Tanden al rot?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:43 schreef Qwea het volgende:
Lol ik ga ook richting de 100g suiker met die goede bananen suikers shit.
Nog niet naar gekeken omdat ik het aantal porties nog niet weetquote:
216g koolhydraten hiero momenteel. Magere melk per 100ml 5g suikerquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Als je op een dag 250 gram koolhydraten eet is het niet super raar dat daarvan 80 of 100g suikers zijn, aangezien de meeste koolhydraatrijke producten ook 'suikers' bevatten (stiekem zijn alle koolhydraten suikers maar oke).
Maar goed, ik zal eens proberen of ik het een paar dagen richting de 80 kan krijgen of zo. Ik moet dan eigenlijk meer groente meenemen ipv fruit en een liga/sultana of zo, maar er zijn maar zo weinig groentesoorten die makkelijk en lekker zijn om mee te nemen..
Broodbak machine?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken omdat ik het aantal porties nog niet weetMaar ik heb er het volgende in gedaan:
- water
- 450 gram speltmeel (fantastisch)
- 7 gram gist
- snufje zout
En dat was het
Die discussie was laatst al geloof ik. De WHO zegt ook slechts 25 gram per dag. Wordt niet specifiek gesproken over toegevoegde suikers....quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie ergens staan dat het voedingscentrum advies 25gram suiker per dag is, maar dan hebben ze het toch lijkt me over toegevoegde suikers? 1 appel heeft al 22 gram suiker.. anders slaat het advies 2 stuks fruit nergens meer op..
Beste manier is om even je bloed te laten testenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.standaard.be/s(...)BT=8265968944&adh_i=
Volgens deze test eet ik niet teveel suikerMaar die is ook niet echt nauwkeurig. Ik probeer ook al 2 dagen die 'gezondheidscheck' te doen maar die website is nog steeds overbelast.
Ach ja, uiteindelijk is elke calorie een calorie, of het nou suiker of ander soort koolhydraten betreft.
Maar hoe strookt dat dan met de adviezen dat je 2 stuks fruit en 2 ons groente moet eten? Dan zit je er al overheen, om het nog niet te hebben over brood, zuivel, aardappelen, sommige soorten vlees etc.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Die discussie was laatst al geloof ik. De WHO zegt ook slechts 25 gram per dag. Wordt niet specifiek gesproken over toegevoegde suikers....
Maar die waarden kunnen toch van dag tot dag verschillen lijkt mij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beste manier is om even je bloed te laten testenHeb ik iig gedaan na een jarenlang dieet van chocolade en cola
Was trouwens in orde
Ja, maar je hebt niet de ene dag diabetes en de andere dag nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar die waarden kunnen toch van dag tot dag verschillen lijkt mij?
Heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar hoe strookt dat dan met de adviezen dat je 2 stuks fruit en 2 ons groente moet eten? Dan zit je er al overheen, om het nog niet te hebben over brood, zuivel, aardappelen, sommige soorten vlees etc.
Of zijn die 2 stuks fruit 2 druiven
Ik heb iig diabetesquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Beste manier is om even je bloed te laten testenHeb ik iig gedaan na een jarenlang dieet van chocolade en cola
Was trouwens in orde
*clean*quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt niet de ene dag diabetes en de andere dag nietDaarvoor ging ik even testen
U EET HET EQUIVALENT VAN 17 KLONTJES SUIKER PER DAGquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.standaard.be/s(...)BT=8265968944&adh_i=
Volgens deze test eet ik niet teveel suikerMaar die is ook niet echt nauwkeurig. Ik probeer ook al 2 dagen die 'gezondheidscheck' te doen maar die website is nog steeds overbelast.
Ach ja, uiteindelijk is elke calorie een calorie, of het nou suiker of ander soort koolhydraten betreft.
Met de hype tegenwoordig is er vast wel een glutenvrije, lactosevrije en suikervrije kwark op de marktquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
U EET HET EQUIVALENT VAN 17 KLONTJES SUIKER PER DAG
Ja, dat wil wel met die kwark van mij
Heb laatst ook grote beurt gehad wat dat betreft. Was ook een veelverbruiker wat suiker betreft, maar niets aan over gehoudenquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was trouwens in orde
If you tell me, I'll knowquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar hoe strookt dat dan met de adviezen dat je 2 stuks fruit en 2 ons groente moet eten? Dan zit je er al overheen, om het nog niet te hebben over brood, zuivel, aardappelen, sommige soorten vlees etc.
Of zijn die 2 stuks fruit 2 druiven
Maar dan heeft die waarschijnlijk geen eiwitten ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met de hype tegenwoordig is er vast wel een glutenvrije, lactosevrije en suikervrije kwark op de markt
quote:Op donderdag 26 februari 2015 17:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met de hype tegenwoordig is er vast wel een glutenvrije, lactosevrije en suikervrije kwark op de markt
http://voedjezelf.nl/2014/04/30/optimel/quote:Dus
Kom je nou weer eens in de verleiding om af te wijken van je magere kwark. Doe dat dan lekker niet. Wel kan het lonen om eens over te stappen naar een ander merk kwark, omdat het eiwitgehalte van verschillende merken behoorlijk uiteen kan lopen. Of, als je net als Valentine de Griekse Stijl van Optimel er zo aantrekkelijk uit vindt zien: pak je staafmixer, pureer een passievrucht, een halve mango en een pruim en vul om en om een laagje fruitpuree met een laagje Griekse Yoghurt 0% vet en voilá: je eigen rommelvrije, eiwitrijke, suikervrije “Griekse Stijl” is klaar!
Voed jezelf met echte voeding.
Nomquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
http://voedjezelf.nl/2014/04/30/optimel/
Welkom in mijn leven. Stouwen, stouwen, stouwenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet eigenlijk nu wat eten als het nog wil zakken vóór mijn training, maar ik heb totaal nog geen trek. Maar als ik nu niets eet dan heb ik straks tijdens het trainen misschien mega honger. Meh.
Er is 1 verschil. Ze zegt geen honger te hebbenquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welkom in mijn leven. Stouwen, stouwen, stouwen
Dat heb ik ook niet altijd hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Er is 1 verschil. Ze zegt geen honger te hebben
Meestal wel hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O. Zo komt het soms wel over
Ik heb nu wel honger
Dat.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit ook vol maar ik moet echt nog wel serieus eten vanavond.
Nah, ik zal zo nog wel honger krijgen. Moet wel met maar 1200 kcal op. Toch?! TOCH?!quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik denk dat het een gevalletje : Fuck you. Gaat worden. Ik kan echt niet meer. Ik zit na die taart compleet hoeren de fuck vol.
En mijn window sluit over 1u en 15 min
Ik heb 4 stukken taart ingepakt in van die bakjes, vershoudfolie erover, deksel erop. Die knal ik zo in de vriezer. 2 stukken voor morgen en dan morgenaaf weer 2 stukken eruit
1200? ja, beter eet je dan nog watquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, ik zal zo nog wel honger krijgen. Moet wel met maar 1200 kcal op. Toch?! TOCH?!
Ja. Ik ga in ieder geval straks nog een gevaarte eten bestaande uit: 1 boterham, 1 huge-ass plak kaas, een half puntpaprika en 1 gekookt eiquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
1200? ja, beter eet je dan nog wat
Check btw, ik ga van het weekend deze maken :
http://www.puursuzanne.nl/2014/02/23/kwarkbrood/
Spierpijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:39 schreef douche-eendje het volgende:
O: magere yoghurt met muesli
T: banaan
L: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread, salade met rucola, geitenkaas, paprika, komkommer en tomaat
T2: appel, roggebrood met kaas
S: Hardlopen
D: Erwtensoep met roggebrood
Mn spieren moeten wel weer wennen aan al dat sporten zeghahahaha
Yeah. En vooral dit:quote:
Progressquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yeah. En vooral dit:
2011; net gestart met sporten. Evy les 10: 2.85 km.
2015, herstel na longontsteking. Evy les 10: 3.45 km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |