Weer een goed verslag Jero!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Vandaag meegedaan met de MudMasters 18km
Hoeft ook niet, gewoon voorttrekken aan de zijkantquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:50 schreef wyccie het volgende:
Supergaaf.
Het lijkt me nog steeds gaaf om eens mee te doen.
Alleen dat water onder de brug.... ik zou daar nauwelijks kunnen staan.
Is de postbode al geweest?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:19 schreef mosselmossel het volgende:
Klote Deebee!
Wow Jeronimo! Niet eerste, toch behoorlijk eindbaas.
Ik heb vanmiddag lekker een rondje rondgelopen en ik zit er eigenlijk helemaal niet mee dat ik misschien de marathon niet loop. Het voelt eigenlijk wel lekker om niet meer 'verplicht' die ellenlange trainingslopen te hoeven doen.
Aan de andere kant: als het gewoon weer gaat volgende week, hoef ik ook nog maar één keer die 35km-training, over twee weken, dus dat doe ik dan wel weer en dan loop ik de marathon ook wel. Maar als het niet gaat. Dikke prima. Even een paar weekjes rust en dan gewoon relaxed lopen.
Ja! Super! Alleen nog niet opgemaaktquote:
Je kan ook geen enkel risico nemen natuurlijk he, wat een domme actie van jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:59 schreef RunnerAdd het volgende:
Zo ik kom het blessureleedlijstje even aanvullen.
Vanmiddag schoot het in mn rug bij het optillen van mn zoontje. Jawel in het Balijbos... had het kunnen weten.
Op een 10km schema? Welke is dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
En dus heb ik weer intervallen met wandelen tussendoor. En dat kan me niks schelen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:43 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag superfijne marathontraining gehad. 31,74km gelopen, geen pijn gehad en het was heerlijk weer.
Heb ik ooit een keer van de middelbare school van m'n zusje gekregen. Een schema wat gemaakt is om onwillende scholieren van niks naar 10km te loodsen. En het werkte ook voor mijquote:
Doen waar je zin hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik twijfel wat ik morgen ga doen. Ik zou het volgens schema bij 10k moeten laten maar ik heb zin in een 25+
Als jijzelf dat het prettigst vind zou ik het gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Angel-A het volgende:
Is het overdreven om een waterrugzak mee te nemen op de CPC? Ik ga er van uit dat ik tegen de 2,5 uur onderweg ben.
Niks is overdreven zolang jij hetgeen doet wat voor jou werkt. Ik zou het misschien ook overwegen als t warm wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Angel-A het volgende:
Is het overdreven om een waterrugzak mee te nemen op de CPC? Ik ga er van uit dat ik tegen de 2,5 uur onderweg ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |