quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:56 schreef sanger het volgende:
Ken ook zo iemand inderdaad. Kh dieet...... En tijdens het dieet ook met succes. Daarna vliegen kilo's er weer aan. Maar je zou verwachten dat na 4x proberen men toch wel doorheeft dat het niet werkt. En dan sarcastisch doen als je zelf aangeeft structureel je eetpatroon aan wilt passen want dat zou niet nodig moeten zijn...
Ik heb het gedaan omdat ik echt al dagenlang verstopt was. Het kwam er alleen van boven uit ipv onderenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dat dus nooit doen he, ff een lepeltje olijfolie naar binnen werkenIk heb er veel voor over maar zoals dat UD2 dieet zou ik nooit gaan volgen. Is me toch allemaal net even teveel moeite.
Dan maar wat vaker cardio doen
Ja hey, je zou er van kunnen schijten. Dat wilde ik graag na 6 dagen niet kakkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:52 schreef Ryuuzen het volgende:
Een lepel olijfolie naar binnen gooien :-S
Wat is de schade?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:00 schreef Artoo het volgende:
Oioi ik had gisteren de munchiesGoedemorgen!
3 extra plakken zelf gemaakt bananenbrood. Waarvan 2 met pindakaas. I've had worse.quote:
Das geen ramp neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef Artoo het volgende:
[..]
3 extra plakken zelf gemaakt bananenbrood. Waarvan 2 met pindakaas. I've had worse.
Het is alleen maar niet mooi want onbereikbaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]Ja prachtig he?
En maar haten op mensen die wel toned zijn. Dat is niet mooi, weg vrouwelijke vormen, alles. En zelf niks lievers willen maar het niet redden
5km in 24 min!Mijn havermout ontbijt is nice. Ooh en 73.6
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan omdat ik echt al dagenlang verstopt was. Het kwam er alleen van boven uit ipv onderen
Je kunt het ook als glijmiddel gebruikenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hey, je zou er van kunnen schijten. Dat wilde ik graag na 6 dagen niet kakken
Klopt, ben op gegeven moment afgehaakt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:15 schreef sandertjuh het volgende:
Zie dat jij er ook al gekeken hebt Sanger, in dat topic
Ze is dan ook totaal niet eigenwijs zeg.. pffquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Klopt, ben op gegeven moment afgehaakt.
Achquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ze is dan ook totaal niet eigenwijs zeg.. pff
Ja precies. Maar toen ik dat zei moest ik mijn bek houdenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is alleen maar niet mooi want onbereikbaar
quote:Wat die wedstrijd betreft kom op zeg. Alsls je kijkt naar vrouwen die daar aan meedoen.Die vind ik eng mager hoor! Lijkt nergens naar en waar zijn hun vrouwelijke rondingen gebleven. Dan maar gewoon niet. Bedoel. Ik wil ook wel meedoen hoor, maar daar moet je afgetraind voor zijn en onwijs weinig voor eten. Weinig eiwitten, veel koolhydraten, weinig drinken, bedoel.. dat moet je toch niet willen. Val je om van de honger tijdens je trainingen.
Honger lijden voor een sixpack. Alles opgeven, nooit meer taart, niks. Dan zie je er uit als een vent als je zo afgetraind bent
Toen kon je me vegen hoorquote:Wil ik ook omlaag met vetpercentage
Wtf, gastquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt het ook als glijmiddel gebruiken
Ik kende hem ook al ja. Ze zat hier ook al eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:15 schreef sandertjuh het volgende:
Zie dat jij er ook al gekeken hebt Sanger, in dat topic
http://www.ilovehealth.nl/recept-gezond-bananenbrood/quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das geen ramp nee
Bananenbrood lijkt me wel lekker
http://www.foolishfoodie.nl/recept-voor-kwarkbrood/ Ga ik morgen makenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
http://www.ilovehealth.nl/recept-gezond-bananenbrood/
Ik heb er rozijntjes in gestopt want geen dadels in huisEn speltmeel in plaats van amandelmeel.
Omg, looks awesome *schrijft op*quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.foolishfoodie.nl/recept-voor-kwarkbrood/ Ga ik morgen makenzou 150g havermoutmeel voldoende zijn?
Ik ben heulll geen trollquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kende hem ook al ja. Ze zat hier ook al eens
Help me, hoeveel moet erin denk je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Omg, looks awesome *schrijft op*
Dat is wel bijna een halvering van de voorgeschreven hoeveelheid meel, dat lijkt me eerlijk gezegd te weinig.
ze heeft gelijk hoor ik heb sinds ik train altijd hongerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Maar toen ik dat zei moest ik mijn bek houdenWacht hier kun je lachen:
[..]
Paar stukken later:
[..]
Toen kon je me vegen hoor
250? Of gewoon 150 en 100g andersoortig meel, zoals in het recept staat?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ze heeft gelijk hoor ik heb sinds ik train altijd honger![]()
ik weet ongelooflijk vel maar ik heb altid honger
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ze heeft gelijk hoor ik heb sinds ik train altijd honger![]()
ik eet ongelooflijk vel maar ik heb altid honger
weet is eet
hahahahaha oke, dat had ik dus niet gezien hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
250? Of gewoon 150 en 100g andersoortig meel, zoals in het recept staat?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
hahahahaha oke, dat had ik dus niet gezien he
Ja, ik ben er. Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:44 schreef Artoo het volgende:
Lonaa, help! Jij weet dingen over voer!
Oh, kijk. Je wil dus niet per se minder meel? Je keek gewoon scheel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
hahahahaha oke, dat had ik dus niet gezien he
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, kijk. Je wil dus niet per se minder meel? Je keek gewoon scheel?
Dunno. Merk in een product het verschil in smaak niet zo heel erg. Mijn bananenbrood met spelt was echt lekker, hence de bulk van gisterenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja
Ik heb speltmeel en volkorenmeel. Wat raad je aan?
Uhm. Spelt. Denk ik. Is wat minder zwaar denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja
Ik heb speltmeel en volkorenmeel. Wat raad je aan?
Mja, ik vind volkoren meel vaak zo'n blok beton. Ofzo. De dingen die ik daarmee deed vond ik niet zo een succesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Minder zwaar? Ik vind speltbrood/pannenkoeken etc juist altijd veel zwaarder dan tarwemeel.
Ah dat heb ik nooit gehad eigenlijk. Heb al wel cake en muffins en pannenkoeken van volkoren meel gemaakt, maar nooit dat betoneffect gehad, so far.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik vind volkoren meel vaak zo'n blok beton. Ofzo. De dingen die ik daarmee deed vond ik niet zo een succes![]()
Dat is ook het enige waar die keuze op gebaseerd is.
Daar gaat je beeld dat ik je Nigeriaanse keukenprinses ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:05 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ah dat heb ik nooit gehad eigenlijk. Heb al wel cake en muffins en pannenkoeken van volkoren meel gemaakt, maar nooit dat betoneffect gehad, so far.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vriendin vraagt of ik mee wil doen aan een 100km roeiwedstrijd in juni.. pfoeTrainingen van 3 uur en zo, handen waar de blaren in 5 lagen over elkaar heen komen.. ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel een supergave ervaring als je het uitroeit, maar ik weet ook niet of dat wel handig te combineren is met de rest van mijn leven en met het hardlopen en zo
Al gaan ze maar 8x trainen.
Die vriendin van jou heeft dus geen zachte lieve vrouwenhandjes?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vriendin vraagt of ik mee wil doen aan een 100km roeiwedstrijd in juni.. pfoeTrainingen van 3 uur en zo, handen waar de blaren in 5 lagen over elkaar heen komen.. ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel een supergave ervaring als je het uitroeit, maar ik weet ook niet of dat wel handig te combineren is met de rest van mijn leven en met het hardlopen en zo
Al gaan ze maar 8x trainen.
Nu nog wel denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die vriendin van jou heeft dus geen zachte lieve vrouwenhandjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |