En als je hem maakt kun je hem nu wel vinden in MFP want ik heb hem aangemaaktquote:
JA!quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Hey Q, gaan we nog een keer Link en Sally laten daten?
Zou ik hem toch zelf invoeren, want je zult net zien dat ik hem een tikkeltje anders maakquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
En als je hem maakt kun je hem nu wel vinden in MFP want ik heb hem aangemaakt
Je wilt gewoon Loebes zienquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maak danhad hem binnen 20 min gefixed.
[..]
Kom maar halen. Neem loebes mee!
[..]
Zelf.
Het is een halve marathon die je samen met een buddy doet. En je wisselt fietsen met hardlopen af.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt, het gevoel na sport is awesome. Alleen motiveert me dat soms niet
Wat is een halve duo marathon?
Het internet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
3 op een rij!
Waar vinden jullie al die lekkere recepten?
www.foodgawker.comquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
3 op een rij!
En dan sla ik ze hier op: https://delicious.com/lonaa/quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
3 op een rij!
Eehj das hendig.. Thanks ^^quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dan sla ik ze hier op: https://delicious.com/lonaa/
Ja, kan je een beetje door mijn recepten scrollen (zoeken op ingredient) en zelf zo'n ding aanmaken als je wil.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eehj das hendig.. Thanks ^^
Oh ja dat moet ik ook aanwennen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou ik hem toch zelf invoeren, want je zult net zien dat ik hem een tikkeltje anders maak
Serieus? Vond het wel meevallenquote:
Goed idee van jouquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kan je een beetje door mijn recepten scrollen (zoeken op ingredient) en zelf zo'n ding aanmaken als je wil.
Das gaafquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is een halve marathon die je samen met een buddy doet. En je wisselt fietsen met hardlopen af.
Zo jammer ditquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Mijne heeft ook iets meer kcal dan die van Jelmer. 255 namelijk
Ik zit tussen de 15 en 50 gram normaal gesproken. Denk ik. Vandaag 34.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Vond het wel meevallenZit normaal gesproken rond de 66 trouwens
-quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit meestal rond de 70 zie ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit tussen de 15 en 50 gram normaal gesproken. Denk ik. Vandaag 34.
Ja vorig jaar ook gedaan en heb een ontzettend toffe dag gehad.quote:
Ja zuivel hier ook. Fruit hier maar 10g (2 bananen)quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie in mijn voedingsdagboek dat ik best veel dagen boven de 100 gram suiker zit zelfsHet komt vooral uit het fruit (meestal 3 stuks per dag) en uit de zuivel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets kleiner uitgevallen dan ik van te voren dacht. Maar ben daar eigenlijk wel blij mee.. anders krijg je van die mega plakkenDit is veel beter
Nu laten afkoelen, dan in plakjes snijden en hop.. de vriezer in
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Nee gaat niet.. Moet je het toch opsturenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja zuivel hier ook. Fruit hier maar 10g (2 bananen)
En broccoli 700g heeft 11g suiker zie ik. Maar dat si goede suiker.
Heb nu 26g suiker met die kwarktaart.
Hoelang zou je die taart kunnen bewaren? Zou je punten kunnen invriezen?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Maraca het volgende:
Mijn speltbrood is ook klaarLekker bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets kleiner uitgevallen dan ik van te voren dacht. Maar ben daar eigenlijk wel blij mee.. anders krijg je van die mega plakkenDit is veel beter
Nu laten afkoelen, dan in plakjes snijden en hop.. de vriezer inI solemnly swear i'm up to no good
Volgens Dr. Oetker kan hetquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Een kwarktaart kun je heel goed invriezen. Verpak de kwarktaart luchtdicht in een plastic zak en vries de kwarktaart in zonder garnering. In de vriezer blijft de kwarktaart ongeveer drie maanden goed. Een kwarktaart moet ontdooien in de koelkast, dit duurt tussen de 12 en 24 uur.
Hmm dan zijn jouw bananen anders dan die van mij, hier staat voor 1 banaan al 14 gram.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bedankt dat je het ook nog even openbaar vermeld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je naam is wel zichtbaar, geen moeite mee?
Zou ook nog krentenbollen maken, maar daar heb ik geen zin meer inquote:
Weg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bedankt dat je het ook nog even openbaar vermeld.
Zit ik ook overheen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie ergens staan dat het voedingscentrum advies 25gram suiker per dag is, maar dan hebben ze het toch lijkt me over toegevoegde suikers? 1 appel heeft al 22 gram suiker.. anders slaat het advies 2 stuks fruit nergens meer op..
MFP zegt 100g banaan 5g suiker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dan zijn jouw bananen anders dan die van mij, hier staat voor 1 banaan al 14 gram.
Er bestaan an sich niet goede of slechte suikers, maar 25 gram inclusief alles wat door groente en fruit en gewoon brood heen zit lijkt me onhaalbaar..
Weet ik, is liefquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Weg.
Wou alleen maar waarschuwen
Mooi! Want dan ga ik dat straks ff doen. En dan elkeaaf voor de ochtend een stuk ontdooienquote:
Mijn speltbrood is ook klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets kleiner uitgevallen dan ik van te voren dacht. Maar ben daar eigenlijk wel blij mee.. anders krijg je van die mega plakkenDit is veel beter
Nu laten afkoelen, dan in plakjes snijden en hop.. de vriezer invoedingswaarde?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Mijn speltbrood is ook klaarZiet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets kleiner uitgevallen dan ik van te voren dacht. Maar ben daar eigenlijk wel blij mee.. anders krijg je van die mega plakkenDit is veel beter
Nu laten afkoelen, dan in plakjes snijden en hop.. de vriezer in
Vers brood ruikt altijd zo lekker
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |