Help me, hoeveel moet erin denk je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:38 schreef Artoo het volgende:
[..]
Omg, looks awesome *schrijft op*
Dat is wel bijna een halvering van de voorgeschreven hoeveelheid meel, dat lijkt me eerlijk gezegd te weinig.
ze heeft gelijk hoor ik heb sinds ik train altijd hongerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Maar toen ik dat zei moest ik mijn bek houdenWacht hier kun je lachen:
[..]
Paar stukken later:
[..]
Toen kon je me vegen hoor
250? Of gewoon 150 en 100g andersoortig meel, zoals in het recept staat?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ze heeft gelijk hoor ik heb sinds ik train altijd honger![]()
ik weet ongelooflijk vel maar ik heb altid honger
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ze heeft gelijk hoor ik heb sinds ik train altijd honger![]()
ik eet ongelooflijk vel maar ik heb altid honger
weet is eet
hahahahaha oke, dat had ik dus niet gezien hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:43 schreef Artoo het volgende:
[..]
250? Of gewoon 150 en 100g andersoortig meel, zoals in het recept staat?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
hahahahaha oke, dat had ik dus niet gezien he
Ja, ik ben er. Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:44 schreef Artoo het volgende:
Lonaa, help! Jij weet dingen over voer!
Oh, kijk. Je wil dus niet per se minder meel? Je keek gewoon scheel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
hahahahaha oke, dat had ik dus niet gezien he
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, kijk. Je wil dus niet per se minder meel? Je keek gewoon scheel?
Dunno. Merk in een product het verschil in smaak niet zo heel erg. Mijn bananenbrood met spelt was echt lekker, hence de bulk van gisterenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja
Ik heb speltmeel en volkorenmeel. Wat raad je aan?
Uhm. Spelt. Denk ik. Is wat minder zwaar denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja
Ik heb speltmeel en volkorenmeel. Wat raad je aan?
Mja, ik vind volkoren meel vaak zo'n blok beton. Ofzo. De dingen die ik daarmee deed vond ik niet zo een succesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Minder zwaar? Ik vind speltbrood/pannenkoeken etc juist altijd veel zwaarder dan tarwemeel.
Ah dat heb ik nooit gehad eigenlijk. Heb al wel cake en muffins en pannenkoeken van volkoren meel gemaakt, maar nooit dat betoneffect gehad, so far.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik vind volkoren meel vaak zo'n blok beton. Ofzo. De dingen die ik daarmee deed vond ik niet zo een succes![]()
Dat is ook het enige waar die keuze op gebaseerd is.
Daar gaat je beeld dat ik je Nigeriaanse keukenprinses ben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:05 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ah dat heb ik nooit gehad eigenlijk. Heb al wel cake en muffins en pannenkoeken van volkoren meel gemaakt, maar nooit dat betoneffect gehad, so far.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vriendin vraagt of ik mee wil doen aan een 100km roeiwedstrijd in juni.. pfoeTrainingen van 3 uur en zo, handen waar de blaren in 5 lagen over elkaar heen komen.. ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel een supergave ervaring als je het uitroeit, maar ik weet ook niet of dat wel handig te combineren is met de rest van mijn leven en met het hardlopen en zo
Al gaan ze maar 8x trainen.
Die vriendin van jou heeft dus geen zachte lieve vrouwenhandjes?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Een vriendin vraagt of ik mee wil doen aan een 100km roeiwedstrijd in juni.. pfoeTrainingen van 3 uur en zo, handen waar de blaren in 5 lagen over elkaar heen komen.. ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Het is wel een supergave ervaring als je het uitroeit, maar ik weet ook niet of dat wel handig te combineren is met de rest van mijn leven en met het hardlopen en zo
Al gaan ze maar 8x trainen.
Nu nog wel denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die vriendin van jou heeft dus geen zachte lieve vrouwenhandjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |