Mag je wel gewoon supporters meenemen? Voor als ik wil lopen maar mossel niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:27 schreef Guard het volgende:
http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/trappistenloop.htm
Voor de liefhebber, kleinschalig wedstrijdje op anders niet toegankelijk terrein, langs Trappisten brouwerij, na afloop natuurlijk lekker biertje(s) drinken in de tuin van de Abdij.
1, 2 of 3 rondjes van 5 km te lopen. Zelf timen enzo.
Aanrader!
Ik ben een gevoelige en lieve jongen. Gelukkig verdien ik veel geld, anders zouden vrouwen me alleen als broertje willen natuurlijk.quote:
Ja hoor, je mag alleen niet op / langs het parcours komen m.u.v het start/finish stuk dat naast het proeflokaal ligt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:19 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mag je wel gewoon supporters meenemen? Voor als ik wil lopen maar mossel niet?
Hee broertje, zullen we anders samen niet lopen en wel kijken?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelige en lieve jongen. Gelukkig verdien ik veel geld, anders zouden vrouwen me alleen als broertje willen natuurlijk.
Sorry, maar ik ga naar mevrouw Z.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hee broertje, zullen we anders samen niet lopen en wel kijken?
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga naar mevrouw Z.
Terecht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga naar mevrouw Z.
Ik kom wel mee naar Den Haag met thelaudprince, maar ik ga naar het Mauritshuisquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Yuki het volgende:
Gaan er nog FOK!kers en/of partners supporteren? GotC, Mr.Q?
Leukquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Terecht.
Ik ga denk ik wel kijken, want dan gaat m'n anderszins lege zondag sneller en is meneer Y. dus sneller weer thuis.
Ik vrees dat ik nu te laat ben.. Bezoek en een slecht geheugen is geen goeie combinatie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag alleen niet op / langs het parcours komen m.u.v het start/finish stuk dat naast het proeflokaal ligt.
En daar is het prima toeven, bij het proeflokaal. Zeker als het zonnetje schijnt, lekker op het gras of aan een tafeltje, kopje koffie of thee erbij (of een Trappist).
En Mossel kan even bij de Kloosterwinkel gaan kijken terwijl je je rondje(s) loopt.
inschrijving start pas komende vrijdagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:11 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nu te laat ben.. Bezoek en een slecht geheugen is geen goeie combinatie.
alsof ik Mrs.RD hoor praten, die heeft alleen interesse in mijn lopen als er een weekendje weg aan vast zitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:45 schreef Silkster het volgende:
[..]
Ik kom wel mee naar Den Haag met thelaudprince, maar ik ga naar het Mauritshuis
Wil wel en was het ook van plan , maar heb elders verplichtingenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Terecht.
Ik ga denk ik wel kijken, want dan gaat m'n anderszins lege zondag sneller en is meneer Y. dus sneller weer thuis.
Nee, ik heb een feestjequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Terecht.
Staat erin! Al ben ik komende vrijdag om tien uur druk. Misschien mossel mijn inschrijving maar laten regelen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 06:47 schreef Guard het volgende:
[..]
inschrijving start pas komende vrijdag![]()
Gewoon even reminder in je telefoon calendar zetten
Nóg niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:16 schreef YUR het volgende:
Beentjes losgelopen en iets geleerd: Ik heb aan 30 seconden niet genoeg om de bult op te sprinten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |