abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150057172
Ik vind 600 voor een D ook niet veel hoor.. Ik reken meestal 7-800 en ik heb echt minibordjes. Ik had gisteren een D van net over de 400 maar dat was een AH maaltijdsalade met kip en een klein handje kikkererwten. Van aardappels kun je natuurlijk wel wat meer eten dan van pasta maar alsnog..

Anyways, vandaag weer een mooi nr op de weegschaal dus nu nog maar 5kg tot mijn ultieme doel!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 26 februari 2015 @ 07:43:07 #202
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_150057348
Q ging je ontbijt nu makkelijker?
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  donderdag 26 februari 2015 @ 07:57:44 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150057447
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:43 schreef Ryuuzen het volgende:
Q ging je ontbijt nu makkelijker?
Geen idee :P sta te wachten totdat de lidl opengaat :P tering druk vandaag dus gelijk om 08u boodschappen doen en ik heb nov niet gegeten :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:00:28 #204
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_150057471
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen idee :P sta te wachten totdat de lidl opengaat :P tering druk vandaag dus gelijk om 08u boodschappen doen en ik heb nov niet gegeten :o
Dat je niet omvalt van de honger. Als ik niet gelijk eet als ik wakker wordt heb ik echt een pest humeur de rest van de dag :'(
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_150057507
Ik heb een baan. *O* Of een project voor 6 a 8 weken in ieder geval.

Dus eindelijk weer een beetje structuur in mijn leven en elke dag ruim een half uur heen en terug lopen. :D Denk dat het behalve financieel voor het afvallen ook wel een positief effect gaat hebben. O+ Niet meer hele dagen aan eten zitten denken, beetje afleiding.
pi_150057593
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:

Dus eindelijk weer een beetje structuur in mijn leven en elke dag ruim een half uur heen en terug lopen. :D Denk dat het behalve financieel voor het afvallen ook wel een positief effect gaat hebben. O+ Niet meer hele dagen aan eten zitten denken, beetje afleiding.
Gefeliciteerd *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150057611
Gefeliciteerd ja! Fijn ook dat het op loopafstand is!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150057904
quote:

Gefeliciteerd!
pi_150057956
Hier is weer een salaris issue.. wat een triest pauper bedrijf is het toch ook :') Sinds kerst is het echt een drama qua salarisbetalingen.

Hoorde net dat ze het pas maandag over wilde maken, de directeur had wel gezegd dat maandag ook wel goed is voor een keer :+ Jammer joh dat het voor de eerste van de maand overgemaakt moet zijn. Nu moet typmiep speciaal vandaag naar kantoor komen om de salarisbetalingen te doen. Waarom doe je dat gister niet dan? Of eergister?

Niet dat ik dood ga als het niet voor maandag op m'n rekening staat maar de houding hier in dit bedrijf, daar word ik wel schijtziek van. En het principe natuurlijk, ik ben toch ook elke dag op tijd? Ik doe m'n werk toch ook gewoon? Doen jullie dat dan ook ff 8)7

15 Man personeel en dan elke keer zo'n gedoe met salarisbetalingen :r
pi_150058069
Mijn lijstje van vandaag is weer een lekker donderdag-rommel lijstje.

O: 250 g kwark met wat muesli, havermout, lijnzaad, honing, 2 dadels
T: banaan, babybel
L: broodje wereldburger, rauwkost (iedereen houdt vol dat je dat broodje een keer gegeten moet hebben en het is mijn laatste maand hier :P)
T: liga, sinaasappel, zakje snack a jacks
S: 1.5 uur atletiek
D: 4 boterhammen, 2 met pindakaas, 2 met garnalensalade
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:57:05 #211
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_150058083
quote:
oor 6 a 8 weken in ieder geval.

Dus eindelijk weer een beetje structuur in mijn leven en elke dag ruim een half uur heen en terug lopen. Denk dat het behalve financieel voor het afvallen ook wel een p
Gefelicitaart!

*O*
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:58:01 #212
65960 sanger
pi_150058105
quote:
15s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
Hier is weer een salaris issue.. wat een triest pauper bedrijf is het toch ook :') Sinds kerst is het echt een drama qua salarisbetalingen.

Hoorde net dat ze het pas maandag over wilde maken, de directeur had wel gezegd dat maandag ook wel goed is voor een keer :+ Jammer joh dat het voor de eerste van de maand overgemaakt moet zijn. Nu moet typmiep speciaal vandaag naar kantoor komen om de salarisbetalingen te doen. Waarom doe je dat gister niet dan? Of eergister?

Niet dat ik dood ga als het niet voor maandag op m'n rekening staat maar de houding hier in dit bedrijf, daar word ik wel schijtziek van. En het principe natuurlijk, ik ben toch ook elke dag op tijd? Ik doe m'n werk toch ook gewoon? Doen jullie dat dan ook ff 8)7

Sommige bedrijven he.... Voor 15 man doen is niet eens een uur werk :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 08:59:51 #213
65960 sanger
pi_150058140
Mijn lijstje vandaag:

O: 240 gr kwark met een banaan erdoor + kapje volkorenbrood met paardenrookvlees
L: 4 volkoren, twee met smeerkaas twee met paardenrookvlees
T: mandarijn/sinaasappel (geen idee wat het is eigenlijk :') :D )
D: nog niet bekend bij mij :P
S: Waarschijnlijk sportschool. Twijfel nog aangezien ik net twee dagen achter elkaar gevoetbald heb.
T: kwark
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:00:35 #214
65960 sanger
pi_150058156
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 06:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heb je mijn bord wel eens gezien???? :D richting de kg aan groente!
het zal inderdaad aan de verdeling liggen van wat ik eet :)
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:01:29 #215
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150058174
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

Boodschappen doen op een lege maag.. jij durft! :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:01:54 #216
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150058178
quote:

Gefeliciteerd! *O*
pi_150058383
quote:

Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150058427
quote:
15s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:

Oh fijn is dat. Heb ook voor zo'n bedrijf gewerkt.

Ik vind het zo belachelijk he. Gewoon zorgen dat mensen hun geld op tijd hebben. Er zijn namelijk ook maar zat gezinnen waarbij de maand langer duurt dan het salaris.. En buiten dat wat jij zegt jij doet je werk ook en komt op tijd dus moeten hun dat ook doen.
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:22:57 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150058647
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 08:00 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Dat je niet omvalt van de honger. Als ik niet gelijk eet als ik wakker wordt heb ik echt een pest humeur de rest van de dag :'(
ik heb nu wel achterlijk honger ja :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:24:17 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150058681
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh fijn is dat. Heb ook voor zo'n bedrijf gewerkt.

Ik vind het zo belachelijk he. Gewoon zorgen dat mensen hun geld op tijd hebben. Er zijn namelijk ook maar zat gezinnen waarbij de maand langer duurt dan het salaris.. En buiten dat wat jij zegt jij doet je werk ook en komt op tijd dus moeten hun dat ook doen.
Zeker als het maar een uurtje werk is :') Heb ook eens zomerwerk gedaan bij zo'n bedrijf.. toen gaf ik ook aan dat als we de salarissen nu niet overmaken, dit pas maandag gaat gebeuren en mensen dus het weekend mogelijk geen geld hadden. Volgens mij was het een donderdag en op vrijdag werkte de dame van de salarisadministratie niet.

Kreeg ik een preek over dat daar wel ruimte in zat in hun arbeidsvoorwaarden en blabla. Zou wel loslopen..

Die maandag ging de telefoon om de 5 minuten en stroomde de mailbox vol :D :o Nog nooit zoveel boze mensen in een korte tijd gesproken. Die had geen boodschappen kunnen doen, die zou maandag op vakantie gaan...

Blij dat het maar een zomerbaantje was.. die vrouwen van de afdeling kon het echt geen bal schelen }:|
pi_150058760
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zeker als het maar een uurtje werk is :') Heb ook eens zomerwerk gedaan bij zo'n bedrijf.. toen gaf ik ook aan dat als we de salarissen nu niet overmaken, dit pas maandag gaat gebeuren en mensen dus het weekend mogelijk geen geld hadden. Volgens mij was het een donderdag en op vrijdag werkte de dame van de salarisadministratie niet.

Kreeg ik een preek over dat daar wel ruimte in zat in hun arbeidsvoorwaarden en blabla. Zou wel loslopen..

Die maandag ging de telefoon om de 5 minuten en stroomde de mailbox vol :D :o Nog nooit zoveel boze mensen in een korte tijd gesproken. Die had geen boodschappen kunnen doen, die zou maandag op vakantie gaan...

Blij dat het maar een zomerbaantje was.. die vrouwen van de afdeling kon het echt geen bal schelen }:|
Allemaal een rijke vent waarschijnlijk :+

De directeur hier had ook gezegd dat het wel na het weekend komt. Alleen staat deze meneer in de quote 500 met een vermogen van 60 miljoen. Ja dan is het wel heel makkelijk om dat soort uitspraken te doen natuurlijk :r

Zijn genoeg mensen/gezinnen waarbij het wel allemaal net aan is en dus gewoon op tijd hun geld moeten hebben!
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:32:12 #222
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150058879
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:27 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Allemaal een rijke vent waarschijnlijk :+

De directeur hier had ook gezegd dat het wel na het weekend komt. Alleen staat deze meneer in de quote 500 met een vermogen van 60 miljoen. Ja dan is het wel heel makkelijk om dat soort uitspraken te doen natuurlijk :r

Zijn genoeg mensen/gezinnen waarbij het wel allemaal net aan is en dus gewoon op tijd hun geld moeten hebben!
Precies. Bij dat bedrijf hadden ze allemaal schoonmakers in dienst.. ja, dat zijn niet bepaald de mensen die in een dikke audi of bmw rijden. Die hebben dat geld hard nodig! Maar goed, ik had sowieso al geen punten gescoord bij dat bedrijf, want ik was die 18-jarige snotneus die hun werk van een week even in één dag deed :P

Achteraf best stom van mij, want ik werkte op uurbasis, maar het was echt te simpel voor woorden :'( en dit was gewoon de part-time baan van iemand die nu op vakantie was
pi_150058940
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Precies. Bij dat bedrijf hadden ze allemaal schoonmakers in dienst.. ja, dat zijn niet bepaald de mensen die in een dikke audi of bmw rijden. Die hebben dat geld hard nodig! Maar goed, ik had sowieso al geen punten gescoord bij dat bedrijf, want ik was die 18-jarige snotneus die hun werk van een week even in één dag deed :P

Achteraf best stom van mij, want ik werkte op uurbasis, maar het was echt te simpel voor woorden :'( en dit was gewoon de part-time baan van iemand die nu op vakantie was
En die vrouwen op kantoor zeker stuk voor stuk klagen hoe 'druk' ze het wel niet hebben? 18-jarige snotneuzen worden vaak niet gewaardeerd inderdaad :P

Hier klaagt de typmiep ook dat het ze altijd zoooooooooooooooooo druk heeft.. ik vraag me af met wat :+
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:37:30 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150059007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

En die vrouwen op kantoor zeker stuk voor stuk klagen hoe 'druk' ze het wel niet hebben? 18-jarige snotneuzen worden vaak niet gewaardeerd inderdaad :P

Hier klaagt de typmiep ook dat het ze altijd zoooooooooooooooooo druk heeft.. ik vraag me af met wat :+
Och och och .. wat hebben ze het druk. En om 16:30 sluiten ze af, want poeh wat een lange dag. Ik weet wel waar ze het druk mee hebben... kletsen, roddelen en klagen :+

Bij een ander bedrijf had ik de functie overgenomen van iemand anders (die ging wat anders doen binnen het bedrijf). Nam ze mij op een bepaald moment apart om te zeggen dat ik echt minder mijn best moest doen, want nu leek het net alsof zij haar werk al die tijd slecht had gedaan.

:')_!

Uiteraard niks anders gedaan en de complimentjes van collega's lekker in ontvangst genomen O+
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:39:03 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150059039
Godverdomme das een goed ontbijt :D

500ml melk warm maken, met 100g havermout erin. Het geheel in de blender flikkeren met een scoop banaan isolaat. :9

Pleuris :D :9
pi_150059726
Weer 400 gram minder *O*

Nog 400 gram en dan weer mijlpaal *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:06:56 #227
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150059762
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Och och och .. wat hebben ze het druk. En om 16:30 sluiten ze af, want poeh wat een lange dag. Ik weet wel waar ze het druk mee hebben... kletsen, roddelen en klagen :+

Bij een ander bedrijf had ik de functie overgenomen van iemand anders (die ging wat anders doen binnen het bedrijf). Nam ze mij op een bepaald moment apart om te zeggen dat ik echt minder mijn best moest doen, want nu leek het net alsof zij haar werk al die tijd slecht had gedaan.

:')_!

Uiteraard niks anders gedaan en de complimentjes van collega's lekker in ontvangst genomen O+
Lol!!! :') - Slingerwaardig dit ;)

Lijstje vandaag:
O: overnight oats (yoghurt, cacao, muesli)
L: 4x spelt/kipfilet/komkommer/sla/pesto, bouillon
T: banaan, 150 gr. kipfilet, 2x spelt pindakaas
D: de overige 4,5 fishcake
S: benentraining
T: eiwitshake

Rond de 1750, misschien nog wat kleins er bij.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:09:05 #228
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150059802
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Weer 400 gram minder *O*

*O*
ik zag deze week ook eindelijk vooruitgang op de weegschaal *O*
pi_150059822
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:09 schreef -Peach het volgende:

[..]

*O*
ik zag deze week ook eindelijk vooruitgang op de weegschaal *O*
Yay! *O*

Wat is jouw doel eigenlijk? :)
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:12:13 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150059877
Zo, eindelijk weer een groentesmoothie gemaakt _O_ Ben het alleen wel verleerd qua verhoudingen, want ik heb natuurlijk veel te veel gemaakt :')_! Ach ja, heb ik hem voor morgen ook gelijk maar..
pi_150059879
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja ik kan daar echt heel erg kwaad om worden.
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:13:01 #232
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150059888
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yay! *O*

Wat is jouw doel eigenlijk? :)
Voornamelijk een beter figuur d.m.v. sporten (centimeters verliezen), en als het kan ook onder de 70kg wegen. En sterker worden :P
pi_150059920
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:13 schreef -Peach het volgende:

[..]

Voornamelijk een beter figuur d.m.v. sporten (centimeters verliezen), en als het kan ook onder de 70kg wegen. En sterker worden :P
Duidelijk. :)

Beter figuur en sterker worden wil ik ook graag. Maar gezien ik het dikkertje van de SC ben, moeten er bij mij ook serieuze kilo's af.

Inmiddels bijna 15 eraf :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:22:05 #234
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150060107
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Beter figuur en sterker worden wil ik ook graag. Maar gezien ik het dikkertje van de SC ben, moeten er bij mij ook serieuze kilo's af.

Goed bezig! _O_
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:22:19 #235
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150060117
quote:

[..]

-15kg is al echt veel! Goed man! Ik zit nu op -1, moet er dan nog 4 om onder de 70 te wegen.
Sterker worden gaat hier al goed, veel PR's maar dat is logisch in het begin. Gisteren 1x bodyweight chinup gelukt *O*
pi_150060122
quote:

[..]

15 kilo is niet niks, goed bezig idd! *O*
pi_150060133
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:22 schreef -Peach het volgende:

[..]

-15kg is al echt veel! Goed man! Ik zit nu op -1, moet er dan nog 4 om onder de 70 te wegen.
Sterker worden gaat hier al goed, veel PR's maar dat is logisch in het begin. Gisteren 1x bodyweight chinup gelukt *O*
Nice! Chinup bodyweight is heavy! *O*
pi_150060162
quote:

[..]

Oh nice :D Dat soort dingen zijn voor mij nog heel ver weg.

-15 is idd best wel veel, maar ik zou er blij van worden als er nog 30 af gaat. :') Dus uhm, long road a head.

Maar ik voel me wel al veel beter. Meer conditie, meer energie, meer gezond *O*
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:24:22 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150060178
Jelmertaart staat in de koelkast :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:25:24 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150060204
quote:

[..]

Ooh ja kuttig. Chin-ups. Die mag ik zo ook weer gaan doen ;( pr's *O*
pi_150060219
Gisteren 256 gram aan eiwit gegeten volgens MFP :+
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:26:14 #242
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150060229
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:24 schreef Qwea het volgende:
Jelmertaart staat in de koelkast :D
Foto's!!
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:28:07 #243
65960 sanger
pi_150060273
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef sandertjuh het volgende:
gewoon de part-time baan van iemand die nu op vakantie was
En die vrouwen op kantoor zeker stuk voor stuk klagen hoe 'druk' ze het wel niet hebben? 18-jarige snotneuzen worden vaak niet ge
FOK!
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:29:09 #244
65960 sanger
pi_150060300
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Weer 400 gram minder *O*

Hmm, ik was vanmorgen weer zwaarder dan gisteren :P Zal wel wat zout in de kruiden hebben gezeten.
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:31:40 #245
65960 sanger
pi_150060341
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren 256 gram aan eiwit gegeten volgens MFP :+
Ik 166, das echt veel voor mijn doen :Y Is 1.88 per kg :D
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:31:54 #246
65960 sanger
pi_150060346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Foto's!!
Ik heb al wat gezien :Y
pi_150060410
Today:

It's all about the gainzzzzzzzzzzz :+
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:42:03 #248
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150060603
quote:
2s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh nice :D Dat soort dingen zijn voor mij nog heel ver weg.

-15 is idd best wel veel, maar ik zou er blij van worden als er nog 30 af gaat. :') Dus uhm, long road a head.

Maar ik voel me wel al veel beter. Meer conditie, meer energie, meer gezond *O*
Je bent al goed gestart, volhouden en dan komt die 30 (en bodyweight chin-ups ;) ) wel. Fijn dat je het verschil qua conditie etc. al goed voelt, dat is zeker ook veel waard.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Succes!

Gisteren ook nog 'les' gehad in powercleanen. Dat valt nog behoorlijk tegen om het goed uit te voeren...nog maar even dooroefenen :P
pi_150060624
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:42 schreef -Peach het volgende:

[..]

Je bent al goed gestart, volhouden en dan komt die 30 (en bodyweight chin-ups ;) ) wel. Fijn dat je het verschil qua conditie etc. al goed voelt, dat is zeker ook veel waard.

Ik heb ook tijd hoor, maar soms ben ik een beetje ongeduldig. ;)
pi_150060653
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb van de week nog een PR gehaald met benchpressen. PR was 1x100kg en van de week begonnen op 95 en uiteindelijk beland op 1x110kg :D

Dat betekend dat ik bijna op 200% van mijn eigen lichaamsgewicht zit! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')