SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Gaafquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef Qwea het volgende:
19g per punt, crunch. 8 punten dus 152g
Eiwitten knaller!quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef Qwea het volgende:
19g per punt, crunch. 8 punten dus 152g
Uhu. Ff met Link naar de DA en dan om 15:30 ff stuk nemen. 235kcal per punt maar.quote:
Dat valt me eigenlijk reuze meequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Ff met Link naar de DA en dan om 15:30 ff stuk nemen. 235kcal per punt maar.
12.. nou ja, 11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nofilterVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef Maraca het volgende:
De muffins zijn klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nofilter
Zien er goed uit!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
De muffins zijn klaarOh dat ziet er Lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nofilterI solemnly swear i'm up to no good
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik liep 15!!!! km met de hond. Nu ben ik moe.
Die is, nadat ik de eendenstront van haar kop, hals en zij heb gehaald, naar het kattenmandje gestiefeld om daar in te vallen en die is nu uit.quote:
Awesome!!!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:52 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Think!
http://www.mtv.com/news/2(...)_s.tw_main_c.st_h.14
ik moest gelijk aan jou denken
Hoe krijgt woef dat voor elkaar?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die is, nadat ik de eendenstront van haar kop, hals en zij heb gehaald, naar het kattenmandje gestiefeld om daar in te vallen en die is nu uit.
De eendenstront of het kattenmandje?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe krijgt woef dat voor elkaar?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die is, nadat ik de eendenstront van haar kop, hals en zij heb gehaald, naar het kattenmandje gestiefeld om daar in te vallen en die is nu uit.
Hahahha. Ja, daar denk ik wel eens over na ja als ik loopquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfoe, hoe lang heb je daar over gedaan Lonaa? Geen zin om te beginnen met hardlopen? Ben je minstens 2x zo snel klaar
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Lonaa het volgende:
En op dit moment heb ik gelopen in februari: 106,2 km.
Maanddoel bereikt.
Neh, het is wel verstandiger om dichter bij een 'gezond' gewicht te komen voor je gaat hardlopen, anders kun je inderdaad blessures en narigheden krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Hardlopen is wel een stuk belastender op het lichaam dan wandelen. Krijg je misschien wel last van als je overgewicht hebt![]()
Mijn ervaringen met hardlopen en overgewicht waren niet zo goed
De mijne ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Hardlopen is wel een stuk belastender op het lichaam dan wandelen. Krijg je misschien wel last van als je overgewicht hebt![]()
Mijn ervaringen met hardlopen en overgewicht waren niet zo goed
Dus je bent het niet eens en wel eensquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Neh, het is wel verstandiger om dichter bij een 'gezond' gewicht te komen voor je gaat hardlopen, anders kun je inderdaad blessures en narigheden krijgen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De mijne ook niet.
Ik heb ooit aan de Batavierenrace meegelopen. Toen liep ik het babystukje van 2,9 km. De omstandigheden waren niet ideaal ( om half 8 's ochtends na een nacht doorhalen omdat ik de vorige avond moest werken.) maar mijn lijf vond het ook niet zo'n goed plan
Dan heb je het nooit écht geprobeerdquote:
Nou dat was aan het begin van m'n afvalpoging en het deed me gewoon zeer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan heb je het nooit écht geprobeerdJe moet het wel wat langer volhouden voordat het leuk/makkelijk wordt.
Ik verbrande nu toch zo'n 1400 kcal met mijn gewicht en alles. Dus ach.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja je moet het natuurlijk wel rustig opbouwen, misschien is een geleidelijke overgang van wandelen naar hardlopen mogelijk gedurende de periode dat je ook dichter bij een 'gezond gewicht' komt. Maar als je geniet van het wandelen kun je dat natuurlijk ook lekker blijven doenAl moet je het wel redelijk lang doen om calorieen te verbranden, maar wat dat betreft is hardlopen ook nog niet de beste optie omdat je daar ook niet superveel mee verbrandt.
Ja, herkenbaar hoor. Je lijf vindt dat gewoon geen puik idee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nou dat was aan het begin van m'n afvalpoging en het deed me gewoon zeer.
Maar ben het met je eens, het staat ook op het lijstje als dingen om op te pakken. Met minder gewicht denk ik minder pijn te hebben
Das toch een beste postquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik verbrande nu toch zo'n 1400 kcal met mijn gewicht en alles. Dus ach.
Ik schrijf het niet af, later als ik groot lichter ben.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar hoor. Je lijf vindt dat gewoon geen puik idee.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Al lijkt rennen op zich me wel leuk
De fysio waar ik naartoe ging had kritiek op Evyquote:
Wat was voor hem dan een meer geschikt schema?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
De fysio waar ik naartoe ging had kritiek op Evydie vond het geen geschikt schema voor beginners
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik verbrande nu toch zo'n 1400 kcal met mijn gewicht en alles. Dus ach.
Ik schrijf het niet af, later als ik groot lichter ben.
Hè? Ik ben het gewoon met je eens?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dus je bent het niet eens en wel eens
Kcal is natuurlijk niet alles wat het me brengt. Het geeft me meer conditie, het is niet superbelastend, ik laat m'n hond uit, ik kom tot rust, alles.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Is natuurlijk ook hartstikke goed, en ik heb veel respect voor jouw eindeloze wandelingenMaar per uur is dat 400 kcal, dat is ook voor een zwaar iemand niet superveel. Maar als het op dit moment de fijnste en minst belastende vorm van beweging is, vooral doen! Je komt ook nog lekker veel buiten, dus geen vitamine D tekort en zo
De muffins zijn klaarbohhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nofilterTeringquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik liep 15!!!! km met de hond. Nu ben ik moe.Dat. En bij mij zijn de eerste 2 a 3 km nog steeds kut. Als ik daar eenmaal doorheen ben dan wil ik eigenlijk gewoon volgas doorknallenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan heb je het nooit écht geprobeerdJe moet het wel wat langer volhouden voordat het leuk/makkelijk wordt.
Mijne sloeg me juist toen ik zei dat ze evy in haar kont moest steken en ik heus dat zelf konquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
De fysio waar ik naartoe ging had kritiek op Evydie vond het geen geschikt schema voor beginners
Die vind evy een prima begin.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dat is ook wel weer heel rustig of nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had deze ooit op de blog van Twinky gezien
[ afbeelding ]
Als aanloop naar de Evy lessen toe. Misschien hebben jullie daar wat aan? De laatste week is dus de eerste "normale" Evy les.
https://ikkanhetlekkerwel(...)et-kunnen-hardlopen/
Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
Hè? Ik ben het gewoon met je eens?
Oepsiequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen
Het verschilt nogal als je gaat hardlopen met een gewicht van 135kg of 100kg of 70kg. Dat eerste is gewoon belastender op je gewrichten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:44 schreef Qwea het volgende:
Dat. En bij mij zijn de eerste 2 a 3 km nog steeds kut. Als ik daar eenmaal doorheen ben dan wil ik eigenlijk gewoon volgas doorknallen
Ja dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het verschilt nogal als je gaat hardlopen met een gewicht van 135kg of 100kg of 70kg. Dat eerste is gewoon belastender op je gewrichten.
En wat dacht je van zwaartekracht + vetkwabbels + schok als je neerkomt. Buhh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het verschilt nogal als je gaat hardlopen met een gewicht van 135kg of 100kg of 70kg. Dat eerste is gewoon belastender op je gewrichten.
Heb je ook helemaal gelijk in hoor. Geef mij een rugzak met 50kg op mijn rug en ik zou ook niet verder dan 100m kunnen rennen denk ik. Dus respect uberhaupt! En je moet ook langzaam opbouwen, dus daar zijn schema's als Evy heel goed voor. Maar het is wel zoals met veel dingen zo dat het begin nooit makkelijk zal zijn, daar moet je even doorheen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok. Mijn begrijpend lezen stukje van mn hersenen is stuk
Opbouwen is opbouwen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer heel rustig of niet
Dat gevoel is echt kut. Alles hobbeltquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En wat dacht je van zwaartekracht + vetkwabbels + schok als je neerkomt. Buhh.
Ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat gevoel is echt kut. Alles hobbelt
Ben ik totaal met je eensquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in hoor. Geef mij een rugzak met 50kg op mijn rug en ik zou ook niet verder dan 100m kunnen rennen denk ik. Dus respect uberhaupt! En je moet ook langzaam opbouwen, dus daar zijn schema's als Evy heel goed voor. Maar het is wel zoals met veel dingen zo dat het begin nooit makkelijk zal zijn, daar moet je even doorheen.
En als je de inspanning van hardlopen niet gewend bent is de opbouw met vlagen ook gewoon ronduit naarquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in hoor. Geef mij een rugzak met 50kg op mijn rug en ik zou ook niet verder dan 100m kunnen rennen denk ik. Dus respect uberhaupt! En je moet ook langzaam opbouwen, dus daar zijn schema's als Evy heel goed voor. Maar het is wel zoals met veel dingen zo dat het begin nooit makkelijk zal zijn, daar moet je even doorheen.
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:50 schreef Artoo het volgende:
Dag 3 van week 3 van de bikinibodyguide. Ik heb de dag na de workouts steeds lekkere spierpijn. Denk dus dat ik er wel profijt van heb.
En ik had zelfgemaakt bananenbrood voor ontbijt vanochtend, oh man
Ja. Herkenbaarquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.En het trekt aan je huid ofzo.
Grappig hoe fysio er anders tegenaankijken! Die van mij had met name moeite met de lessen aan het einde. Dat zou volgens hem te snel gaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
bohhhhh
[..]
Tering
[..]
Dat. En bij mij zijn de eerste 2 a 3 km nog steeds kut. Als ik daar eenmaal doorheen ben dan wil ik eigenlijk gewoon volgas doorknallen
[..]
Mijne sloeg me juist toen ik zei dat ze evy in haar kont moest steken en ik heus dat zelf konDie vind evy een prima begin.
HAHAquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Ik heb er even over nagedacht, maar ik ga het hier ook gewoon wel zeggen.
Ik kwam er net achter dat ik 15 km heb gelopen met een sok van gisteren in m'n skinnyjeans. Zo ter hoogte van m'n knieholte.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar de instructies bij Evy zijn ook heel duidelijk: als een les je nog niet goed afgaat, moet je die week herhalen. Die 10 weken zijn het gunstigste geval, kan prima langer duren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Grappig hoe fysio er anders tegenaankijken! Die van mij had met name moeite met de lessen aan het einde. Dat zou volgens hem te snel gaan.
Maar dat vind ik met sporten soms ook wel fijn, echt het punt opzoeken waar je helemaal stuk gaat. Heerlijk, loving itquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Toen ik vorig jaar voor het eerst begon met opbouwen had ik met tijden echt het gevoel het loodje te leggen.
Iedereen is anders, het lijkt mij ook onmogelijk om een schema te ontwikkelen wat echt bij iedereen past.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar de instructies bij Evy zijn ook heel duidelijk: als een les je nog niet goed afgaat, moet je die week herhalen. Die 10 weken zijn het gunstigste geval, kan prima langer duren.
Ja, ik zei ook al tegen hem dat ik juist dacht dat ik verantwoord bezig was door Evy te volgen en niet zomaar wat te doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar de instructies bij Evy zijn ook heel duidelijk: als een les je nog niet goed afgaat, moet je die week herhalen. Die 10 weken zijn het gunstigste geval, kan prima langer duren.
Kei veel werk!quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klap gewoon de ingredienten erin
whahaquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:54 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Ik heb er even over nagedacht, maar ik ga het hier ook gewoon wel zeggen.
Ik kwam er net achter dat ik 15 km heb gelopen met een sok van gisteren in m'n skinnyjeans. Zo ter hoogte van m'n knieholte.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was af en toe echt even bang van mijn eigen te gaan hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar dat vind ik met sporten soms ook wel fijn, echt het punt opzoeken waar je helemaal stuk gaat. Heerlijk, loving it
Tja hangt ook helemaal van de situatie af. Ik heb nooit hoeven opbouwen, kon meteen wel 5km hardlopen maarja ik was ook 17/18 en vrij sportief toen ik al sporadisch liep, dus nooit echt vanaf 0 begonnen. Heb het een paar jaar lang af en aan gedaan, vooral af en toe als afwisseling naast andere sporten. En nu sinds een jaar vooral hardlopen en wat serieuzer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Iedereen is anders, het lijkt mij ook onmogelijk om een schema te ontwikkelen wat echt bij iedereen past.
Zijn ook genoeg mensen die iets sportiever zijn en een paar lessen overslaan, maar als dat nou weer handig is
Dat gebeurt niet zo snelquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was af en toe echt even bang van mijn eigen te gaan hoor
I WANT ITquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me so sad
Ja dat bedoelde ik ook haha .quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zo snelJe valt eerst nog flauw ^^
Klopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja hangt ook helemaal van de situatie af. Ik heb nooit hoeven opbouwen, kon meteen wel 5km hardlopen maarja ik was ook 17/18 en vrij sportief toen ik al sporadisch liep, dus nooit echt vanaf 0 begonnen. Heb het een paar jaar lang af en aan gedaan, vooral af en toe als afwisseling naast andere sporten. En nu sinds een jaar vooral hardlopen en wat serieuzer.
Kom eens door met een stukjequote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me so sad
Ik ben echt stuk. Ga maar weer eens aan het werkquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook haha .
Morgen mag ik weer
Klootzak.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:04 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me so sad
Ik ook hoor. Maar ik voel me daarna altijd zo super. En ik wil dit jaar weer meedoen aan de halve duo marathon. Dat was vorig jaar zo leuk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ben echt stuk. Ga maar weer eens aan het werk
SportenHeb er een haat/liefde relatie mee
Gedaan hoorquote:
Ik ging niet opbouwenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja hangt ook helemaal van de situatie af. Ik heb nooit hoeven opbouwen, kon meteen wel 5km hardlopen maarja ik was ook 17/18 en vrij sportief toen ik al sporadisch liep, dus nooit echt vanaf 0 begonnen. Heb het een paar jaar lang af en aan gedaan, vooral af en toe als afwisseling naast andere sporten. En nu sinds een jaar vooral hardlopen en wat serieuzer.
Maak danquote:
Kom maar halen. Neem loebes mee!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kom eens door met een stukje
Zelf.quote:
Klopt, het gevoel na sport is awesome. Alleen motiveert me dat soms nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik voel me daarna altijd zo super. En ik wil dit jaar weer meedoen aan de halve duo marathon. Dat was vorig jaar zo leuk.
Braaf!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gedaan hooren de suiker uitgerekend. 13g per punt.
En als je hem maakt kun je hem nu wel vinden in MFP want ik heb hem aangemaaktquote:
JA!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Hey Q, gaan we nog een keer Link en Sally laten daten?
Zou ik hem toch zelf invoeren, want je zult net zien dat ik hem een tikkeltje anders maakquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
En als je hem maakt kun je hem nu wel vinden in MFP want ik heb hem aangemaakt
Je wilt gewoon Loebes zienquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maak danhad hem binnen 20 min gefixed.
[..]
Kom maar halen. Neem loebes mee!
[..]
Zelf.
Het is een halve marathon die je samen met een buddy doet. En je wisselt fietsen met hardlopen af.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt, het gevoel na sport is awesome. Alleen motiveert me dat soms niet
Wat is een halve duo marathon?
Het internet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
3 op een rij!
Waar vinden jullie al die lekkere recepten?
www.foodgawker.comquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
3 op een rij!
En dan sla ik ze hier op: https://delicious.com/lonaa/quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
3 op een rij!
Eehj das hendig.. Thanks ^^quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dan sla ik ze hier op: https://delicious.com/lonaa/
Ja, kan je een beetje door mijn recepten scrollen (zoeken op ingredient) en zelf zo'n ding aanmaken als je wil.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eehj das hendig.. Thanks ^^
Oh ja dat moet ik ook aanwennen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou ik hem toch zelf invoeren, want je zult net zien dat ik hem een tikkeltje anders maak
Serieus? Vond het wel meevallenquote:
Goed idee van jouquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kan je een beetje door mijn recepten scrollen (zoeken op ingredient) en zelf zo'n ding aanmaken als je wil.
Das gaafquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is een halve marathon die je samen met een buddy doet. En je wisselt fietsen met hardlopen af.
Zo jammer ditquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Mijne heeft ook iets meer kcal dan die van Jelmer. 255 namelijk
Ik zit tussen de 15 en 50 gram normaal gesproken. Denk ik. Vandaag 34.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Vond het wel meevallenZit normaal gesproken rond de 66 trouwens
-quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit meestal rond de 70 zie ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit tussen de 15 en 50 gram normaal gesproken. Denk ik. Vandaag 34.
Ja vorig jaar ook gedaan en heb een ontzettend toffe dag gehad.quote:
Ja zuivel hier ook. Fruit hier maar 10g (2 bananen)quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie in mijn voedingsdagboek dat ik best veel dagen boven de 100 gram suiker zit zelfsHet komt vooral uit het fruit (meestal 3 stuks per dag) en uit de zuivel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets kleiner uitgevallen dan ik van te voren dacht. Maar ben daar eigenlijk wel blij mee.. anders krijg je van die mega plakkenDit is veel beter
Nu laten afkoelen, dan in plakjes snijden en hop.. de vriezer in
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Nee gaat niet.. Moet je het toch opsturenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zuivel hier ook. Fruit hier maar 10g (2 bananen)
En broccoli 700g heeft 11g suiker zie ik. Maar dat si goede suiker.
Heb nu 26g suiker met die kwarktaart.
Hoelang zou je die taart kunnen bewaren? Zou je punten kunnen invriezen?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Maraca het volgende:
Mijn speltbrood is ook klaarLekker bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets kleiner uitgevallen dan ik van te voren dacht. Maar ben daar eigenlijk wel blij mee.. anders krijg je van die mega plakkenDit is veel beter
Nu laten afkoelen, dan in plakjes snijden en hop.. de vriezer inI solemnly swear i'm up to no good
Volgens Dr. Oetker kan hetquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Een kwarktaart kun je heel goed invriezen. Verpak de kwarktaart luchtdicht in een plastic zak en vries de kwarktaart in zonder garnering. In de vriezer blijft de kwarktaart ongeveer drie maanden goed. Een kwarktaart moet ontdooien in de koelkast, dit duurt tussen de 12 en 24 uur.
Hmm dan zijn jouw bananen anders dan die van mij, hier staat voor 1 banaan al 14 gram.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bedankt dat je het ook nog even openbaar vermeld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je naam is wel zichtbaar, geen moeite mee?
Zou ook nog krentenbollen maken, maar daar heb ik geen zin meer inquote:
Weg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bedankt dat je het ook nog even openbaar vermeld.
Zit ik ook overheen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie ergens staan dat het voedingscentrum advies 25gram suiker per dag is, maar dan hebben ze het toch lijkt me over toegevoegde suikers? 1 appel heeft al 22 gram suiker.. anders slaat het advies 2 stuks fruit nergens meer op..
MFP zegt 100g banaan 5g suiker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dan zijn jouw bananen anders dan die van mij, hier staat voor 1 banaan al 14 gram.
Er bestaan an sich niet goede of slechte suikers, maar 25 gram inclusief alles wat door groente en fruit en gewoon brood heen zit lijkt me onhaalbaar..
Weet ik, is liefquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weg.
Wou alleen maar waarschuwen
Mooi! Want dan ga ik dat straks ff doen. En dan elkeaaf voor de ochtend een stuk ontdooienquote:
Mijn speltbrood is ook klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets kleiner uitgevallen dan ik van te voren dacht. Maar ben daar eigenlijk wel blij mee.. anders krijg je van die mega plakkenDit is veel beter
Nu laten afkoelen, dan in plakjes snijden en hop.. de vriezer invoedingswaarde?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Mijn speltbrood is ook klaarZiet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets kleiner uitgevallen dan ik van te voren dacht. Maar ben daar eigenlijk wel blij mee.. anders krijg je van die mega plakkenDit is veel beter
Nu laten afkoelen, dan in plakjes snijden en hop.. de vriezer in
Vers brood ruikt altijd zo lekker
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Tanden al rot?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Qwea het volgende:
Lol ik ga ook richting de 100g suiker met die goede bananen suikers shit.
Nog niet naar gekeken omdat ik het aantal porties nog niet weetquote:
216g koolhydraten hiero momenteel. Magere melk per 100ml 5g suikerquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je op een dag 250 gram koolhydraten eet is het niet super raar dat daarvan 80 of 100g suikers zijn, aangezien de meeste koolhydraatrijke producten ook 'suikers' bevatten (stiekem zijn alle koolhydraten suikers maar oke).
Maar goed, ik zal eens proberen of ik het een paar dagen richting de 80 kan krijgen of zo. Ik moet dan eigenlijk meer groente meenemen ipv fruit en een liga/sultana of zo, maar er zijn maar zo weinig groentesoorten die makkelijk en lekker zijn om mee te nemen..
Broodbak machine?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken omdat ik het aantal porties nog niet weetMaar ik heb er het volgende in gedaan:
- water
- 450 gram speltmeel (fantastisch)
- 7 gram gist
- snufje zout
En dat was het
Die discussie was laatst al geloof ik. De WHO zegt ook slechts 25 gram per dag. Wordt niet specifiek gesproken over toegevoegde suikers....quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie ergens staan dat het voedingscentrum advies 25gram suiker per dag is, maar dan hebben ze het toch lijkt me over toegevoegde suikers? 1 appel heeft al 22 gram suiker.. anders slaat het advies 2 stuks fruit nergens meer op..
Beste manier is om even je bloed te laten testenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.standaard.be/s(...)BT=8265968944&adh_i=
Volgens deze test eet ik niet teveel suikerMaar die is ook niet echt nauwkeurig. Ik probeer ook al 2 dagen die 'gezondheidscheck' te doen maar die website is nog steeds overbelast.
Ach ja, uiteindelijk is elke calorie een calorie, of het nou suiker of ander soort koolhydraten betreft.
Maar hoe strookt dat dan met de adviezen dat je 2 stuks fruit en 2 ons groente moet eten? Dan zit je er al overheen, om het nog niet te hebben over brood, zuivel, aardappelen, sommige soorten vlees etc.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Die discussie was laatst al geloof ik. De WHO zegt ook slechts 25 gram per dag. Wordt niet specifiek gesproken over toegevoegde suikers....
Maar die waarden kunnen toch van dag tot dag verschillen lijkt mij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beste manier is om even je bloed te laten testenHeb ik iig gedaan na een jarenlang dieet van chocolade en cola
Was trouwens in orde
Ja, maar je hebt niet de ene dag diabetes en de andere dag nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar die waarden kunnen toch van dag tot dag verschillen lijkt mij?
Heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar hoe strookt dat dan met de adviezen dat je 2 stuks fruit en 2 ons groente moet eten? Dan zit je er al overheen, om het nog niet te hebben over brood, zuivel, aardappelen, sommige soorten vlees etc.
Of zijn die 2 stuks fruit 2 druiven
Ik heb iig diabetesquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beste manier is om even je bloed te laten testenHeb ik iig gedaan na een jarenlang dieet van chocolade en cola
Was trouwens in orde
*clean*quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt niet de ene dag diabetes en de andere dag nietDaarvoor ging ik even testen
U EET HET EQUIVALENT VAN 17 KLONTJES SUIKER PER DAGquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.standaard.be/s(...)BT=8265968944&adh_i=
Volgens deze test eet ik niet teveel suikerMaar die is ook niet echt nauwkeurig. Ik probeer ook al 2 dagen die 'gezondheidscheck' te doen maar die website is nog steeds overbelast.
Ach ja, uiteindelijk is elke calorie een calorie, of het nou suiker of ander soort koolhydraten betreft.
Met de hype tegenwoordig is er vast wel een glutenvrije, lactosevrije en suikervrije kwark op de marktquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
U EET HET EQUIVALENT VAN 17 KLONTJES SUIKER PER DAG
Ja, dat wil wel met die kwark van mij
Heb laatst ook grote beurt gehad wat dat betreft. Was ook een veelverbruiker wat suiker betreft, maar niets aan over gehoudenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was trouwens in orde
If you tell me, I'll knowquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar hoe strookt dat dan met de adviezen dat je 2 stuks fruit en 2 ons groente moet eten? Dan zit je er al overheen, om het nog niet te hebben over brood, zuivel, aardappelen, sommige soorten vlees etc.
Of zijn die 2 stuks fruit 2 druiven
Maar dan heeft die waarschijnlijk geen eiwitten ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met de hype tegenwoordig is er vast wel een glutenvrije, lactosevrije en suikervrije kwark op de markt
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met de hype tegenwoordig is er vast wel een glutenvrije, lactosevrije en suikervrije kwark op de markt
http://voedjezelf.nl/2014/04/30/optimel/quote:Dus
Kom je nou weer eens in de verleiding om af te wijken van je magere kwark. Doe dat dan lekker niet. Wel kan het lonen om eens over te stappen naar een ander merk kwark, omdat het eiwitgehalte van verschillende merken behoorlijk uiteen kan lopen. Of, als je net als Valentine de Griekse Stijl van Optimel er zo aantrekkelijk uit vindt zien: pak je staafmixer, pureer een passievrucht, een halve mango en een pruim en vul om en om een laagje fruitpuree met een laagje Griekse Yoghurt 0% vet en voilá: je eigen rommelvrije, eiwitrijke, suikervrije “Griekse Stijl” is klaar!
Voed jezelf met echte voeding.
Nomquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
http://voedjezelf.nl/2014/04/30/optimel/
Welkom in mijn leven. Stouwen, stouwen, stouwenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet eigenlijk nu wat eten als het nog wil zakken vóór mijn training, maar ik heb totaal nog geen trek. Maar als ik nu niets eet dan heb ik straks tijdens het trainen misschien mega honger. Meh.
Er is 1 verschil. Ze zegt geen honger te hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welkom in mijn leven. Stouwen, stouwen, stouwen
Dat heb ik ook niet altijd hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er is 1 verschil. Ze zegt geen honger te hebben
Meestal wel hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O. Zo komt het soms wel over
Ik heb nu wel honger
Dat.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit ook vol maar ik moet echt nog wel serieus eten vanavond.
Nah, ik zal zo nog wel honger krijgen. Moet wel met maar 1200 kcal op. Toch?! TOCH?!quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik denk dat het een gevalletje : Fuck you. Gaat worden. Ik kan echt niet meer. Ik zit na die taart compleet hoeren de fuck vol.
En mijn window sluit over 1u en 15 min
Ik heb 4 stukken taart ingepakt in van die bakjes, vershoudfolie erover, deksel erop. Die knal ik zo in de vriezer. 2 stukken voor morgen en dan morgenaaf weer 2 stukken eruit
1200? ja, beter eet je dan nog watquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, ik zal zo nog wel honger krijgen. Moet wel met maar 1200 kcal op. Toch?! TOCH?!
Ja. Ik ga in ieder geval straks nog een gevaarte eten bestaande uit: 1 boterham, 1 huge-ass plak kaas, een half puntpaprika en 1 gekookt eiquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
1200? ja, beter eet je dan nog wat
Check btw, ik ga van het weekend deze maken :
http://www.puursuzanne.nl/2014/02/23/kwarkbrood/
Spierpijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:39 schreef douche-eendje het volgende:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread, salade met rucola, geitenkaas, paprika, komkommer en tomaat
T2: appel, roggebrood met kaas
S: Hardlopen
D: Erwtensoep met roggebrood
Mn spieren moeten wel weer wennen aan al dat sporten zeghahahaha
Yeah. En vooral dit:quote:
Progressquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yeah. En vooral dit:
2011; net gestart met sporten. Evy les 10: 2.85 km.
2015, herstel na longontsteking. Evy les 10: 3.45 km.
Nu moet ik de 5km city run gewoon onder de 32:43 gaan lopen, dat snap je natuurlijk ook dan wel he. Want dat was mn finishtijd vorig jaarquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nu moet ik de 5km city run gewoon onder de 32:43 gaan lopen, dat snap je natuurlijk ook dan wel he. Want dat was mn finishtijd vorig jaar
U hebt PMquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:39 schreef Qwea het volgende:
Crunch!? Mijn foon is leeg. Kun je je schema ff mailen? Dan kan ik ff kijken
FMLquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
U hebt PMStaat ie compleet in uitgeschreven.
Ja, nou ik denk dat je me morgen niet meer wil kennenquote:
Zeg ik nu: Jij bent awesomequote:Op donderdag 26 februari 2015 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou ik denk dat je me morgen niet meer wil kennen
Ik ben niet zo'n fan van apparaten als je een hele zooi met dumbells kan doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zeg ik nu: Jij bent awesome
Kan ik je morgen tenminste weer vervloeken
Maar serieus Thx, meer vertrouwen hier in zo. Plus de uitvoering is makkelijker omdat ik grotendeels dumbells nodig heb en weinig apparaten
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef Qwea het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van apparaten als je een hele zooi met dumbells kan doen En over een aantal weekjes passen we hem gewoon weer aan Ben wel benieuwd wat je er van vindt. Nogmaals : Hou er serieus rekening mee dat je vrij dood gaat.
Ja das even het werk. Maar ik doe de eerste keer ff iets lichter, dus die max rep tik ik dan met gemak aan. Dat weet ik ongeveer de gewichten, maar vooral belangrijk kan ik me goed concentreren op vormquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:44 schreef Qwea het volgende:
Je moet alleen even je max gewichten uitvogelen. Want ik heb nu voorbeelden genomen. Kijk ook ff hoe lang je bezig bent. En je pakt gelijk abs mee.
Ja, want je kan beter bv 2 kilo lichter pakken en dat je hem goed uitvoert dan 2kg te zwaar en dat je hem meh doet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Sinds ik een paar losse oefeningen heb gedaan merk ik dat het ook veel zwaarder is met veel lichtere gewichten. Dus je traint meer heb ik het idee.
Ik laat je morgen ff weten. Dat ik dood ga staat genoteerd, bel morgenvroeg alvast ff een lijkschouwer en reserveer plekje op begraafplaats
[..]
Ja das even het werk. Maar ik doe de eerste keer ff iets lichter, dus die max rep tik ik dan met gemak aan. Dat weet ik ongeveer de gewichten, maar vooral belangrijk kan ik me goed concentreren op vorm
En die abs sla ik misschien wel even over, want die maag zit te klooien en dan is dat niet fijn. Lukt het wel, dan is het mooiIs ook iets wat thuis op andere dagen makkelijk kan
Vond ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want je kan beter bv 2 kilo lichter pakken en dat je hem goed uitvoert dan 2kg te zwaar en dat je hem meh doet.
True, true. Ben benieuwd wat je HA zegt ook.
Magnesium heb ik genomen icm zink enzo. Deze:quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:52 schreef CrunchySelf het volgende:
O ja Q. Wat was die supp ook alweer tegen kramp?
Heb de laatste kramp in mijn kleine teen (), maar vooral in de kuiten
quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Magnesium heb ik genomen icm zink enzo. Deze:
https://www.kruidvat.nl/k(...)k-tabletten/p/105832
Hey Buschauffer Q moet alweer pissen. Heu Buschauffer Q moet nog steeds pissen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:02 schreef Qwea het volgende:
NOES IK HEB NET NOG WAT TE DRINKEN GENOMEN![]()
Dat wordt de hele nacht pissen
Ik ook, werkt goed.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Magnesium heb ik genomen icm zink enzo. Deze:
https://www.kruidvat.nl/k(...)k-tabletten/p/105832
Bijna coma.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:06 schreef CrunchySelf het volgende:
Trouwens voor de rest zijn de vaste lui dood ofzo?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hey Buschauffer Q moet alweer pissen. Heu Buschauffer Q moet nog steeds pissen.
Vervelend lijkt me dat! Is er niets wat je na de training kunt eten dat wat langer verzadigd?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Verder ben ik vannacht weer 5x wakker geworden van de honger.. blijft lastig plannen met eten die donderdagavondtrainingMaarja vandaag maar even goed eten voor het herstel..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 06:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ohhh ik houd mijn gewicht bij in de website van Fatsecret, en daar zie je dan ook de blogposts die mensen achterlaten. Ik vraag me af of ze doorhebben dat dat werkelijk voor iedereen te zien is. Enfin, ik moest wel gniffelen om deze:
Hallo allemaal,
Nou ik heb een rot weekend gehad alleen maar lopen eten en snoepen twee zakken chips erdoor een grote reep chocolade en pizza patat ppffff waarom verval ik toch steeds in me oude eetgewoonte? ik baal zo van me zelf ben echt het spoor het helemaal bijster momenteel heb geen energie weet ook niet waar ik dit vandaan moet halen zit er echt even flink doorheen ben ook teveel weer met eten bezig van dit mag ik niet eten dat mag ik niet eten want dan val ik niet af ppfff wordt helemaal gek van me zelf momenteel, ga straks nassi maken met veel groente en volkoren rijst en neem kippenvleugels die heb ik al vier jaar niet gegeten ontzeg me zelf echt heel erg veel om af te vallen en daarom lukt het niet zeggen mensen uit me omgeving.
Sorry wou dit even van me afschrijven.
Groetjes en liefs,
Ten eerste.. interpunctie??
Ten tweede, ja die kippenvleugels zijn echt het probleem en de andere dingen die je je ontzegt, niet de 2 zakken chips
Waarom eet je dan niet gewoon als je wakker wordt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Verder ben ik vannacht weer 5x wakker geworden van de honger.. blijft lastig plannen met eten die donderdagavondtrainingMaarja vandaag maar even goed eten voor het herstel..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:22 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moest hard lachen.
Ik heb ook nog een mooi semi verhaal.
5x in de week sporten (bodypump, grit, ect), trainen voor een halve... 3x in de week. Leven op groente smoothies en soep want KH's kom je van aan. Tijdens een duurloop van 16km out gaan. Gek he??????
Ze eet rond de 1200kcal per dagen loopt maar te jammeren dat ze geen spieren op bouwt. En daarom zijn afgetrainde mensen debiel want "wie heeft het er nou voor over om zoveel te moeten laten en zo weinig te moeten eten???"
toen ik mijn taart op FB knalde kreeg ik commentaar
daar verneukte ik mijn spieren mee. Ik heb zo hard gelachen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 06:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ohhh ik houd mijn gewicht bij in de website van Fatsecret, en daar zie je dan ook de blogposts die mensen achterlaten. Ik vraag me af of ze doorhebben dat dat werkelijk voor iedereen te zien is. Enfin, ik moest wel gniffelen om deze:
Hallo allemaal,
Nou ik heb een rot weekend gehad alleen maar lopen eten en snoepen twee zakken chips erdoor een grote reep chocolade en pizza patat ppffff waarom verval ik toch steeds in me oude eetgewoonte? ik baal zo van me zelf ben echt het spoor het helemaal bijster momenteel heb geen energie weet ook niet waar ik dit vandaan moet halen zit er echt even flink doorheen ben ook teveel weer met eten bezig van dit mag ik niet eten dat mag ik niet eten want dan val ik niet af ppfff wordt helemaal gek van me zelf momenteel, ga straks nassi maken met veel groente en volkoren rijst en neem kippenvleugels die heb ik al vier jaar niet gegeten ontzeg me zelf echt heel erg veel om af te vallen en daarom lukt het niet zeggen mensen uit me omgeving.
Sorry wou dit even van me afschrijven.
Groetjes en liefs,
Ten eerste.. interpunctie??
Ten tweede, ja die kippenvleugels zijn echt het probleem en de andere dingen die je je ontzegt, niet de 2 zakken chips
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:22 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moest hard lachen.
Ik heb ook nog een mooi semi verhaal.
5x in de week sporten (bodypump, grit, ect), trainen voor een halve... 3x in de week. Leven op groente smoothies en soep want KH's kom je van aan. Tijdens een duurloop van 16km out gaan. Gek he??????
Ze eet rond de 1200kcal per dagen loopt maar te jammeren dat ze geen spieren op bouwt. En daarom zijn afgetrainde mensen debiel want "wie heeft het er nou voor over om zoveel te moeten laten en zo weinig te moeten eten???"
toen ik mijn taart op FB knalde kreeg ik commentaar
daar verneukte ik mijn spieren mee. Ik heb zo hard gelachen
Dat was ook het enige wat ik heb getypt samen met " hahahahahaha lmfao smh "quote:
Mja ik word niet zo klaarwakker dat ik zin heb het bed uit te gaan. Ik moet mezelf gewoon dwingen om wat meer te eten achteraf, ook al is het een halfuur voor bedtijd. Nu was mijn 'avondeten' een appel en bakje hangop..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet gewoon als je wakker wordt?
Dat is dus niet genoeg. Of je legt een appel op je nachtkastje!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik word niet zo klaarwakker dat ik zin heb het bed uit te gaan. Ik moet mezelf gewoon dwingen om wat meer te eten achteraf, ook al is het een halfuur voor bedtijd. Nu was mijn 'avondeten' een appel en bakje hangop..
Mja ik dacht dat het over de hele dag heen wel genoeg was, aangezien ik overdag wel veel gegeten had. Maarja als je laatste grote maaltijd 12u geleden was slaap je allicht ook minder goed. Ik weet niet, ik vind het idee van s nachts eten gewoon gek. Ik zou dan ook bang zijn voor gaatjes of misselijk worden of zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is dus niet genoeg. Of je legt een appel op je nachtkastje!
Grootste probleem in begin was er aan te denken ze te nemenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed om te horen, vooruitzichten zijn dus goed
Werkt laxerend, dus dat heeft wel effect op korte termijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:57 schreef sandertjuh het volgende:
Q
is dit niks voor mij? UD2 dieet?
http://tssvspartacus.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=193
**
deze dek je al snel door een eetlepel olijfolie te nemen
hoe zie ik dat voor me dan? ff een lepeltje olijfolie naar binnen happen?? gadverdamme...![]()
Ik zie mezelf dat dus nooit doen he, ff een lepeltje olijfolie naar binnen werkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Werkt laxerend, dus dat heeft wel effect op korte termijn
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:56 schreef sanger het volgende:
Ken ook zo iemand inderdaad. Kh dieet...... En tijdens het dieet ook met succes. Daarna vliegen kilo's er weer aan. Maar je zou verwachten dat na 4x proberen men toch wel doorheeft dat het niet werkt. En dan sarcastisch doen als je zelf aangeeft structureel je eetpatroon aan wilt passen want dat zou niet nodig moeten zijn...
Ik heb het gedaan omdat ik echt al dagenlang verstopt was. Het kwam er alleen van boven uit ipv onderenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat dus nooit doen he, ff een lepeltje olijfolie naar binnen werkenIk heb er veel voor over maar zoals dat UD2 dieet zou ik nooit gaan volgen. Is me toch allemaal net even teveel moeite.
Dan maar wat vaker cardio doen
Ja hey, je zou er van kunnen schijten. Dat wilde ik graag na 6 dagen niet kakkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef Ryuuzen het volgende:
Een lepel olijfolie naar binnen gooien :-S
Wat is de schade?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:00 schreef Artoo het volgende:
Oioi ik had gisteren de munchiesGoedemorgen!
3 extra plakken zelf gemaakt bananenbrood. Waarvan 2 met pindakaas. I've had worse.quote:
Das geen ramp neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef Artoo het volgende:
[..]
3 extra plakken zelf gemaakt bananenbrood. Waarvan 2 met pindakaas. I've had worse.
Het is alleen maar niet mooi want onbereikbaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja prachtig he?
En maar haten op mensen die wel toned zijn. Dat is niet mooi, weg vrouwelijke vormen, alles. En zelf niks lievers willen maar het niet redden
5km in 24 min!Mijn havermout ontbijt is nice. Ooh en 73.6
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan omdat ik echt al dagenlang verstopt was. Het kwam er alleen van boven uit ipv onderen
Je kunt het ook als glijmiddel gebruikenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hey, je zou er van kunnen schijten. Dat wilde ik graag na 6 dagen niet kakken
Klopt, ben op gegeven moment afgehaakt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:15 schreef sandertjuh het volgende:
Zie dat jij er ook al gekeken hebt Sanger, in dat topic
Ze is dan ook totaal niet eigenwijs zeg.. pffquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Klopt, ben op gegeven moment afgehaakt.
Achquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ze is dan ook totaal niet eigenwijs zeg.. pff
Ja precies. Maar toen ik dat zei moest ik mijn bek houdenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is alleen maar niet mooi want onbereikbaar
quote:Wat die wedstrijd betreft kom op zeg. Alsls je kijkt naar vrouwen die daar aan meedoen.Die vind ik eng mager hoor! Lijkt nergens naar en waar zijn hun vrouwelijke rondingen gebleven. Dan maar gewoon niet. Bedoel. Ik wil ook wel meedoen hoor, maar daar moet je afgetraind voor zijn en onwijs weinig voor eten. Weinig eiwitten, veel koolhydraten, weinig drinken, bedoel.. dat moet je toch niet willen. Val je om van de honger tijdens je trainingen.
Honger lijden voor een sixpack. Alles opgeven, nooit meer taart, niks. Dan zie je er uit als een vent als je zo afgetraind bent
Toen kon je me vegen hoorquote:Wil ik ook omlaag met vetpercentage
Wtf, gastquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt het ook als glijmiddel gebruiken
Ik kende hem ook al ja. Ze zat hier ook al eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:15 schreef sandertjuh het volgende:
Zie dat jij er ook al gekeken hebt Sanger, in dat topic
http://www.ilovehealth.nl/recept-gezond-bananenbrood/quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das geen ramp nee
Bananenbrood lijkt me wel lekker
http://www.foolishfoodie.nl/recept-voor-kwarkbrood/ Ga ik morgen makenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
http://www.ilovehealth.nl/recept-gezond-bananenbrood/
Ik heb er rozijntjes in gestopt want geen dadels in huisEn speltmeel in plaats van amandelmeel.
Omg, looks awesome *schrijft op*quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.foolishfoodie.nl/recept-voor-kwarkbrood/ Ga ik morgen makenzou 150g havermoutmeel voldoende zijn?
Ik ben heulll geen trollquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kende hem ook al ja. Ze zat hier ook al eens
Help me, hoeveel moet erin denk je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Omg, looks awesome *schrijft op*
Dat is wel bijna een halvering van de voorgeschreven hoeveelheid meel, dat lijkt me eerlijk gezegd te weinig.
ze heeft gelijk hoor ik heb sinds ik train altijd hongerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Maar toen ik dat zei moest ik mijn bek houdenWacht hier kun je lachen:
[..]
Paar stukken later:
[..]
Toen kon je me vegen hoor
250? Of gewoon 150 en 100g andersoortig meel, zoals in het recept staat?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ze heeft gelijk hoor ik heb sinds ik train altijd honger![]()
ik weet ongelooflijk vel maar ik heb altid honger
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ze heeft gelijk hoor ik heb sinds ik train altijd honger![]()
ik eet ongelooflijk vel maar ik heb altid honger
weet is eet
hahahahaha oke, dat had ik dus niet gezien hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
250? Of gewoon 150 en 100g andersoortig meel, zoals in het recept staat?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
hahahahaha oke, dat had ik dus niet gezien he
Ja, ik ben er. Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:44 schreef Artoo het volgende:
Lonaa, help! Jij weet dingen over voer!
Oh, kijk. Je wil dus niet per se minder meel? Je keek gewoon scheel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
hahahahaha oke, dat had ik dus niet gezien he
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, kijk. Je wil dus niet per se minder meel? Je keek gewoon scheel?
Dunno. Merk in een product het verschil in smaak niet zo heel erg. Mijn bananenbrood met spelt was echt lekker, hence de bulk van gisterenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja
Ik heb speltmeel en volkorenmeel. Wat raad je aan?
Uhm. Spelt. Denk ik. Is wat minder zwaar denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja
Ik heb speltmeel en volkorenmeel. Wat raad je aan?
Mja, ik vind volkoren meel vaak zo'n blok beton. Ofzo. De dingen die ik daarmee deed vond ik niet zo een succesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Minder zwaar? Ik vind speltbrood/pannenkoeken etc juist altijd veel zwaarder dan tarwemeel.
Ah dat heb ik nooit gehad eigenlijk. Heb al wel cake en muffins en pannenkoeken van volkoren meel gemaakt, maar nooit dat betoneffect gehad, so far.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik vind volkoren meel vaak zo'n blok beton. Ofzo. De dingen die ik daarmee deed vond ik niet zo een succes![]()
Dat is ook het enige waar die keuze op gebaseerd is.
Daar gaat je beeld dat ik je Nigeriaanse keukenprinses ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:05 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ah dat heb ik nooit gehad eigenlijk. Heb al wel cake en muffins en pannenkoeken van volkoren meel gemaakt, maar nooit dat betoneffect gehad, so far.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vriendin vraagt of ik mee wil doen aan een 100km roeiwedstrijd in juni.. pfoeTrainingen van 3 uur en zo, handen waar de blaren in 5 lagen over elkaar heen komen.. ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel een supergave ervaring als je het uitroeit, maar ik weet ook niet of dat wel handig te combineren is met de rest van mijn leven en met het hardlopen en zo
Al gaan ze maar 8x trainen.
Die vriendin van jou heeft dus geen zachte lieve vrouwenhandjes?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vriendin vraagt of ik mee wil doen aan een 100km roeiwedstrijd in juni.. pfoeTrainingen van 3 uur en zo, handen waar de blaren in 5 lagen over elkaar heen komen.. ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel een supergave ervaring als je het uitroeit, maar ik weet ook niet of dat wel handig te combineren is met de rest van mijn leven en met het hardlopen en zo
Al gaan ze maar 8x trainen.
Nu nog wel denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die vriendin van jou heeft dus geen zachte lieve vrouwenhandjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |