Gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Angel-A het volgende:
Is het overdreven om een waterrugzak mee te nemen op de CPC? Ik ga er van uit dat ik tegen de 2,5 uur onderweg ben.
heuh? Wat heb je? Sorry, ik volg het hier niet zo nu ik zelf zo aan het tobben ben met die kutscheen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
Nou. Dat werd geen 30km.
N 5km kreeg ik alweer last en toen begon ik te dubben. Stop ik meteen? Geef ik het nog 10km? Soms verdwijnt het weer namelijk. Soms ook niet. Meh. Na anderhalve kilometer dubben nam ik het besluit. Geen zin om nog vijf weken met pijn te gaan lopen. Woensdag en donderdag ging het ook al zo kut namelijk. En nu voor de derde keer op rij. Fuck die marathon. Geen zin meer in pijn. En toen heb ik bij de boer aangebeld en gevraagd of die me terug naar de auto wilde brengen. Dat wilde die.
In de auto bleek dat ik die man al op tv bij Omroep Brabant had gezien. Hij was één van de twee krasse knarren van 60 die tijdens de afgelopen marathon hun eerste halve liepen. En zijn zwager was die gek in het flamingopak die al tig marathons had gelopen.
In de auto terug naar huis ook besluit genomen om Rotterdam nog niet helemaal vaarwel te zeggen. Deze week ga ik niet lopen. Volgende week bij de Stevensloop neem ik de beslissing over al dan niet lopen wel.
Pijnlijk gewricht in mijn linkervoorvoet. En de aanhechting naar mijn kuit aan de rechtervoet. Overbelastingding waarschijnlijk. Sluimert al een tijdje wel, dus het was al wel balanceren, maar woensdag ging het ronduit kut, donderdag ook niet lekker en nu had ik daar geen zin meer in.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
heuh? Wat heb je? Sorry, ik volg het hier niet zo nu ik zelf zo aan het tobben ben met die kutscheen.
Ik kwam nog wel even kijken omdat ik begrepen had dat onze Marvel superheld Jero 'The runningman' Nimo weer een onmenselijke prestatie had neergezet
Overwoog jij niet de Hoka?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Pijnlijk gewricht in mijn linkervoorvoet. En de aanhechting naar mijn kuit aan de rechtervoet. Overbelastingding waarschijnlijk. Sluimert al een tijdje wel, dus het was al wel balanceren, maar woensdag ging het ronduit kut, donderdag ook niet lekker en nu had ik daar geen zin meer in.
Ik zie wel wat een week rust doet.
hmz balenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Pijnlijk gewricht in mijn linkervoorvoet. En de aanhechting naar mijn kuit aan de rechtervoet. Overbelastingding waarschijnlijk. Sluimert al een tijdje wel, dus het was al wel balanceren, maar woensdag ging het ronduit kut, donderdag ook niet lekker en nu had ik daar geen zin meer in.
IK ga die nu niet meer aanschaffen denk ik. Minder kilometers lopen zal ook een stuk minder belasting geven. Ik zie het gewoon niet zo meer zitten om die lange duurlopen te doen. Ik loop nu nog hooguit 1x 35km en de marathon zelf. Ik ben al aan het overwegen om de Kustmarathon te gaan doen met het schema waarin je maximaal 14km traint.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Overwoog jij niet de Hoka?
Heeft mij van mijn overbelastingsblessure afgeholpen.
zo, dat zijn nogal statementsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
IK ga die nu niet meer aanschaffen denk ik. Minder kilometers lopen zal ook een stuk minder belasting geven. Ik zie het gewoon niet zo meer zitten om die lange duurlopen te doen. Ik loop nu nog hooguit 1x 35km en de marathon zelf. Ik ben al aan het overwegen om de Kustmarathon te gaan doen met het schema waarin je maximaal 14km traint.
En volgend jaar loop ik helemaal geen marathons meer.
Het hangt er ook van af of ik alleen kom of dat E. met me mee komt. Als ik alleen ben moet ik al mijn zooi (telefoon, geld, jasje) met me meedragen. Ik heb geen bagageticket geregeld en de kluisjes op het station zijn vanwege een of andere terreurdreiging gesloten.quote:
Niet in maart.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:16 schreef wyccie het volgende:
Met bewolking kan het wat benauwder worden, of niet?
Begrijpelijk Mossel. Maar geef het een week rust. Misschien ziet de wereld er dan ook anders uit. Marathontrainingen kosten erg veel tijd en dan is motivatie ook wel een must.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
IK ga die nu niet meer aanschaffen denk ik. Minder kilometers lopen zal ook een stuk minder belasting geven. Ik zie het gewoon niet zo meer zitten om die lange duurlopen te doen. Ik loop nu nog hooguit 1x 35km en de marathon zelf. Ik ben al aan het overwegen om de Kustmarathon te gaan doen met het schema waarin je maximaal 14km traint.
En volgend jaar loop ik helemaal geen marathons meer.
Compressiekousen. Briljante dingen. Ik slaap er zelfs mee als mijn benen overbelast voelen. Dat heeft recent dus mijn kuitklachten doen verdwijnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hetzog's?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Compressiekousen. Briljante dingen. Ik slaap er zelfs mee als mijn benen overbelast voelen. Dat heeft recent dus mijn kuitklachten doen verdwijnen.
Motivatie voor lange duurlopen is er ook gewoon niet meer. Die week rust is puur om te kijken of mijn blessure een beetje over gaat. Zonder die blessure kan ik die ene loop van 35km er nog wel uit persen op discipline. Het is niet om motivatie terug te krijgen, dat gaat toch niet meer lukken, want die is al weken weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Begrijpelijk Mossel. Maar geef het een week rust. Misschien ziet de wereld er dan ook anders uit. Marathontrainingen kosten erg veel tijd en dan is motivatie ook wel een must.
Mijn benen zijn niet overbelast. Het zijn mijn voeten. En het zijn niet mijn kuiten, maar de aanhechting ernaartoe, die boven op mijn voet zit. Maar goed, in principe kan ik prima zonder die kousen, zolang ik niet van die debiele afstanden van meer dan 25km loop.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Compressiekousen. Briljante dingen. Ik slaap er zelfs mee als mijn benen overbelast voelen. Dat heeft recent dus mijn kuitklachten doen verdwijnen.
Daar heb ik alleen de tubes van, ik heb Smove compressiekousen.quote:
go and nail it!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef Liesje68 het volgende:
Toen ik iets van 18 jr was ( en nog in Den-Haag woonde ) heb ik een Blauwe Maandag getraind bij de HRR voor de CPC HM. Vreselijk, die intervallen op het mulle strand en lopen in katoenen kleding met Walkman ( jawel! ). Na een 10km testloop in de duinen ( een hel zeg ik je ) met heuvel op en heuvel af hield ik het voor gezien ( net binnen de 60' gelopen btw ).
Wie had kunnen denken dat ik een kleine 28 jaar later toch aan de start van de HM zou staan?Een HM lopen
Lopen in Den-Haag
Den-Haag
zachte heelmeesters.......quote:
Succes morgen!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef Liesje68 het volgende:
Toen ik iets van 18 jr was ( en nog in Den-Haag woonde ) heb ik een Blauwe Maandag getraind bij de HRR voor de CPC HM. Vreselijk, die intervallen op het mulle strand en lopen in katoenen kleding met Walkman ( jawel! ). Na een 10km testloop in de duinen ( een hel zeg ik je ) met heuvel op en heuvel af hield ik het voor gezien ( net binnen de 60' gelopen btw ).
Wie had kunnen denken dat ik een kleine 28 jaar later toch aan de start van de HM zou staan?Een HM lopen
Lopen in Den-Haag
Den-Haag
Preciesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef Guard het volgende:
Merk maakt niets uit, het gaat om het principe van compressie
Nou ja, weetje het merk dan weet je ook wat meer over hoe zij het principe van compressie toepassen. alhoewel ik weinig verschil merk tussen de relatief simpele Falke's en mijn Herzog's.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef Guard het volgende:
Merk maakt niets uit, het gaat om het principe van compressie
Ik heb eigenlijk ook alweer zin om morgen te gaan krachttrainenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben toch even gegaan voor een kort rustig rondje na lang overwegen.. Niet omdat ik bang ben dat mijn conditie wegraakt of omdat ik achterraak op mijn schema (heb momenteel niet eens een schema), maar omdat mijn lichaam gewoon zó ingesteld is op sporten, dat ik me zonder gewoon steeds ellendiger begin te voelen. Mijn stoelgang en stofwisseling functioneert dan minder, ik krijg mijn geluksstofjes en mijn portie frisse lucht niet en daar krijg ik weer hoofdpijn van...
En ik voel me echt duizend keer beter nu achteraf dus het was een goede keuze denk ik!
Daar heb je misschien ook wel weer een puntquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nou ja, weetje het merk dan weet je ook wat meer over hoe zij het principe van compressie toepassen. alhoewel ik weinig verschil merk tussen de relatief simpele Falke's en mijn Herzog's.
Vreet em op, die HM morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef Liesje68 het volgende:
Lopen in Den-Haag
Den-Haag
Je had laatst 2 x 12 en dat ging goed, toch? Dan ga je maandag ook goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:38 schreef xMissi het volgende:
Veel plezier en succes iedereen bij de CPC of een ander wedstrijd(je)![]()
Balen van de blessures. Succes met herstellen!
Gefeliciteerd met je 3e plek Jero.
Hier een vermoeiende drukke werkweek van 6 dagen achter de rug. Even 22.500 lavendels in potjes gepoot.. Pff en dat is nog maar een kwart. Ik wandel zowat gemiddeld 5 km per dag op het werk...
Maargoed ik mag maandagavond weer rennen 2x15.. Ben benieuwd hoe het gaat
Thanks!quote:
Zit je moeder ook in dit topic dan? (Ik ga gelijk een rijtje af met de vrouwen van hier die ik al ontmoet heb...)quote:Op zondag 8 maart 2015 00:26 schreef wyccie het volgende:
En een anjer in je knoopsgat, toch?
Ik weet nog niet eens of ik met mijn moeder wil meeten.
Eerst maar eens een nachtje over slapen.
*busted*quote:Op zondag 8 maart 2015 00:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Zit je moeder ook in dit topic dan? (Ik ga gelijk een rijtje af met de vrouwen van hier die ik al ontmoet heb...)
Zie maar wat je doet. Je kan morgen altijd nog even anoniem langslopen om te kijken of je iets met ons te maken wilt hebben
Ik kom wel even meeten. Ik ben te herkennen aan mijn startnummer met de naam Angela.quote:Op zondag 8 maart 2015 00:04 schreef pijll het volgende:
[..]
Thanks!
Gaan we (de CPC-lopers) nog meeten morgen? Bij de ingang van het terrein (zie het kaartje, http://www.nncpcloopdenha(...)015_malieveld_1e.pdf, bij de pijl "Toegang tot het terrein") staat waarschijnlijk een opblaasboog; ik ben van plan van ~13:45 tot 14:00 daar in de buurt te staan. Laten we zeggen bij de linker poot (gezien vanaf het station). Of anders waar dat ding had moeten staan.
Je kan me herkennen doordat ik in hardloopkleding ben.
Precies dit...ik heb het vandaag druk zat op het Malieveld.quote:Op zondag 8 maart 2015 07:10 schreef Guard het volgende:
Ik kom niet meeten, misschien dat ik wat mensen die ik al eerder gemeet heb wel herken en dan zal ik wel even gedag zeggen.
Succes iig voor alle lopers vandaag en heel veel plezier
Ja was 3x12quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je had laatst 2 x 12 en dat ging goed, toch? Dan ga je maandag ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |