quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die is, nadat ik de eendenstront van haar kop, hals en zij heb gehaald, naar het kattenmandje gestiefeld om daar in te vallen en die is nu uit.
Hahahha. Ja, daar denk ik wel eens over na ja als ik loopquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfoe, hoe lang heb je daar over gedaan Lonaa? Geen zin om te beginnen met hardlopen? Ben je minstens 2x zo snel klaar
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Lonaa het volgende:
En op dit moment heb ik gelopen in februari: 106,2 km.
Maanddoel bereikt.
Neh, het is wel verstandiger om dichter bij een 'gezond' gewicht te komen voor je gaat hardlopen, anders kun je inderdaad blessures en narigheden krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Hardlopen is wel een stuk belastender op het lichaam dan wandelen. Krijg je misschien wel last van als je overgewicht hebt![]()
Mijn ervaringen met hardlopen en overgewicht waren niet zo goed
De mijne ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Hardlopen is wel een stuk belastender op het lichaam dan wandelen. Krijg je misschien wel last van als je overgewicht hebt![]()
Mijn ervaringen met hardlopen en overgewicht waren niet zo goed
Dus je bent het niet eens en wel eensquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:31 schreef Artoo het volgende:
[..]
Neh, het is wel verstandiger om dichter bij een 'gezond' gewicht te komen voor je gaat hardlopen, anders kun je inderdaad blessures en narigheden krijgen.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De mijne ook niet.
Ik heb ooit aan de Batavierenrace meegelopen. Toen liep ik het babystukje van 2,9 km. De omstandigheden waren niet ideaal ( om half 8 's ochtends na een nacht doorhalen omdat ik de vorige avond moest werken.) maar mijn lijf vond het ook niet zo'n goed plan
Dan heb je het nooit écht geprobeerdquote:
Nou dat was aan het begin van m'n afvalpoging en het deed me gewoon zeer.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan heb je het nooit écht geprobeerdJe moet het wel wat langer volhouden voordat het leuk/makkelijk wordt.
Ik verbrande nu toch zo'n 1400 kcal met mijn gewicht en alles. Dus ach.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja je moet het natuurlijk wel rustig opbouwen, misschien is een geleidelijke overgang van wandelen naar hardlopen mogelijk gedurende de periode dat je ook dichter bij een 'gezond gewicht' komt. Maar als je geniet van het wandelen kun je dat natuurlijk ook lekker blijven doenAl moet je het wel redelijk lang doen om calorieen te verbranden, maar wat dat betreft is hardlopen ook nog niet de beste optie omdat je daar ook niet superveel mee verbrandt.
Ja, herkenbaar hoor. Je lijf vindt dat gewoon geen puik idee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nou dat was aan het begin van m'n afvalpoging en het deed me gewoon zeer.
Maar ben het met je eens, het staat ook op het lijstje als dingen om op te pakken. Met minder gewicht denk ik minder pijn te hebben
Das toch een beste postquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik verbrande nu toch zo'n 1400 kcal met mijn gewicht en alles. Dus ach.
Ik schrijf het niet af, later als ik groot lichter ben.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar hoor. Je lijf vindt dat gewoon geen puik idee.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Al lijkt rennen op zich me wel leuk
De fysio waar ik naartoe ging had kritiek op Evyquote:
Wat was voor hem dan een meer geschikt schema?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
De fysio waar ik naartoe ging had kritiek op Evydie vond het geen geschikt schema voor beginners
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik verbrande nu toch zo'n 1400 kcal met mijn gewicht en alles. Dus ach.
Ik schrijf het niet af, later als ik groot lichter ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |