quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:56 schreef sanger het volgende:
Ken ook zo iemand inderdaad. Kh dieet...... En tijdens het dieet ook met succes. Daarna vliegen kilo's er weer aan. Maar je zou verwachten dat na 4x proberen men toch wel doorheeft dat het niet werkt. En dan sarcastisch doen als je zelf aangeeft structureel je eetpatroon aan wilt passen want dat zou niet nodig moeten zijn...
Ik heb het gedaan omdat ik echt al dagenlang verstopt was. Het kwam er alleen van boven uit ipv onderenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat dus nooit doen he, ff een lepeltje olijfolie naar binnen werkenIk heb er veel voor over maar zoals dat UD2 dieet zou ik nooit gaan volgen. Is me toch allemaal net even teveel moeite.
Dan maar wat vaker cardio doen
Ja hey, je zou er van kunnen schijten. Dat wilde ik graag na 6 dagen niet kakkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef Ryuuzen het volgende:
Een lepel olijfolie naar binnen gooien :-S
Wat is de schade?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:00 schreef Artoo het volgende:
Oioi ik had gisteren de munchiesGoedemorgen!
3 extra plakken zelf gemaakt bananenbrood. Waarvan 2 met pindakaas. I've had worse.quote:
Das geen ramp neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef Artoo het volgende:
[..]
3 extra plakken zelf gemaakt bananenbrood. Waarvan 2 met pindakaas. I've had worse.
Het is alleen maar niet mooi want onbereikbaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja prachtig he?
En maar haten op mensen die wel toned zijn. Dat is niet mooi, weg vrouwelijke vormen, alles. En zelf niks lievers willen maar het niet redden
5km in 24 min!Mijn havermout ontbijt is nice. Ooh en 73.6
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan omdat ik echt al dagenlang verstopt was. Het kwam er alleen van boven uit ipv onderen
Je kunt het ook als glijmiddel gebruikenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hey, je zou er van kunnen schijten. Dat wilde ik graag na 6 dagen niet kakken
Klopt, ben op gegeven moment afgehaakt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:15 schreef sandertjuh het volgende:
Zie dat jij er ook al gekeken hebt Sanger, in dat topic
Ze is dan ook totaal niet eigenwijs zeg.. pffquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Klopt, ben op gegeven moment afgehaakt.
Achquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ze is dan ook totaal niet eigenwijs zeg.. pff
Ja precies. Maar toen ik dat zei moest ik mijn bek houdenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is alleen maar niet mooi want onbereikbaar
quote:Wat die wedstrijd betreft kom op zeg. Alsls je kijkt naar vrouwen die daar aan meedoen.Die vind ik eng mager hoor! Lijkt nergens naar en waar zijn hun vrouwelijke rondingen gebleven. Dan maar gewoon niet. Bedoel. Ik wil ook wel meedoen hoor, maar daar moet je afgetraind voor zijn en onwijs weinig voor eten. Weinig eiwitten, veel koolhydraten, weinig drinken, bedoel.. dat moet je toch niet willen. Val je om van de honger tijdens je trainingen.
Honger lijden voor een sixpack. Alles opgeven, nooit meer taart, niks. Dan zie je er uit als een vent als je zo afgetraind bent
Toen kon je me vegen hoorquote:Wil ik ook omlaag met vetpercentage
Wtf, gastquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt het ook als glijmiddel gebruiken
Ik kende hem ook al ja. Ze zat hier ook al eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:15 schreef sandertjuh het volgende:
Zie dat jij er ook al gekeken hebt Sanger, in dat topic
http://www.ilovehealth.nl/recept-gezond-bananenbrood/quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das geen ramp nee
Bananenbrood lijkt me wel lekker
http://www.foolishfoodie.nl/recept-voor-kwarkbrood/ Ga ik morgen makenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
http://www.ilovehealth.nl/recept-gezond-bananenbrood/
Ik heb er rozijntjes in gestopt want geen dadels in huisEn speltmeel in plaats van amandelmeel.
Omg, looks awesome *schrijft op*quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.foolishfoodie.nl/recept-voor-kwarkbrood/ Ga ik morgen makenzou 150g havermoutmeel voldoende zijn?
Ik ben heulll geen trollquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kende hem ook al ja. Ze zat hier ook al eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |