Geen ideequote:
Dat je niet omvalt van de honger. Als ik niet gelijk eet als ik wakker wordt heb ik echt een pest humeur de rest van de dagquote:Op donderdag 26 februari 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideesta te wachten totdat de lidl opengaat
tering druk vandaag dus gelijk om 08u boodschappen doen en ik heb nov niet gegeten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een baan.Of een project voor 6 a 8 weken in ieder geval.
Dus eindelijk weer een beetje structuur in mijn leven en elke dag ruim een half uur heen en terug lopen.Denk dat het behalve financieel voor het afvallen ook wel een positief effect gaat hebben.
Niet meer hele dagen aan eten zitten denken, beetje afleiding.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
Dus eindelijk weer een beetje structuur in mijn leven en elke dag ruim een half uur heen en terug lopen.Denk dat het behalve financieel voor het afvallen ook wel een positief effect gaat hebben.
Gefelicitaart!quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
oor 6 a 8 weken in ieder geval.
Dus eindelijk weer een beetje structuur in mijn leven en elke dag ruim een half uur heen en terug lopen. Denk dat het behalve financieel voor het afvallen ook wel een p
Sommige bedrijven he.... Voor 15 man doen is niet eens een uur werkquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
Hier is weer een salaris issue.. wat een triest pauper bedrijf is het toch ookSinds kerst is het echt een drama qua salarisbetalingen.
Hoorde net dat ze het pas maandag over wilde maken, de directeur had wel gezegd dat maandag ook wel goed is voor een keerJammer joh dat het voor de eerste van de maand overgemaakt moet zijn. Nu moet typmiep speciaal vandaag naar kantoor komen om de salarisbetalingen te doen. Waarom doe je dat gister niet dan? Of eergister?
Niet dat ik dood ga als het niet voor maandag op m'n rekening staat maar de houding hier in dit bedrijf, daar word ik wel schijtziek van. En het principe natuurlijk, ik ben toch ook elke dag op tijd? Ik doe m'n werk toch ook gewoon? Doen jullie dat dan ook ff![]()
15 Man personeel en dan elke keer zo'n gedoe met salarisbetalingen
het zal inderdaad aan de verdeling liggen van wat ik eetquote:Op donderdag 26 februari 2015 06:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je mijn bord wel eens gezien????richting de kg aan groente!
Boodschappen doen op een lege maag.. jij durft!quote:Op donderdag 26 februari 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideesta te wachten totdat de lidl opengaat
tering druk vandaag dus gelijk om 08u boodschappen doen en ik heb nov niet gegeten
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
Oh fijn is dat. Heb ook voor zo'n bedrijf gewerkt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
Hier is weer een salaris issue.. wat een triest pauper bedrijf is het toch ookSinds kerst is het echt een drama qua salarisbetalingen.
Hoorde net dat ze het pas maandag over wilde maken, de directeur had wel gezegd dat maandag ook wel goed is voor een keerJammer joh dat het voor de eerste van de maand overgemaakt moet zijn. Nu moet typmiep speciaal vandaag naar kantoor komen om de salarisbetalingen te doen. Waarom doe je dat gister niet dan? Of eergister?
Niet dat ik dood ga als het niet voor maandag op m'n rekening staat maar de houding hier in dit bedrijf, daar word ik wel schijtziek van. En het principe natuurlijk, ik ben toch ook elke dag op tijd? Ik doe m'n werk toch ook gewoon? Doen jullie dat dan ook ff![]()
15 Man personeel en dan elke keer zo'n gedoe met salarisbetalingen
ik heb nu wel achterlijk honger jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:00 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Dat je niet omvalt van de honger. Als ik niet gelijk eet als ik wakker wordt heb ik echt een pest humeur de rest van de dag
Zeker als het maar een uurtje werk isquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh fijn is dat. Heb ook voor zo'n bedrijf gewerkt.
Ik vind het zo belachelijk he. Gewoon zorgen dat mensen hun geld op tijd hebben. Er zijn namelijk ook maar zat gezinnen waarbij de maand langer duurt dan het salaris.. En buiten dat wat jij zegt jij doet je werk ook en komt op tijd dus moeten hun dat ook doen.
Allemaal een rijke vent waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker als het maar een uurtje werk isHeb ook eens zomerwerk gedaan bij zo'n bedrijf.. toen gaf ik ook aan dat als we de salarissen nu niet overmaken, dit pas maandag gaat gebeuren en mensen dus het weekend mogelijk geen geld hadden. Volgens mij was het een donderdag en op vrijdag werkte de dame van de salarisadministratie niet.
Kreeg ik een preek over dat daar wel ruimte in zat in hun arbeidsvoorwaarden en blabla. Zou wel loslopen..
Die maandag ging de telefoon om de 5 minuten en stroomde de mailbox vol![]()
Nog nooit zoveel boze mensen in een korte tijd gesproken. Die had geen boodschappen kunnen doen, die zou maandag op vakantie gaan...
Blij dat het maar een zomerbaantje was.. die vrouwen van de afdeling kon het echt geen bal schelen
Precies. Bij dat bedrijf hadden ze allemaal schoonmakers in dienst.. ja, dat zijn niet bepaald de mensen die in een dikke audi of bmw rijden. Die hebben dat geld hard nodig! Maar goed, ik had sowieso al geen punten gescoord bij dat bedrijf, want ik was die 18-jarige snotneus die hun werk van een week even in één dag deedquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:27 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Allemaal een rijke vent waarschijnlijk
De directeur hier had ook gezegd dat het wel na het weekend komt. Alleen staat deze meneer in de quote 500 met een vermogen van 60 miljoen. Ja dan is het wel heel makkelijk om dat soort uitspraken te doen natuurlijk![]()
Zijn genoeg mensen/gezinnen waarbij het wel allemaal net aan is en dus gewoon op tijd hun geld moeten hebben!
En die vrouwen op kantoor zeker stuk voor stuk klagen hoe 'druk' ze het wel niet hebben? 18-jarige snotneuzen worden vaak niet gewaardeerd inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies. Bij dat bedrijf hadden ze allemaal schoonmakers in dienst.. ja, dat zijn niet bepaald de mensen die in een dikke audi of bmw rijden. Die hebben dat geld hard nodig! Maar goed, ik had sowieso al geen punten gescoord bij dat bedrijf, want ik was die 18-jarige snotneus die hun werk van een week even in één dag deed
Achteraf best stom van mij, want ik werkte op uurbasis, maar het was echt te simpel voor woordenen dit was gewoon de part-time baan van iemand die nu op vakantie was
Och och och .. wat hebben ze het druk. En om 16:30 sluiten ze af, want poeh wat een lange dag. Ik weet wel waar ze het druk mee hebben... kletsen, roddelen en klagenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En die vrouwen op kantoor zeker stuk voor stuk klagen hoe 'druk' ze het wel niet hebben? 18-jarige snotneuzen worden vaak niet gewaardeerd inderdaad
Hier klaagt de typmiep ook dat het ze altijd zoooooooooooooooooo druk heeft.. ik vraag me af met wat
Lol!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Och och och .. wat hebben ze het druk. En om 16:30 sluiten ze af, want poeh wat een lange dag. Ik weet wel waar ze het druk mee hebben... kletsen, roddelen en klagen![]()
Bij een ander bedrijf had ik de functie overgenomen van iemand anders (die ging wat anders doen binnen het bedrijf). Nam ze mij op een bepaald moment apart om te zeggen dat ik echt minder mijn best moest doen, want nu leek het net alsof zij haar werk al die tijd slecht had gedaan._!
Uiteraard niks anders gedaan en de complimentjes van collega's lekker in ontvangst genomen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Weer 400 gram minder
Nog 400 gram en dan weer mijlpaal
Yay!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:09 schreef -Peach het volgende:
[..]![]()
ik zag deze week ook eindelijk vooruitgang op de weegschaal
Ja ik kan daar echt heel erg kwaad om worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker als het maar een uurtje werk isHeb ook eens zomerwerk gedaan bij zo'n bedrijf.. toen gaf ik ook aan dat als we de salarissen nu niet overmaken, dit pas maandag gaat gebeuren en mensen dus het weekend mogelijk geen geld hadden. Volgens mij was het een donderdag en op vrijdag werkte de dame van de salarisadministratie niet.
Kreeg ik een preek over dat daar wel ruimte in zat in hun arbeidsvoorwaarden en blabla. Zou wel loslopen..
Die maandag ging de telefoon om de 5 minuten en stroomde de mailbox vol![]()
Nog nooit zoveel boze mensen in een korte tijd gesproken. Die had geen boodschappen kunnen doen, die zou maandag op vakantie gaan...
Blij dat het maar een zomerbaantje was.. die vrouwen van de afdeling kon het echt geen bal schelen
Voornamelijk een beter figuur d.m.v. sporten (centimeters verliezen), en als het kan ook onder de 70kg wegen. En sterker wordenquote:
Duidelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:13 schreef -Peach het volgende:
[..]
Voornamelijk een beter figuur d.m.v. sporten (centimeters verliezen), en als het kan ook onder de 70kg wegen. En sterker worden
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duidelijk.
Beter figuur en sterker worden wil ik ook graag. Maar gezien ik het dikkertje van de SC ben, moeten er bij mij ook serieuze kilo's af.
Inmiddels bijna 15 eraf
-15kg is al echt veel! Goed man! Ik zit nu op -1, moet er dan nog 4 om onder de 70 te wegen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duidelijk.
Beter figuur en sterker worden wil ik ook graag. Maar gezien ik het dikkertje van de SC ben, moeten er bij mij ook serieuze kilo's af.
Inmiddels bijna 15 eraf
15 kilo is niet niks, goed bezig idd!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duidelijk.
Inmiddels bijna 15 eraf
Nice! Chinup bodyweight is heavy!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
-15kg is al echt veel! Goed man! Ik zit nu op -1, moet er dan nog 4 om onder de 70 te wegen.
Sterker worden gaat hier al goed, veel PR's maar dat is logisch in het begin. Gisteren 1x bodyweight chinup gelukt
Oh nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 10:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
-15kg is al echt veel! Goed man! Ik zit nu op -1, moet er dan nog 4 om onder de 70 te wegen.
Sterker worden gaat hier al goed, veel PR's maar dat is logisch in het begin. Gisteren 1x bodyweight chinup gelukt
Ooh ja kuttig. Chin-ups. Die mag ik zo ook weer gaan doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
FOK!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef sandertjuh het volgende:
gewoon de part-time baan van iemand die nu op vakantie was
En die vrouwen op kantoor zeker stuk voor stuk klagen hoe 'druk' ze het wel niet hebben? 18-jarige snotneuzen worden vaak niet ge
Hmm, ik was vanmorgen weer zwaarder dan gisterenquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Weer 400 gram minder
Nog 400 gram en dan weer mijlpaal
Ik 166, das echt veel voor mijn doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren 256 gram aan eiwit gegeten volgens MFP
Ik heb al wat gezienquote:
Je bent al goed gestart, volhouden en dan komt die 30 (en bodyweight chin-upsquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh niceDat soort dingen zijn voor mij nog heel ver weg.
-15 is idd best wel veel, maar ik zou er blij van worden als er nog 30 af gaat.Dus uhm, long road a head.
Maar ik voel me wel al veel beter. Meer conditie, meer energie, meer gezond
Succes!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja kuttig. Chin-ups. Die mag ik zo ook weer gaan doenpr's
Ik heb ook tijd hoor, maar soms ben ik een beetje ongeduldig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Je bent al goed gestart, volhouden en dan komt die 30 (en bodyweight chin-ups) wel. Fijn dat je het verschil qua conditie etc. al goed voelt, dat is zeker ook veel waard.
Ik heb van de week nog een PR gehaald met benchpressen. PR was 1x100kg en van de week begonnen op 95 en uiteindelijk beland op 1x110kgquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja kuttig. Chin-ups. Die mag ik zo ook weer gaan doenpr's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |