37 ]![]()
Nou zeg. Bij 6 km was de koek op. Ik heb alleen maar naar mijn lichaam geluisterd. Dat betekende tot de 6: whoeiiiiii! (in 5:30). Daarna kreeg ik pijn in mijn zij en rug en dat ging niet weg. Ben toen zo gaan lopen dat het niet pijn deed, maar dat was niet bepaald snelEindtijd 1:02:18. Ach ja, wat was het prachtig weer
![]()
![]()
Zonde van de startgolf 1 waar ik in startte, maargoe!
Dank voor de aanmoedigingen Flips & Yuki![]()
![]()
Ik heb bij 6km een blij ei pijll voorbij zien rennen (hij herkende mij) en Yur stopte nog even voor een selfie
Mission complete!
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 08-03-2015 16:17:45 ]![]()
Ik heb mijn parcoursrecord verpulverd en mijn pr ook iets of wat aangescherpt![]()
Hij ging echt super, ik heb zelf 1.38.33 geklokt. Ik ben blij
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Ik heb mijn parcoursrecord verpulverd en mijn pr ook iets of wat aangescherpt![]()
Hij ging echt super, ik heb zelf 1.38.33 geklokt. Ik ben blij! Goed gedaan hee, top!
![]()
![]()
Wauw.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
Een niet pijl-proof PR gelopen op de 10 in Grou!56:31 over 9,8 km. Als ik dat in de formule van Corniel doortrek naar 10 kilometer zou ik uit zijn gekomen op 57:44
![]()
En kort-kort! Wat heb ik dat gemist zeg
Vanavond maak ik er even een mooi verslagje van.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
What the F joh, snellerd!quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Wow, thou hast beaten tha PR of the'n YUR! Unless...quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Hij ging echt super, ik heb zelf 1.38.33 geklokt. Ik ben blij![]()
![]()
Mooie prestaties hoor. Guard: toptijd! Wat was je oude PR?
Ik ben vanochtend eigenwijs geweest en heb in plaats van de schema-10 een kleine 23km door het Friese landschap gerend. De eerste 40 minuten gingen beroerd en door de weilanden terug was het af en toe flink zwaar met de wind vol tegen, maar uiteindelijk was het lekker
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2015 17:33:59 ]![]()
Nu in de trein naar huis. 2:21 en wat seconden gelopen. Mooi weer, leuk parcours, gezellig publiek. Te-Brengla nog gemeet in het startvak. Zere benen nu.![]()
Woei! Ik heb net ff 21 km lopen genieten
De bedoeling was een lekker rustig trainingrondje, maar het ging zo verschrikkelijk lekker! Het weer zat mee, het publiek was fantastisch (vooral GotC natuurlijk!), de benen voelden uitstekend. Niks geen pijn, niks geen last van wat dan ook. Heerlijk constant gelopen, op het laatste stukje na. De laatste 100 meter viel er een gaatje, waardoor ik mijn schaduw op het asfalt zag, en ongewild versnelde ik om 'm in te halen. Dat dat niet gelukt is, is het enige minpuntje dat ik kan bedenken.
2:02:27 lang heb ik met een grote lach op mijn gezicht door Den Haag gebanjerd, en hij zit er nog steeds![]()
![]()
Sorry, ik lees dit nu pasquote:Ik heb m'n MacBook doorzocht en heb 'm gevonden! Het is een Word-document, zal ik 'm je mailen? DM je e-mail maar even
Zo, dat was weer een productief weekendje als ik dat zo leesChapeau met name voor Guard en pijll
![]()
Zelf na weer 10 dagen niets doen even een klein rondje met hond gehobbeld, 3km vond ik mooi (warm hier). Deze week nog een rustige 5 en nog een 3 en dan maandag beginnen met 5-10km. Zin in
Wat een blije berichten hoor ik vandaaggoed gedaan allemaal! Guard, wat een supertijd
en de rest natuurlijk ook!
En lieve selfie![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed man!quote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Hij ging echt super, ik heb zelf 1.38.33 geklokt. Ik ben blijIt has to mean something
Zelf ook lekker gelopen in Kootstertille.
De run was belachelijk zwaar, maar heb deze keer wel mijn bandje behouden en de ongeveer 12km in 2:28 uur afgelegd (ongeveer een uur sneller dan vorig jaar).
Ergens halverwege mijn knie gestoten aan een balkje, dus daar zit nu een flinke bult op. Maar eens kijken of ik daar nog last van ga houden. Op dit moment doet alles zeer dus kan het niet echt inschatten
It has to mean something
De officiële uitslagen staan al online, en daar krijg ik nog 2 seconden cadeau. Maar waar ik vooral ook trots op ben, zijn mijn 5km-splits: 29:03, 29:03, 29:04, 29:16... Jammer van die laatstequote:Op zondag 8 maart 2015 17:41 schreef pijll het volgende:
2:02:27 lang heb ik met een grote lach op mijn gezicht door Den Haag gebanjerd, en hij zit er nog steeds![]()
![]()
Lekker tempoquote:Op zondag 8 maart 2015 16:31 schreef Guard het volgende:
Hij ging echt super, ik heb zelf 1.38.33 geklokt. Ik ben blij![]()
![]()
pijll en Angel-A: top gelopen!
Benieuwd naar YUR z'n tijd. Hij heeft het iig leuk gehad, denk ik.
Loopgroepgenootje liep haar eerste HM even in 1.59.19. Dafuq...
Gup, ik DM je!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ken iemand die haar eerste HM in 1:51 liep.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Yuki het volgende:
Gup, ik DM je!![]()
Nice! Dat is toch even heel wat anders dan een MudMastersquote:Op zondag 8 maart 2015 17:57 schreef Cynic het volgende:
De run was belachelijk zwaar, maar heb deze keer wel mijn bandje behouden en de ongeveer 12km in 2:28 uur afgelegd (ongeveer een uur sneller dan vorig jaar).
Ergens halverwege mijn knie gestoten aan een balkje, dus daar zit nu een flinke bult op. Maar eens kijken of ik daar nog last van ga houden. Op dit moment doet alles zeer dus kan het niet echt inschattenMooie verbetering ook en met je bandje, super!
CPCers ook allemaal superprestaties!Heerlijk weer er ook bij, geniet ervan!
![]()
![]()
Thanks! Kan het je echt aanraden om eens te proberen als je weer eens wat anders wil. Als je nog een keer ergens recreatief koppel wil lopen moet je het maar zeggenquote:Op zondag 8 maart 2015 18:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice! Dat is toch even heel wat anders dan een MudMastersMooie verbetering ook en met je bandje, super!
CPCers ook allemaal superprestaties!Heerlijk weer er ook bij, geniet ervan!
It has to mean something
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Thanks! Kan het je echt aanraden om eens te proberen als je weer eens wat anders wil. Als je nog een keer ergens recreatief koppel wil lopen moet je het maar zeggenLijkt me gaaf!
![]()
Zo wat een verbetering van je pr Guard, top gedaan.
Ik liep m'n eerste HM in nettotijd van 1.56.24, wat tevens m'n eerste hardloopwedstrijd was. Over 6 weken al loop ik weer een HM, weet nog niet wat voor tijd ik daar zou kunnen lopen. Morgen denk ik maar even wat intervallen doen en dan volgend weekend weer lange duurloop.![]()
Hij heeft lekker ontspannen gelopen, sneller dan hij mocht maar ach, what's newquote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Yuki het volgende:
Gup, ik DM je!![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij heeft lekker ontspannen gelopen, sneller dan hij mocht maar ach, what's new
hey die heb ik ook nog langs zien komen en hoi horen roepen. Terwijl ik een plasplek zocht in km 2quote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef GotC het volgende:
Ik heb bij 6km een blij ei pijll voorbij zien rennen (hij herkende mij) en Yur stopte nog even voor een selfie
Mission complete!
[ afbeelding ]
1:58:36 uiteindelijk en super blijTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Helaas. Ik heb de Zwabbertijd niet gehaald. Het zat er niet in vandaag....
Gelukkig maar met ongeveer 17 seconden, dus wel gewoon een mooi PR: 1:17:12!!
![]()
![]()
Het ging echt geweldig, superomstandigheden, veel publiek. Ik heb nog nooit zo lekker een halve marathon kunnen lopen. Pas de laatste drie km kreeg ik het zwaar. Enorm blij met deze tijd en vooral de manier waarop het ging.
Zo. Nu teruglezen wat de andere CPCers e.a. gelopen hebben.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 10:56 schreef Tarahumara het volgende:
M'n Fysio is een heldVorige week liep ik nog als een ouwe vent van 80, vanmorgen een marathon voor/als het ontbijt gelopen. Iets met pirimormis syndroom. Heerlijk weertje, mooie route, fijn gelopen. Voor het eerst bij een 30+ afstand dat m'n vermoeidheid de beperkende factor wordt in plaats van stijve gewrichten.
http://app.endomondo.com/workouts/482391831/11291298
Onderweg bij een benzinepomp ff wat te snaaien gehaald, de pompbediende begroette me hartelijk, "Hey een barefootrunner! Ultraloper?" Check! Gaf weer voldoende energie om het laatste stuk ff te knallenTopper!
Heerlijke tijd!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
Het ging echt geweldig, superomstandigheden, veel publiek. Ik heb nog nooit zo lekker een halve marathon kunnen lopen. Pas de laatste drie km kreeg ik het zwaar. Enorm blij met deze tijd en vooral de manier waarop het ging.
![]()
Super gedaan!![]()
Mooie tijd zeg, wat fijn dat je zo lekker gelopen hebt.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:39 schreef Angel-A het volgende:
Nu in de trein naar huis. 2:21 en wat seconden gelopen. Mooi weer, leuk parcours, gezellig publiek. Te-Brengla nog gemeet in het startvak. Zere benen nu.
quote:Op zondag 8 maart 2015 17:41 schreef pijll het volgende:
Woei! Ik heb net ff 21 km lopen genieten
De bedoeling was een lekker rustig trainingrondje, maar het ging zo verschrikkelijk lekker! Het weer zat mee, het publiek was fantastisch (vooral GotC natuurlijk!), de benen voelden uitstekend. Niks geen pijn, niks geen last van wat dan ook. Heerlijk constant gelopen, op het laatste stukje na. De laatste 100 meter viel er een gaatje, waardoor ik mijn schaduw op het asfalt zag, en ongewild versnelde ik om 'm in te halen. Dat dat niet gelukt is, is het enige minpuntje dat ik kan bedenken.
Het was inderdaad genieten vandaag, lekker weer, leuk publiek (GotC alweer gemist, volgende week een weer nieuwe kans).
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
Zo. Nu teruglezen wat de andere CPCers e.a. gelopen hebben.
Nicequote:Op zondag 8 maart 2015 19:25 schreef Mr.B. het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hey die heb ik ook nog langs zien komen en hoi horen roepen. Terwijl ik een plasplek zocht in km 2
1:58:36 uiteindelijk en super blijMooie tijd
Wow, das een verbetering zegquote:Op zondag 8 maart 2015 17:57 schreef Cynic het volgende:
Ergens halverwege mijn knie gestoten aan een balkje, dus daar zit nu een flinke bult op. Maar eens kijken of ik daar nog last van ga houden. Op dit moment doet alles zeer dus kan het niet echt inschatten![]()
En bandje gehouden
Jammer dat je last kreeg, maar wel lekekr buiten geweestquote:Op zondag 8 maart 2015 15:20 schreef Quoi het volgende:
Nou zeg. Bij 6 km was de koek op. Ik heb alleen maar naar mijn lichaam geluisterd. Dat betekende tot de 6: whoeiiiiii! (in 5:30). Daarna kreeg ik pijn in mijn zij en rug en dat ging niet weg. Ben toen zo gaan lopen dat het niet pijn deed, maar dat was niet bepaald snelEindtijd 1:02:18. Ach ja, wat was het prachtig weer
![]()
![]()
Zonde van de startgolf 1 waar ik in startte, maargoe!
Dank voor de aanmoedigingen Flips & Yuki
Heb nog bij de start van de 10 gekeken of ik je kon spotten, maar dat was een onbegonnen zaak, wat een hoop volk...
En toch heb je het goed gedaan Quoi!!
Mensen, komen er nog medaille-foto's voor de thuisblijvers??
Ik heb vandaag afgezien in Amersfoort, met de hoofdletter A. Ik was wel eerste vrouw bij de trimloop, maar daar werd niet echt op gelet. Volgend jaar toch maar bij de wedstrijdloop inschrijven, ik heb nu gezien dat ik daar echt dik niet laatste zou zijn geworden, en dan hoef ik tenminste niet hordes wandelende mensen in te halen. Morgen komt er wel een uitgebreider verslag en ga ik jullie prestaties lezen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als het volgende week niet lukt....quote:Op zondag 8 maart 2015 19:31 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]![]()
Het was inderdaad genieten vandaag, lekker weer, leuk publiek (GotC alweer gemist, volgende week een weer nieuwe kans).
![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
En toch heb je het goed gedaan Quoi!!
Mensen, komen er nog medaille-foto's voor de thuisblijvers??
Pretty!!quote:
Ze hebben op de achterkant invulvakjes om je naam en tijd in te graveren, dus hij voelt erg incompleet...quote:
Maar maybe that's just me.![]()
Leuke loop, ja? Ik ben niet gegaan, wat lichte pijntjes na gisteren, en verkoos voor een dagje in de zon in De Kuip.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag afgezien in Amersfoort, met de hoofdletter A. Ik was wel eerste vrouw bij de trimloop, maar daar werd niet echt op gelet. Volgend jaar toch maar bij de wedstrijdloop inschrijven, ik heb nu gezien dat ik daar echt dik niet laatste zou zijn geworden, en dan hoef ik tenminste niet hordes wandelende mensen in te halen. Morgen komt er wel een uitgebreider verslag en ga ik jullie prestaties lezen!![]()
Nee herkenbaar. We hebben een aantal medailles met die vakjes en ik vind dat echt een minpuntquote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef pijll het volgende:
[..]
Ze hebben op de achterkant invulvakjes om je naam en tijd in te graveren, dus hij voelt erg incompleet...
![]()
Heerlijk gelopen in Den Haag. Alles was goed. Ik liep en liep en liep. Zoef.![]()
Eindtijd 2:08 nogwat, wat me verbaasde. Dacht tegen het eind nog dat ik me beter iets kon inhouden voordat ik per ongeluk een PR zou lopen (want die wil ik volgende week lopen). Maar ach, het gevoel is belangrijker. Op de eerste 5km na (heel druk, na 500 meter stonden we opeens stil?) best vlak gelopen zie ik, en in de laatste bocht sprintje eruit geperst.
Nu denk ik dat dat PR ook niet meer komt. Ik snap niet hoe ik in Eindhoven zo snel heb kunnen lopen.![]()
![]()
Afzien en toch eerste vrouw worden, not shabby at allquote:Op zondag 8 maart 2015 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag afgezien in Amersfoort, met de hoofdletter A. Ik was wel eerste vrouw bij de trimloop, maar daar werd niet echt op gelet. Volgend jaar toch maar bij de wedstrijdloop inschrijven, ik heb nu gezien dat ik daar echt dik niet laatste zou zijn geworden, en dan hoef ik tenminste niet hordes wandelende mensen in te halen. Morgen komt er wel een uitgebreider verslag en ga ik jullie prestaties lezen!
+1. Ik hoef niet zo nodig te graveren en dus ook die vakjes niet. Maar ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee herkenbaar. We hebben een aantal medailles met die vakjes en ik vind dat echt een minpunt
CaleX, Mr.B, cynic, L_T en wyccie: good jobs!
Wow, wat goed gelopen allemaal!
Ik zit er aan te denken zelf met een stift die vakjes in te vullen. Nu lijkt het alsof ik een illegale medaille heb.![]()
![]()
thnx had het niet verwacht zo de eerste keer. Maar daarom des te blijer.quote:
Leuke verslagen gelezen weer.mooie resultaten!
Trek eens aan mijn vinger?
Zat dat niet inbegrepen bij het vrekkenpakket van de zaak?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:57 schreef pijll het volgende:
[..]
Ze hebben op de achterkant invulvakjes om je naam en tijd in te graveren, dus hij voelt erg incompleet...
Gewoon jezelf volgende week weer verbazen, met een PRquote:Op zondag 8 maart 2015 19:59 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk gelopen in Den Haag. Alles was goed. Ik liep en liep en liep. Zoef.![]()
Eindtijd 2:08 nogwat, wat me verbaasde. Dacht tegen het eind nog dat ik me beter iets kon inhouden voordat ik per ongeluk een PR zou lopen (want die wil ik volgende week lopen). Maar ach, het gevoel is belangrijker. Op de eerste 5km na (heel druk, na 500 meter stonden we opeens stil?) best vlak gelopen zie ik, en in de laatste bocht sprintje eruit geperst.
Nu denk ik dat dat PR ook niet meer komt. Ik snap niet hoe ik in Eindhoven zo snel heb kunnen lopen.
Quoi, wat voor pijn was het? Een steek?
Balen, maar je had er gewoon geen invloed op. Aan je eigen lopen heeft het niet gelegen.![]()
![]()
Jeetje iddquote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Er is helaas een dode gevallen bij de cpc![]()
![]()
![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 8 maart 2015 20:02 schreef wyccie het volgende:
Wow, wat goed gelopen allemaal!
Ik zit er aan te denken zelf met een stift die vakjes in te vullen. Nu lijkt het alsof ik een illegale medaille heb.
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Er is helaas een dode gevallen bij de cpc![]()
Ik heb zelf niemand gezien die het slecht had, maar mijn zus heeft wel iemand op de grond zien liggen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vreesde al zoiets toen ik een hoop ambulances hoorde aan het einde van de middagquote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Er is helaas een dode gevallen bij de cpc
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Hmm, er zijn wat pittige heuvels. Maar ik zal sowieso mijn best doen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon jezelf volgende week weer verbazen, met een PR
Btw, voor de Stevenslopers die van ver komen: met het Boekenweekgeschenk (bij aanschaf van een Nederlandstalig boek vanaf 12,50) kun je zondag gratis reizen met de NS.
Het wordt wel retedruk.![]()
![]()
Hij zakte blijkbaar na de finish van de HM in elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
Ik heb zelf niemand gezien die het slecht had, maar mijn zus heeft wel iemand op de grond zien liggen...![]()
Ik heb rond 18km 1 loper langs de kant zien zitten met 2 politieagenten, die niet leek te reageren. Ik hoop niet dat dat 'm was. Jonge man nog.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Halverwege dacht ik nog aan vorig jaar, hoeveel ambulances je toen kon horen, en dat het nu veel beter was.![]()
Toen ik er langsliep lag hij al op een brancard met infuus.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb rond 18km 1 loper langs de kant zien zitten met 2 politieagenten, die niet leek te reageren. Ik hoop niet dat dat 'm was. Jonge man nog.
Halverwege dacht ik nog aan vorig jaar, hoeveel ambulances je toen kon horen, en dat het nu veel beter was.
En het viel me nu inderdaad mee tov vorig jaar, maar toen liep ik de 10. Sowieso was dat warmer/eerder op de dag en ik denk dat HM-lopers ook beter met vocht omgaan.![]()
Oh dat was hem dan niet, ze had hem onderweg gezien.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:12 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hij zakte blijkbaar na de finish van de HM in elkaar.
Ikzelf ben ingehaald door een brandweer truck, bij de rotonde het opdraaien van de boulevard in Scheveningen, de brandweer zelf ging rechtdoor, en raasde over het strand richting pier, en op het water zag ik ook nog een politieboot (denk ik) die kant op spoedden.
Genoeg brandweer gezien op mijn laatste 2 loopjes dus.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ah toen ik er langs liep was die nog in discussie met die agenten dat hij Door wildequote:Op zondag 8 maart 2015 20:13 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik heb rond 18km 1 loper langs de kant zien zitten met 2 politieagenten, die niet leek te reageren. Ik hoop niet dat dat 'm was. Jonge man nog.
Halverwege dacht ik nog aan vorig jaar, hoeveel ambulances je toen kon horen, en dat het nu veel beter was.Trek eens aan mijn vinger?
Tsja..dit soort dingen zijn onvermijdelijk als je zoveel mensen hebt bij zo'n groot sportevenement. Helaas.![]()
Nee, de HM was vorig jaar ook een ramp wat dat betreft. Volgens mij is de HM op het warmste deel van de dag. Maar dat weet Zwabber wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toen ik er langsliep lag hij al op een brancard met infuus.
En het viel me nu inderdaad mee tov vorig jaar, maar toen liep ik de 10. Sowieso was dat warmer/eerder op de dag en ik denk dat HM-lopers ook beter met vocht omgaan.
Ze hadden nu op 17km wel een drinkpost; die was er vorig jaar niet volgens mij. Een verbetering. Daar heb ik me nog enorm verslikt; het water spoot m'n neus uit... Maar ja, wel door blijven lopen natuurlijk.![]()
Ik heb van alle drankposten dankbaar gebruik gemaakt, gewoon wandelend. Vooral de sponsjes waren fijn in mijn handen.![]()
Nice result Jero !![]()
Goede resultaten geboekt door de CPC-ers![]()
Volgens mij zei ik dat ik als streeftijd 1:32 had, ik heb 1:31:57 gelopen, nieuw PR![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had mijn onopvallendste shirtje aangetrokken, en toch ben ik blijkbaar niet herkendquote:Op zondag 8 maart 2015 00:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
*busted*![]()
Edit: pijll herken je aan zo onopvallend mogelijke sportkleding, een t shirt van een of ander loopje en een felblauwe suunto. Oh en een toffe bril![]()
Niet te missen
Geen enkele Fokker gezien voor de wedstrijd.
Volgende week hopelijk wel, in Nijmegen. Bij voldoende opkomst verloot ik een hartslagmeter![]()
![]()
Na de wedstrijd is ook beterquote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik had mijn onopvallendste shirtje aangetrokken, en toch ben ik blijkbaar niet herkend
Geen enkele Fokker gezien voor de wedstrijd.
Volgende week hopelijk wel, in Nijmegen. Bij voldoende opkomst verloot ik een hartslagmeter![]()
![]()
Vind je? Dan ben ik altijd zo verlopenquote:
Als ik iemand met waterrugzak zag, dacht ik dat het Hinder zou zijn.
En iemand met donker haar en een grote koptelefoon was thelaudprince. Maar het bleken slechts dubbelgangers.
Ik heb geen felblauwe horloges gezien.![]()
ja, ervoor wil je op tijd in het startvak gaan staan e.d.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind je? Dan ben ik altijd zo verlopen![]()
Ik had wel een koptelefoon op met veel punk en new wavequote:Op zondag 8 maart 2015 20:36 schreef wyccie het volgende:
Als ik iemand met waterrugzak zag, dacht ik dat het Hinder zou zijn.
En iemand met donker haar en een grote koptelefoon was thelaudprince. Maar het bleken slechts dubbelgangers.
Ik heb geen felblauwe horloges gezien.![]()
Was in het rood/zwart vandaag![]()
Vorig jaar was het 19 om 6 (temperatuur om dauwpunt).quote:Op zondag 8 maart 2015 20:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Nee, de HM was vorig jaar ook een ramp wat dat betreft. Volgens mij is de HM op het warmste deel van de dag. Maar dat weet Zwabber wel.
Ter vergelijk: de Westland HM was met 19 om 9 en de Oostland zelfs met 19 om 14. Het zware aan de CPC van vorig jaar was dat het de eerste echt warme dag was.
Dit jaar was het een graad of 12-13 bij dauwpunten van 6-7. Ideaal weer (al zou ik zelf denk ik een tik minder zon gewild hebben).![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik had mijn onopvallendste shirtje aangetrokkenniks mis mee
![]()
Ja, het scheelt dat ik altijd ruim op tijd ben, tijd zat. En ik hoef ook niet vooruit te staanquote:Op zondag 8 maart 2015 20:37 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
ja, ervoor wil je op tijd in het startvak gaan staan e.d.
Ik kwam een vriendin van vroeger tegen voor de wedstrijd dus was ook wel leuk dat ik goed op tijd aanwezig wasquote:Op zondag 8 maart 2015 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, het scheelt dat ik altijd ruim op tijd ben, tijd zat. En ik hoef ook niet vooruit te staan![]()
![]()
Jij kon het nooit zijn, want ik haalde 'jou' in.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:38 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik had wel een koptelefoon op met veel punk en new wave![]()
Was in het rood/zwart vandaag
Volgens mij heb ik echt nog nooit zo lekker gelopen. Geen enkel moment ook maar enig dipje gehad. Kon mijn tempo de hele tijd vasthouden en haalde alleen maar in (vooral ook jongemannen die heel getraind leken). En dat terwijl ik mijn astmapufje vergeten was te gebruiken.
En wat een ontzettend fijn publiek. Ik werd heel vaak aangemoedigd.![]()
Oh, mijn moeder heb ik ook niet meer gemeet. Was uiteindelijk om half acht thuis.![]()
Wat houdt dat dauwpunt in?quote:Op zondag 8 maart 2015 20:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 19 om 6 (temperatuur om dauwpunt).
Ter vergelijk: de Westland HM was met 19 om 9 en de Oostland zelfs met 19 om 14. Het zware aan de CPC van vorig jaar was dat het de eerste echt warme dag was.
Dit jaar was het een graad of 12-13 bij dauwpunten van 6-7. Ideaal weer (al zou ik zelf denk ik een tik minder zon gewild hebben).
In Scheveningen ademde ik wolkjes.![]()
![]()
Geen idee, weet niet hoe je eruit zietquote:Op zondag 8 maart 2015 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij kon het nooit zijn, want ik haalde 'jou' in.
Volgens mij heb ik echt nog nooit zo lekker gelopen. Geen enkel moment ook maar enig dipje gehad. Kon mijn tempo de hele tijd vasthouden en haalde alleen maar in (vooral ook jongemannen die heel getraind leken). En dat terwijl ik mijn astmapufje vergeten was te gebruiken.
En wat een ontzettend fijn publiek. Ik werd heel vaak aangemoedigd.![]()
Oh, mijn moeder heb ik ook niet meer gemeet. Was uiteindelijk om half acht thuis.![]()
Lekker hoor, hou vast die vorm !
En idd leuk publiek![]()
![]()
Verschil tussen temperatuur en dauwpunt is een maat voor luchtvochtigheid. Als ze gelijk zijn dan is de relatieve luchtvochtigheid dus 100%. En hoe warmer het is, hoe hoger het dauwpunt kan worden (normaal gesproken is het dauwpunt niet groter dan de temperatuur) en hoe meer vocht de lucht bevat. Je kunt dan minder effectief zweten.quote:![]()
Ok. Ik ga dit spel bestellen:
Voor met de gordijnen dicht (de overburen denken dan dat ik aan het foamrollen ben).![]()
Ik heb je zeker voorbij zien komen. Ik zag iemand met een grote koptelefoon en een rood shirt en ik dacht gelijk dat moet jij zijn. Ik heb lekker op mijn gemak gelopen. Het was nog wel even spannend om vanuit het eerste startvak te starten maar ik heb het overleeft. Ik heb in het begin ook eigenlijk veel te snel gelopen. Dat vlakte gelukkig na een kilometer of 5 wat af toen alle snelle mensen voorbij waren. Na 15 kilometer had ik even een dipje maar daarna heb ik mij nog aardig weten te herpakken. Ik had mij ingesteld op een loopje op trainingstempo maar ik eindigde maar een minuut of 2 boven de tijd die ik in Amsterdam had gelopen. Dus daar was ik wel tevreden over.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:51 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Geen idee, weet niet hoe je eruit ziet![]()
Lekker hoor, hou vast die vorm !
En idd leuk publiek![]()
Dan heb je me gezien, that was mequote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb je zeker voorbij zien komen. Ik zag iemand met een grote koptelefoon en een rood shirt en ik dacht gelijk dat moet jij zijn. Ik heb lekker op mijn gemak gelopen. Het was nog wel even spannend om vanuit het eerste startvak te starten maar ik heb het overleeft. Ik heb in het begin ook eigenlijk veel te snel gelopen. Dat vlakte gelukkig na een kilometer of 5 wat af toen alle snelle mensen voorbij waren. Na 15 kilometer had ik even een dipje maar daarna heb ik mij nog aardig weten te herpakken. Ik had mij ingesteld op een loopje op trainingstempo maar ik eindigde maar een minuut of 2 boven de tijd die ik in Amsterdam had gelopen. Dus daar was ik wel tevreden over.Lekker dat je tevreden kan zijn met je tijd !
Wat was je uiteindelijke tijd Devv ?![]()
Devv, ik weet nog steeds niet wie jij bent maar zat jij aan het eind van de ochtend in bus 300 naar Schiphol en nam daar de trein? Nike flashjacket, nike schoenen, bruine tas?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb je zeker voorbij zien komen. Ik zag iemand met een grote koptelefoon en een rood shirt en ik dacht gelijk dat moet jij zijn. Ik heb lekker op mijn gemak gelopen. Het was nog wel even spannend om vanuit het eerste startvak te starten maar ik heb het overleeft. Ik heb in het begin ook eigenlijk veel te snel gelopen. Dat vlakte gelukkig na een kilometer of 5 wat af toen alle snelle mensen voorbij waren. Na 15 kilometer had ik even een dipje maar daarna heb ik mij nog aardig weten te herpakken. Ik had mij ingesteld op een loopje op trainingstempo maar ik eindigde maar een minuut of 2 boven de tijd die ik in Amsterdam had gelopen. Dus daar was ik wel tevreden over.![]()
Ja, dat was ik. Mijn eindtijd was iets rond de 1:52:00. Ik moet het nog even nakijken. Ik had dus niet zo heel veel in het eerste startvak te zoeken.
![]()
Over 2 weken weer een halve in Utrecht en dan weer wat 10k's in april. Zin in !!!!![]()
Devv, voordeel was wel dat je nu minder mensen voor je had en beter in je ritme kon komenValkuil is idd wel dat je te snel kan starten maar zo heeft ieder voordeel z'n nadeel
![]()
![]()
Ik zat aan de andere kant van het gangpad in de bus. Bijna naast je dus, sneu hè dat we elkaar niet even irl spreken maar ik twijfelde echt heel erg.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:30 schreef Devv het volgende:
Ja, dat was ik. Mijn eindtijd was iets rond de 1:52:00. Ik moet het nog even nakijken. Ik had dus niet zo heel veel in het eerste startvak te zoeken.
![]()
Ik heb hem niet gezien nee! Ik heb ook zoveel mensen ingehaald dat ik daar niet echt bang voor was dit keer. Mijn tijd zou nog 4 minuten sneller geweest zijn als ik niet in een rij voor een dixie had gestaan. Volgende keer wordt 2:15 het streven.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:45 schreef thelaudprince het volgende:
Angel-A, ik zei toch dat je de bezemwagen voor zou blijven dit keer![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien nee! Ik heb ook zoveel mensen ingehaald dat ik daar niet echt bang voor was dit keer. Mijn tijd zou nog 4 minuten sneller geweest zijn als ik niet in een rij voor een dixie had gestaan. Volgende keer wordt 2:15 het streven.![]()
2:15 it is then !!!![]()
![]()
Dit jaar de 17 km?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:50 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien nee! Ik heb ook zoveel mensen ingehaald dat ik daar niet echt bang voor was dit keer. Mijn tijd zou nog 4 minuten sneller geweest zijn als ik niet in een rij voor een dixie had gestaan. Volgende keer wordt 2:15 het streven.![]()
Mijn Halve Marathon werd meer een ontspannen funrun, inclusief selfies met hondstrouw publiek, lekker op mn gemakkie stilstaand mijn bekertjes water wegwerken, ouwehoeren met alles en iedereen en lol maken met bekenden, zowel lopers als publiek.
Vanaf vlak voordat we de boulevard opdraaiden (daar waar het iets ging stijgen),heb ik nog lekker wat aan kunnen zetten en de laatste kilometers heb ik in dat tempo met een big smile gelopen.
Eindtijd 1.46 en veel seconden. Ik voelde me 100% PR waardig, maar dan had ik vast niet zo'n leuke dag gehad
Top YUR. Zo had ik 'm dit jaar ook willen lopen, alleen dan zonder de selfies met hondstrouw support bij gebrek aan mensen die van me houden en zonder zo'n goede eindtijd. En zonder big smile natuurlijk, want hardlopen hoort kut te gaan.![]()
He, Zwabber, er zijn voldoende mensen die van jou houden hoor!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Top YUR. Zo had ik 'm dit jaar ook willen lopen, alleen dan zonder de selfies met hondstrouw support bij gebrek aan mensen die van me houden en zonder zo'n goede eindtijd. En zonder big smile natuurlijk, want hardlopen hoort kut te gaan.
Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.![]()
Dan is het wel een beetje suf dat ik je niet gezien heb. Ik moet wel zeggen dat ik ook niet echt om mij heen heb gekeken. Ik had eigenlijk bij de start voor de 10 kilometer willen zijn dus ik was al erg laat.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:37 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik zat aan de andere kant van het gangpad in de bus. Bijna naast je dus, sneu hè dat we elkaar niet even irl spreken maar ik twijfelde echt heel erg.![]()
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef pijll het volgende:
[..]
He, Zwabber, er zijn voldoende mensen die van jou houden hoor!
quote:Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.![]()
Typisch voorbeeld van eenzijdige liefde dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.![]()
Zo, eindelijk een post.
Heerlijk weer vandaag bij de CPC. Gekozen voor short/tanktop en daar had ik heul geen spijt van! Ook de zonnebrand was ik blij mee...
Ik ging van start met in het hoofd niet te snel te gaan. Ging uiteraard mis!Na 3 kwartier dacht ik : waar ben ik aan begonnen? Maar goed , opgeven is geen optie! Stug doorlopen dus ondanks dat het zwaar was en ik veel last van mijn heup kreeg. Na 5 kwartier had ik de sub 2u wel laten varen... Was pisnijdig op een vent die vrolijk een tel. gesprek loopt te voren terwijl hij de HM loopt...en ik me kapot loop
Had m een schop willen verkopen. Maar goed, gewoon doorgaan. Rond de 18km langs de deelnemer gekomen die toen al op de grond lag met alu reddingsdeken over hem heen en 6 hulpverleners+defibrilator erbij....De Koningskade afgelopen en de hoek om op weg naar de finish! Pffff, we zijn er! 2u5'59" ! Een klein beetje tegenvallend...maar het is een PR! ( want 1ste HM
)
Nu even bijkomen met morgen een sportmassage. Die heb ik echt nodig want vreselijke spierpijn...![]()
Harteloos kreng!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Alleen lopen die allemaal zelf mee, en zijn ze sneller dan jij.
Degene die overleden is is een kennis van een hardloop/bootcampmaatje van mijeen vader met een of meer jonge kinderen
![]()
Zo triest dit.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Een kennis van mij (meisje) liep gisteren op de CPC 41 minuten, zonder al te serieuze trainingquote:Op zondag 8 maart 2015 18:06 schreef Yuki het volgende:
Gup, ik DM je!Ander vriendinnetje 1.41 als eerste marathon. Er zijn altijd mensen met meer talent, niet teveel van aantrekken.
En Guard wow supernice! Ik dacht al dat je hard zou gaan maar zo hard
Uiteraard. Neem je zwemvliezen mee.quote:Op maandag 9 maart 2015 06:52 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ronde Hoeploop bedoel je? Zou zomaar kunnen ja.HFquote:Op maandag 9 maart 2015 09:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ander vriendinnetje 1.41 als eerste marathon.![]()
![]()
Effe verslagje dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: mooi weer, lekker gelopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh oeps, ik dacht dat ik een bericht typte maar volgens mij heb ik nu een post van Zwabber gerapporteerd. Wat een chaos
Wat een fantastisch mooie verhalen van afgelopen weekend!
Balen dat ik zelf niet kon lopen met dit weer, hopelijk vanavond of woensdag weer.![]()
Wauw Guard! Ik zat er helemaal in
Nou, dan zal ik er nu wel afgemikt gaan worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh oeps, ik dacht dat ik een bericht typte maar volgens mij heb ik nu een post van Zwabber gerapporteerd. Wat een chaos
Guard, ik heb je verhaal met veel plezier gelezen. Mooi om op deze manier toch nog een beetje cpc-sfeer te kunnen opsnuiven![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: