Ik heb er net 3 stukken taart bij ingeklopt en nu sta ik op 340quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren 256 gram aan eiwit gegeten volgens MFP
Powerclean heb ik niet zoveel moeite mee, hem daarna uitstoten welquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Je bent al goed gestart, volhouden en dan komt die 30 (en bodyweight chin-ups) wel. Fijn dat je het verschil qua conditie etc. al goed voelt, dat is zeker ook veel waard.
[..]
Succes!
Gisteren ook nog 'les' gehad in powercleanen. Dat valt nog behoorlijk tegen om het goed uit te voeren...nog maar even dooroefenen
Awesomequote:Op donderdag 26 februari 2015 10:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog een PR gehaald met benchpressen. PR was 1x100kg en van de week begonnen op 95 en uiteindelijk beland op 1x110kg
Dat betekend dat ik bijna op 200% van mijn eigen lichaamsgewicht zit!
quote:
Ik stuur het op hoor, in een vlop. Dat het door je brievenbus druiptquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:03 schreef Maraca het volgende:
[..]je hebt mijn adres. Wanneer kan ik mijn stukje verwachten?
Haha die mensen hebben pas een niet-drukke baan volgens mij, blijven gerust 10 min met je kletsen jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef Lonaa het volgende:
Woensdag naar de bloedbank voor keuringsgesprek.En ik had een supertof gesprek met de telefoonmevrouw en nu zijn we feestboekvriendjes.
Haha ja, maar ze was wel heel gezelligquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha die mensen hebben pas een niet-drukke baan volgens mij, blijven gerust 10 min met je kletsen ja
Laat dan maarquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stuur het op hoor, in een vlop. Dat het door je brievenbus druipt
Lmao. Maar ik vind je wel lief!quote:
Succes! Xplode of andere PWO?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lmao. Maar ik vind je wel lief!
Anyway, arrived, scherp van de pwo,ik ga buffelen
Altijd kut, gebeurt altijd op de momenten dat het niet uitkomtquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef Maraca het volgende:
Ja hoor, denk je lekker aan de slag te kunnen gaan met de baksels.. te weinig eierenArgh, moet ik toch weer naar de supermarkt. #fml
Deadliften gaat qua form inmiddels goed. Gewicht ligt bij DL/SQ wat achter omdat ik wat minder vaak heb getraind, maar dat komt wel goed. Ben wel blij dat ik goed gecoacht wordt op techniek, anders had ik vast al in puin gelegen. Form-nazi to the rescue!quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Powerclean heb ik niet zoveel moeite mee, hem daarna uitstoten welEn deadliften gaat ook niet zoals ik wil.
Tijd voor PWO, Shake, BCAA en trainen
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Altijd kut, gebeurt altijd op de momenten dat het niet uitkomt
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja
Gelijk maar alle andere recepten ook kritisch doorgenomen
Ik ben zo stijf dat ik nauwelijks een deadlift uit kan voeren zonder (veel) te smokkelen.. dus heeft weinig zin om om een deadlift te doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Deadliften gaat qua form inmiddels goed. Gewicht ligt bij DL/SQ wat achter omdat ik wat minder vaak heb getraind, maar dat komt wel goed. Ben wel blij dat ik goed gecoacht wordt op techniek, anders had ik vast al in puin gelegen. Form-nazi to the rescue!
Succes met trainen!
Met je hielen op een matje/plankje gaan staan is dan wel een goede methode.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik ben zo stijf dat ik nauwelijks een deadlift uit kan voeren zonder (veel) te smokkelen.. dus heeft weinig zin om om een deadlift te doen![]()
Probeer wel wat rek en strek oefeningen maar dat schiet er erg vaak bij in voor het slapen gaan
Of met een volle boodschappentas terugkomen, maar zonder de eierenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja helemaal kut als je erachter komt dat je nog iets mist
Waar zit het probleem dan, benen of rug?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik ben zo stijf dat ik nauwelijks een deadlift uit kan voeren zonder (veel) te smokkelen.. dus heeft weinig zin om om een deadlift te doen![]()
Probeer wel wat rek en strek oefeningen maar dat schiet er erg vaak bij in voor het slapen gaan
Beide maar voornamelijk in de benen. Die zijn zo flexibel als een loden pijpquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Waar zit het probleem dan, benen of rug?
Om op te rekken? Of om de deadlift uit te voeren?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Met je hielen op een matje/plankje gaan staan is dan wel een goede methode.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of met een volle boodschappentas terugkomen, maar zonder de eieren
Maar nee, heb nu (als het goed is) alles om van mijn keuken een complete rotzooi te maken
Dat laatste.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:26 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Om op te rekken? Of om de deadlift uit te voeren?
quote:
Doe ikquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe ikAlleen denk ik wel dat de muffins heel zielig klein blijven
Waarom zat jij eigenlijk in een tijdelijke woning? Verbouwing ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil ook weer mijn oven terug! Het water loopt me in de mond van al die baksels..!
Balen! Een andere techniek werkt ook niet? Romanian/Sumo/stiff leg? (geen idee of dat zou werken)quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Beide maar voornamelijk in de benen. Die zijn zo flexibel als een loden pijpEchte voetbal benen.
Vroeger selectie gevoetbald en dan word er nog enigszins wat aan gedaan maar de laatste jaren een vriendenteam waarbij er minder focus is op een goede warming up inclusief rek en strek oefeningen
Ja renovatie van onze hele flat. Over 1.5 week terugverhuizen! Dan waarschijnlijk nog wel even last van de renovatie van portieken om ons heen maar voor de zomer is hopelijk alles voorbij..quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarom zat jij eigenlijk in een tijdelijke woning? Verbouwing ofzo?
A zo. Je hebt nu even overlast maar straks is dus alles weer piekfijn in orde. Das ook gaafquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja renovatie van onze hele flat. Over 1.5 week terugverhuizen! Dan waarschijnlijk nog wel even last van de renovatie van portieken om ons heen maar voor de zomer is hopelijk alles voorbij..
Klopt, ik denk wel dat het het allemaal waard is. Maar 'even' is bij elkaar wel bijna een jaar..quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
A zo. Je hebt nu even overlast maar straks is dus alles weer piekfijn in orde. Das ook gaaf
Zo das een lange even jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, ik denk wel dat het het allemaal waard is. Maar 'even' is bij elkaar wel bijna een jaar..
c4quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Succes! Xplode of andere PWO?
Ja daar ben ik dus ook blij om want mijn form is nogal kut zeg maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Deadliften gaat qua form inmiddels goed. Gewicht ligt bij DL/SQ wat achter omdat ik wat minder vaak heb getraind, maar dat komt wel goed. Ben wel blij dat ik goed gecoacht wordt op techniek, anders had ik vast al in puin gelegen. Form-nazi to the rescue!
Succes met trainen!
Nee, als ze omhoog gaan is dat puur luchtquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zolang ze lekker smaken![]()
Beperkt het misschien ook de portiegrootte en dus kcal?
O jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, als ze omhoog gaan is dat puur lucht
quote:
Dat gaat vast tegenvallenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eens kijken of MFP ze net zo verantwoord vindt als ik
Ooh ja voor die kwarktaart heb je niet perse whey nodig! Blijft stijf door de gelatine. En ik had ook geen medjoule dadels maar gewonequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil ook weer mijn oven terug! Het water loopt me in de mond van al die baksels..!
Jep.. 227kcal per stuk. Ach, eet ik tenminste niet alles gelijk opquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat gaat vast tegenvallenTenminste, heb ik altijd
Op zich is dat niet een raar kcal formaat voor een tussendoortjequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep.. 227kcal per stuk. Ach, eet ik tenminste niet alles gelijk op
Hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep.. 227kcal per stuk. Ach, eet ik tenminste niet alles gelijk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |