Lol. Maar die armen toch wel? En buik moet ook wel lukken toch, La_Tramposa lukt het wel ^^quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef Qwea het volgende:
Lol, je kan de progressie met name goed zijn bij de armen en buik op mijn pics.. maar die krijg ik niet zonder string of bikini gefixed
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef Qwea het volgende:
Mijne komt morgen. Als ik er niet ben
Maar ik kreeg zaterdag het nummer van de postbode. Dan kon ik hem altijd bellen voor mijn pakket
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Qwea op 25-02-2015 13:12:26 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van 2011 --> 2014
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Geen tetten te zien hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:08 schreef -Peach het volgende:
Ziet er goed uit Qwea! Respect!
En TT![]()
[ afbeelding ]
Je moet ff f5 doen ik heb er nog 1 bijgeknald.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet ff f5 doen ik heb er nog 1 bijgeknald.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een verschil ja! Ook wel een paar cupmaten denk ik, over tetten gesproken
De motivatie heb ik al hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Als motivatie hangen zulken foto's op de koelkast
?
Liever wat minder tetten en een strak lichaam toch?quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Liever wat minder tetten en een strak lichaam toch?
Tetten voor Crunchy!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef -Peach het volgende:
[..]
Tetten voor Crunchy!Fap fap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:20 schreef -Peach het volgende:
[..]
Tetten voor Crunchy!Omfg. What has been seen cannont be unseen. Dank je wel enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Thnx dude!quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:35 schreef sandertjuh het volgende:
Ziet er heel goed uit Q!! Wat een resultaat als je het vergelijkt vanaf het begin. Nice job!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas heb ik geen foto's van de tijd dat ik begon (mei 2014)
Rug foto moet ik nog steeds laten maken![]()
Thnxquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Tering Q, wat een progressie. Mooi lijf heb je zo!
Dat is waarquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Of gewoon een beetje suiker of honing erdoor, ga je niet dood aan hoor.
Waldenfarms iets?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:05 schreef Maraca het volgende:
Echt he.. wil zelf krentenbollen maken, maar dan zonder suiker en andere troep. Komen al die sites met van die 'zweverige' alternatieven aan. Ga je daar op Googlen is het ook gewoon suiker
Zit eraan te denken om dan maar Ahorn siroop te gebruiken. Niet het beste alternatief, maar het moet maar. Of misschien wel helemaal niks, maar ik weet niet of het dan nog smaaktEigenlijk zou het ook wel zonder moeten kunnen
Neus dicht en niet jankenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe krijg je de havermout weg Qwea? Tot een paar dagen geleden moest je daar toch van kotsen?
Kan me ook nauwelijks voorstellen dat dat allemaal goed oplost in 500ml melk?
Klinkt een beetje te mooi om waar te zijnquote:
quote:Walden Farms calorie vrije chocolade siroop. Vrij van calorien, vet, koolhydraten of suikers! Heerlijk op uw zelfgebakken muffins, pannenkoeken of natuurlijk over ijs!
Erg lekker en perfect voor wanneer je gezond wil eten. Een uitkomst voor sporters en bij ieder afslankdieet!
Dit is een gepatenteerd product en zeer exclusief. Geïmporteerd vanuit de Verenigde Staten. Geschikt voor alle fases van het proteïne dieet!
De enige soort met:
0 kcal
0 koolhydraten
0 vetten
0 gluten
0 conserveringsmiddelen
Natuurlijke smaakstoffen
Heb toch nog een B&F code die nog op moet, dus ach. Kan het altijd proberen.. al is het maar voor in de kwarkquote:
Yes! Xxl en b&f hebben ze ook. Ik heb de caramel en de pancakequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:26 schreef sandertjuh het volgende:
Dit?
http://www.protislank.nl/waldenfarms-siropen.htm
Caramel is erg erg lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb toch nog een B&F code die nog op moet, dus ach. Kan het altijd proberen.. al is het maar voor in de kwark
Die optimel is nice he?!quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Life can be good.
Kwark + optimel en banaan. IK HEB HONGER!!!
Wat heb je er nu doorheen gedaan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja echt.
Ik ben je eeuwig dankbaar voor die tipGeen slimpie meer
250ml optimel 0% vanille yoghurt + 250 gr magere franse kwark.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wat heb je er nu doorheen gedaan?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja echt.
Ik ben je eeuwig dankbaar voor die tipGeen slimpie meer
Ik doe zelf 100g en 400g kwarkquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
250ml optimel 0% vanille yoghurt + 250 gr magere franse kwark.
© Qwea
Iets minder eitwitten, maar zoveel lekkerder
Ga ik ook ff onthoudenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]ik weet heus wat lekker is. Je kan ook die 0% kwark van ze nog proberen te mengen. Ik zweer bij die appel kaneel van ze
O das wel een goede. Ik kan op deze manier makkelijk afbouwen en langzaam wennen aan de smaak van magere kwarkquote:
Ik had die banaan met yoghurt en wat water gemaakt en ik vond het echt net een milkshakequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ga ik ook ff onthouden
Volgens mij heb jij idd wel een goede smaakAls die banaan van XXL vanavond ook nog eens lekker is, dan is het helemaal awesome
Dat spul ruikt me toch een partij naarquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Goede tip! Die slimpie siroop komt me ook de strot uit af en toe
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had die banaan met yoghurt en wat water gemaakt en ik vond het echt net een milkshake
Let me know!
Ik doe het met 500 ml water en dan in de blender mikken. Dan is het gewoon een dikke whey shake. Ik zeg niet dat het lekkerder wordt....maar drinkbaarderquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neus dicht en niet janken
Vanmorgen had ik idd een bek vol beton praktisch. Morgen ff in 2'en splitsen en water erbij mikken. En warm maken. En ik mik er morgen waldenfarms door.
Ik vind de aardbei smaak nog wel gaan. Het is alleen altijd hetzelfde, beetje variatie kan geen kwaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat spul ruikt me toch een partij naar
Nope. Omdat ik hem al eens heb gebruikt komt de restwaarde te vervallenquote:
5 bakken maar?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik vind de aardbei smaak nog wel gaan. Het is alleen altijd hetzelfde, beetje variatie kan geen kwaadEn met 5 bakken per week gaat het snel vervelen
Wie is zo achterlijk om dat nou te bedenken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Omdat ik hem al eens heb gebruikt komt de restwaarde te vervallen
Eet het alleen savonds voor het slapen gaan. Voor de rest geen kwark nodigquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
5 bakken maar?
Maar inderdaad, verveelt snel
Ik heb dit nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wie is zo achterlijk om dat nou te bedenken?
O ja is ook zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Eet het alleen savonds voor het slapen gaan. Voor de rest geen kwark nodigJij zit eerder aan 10 bakken per week denk ik?
Het is ook gewoon niet logisch. Kijk naar een karwei/gamma/willekeurig andere winkel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit meegemaaktZie je ook pas als je echt de algemene voorwaarden doorleest
Knal er straks nog wel een mailtje uit. Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet logisch. Kijk naar een karwei/gamma/willekeurig andere winkel.
Al is het met VVV bonnen ook niet mogelijk
Klote winkel
Oeh! Thnx morgen ff doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik doe het met 500 ml water en dan in de blender mikken. Dan is het gewoon een dikke whey shake. Ik zeg niet dat het lekkerder wordt....maar drinkbaarder
Wacht ik heb nog wel 1 dacht ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Omdat ik hem al eens heb gebruikt komt de restwaarde te vervallen
Uhu. Of even via de publieke facebook pagina als dat niet helpt. Wil ook wel eens werkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Knal er straks nog wel een mailtje uit. Nee heb je, ja kun je krijgen
Heb geen Facebookquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uhu. Of even via de publieke facebook pagina als dat niet helpt. Wil ook wel eens werken
Investeer alsjeblieft in een fatsoenlijke blender ipv zo'n Blokker ding. Anders mag je hem zo wegsmijten als je een beetje bevroren fruit probeert te blenden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef sandertjuh het volgende:
Wij hebben niet eens een blender staan.. ga ik nu dus gelijk bestellen!
Dit. +1quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Investeer alsjeblieft in een fatsoenlijke blender ipv zo'n Blokker ding. Anders mag je hem zo wegsmijten als je een beetje bevroren fruit probeert te blenden.
Zie ze van 100-150 euro voorbij komen.. dat gaat me net wat te verquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Investeer alsjeblieft in een fatsoenlijke blender ipv zo'n Blokker ding. Anders mag je hem zo wegsmijten als je een beetje bevroren fruit probeert te blenden.
Mijne doet ijsblokjesquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh, die van mij was ook 100 euro dacht ikquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zie ze van 100-150 euro voorbij komen.. dat gaat me net wat te verwat of welke raad je aan?
het is wel hoe lager je komt hoe dikker hij wordt. De eerste keer verslikte ik mezelfquote:
http://m.kijkshop.nl/nl/1(...)pageCount=3&pos=1909quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zie ze van 100-150 euro voorbij komen.. dat gaat me net wat te verwat of welke raad je aan?
Oh ja en een glazen kanquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://m.kijkshop.nl/nl/1(...)pageCount=3&pos=1909
Ik had nou echt een bek beton praktischquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
het is wel hoe lager je komt hoe dikker hij wordt. De eerste keer verslikte ik mezelf
Ik heb plastic want kutkneus die glas slooptquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja en een glazen kanmust have
Ik heb een soortgelijke versie daarvanquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:42 schreef sandertjuh het volgende:
Zit naar deze te kijken..
http://www.bol.com/nl/p/p(...)er/9200000024780330/
800 watt, ijs vernieler en vaatwasbestendig.. Doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:42 schreef sandertjuh het volgende:
Zit naar deze te kijken..
http://www.bol.com/nl/p/p(...)er/9200000024780330/
Dan stap ik over naar XXLquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
800 watt, ijs vernieler en vaatwasbestendig.. Doen.
Maraca, xxl heeft ook waldenfarms
Lmao! Man!quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:46 schreef Ryuuzen het volgende:
omg al die opties ik heb gewoon de mijne uitgekozen omdat er blender op stond
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:46 schreef Ryuuzen het volgende:
omg al die opties ik heb gewoon de mijne uitgekozen omdat er blender op stond
Mail renequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:
We zouden korting moeten krijgen van XXL, groepskorting
Ik ben er mee opgehoudenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:49 schreef Ryuuzen het volgende:
btw crunch, sandertjuh of Q,
jullie gebruiken allemaal die pwo. Ik ga er eindelijk aan geloven, maar hoe veel verschil maakt dat uit?
Moet ik nog op letten met het tijdstip waarop ik het gebruik?
Heb gisteren voor het eerst xplode op. 2 scoops en werkte aardig. Voorheen gebruikte ik mr1 vortex, die doet het wel wat beter maar is echt niet te drinken. Stond regelmatig te kokhalzen boven de wasbakquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:49 schreef Ryuuzen het volgende:
jullie gebruiken allemaal die pwo. Ik ga er eindelijk aan geloven, maar hoe veel verschil maakt dat uit?
Ok,quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:54 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb gisteren voor het eerst xplode op. 2 scoops en werkte aardig. Voorheen gebruikte ik mr1 vortex, die doet het wel wat beter maar is echt niet te drinken. Stond regelmatig te kokhalzen boven de wasbak![]()
Ik neem het als ik klaar ben met werken, voor het sporten. 20 minuten later ben ik aan het sporten ongeveer. Ik voel de PWO na 10 minuten al, vrij snel dus!
En het werkt zeker, heb meer concentratie vermogen en meer focus. Helemaal met de combinatie muziek. Dan ben ik echt in m'n eigen wereld tijdens het sportenTevens ben ik savonds ook een stuk fitter met PWO op. Neem het niet elke dag, alleen de zwaardere trainingsdagen en als ik een beetje moe ben van werk.
Hangt er vanaf hoe je caffiene tolerantie is en hoe laat je het gebruiktquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef Ryuuzen het volgende:
thanks voor de info. Ik was bang voor slapeloze nachten, maar dat zal dan gelukkig wel mee vallen
Eensch! Ik ben er redelijk gevoelig voor dus moet het niet te laat nemen. Voordeel is dat ik altijd voor het avondeten ga sporten dus heb er niet zo heel veel last van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je caffiene tolerantie is en hoe laat je het gebruikt
Ik nam het om 19:00 en kon om 0:00 nog steeds niet slapen, uur later pas meestal. Drink weinig koffie.
Klopt. Qua tijd is dat beetje perfectquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:11 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Eensch! Ik ben er redelijk gevoelig voor dus moet het niet te laat nemen. Voordeel is dat ik altijd voor het avondeten ga sporten dus heb er niet zo heel veel last van.
Als ik na 8 uur nog koffie drink lig ik wel de halve nacht met open kijkers naar het plafond te staren
Veel. Minimaal 4u voor het slapem gaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:49 schreef Ryuuzen het volgende:
ok dat wordt dan krap aan op woensdagenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel. Minimaal 4u voor het slapem gaan
Dan zou ik het op woensdagen mooi skippen. Ik neem het zelf of om 09:30 of rond 14:00. In beide gevallen ben ik tot 22:00 kei hyperactiefquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ok dat wordt dan krap aan op woensdagen
Allangquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.culy.nl/recepten/een-kwarktaart-als-ontbijt/
Qwea, iets voor jou?
Welke ga je nemen btw?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:49 schreef Ryuuzen het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:48 schreef Lonaa het volgende:
WTF is er met m'n karma de hele tijd
De pakketjesman brengt een pakketje voor de buren. Prima, neem ik wel aan.
Dus ik smeer net een gezichtsmasker op m'n bakkes. RINGRING. De buurman.
Dag buurman.![]()
Hij schrok zich de ballen uit z'n broek.
Ga hem morgen of vrijdag maken en opetenquote:
Niet helemaal he.. dat mocht niet van Jelmerquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ga hem morgen of vrijdag maken en opeten
een vriend van mij rade deze aan.quote:
Laat me ff weten hoe die is!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:03 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
een vriend van mij rade deze aan.
https://www.bodylab.nl/bo(...)orkout-375-gram-4932
volgens hem was die "boom sweety" wat dat ook is
quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurp.
Dus ik ging pannenkoeken maken. En ik wilde ze maken met boekweitmeel. Dus ik maak pannenkoeken met gewoon meel, bedenk me halverwege FUCK FUCK FUCK ik wilde boekweitmeel gebruiken.
Ik check de kast, ik heb uberhaupt geen boekweitmeel.
...
Goed puntquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:55 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik heb alleen geen vergelijkingsmateriaal
Daar heb ik al tijden zo'n zin inquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Pannenkoeken nom
Ga ik nu maken
Lolquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurp.
Dus ik ging pannenkoeken maken. En ik wilde ze maken met boekweitmeel. Dus ik maak pannenkoeken met gewoon meel, bedenk me halverwege FUCK FUCK FUCK ik wilde boekweitmeel gebruiken.
Ik check de kast, ik heb uberhaupt geen boekweitmeel.
...
Oh tof!quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:14 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol![]()
Heb vandaag die tonijntaartdingen gemaakt, was lekker!
Ehm, wattes? Link?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:14 schreef -Peach het volgende:
[..]
Lol![]()
Heb vandaag die tonijntaartdingen gemaakt, was lekker!
Ik blijf even bij jou uit de buurtquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:01 schreef Lonaa het volgende:
wtf is er met m'n karma?
Ik sneed een rode peper een uur geleden. En net had ik jeuk in m'n oog.
Ja, ik in voorlopig onder het dekbed, ik wil niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik blijf even bij jou uit de buurt
Niet meer bakken dan je magquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb ik al tijden zo'n zin inIk eet er alleen gerust 15 ofzo.
Heb je gewone pannenkoek? Zo ja, flikker er eens 1 op de weegschaal aub. Wat wegen ze p/s?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet meer bakken dan je mag
Eerste ligt in de pan
HONGER
Heb je een alert voor t woord taart?quote:
Nooohhquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik in voorlopig onder het dekbed, ik wil niet meer.
Ben vandaag ook al met m'n nieuwe patta's in de hondenpoep gaan staan.
Klinkt mehquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze!
http://www.melangery.com/2015/01/tuna-potato-fishcakes.html
Zie whatsapp voor formaatquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je gewone pannenkoek? Zo ja, flikker er eens 1 op de weegschaal aub. Wat wegen ze p/s?
Is lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:40 schreef sandertjuh het volgende:
Heb net Optimel yoghurt gekocht voor door de kwark vanavond. Ben benieuwd!
Weet iemand wat dit kon zijn? Komt dit nog van sponning maandag of komt omdat ik nog geen warm eten had gehad?quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn benen zijn stuk/kapot. Ze doen niet wat ik wil. Wil intervaltrainen op hometrainer, kom niet eens op een fatsoenlijke sprintsnelheid
Wat is deze?
Fruitquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:47 schreef Maraca het volgende:
Boh, lade van m'n vriezer helemaal vol met porties spinazie en fruitNu nog daaraan denken in de ochtend
Mango, bosbessen, cranberries en banaanquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mango, bosbessen, cranberries en banaan
Vandaag:quote:
Waarom doe je dat eigenlijk niet vooraf? Ik doe dat wel omdat ik dan weet of ik ruimte heb voor eventueel schep extra aardappel/groente/vlees.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:49 schreef CrunchySelf het volgende:
MIJN PANNENKOEKEN WAREN AWESOME. LEKKER
Nom
Nu de kcal uitrekenen.
Goed lijstjequote:Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag:
O: 100 gram frambozen, 150 gram kwark, 2 scoops whey, water
L: In de stad, clubsandwich (3 donkere boterhammen) met tonijn en ei
D: 2 pannenkoeken met spek en stroop
T: 2 mandarijntjes, 1 gekookt ei.
Morgen:
O: 1 banaan, 150 gram kwark, 2 scoops whey, water
L: 2 miniquiches met prei, 2 mandarijntjes
B: 10 km wandelen.
T: proteinebar met kokos en chocolade
S: KT
D: Uit de oven: Kippenpoten ,aardappeltjes, venkel, champignons
T: Boterham met kaas en puntpaprika
T: gekookt ei
Doe ik normaal gesproken ook. Of eigenlijk niet. Ik reken standaard 600 kcal voor m'n agv en plan de rest daar om heen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk niet vooraf? Ik doe dat wel omdat ik dan weet of ik ruimte heb voor eventueel schep extra aardappel/groente/vlees.
Wauwquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:07 schreef CrunchySelf het volgende:
OK die pannenkoeken komen dus totaal op 850 kcal.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:46 schreef Maraca het volgende:
Heb ik eindelijk energie en zin verzameld om op de hometrainer te gaan.. belt mijn vader voor een babbeltje. En die belt eigenlijk zelden dus tja.. opnemen dan maar
Maar ik had nu al klaar kunnen zijn
* Maraca gaat mopperend naar haar hometrainer
Dan moet je v geen speklap zijnquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doe ik normaal gesproken ook. Of eigenlijk niet. Ik reken standaard 600 kcal voor m'n agv en plan de rest daar om heen.
Maar hier had ik gewoon zin in, dus fuck it
Eet ik ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan moet je v geen speklap zijn
Ik kom er zelden boven. Ik lieg.740quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:57 schreef sanger het volgende:
Vind ik dat je wel weinig rekent voor je D. Ik kom zelden onder de 650 voor mijn D.
*afkloppen* hier gaat het redelijk goed!quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
*afkloppen* hier gaat het redelijk goed!
Goed lijstjequote:Op woensdag 25 februari 2015 21:47 schreef Maraca het volgende:
Inbefore: omg.. je bent in de superfood getrapt..
Eeh, jamaar weggooien is ook zonde en het is niet perse slecht dus... ach in de blender ermee
Toch wel gebroken he.. dat is super superfoodquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed lijstje
Superfoods zijn niet per definitie slecht, maar over hyped.
Ik heb hier ook lijnzaad staan
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toch wel gebroken he.. dat is super superfood![]()
Ben ik dan echt zo een grote portie eter?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom er zelden boven. Ik lieg.740
Ik zou het doen. Je eet onder je behoefte. Tenminste dat is je doel. Die 120 schiet je niet over je behoefte, je groeit niet maar valt iets minder hard af. Terwijl de kwark wel goede voedingstoffen heeft die je na sporten kunt gebruiken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben ik dan echt zo een grote portie eter?
Overigens had ik me vanavond iets vergist, en eigenlijk een stukje teveel Turks brood genomen bij de eigengemaakte kip shoarma. Resultaat is dat ik nu al 9 kcal te hoog zit, en moet eigenlijk nog voor 120 en T doen van kwark. Staat wel tegenover dat ik vandaag extra gesport heb.
Heb je mijn bord wel eens gezien????quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben ik dan echt zo een grote portie eter?
Overigens had ik me vanavond iets vergist, en eigenlijk een stukje teveel Turks brood genomen bij de eigengemaakte kip shoarma. Resultaat is dat ik nu al 9 kcal te hoog zit, en moet eigenlijk nog voor 120 en T doen van kwark. Staat wel tegenover dat ik vandaag extra gesport heb.
Ja dat is ook zo inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Je eet onder je behoefte. Tenminste dat is je doel. Die 120 schiet je niet over je behoefte, je groeit niet maar valt iets minder hard af. Terwijl de kwark wel goede voedingstoffen heeft die je na sporten kunt gebruiken.
Geen ideequote:
Dat je niet omvalt van de honger. Als ik niet gelijk eet als ik wakker wordt heb ik echt een pest humeur de rest van de dagquote:Op donderdag 26 februari 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideesta te wachten totdat de lidl opengaat
tering druk vandaag dus gelijk om 08u boodschappen doen en ik heb nov niet gegeten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een baan.Of een project voor 6 a 8 weken in ieder geval.
Dus eindelijk weer een beetje structuur in mijn leven en elke dag ruim een half uur heen en terug lopen.Denk dat het behalve financieel voor het afvallen ook wel een positief effect gaat hebben.
Niet meer hele dagen aan eten zitten denken, beetje afleiding.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
Dus eindelijk weer een beetje structuur in mijn leven en elke dag ruim een half uur heen en terug lopen.Denk dat het behalve financieel voor het afvallen ook wel een positief effect gaat hebben.
Gefelicitaart!quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
oor 6 a 8 weken in ieder geval.
Dus eindelijk weer een beetje structuur in mijn leven en elke dag ruim een half uur heen en terug lopen. Denk dat het behalve financieel voor het afvallen ook wel een p
Sommige bedrijven he.... Voor 15 man doen is niet eens een uur werkquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
Hier is weer een salaris issue.. wat een triest pauper bedrijf is het toch ookSinds kerst is het echt een drama qua salarisbetalingen.
Hoorde net dat ze het pas maandag over wilde maken, de directeur had wel gezegd dat maandag ook wel goed is voor een keerJammer joh dat het voor de eerste van de maand overgemaakt moet zijn. Nu moet typmiep speciaal vandaag naar kantoor komen om de salarisbetalingen te doen. Waarom doe je dat gister niet dan? Of eergister?
Niet dat ik dood ga als het niet voor maandag op m'n rekening staat maar de houding hier in dit bedrijf, daar word ik wel schijtziek van. En het principe natuurlijk, ik ben toch ook elke dag op tijd? Ik doe m'n werk toch ook gewoon? Doen jullie dat dan ook ff![]()
15 Man personeel en dan elke keer zo'n gedoe met salarisbetalingen
het zal inderdaad aan de verdeling liggen van wat ik eetquote:Op donderdag 26 februari 2015 06:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je mijn bord wel eens gezien????richting de kg aan groente!
Boodschappen doen op een lege maag.. jij durft!quote:Op donderdag 26 februari 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideesta te wachten totdat de lidl opengaat
tering druk vandaag dus gelijk om 08u boodschappen doen en ik heb nov niet gegeten
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:07 schreef Myraela het volgende:
Oh fijn is dat. Heb ook voor zo'n bedrijf gewerkt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:49 schreef sandertjuh het volgende:
Hier is weer een salaris issue.. wat een triest pauper bedrijf is het toch ookSinds kerst is het echt een drama qua salarisbetalingen.
Hoorde net dat ze het pas maandag over wilde maken, de directeur had wel gezegd dat maandag ook wel goed is voor een keerJammer joh dat het voor de eerste van de maand overgemaakt moet zijn. Nu moet typmiep speciaal vandaag naar kantoor komen om de salarisbetalingen te doen. Waarom doe je dat gister niet dan? Of eergister?
Niet dat ik dood ga als het niet voor maandag op m'n rekening staat maar de houding hier in dit bedrijf, daar word ik wel schijtziek van. En het principe natuurlijk, ik ben toch ook elke dag op tijd? Ik doe m'n werk toch ook gewoon? Doen jullie dat dan ook ff![]()
15 Man personeel en dan elke keer zo'n gedoe met salarisbetalingen
ik heb nu wel achterlijk honger jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:00 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Dat je niet omvalt van de honger. Als ik niet gelijk eet als ik wakker wordt heb ik echt een pest humeur de rest van de dag
Zeker als het maar een uurtje werk isquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh fijn is dat. Heb ook voor zo'n bedrijf gewerkt.
Ik vind het zo belachelijk he. Gewoon zorgen dat mensen hun geld op tijd hebben. Er zijn namelijk ook maar zat gezinnen waarbij de maand langer duurt dan het salaris.. En buiten dat wat jij zegt jij doet je werk ook en komt op tijd dus moeten hun dat ook doen.
Allemaal een rijke vent waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker als het maar een uurtje werk isHeb ook eens zomerwerk gedaan bij zo'n bedrijf.. toen gaf ik ook aan dat als we de salarissen nu niet overmaken, dit pas maandag gaat gebeuren en mensen dus het weekend mogelijk geen geld hadden. Volgens mij was het een donderdag en op vrijdag werkte de dame van de salarisadministratie niet.
Kreeg ik een preek over dat daar wel ruimte in zat in hun arbeidsvoorwaarden en blabla. Zou wel loslopen..
Die maandag ging de telefoon om de 5 minuten en stroomde de mailbox vol![]()
Nog nooit zoveel boze mensen in een korte tijd gesproken. Die had geen boodschappen kunnen doen, die zou maandag op vakantie gaan...
Blij dat het maar een zomerbaantje was.. die vrouwen van de afdeling kon het echt geen bal schelen
Precies. Bij dat bedrijf hadden ze allemaal schoonmakers in dienst.. ja, dat zijn niet bepaald de mensen die in een dikke audi of bmw rijden. Die hebben dat geld hard nodig! Maar goed, ik had sowieso al geen punten gescoord bij dat bedrijf, want ik was die 18-jarige snotneus die hun werk van een week even in één dag deedquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:27 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Allemaal een rijke vent waarschijnlijk
De directeur hier had ook gezegd dat het wel na het weekend komt. Alleen staat deze meneer in de quote 500 met een vermogen van 60 miljoen. Ja dan is het wel heel makkelijk om dat soort uitspraken te doen natuurlijk![]()
Zijn genoeg mensen/gezinnen waarbij het wel allemaal net aan is en dus gewoon op tijd hun geld moeten hebben!
En die vrouwen op kantoor zeker stuk voor stuk klagen hoe 'druk' ze het wel niet hebben? 18-jarige snotneuzen worden vaak niet gewaardeerd inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies. Bij dat bedrijf hadden ze allemaal schoonmakers in dienst.. ja, dat zijn niet bepaald de mensen die in een dikke audi of bmw rijden. Die hebben dat geld hard nodig! Maar goed, ik had sowieso al geen punten gescoord bij dat bedrijf, want ik was die 18-jarige snotneus die hun werk van een week even in één dag deed
Achteraf best stom van mij, want ik werkte op uurbasis, maar het was echt te simpel voor woordenen dit was gewoon de part-time baan van iemand die nu op vakantie was
Och och och .. wat hebben ze het druk. En om 16:30 sluiten ze af, want poeh wat een lange dag. Ik weet wel waar ze het druk mee hebben... kletsen, roddelen en klagenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En die vrouwen op kantoor zeker stuk voor stuk klagen hoe 'druk' ze het wel niet hebben? 18-jarige snotneuzen worden vaak niet gewaardeerd inderdaad
Hier klaagt de typmiep ook dat het ze altijd zoooooooooooooooooo druk heeft.. ik vraag me af met wat
Lol!!!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Och och och .. wat hebben ze het druk. En om 16:30 sluiten ze af, want poeh wat een lange dag. Ik weet wel waar ze het druk mee hebben... kletsen, roddelen en klagen![]()
Bij een ander bedrijf had ik de functie overgenomen van iemand anders (die ging wat anders doen binnen het bedrijf). Nam ze mij op een bepaald moment apart om te zeggen dat ik echt minder mijn best moest doen, want nu leek het net alsof zij haar werk al die tijd slecht had gedaan._!
Uiteraard niks anders gedaan en de complimentjes van collega's lekker in ontvangst genomen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Weer 400 gram minder
Nog 400 gram en dan weer mijlpaal
Yay!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:09 schreef -Peach het volgende:
[..]![]()
ik zag deze week ook eindelijk vooruitgang op de weegschaal
Ja ik kan daar echt heel erg kwaad om worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker als het maar een uurtje werk isHeb ook eens zomerwerk gedaan bij zo'n bedrijf.. toen gaf ik ook aan dat als we de salarissen nu niet overmaken, dit pas maandag gaat gebeuren en mensen dus het weekend mogelijk geen geld hadden. Volgens mij was het een donderdag en op vrijdag werkte de dame van de salarisadministratie niet.
Kreeg ik een preek over dat daar wel ruimte in zat in hun arbeidsvoorwaarden en blabla. Zou wel loslopen..
Die maandag ging de telefoon om de 5 minuten en stroomde de mailbox vol![]()
Nog nooit zoveel boze mensen in een korte tijd gesproken. Die had geen boodschappen kunnen doen, die zou maandag op vakantie gaan...
Blij dat het maar een zomerbaantje was.. die vrouwen van de afdeling kon het echt geen bal schelen
Voornamelijk een beter figuur d.m.v. sporten (centimeters verliezen), en als het kan ook onder de 70kg wegen. En sterker wordenquote:
Duidelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:13 schreef -Peach het volgende:
[..]
Voornamelijk een beter figuur d.m.v. sporten (centimeters verliezen), en als het kan ook onder de 70kg wegen. En sterker worden
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duidelijk.
Beter figuur en sterker worden wil ik ook graag. Maar gezien ik het dikkertje van de SC ben, moeten er bij mij ook serieuze kilo's af.
Inmiddels bijna 15 eraf
-15kg is al echt veel! Goed man! Ik zit nu op -1, moet er dan nog 4 om onder de 70 te wegen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duidelijk.
Beter figuur en sterker worden wil ik ook graag. Maar gezien ik het dikkertje van de SC ben, moeten er bij mij ook serieuze kilo's af.
Inmiddels bijna 15 eraf
15 kilo is niet niks, goed bezig idd!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Duidelijk.
Inmiddels bijna 15 eraf
Nice! Chinup bodyweight is heavy!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
-15kg is al echt veel! Goed man! Ik zit nu op -1, moet er dan nog 4 om onder de 70 te wegen.
Sterker worden gaat hier al goed, veel PR's maar dat is logisch in het begin. Gisteren 1x bodyweight chinup gelukt
Oh nicequote:Op donderdag 26 februari 2015 10:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
-15kg is al echt veel! Goed man! Ik zit nu op -1, moet er dan nog 4 om onder de 70 te wegen.
Sterker worden gaat hier al goed, veel PR's maar dat is logisch in het begin. Gisteren 1x bodyweight chinup gelukt
Ooh ja kuttig. Chin-ups. Die mag ik zo ook weer gaan doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
FOK!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:34 schreef sandertjuh het volgende:
gewoon de part-time baan van iemand die nu op vakantie was
En die vrouwen op kantoor zeker stuk voor stuk klagen hoe 'druk' ze het wel niet hebben? 18-jarige snotneuzen worden vaak niet ge
Hmm, ik was vanmorgen weer zwaarder dan gisterenquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Weer 400 gram minder
Nog 400 gram en dan weer mijlpaal
Ik 166, das echt veel voor mijn doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren 256 gram aan eiwit gegeten volgens MFP
Ik heb al wat gezienquote:
Je bent al goed gestart, volhouden en dan komt die 30 (en bodyweight chin-upsquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh niceDat soort dingen zijn voor mij nog heel ver weg.
-15 is idd best wel veel, maar ik zou er blij van worden als er nog 30 af gaat.Dus uhm, long road a head.
Maar ik voel me wel al veel beter. Meer conditie, meer energie, meer gezond
Succes!quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja kuttig. Chin-ups. Die mag ik zo ook weer gaan doenpr's
Ik heb ook tijd hoor, maar soms ben ik een beetje ongeduldig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Je bent al goed gestart, volhouden en dan komt die 30 (en bodyweight chin-ups) wel. Fijn dat je het verschil qua conditie etc. al goed voelt, dat is zeker ook veel waard.
Ik heb van de week nog een PR gehaald met benchpressen. PR was 1x100kg en van de week begonnen op 95 en uiteindelijk beland op 1x110kgquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja kuttig. Chin-ups. Die mag ik zo ook weer gaan doenpr's
Ik heb er net 3 stukken taart bij ingeklopt en nu sta ik op 340quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:25 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren 256 gram aan eiwit gegeten volgens MFP
Powerclean heb ik niet zoveel moeite mee, hem daarna uitstoten welquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:42 schreef -Peach het volgende:
[..]
Je bent al goed gestart, volhouden en dan komt die 30 (en bodyweight chin-ups) wel. Fijn dat je het verschil qua conditie etc. al goed voelt, dat is zeker ook veel waard.
[..]
Succes!
Gisteren ook nog 'les' gehad in powercleanen. Dat valt nog behoorlijk tegen om het goed uit te voeren...nog maar even dooroefenen
Awesomequote:Op donderdag 26 februari 2015 10:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog een PR gehaald met benchpressen. PR was 1x100kg en van de week begonnen op 95 en uiteindelijk beland op 1x110kg
Dat betekend dat ik bijna op 200% van mijn eigen lichaamsgewicht zit!
quote:
Ik stuur het op hoor, in een vlop. Dat het door je brievenbus druiptquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:03 schreef Maraca het volgende:
[..]je hebt mijn adres. Wanneer kan ik mijn stukje verwachten?
Haha die mensen hebben pas een niet-drukke baan volgens mij, blijven gerust 10 min met je kletsen jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef Lonaa het volgende:
Woensdag naar de bloedbank voor keuringsgesprek.En ik had een supertof gesprek met de telefoonmevrouw en nu zijn we feestboekvriendjes.
Haha ja, maar ze was wel heel gezelligquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha die mensen hebben pas een niet-drukke baan volgens mij, blijven gerust 10 min met je kletsen ja
Laat dan maarquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik stuur het op hoor, in een vlop. Dat het door je brievenbus druipt
Lmao. Maar ik vind je wel lief!quote:
Succes! Xplode of andere PWO?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lmao. Maar ik vind je wel lief!
Anyway, arrived, scherp van de pwo,ik ga buffelen
Altijd kut, gebeurt altijd op de momenten dat het niet uitkomtquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef Maraca het volgende:
Ja hoor, denk je lekker aan de slag te kunnen gaan met de baksels.. te weinig eierenArgh, moet ik toch weer naar de supermarkt. #fml
Deadliften gaat qua form inmiddels goed. Gewicht ligt bij DL/SQ wat achter omdat ik wat minder vaak heb getraind, maar dat komt wel goed. Ben wel blij dat ik goed gecoacht wordt op techniek, anders had ik vast al in puin gelegen. Form-nazi to the rescue!quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Powerclean heb ik niet zoveel moeite mee, hem daarna uitstoten welEn deadliften gaat ook niet zoals ik wil.
Tijd voor PWO, Shake, BCAA en trainen
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Altijd kut, gebeurt altijd op de momenten dat het niet uitkomt
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja
Gelijk maar alle andere recepten ook kritisch doorgenomen
Ik ben zo stijf dat ik nauwelijks een deadlift uit kan voeren zonder (veel) te smokkelen.. dus heeft weinig zin om om een deadlift te doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Deadliften gaat qua form inmiddels goed. Gewicht ligt bij DL/SQ wat achter omdat ik wat minder vaak heb getraind, maar dat komt wel goed. Ben wel blij dat ik goed gecoacht wordt op techniek, anders had ik vast al in puin gelegen. Form-nazi to the rescue!
Succes met trainen!
Met je hielen op een matje/plankje gaan staan is dan wel een goede methode.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik ben zo stijf dat ik nauwelijks een deadlift uit kan voeren zonder (veel) te smokkelen.. dus heeft weinig zin om om een deadlift te doen![]()
Probeer wel wat rek en strek oefeningen maar dat schiet er erg vaak bij in voor het slapen gaan
Of met een volle boodschappentas terugkomen, maar zonder de eierenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja helemaal kut als je erachter komt dat je nog iets mist
Waar zit het probleem dan, benen of rug?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:58 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik ben zo stijf dat ik nauwelijks een deadlift uit kan voeren zonder (veel) te smokkelen.. dus heeft weinig zin om om een deadlift te doen![]()
Probeer wel wat rek en strek oefeningen maar dat schiet er erg vaak bij in voor het slapen gaan
Beide maar voornamelijk in de benen. Die zijn zo flexibel als een loden pijpquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Waar zit het probleem dan, benen of rug?
Om op te rekken? Of om de deadlift uit te voeren?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Met je hielen op een matje/plankje gaan staan is dan wel een goede methode.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of met een volle boodschappentas terugkomen, maar zonder de eieren
Maar nee, heb nu (als het goed is) alles om van mijn keuken een complete rotzooi te maken
Dat laatste.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:26 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Om op te rekken? Of om de deadlift uit te voeren?
quote:
Doe ikquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe ikAlleen denk ik wel dat de muffins heel zielig klein blijven
Waarom zat jij eigenlijk in een tijdelijke woning? Verbouwing ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil ook weer mijn oven terug! Het water loopt me in de mond van al die baksels..!
Balen! Een andere techniek werkt ook niet? Romanian/Sumo/stiff leg? (geen idee of dat zou werken)quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Beide maar voornamelijk in de benen. Die zijn zo flexibel als een loden pijpEchte voetbal benen.
Vroeger selectie gevoetbald en dan word er nog enigszins wat aan gedaan maar de laatste jaren een vriendenteam waarbij er minder focus is op een goede warming up inclusief rek en strek oefeningen
Ja renovatie van onze hele flat. Over 1.5 week terugverhuizen! Dan waarschijnlijk nog wel even last van de renovatie van portieken om ons heen maar voor de zomer is hopelijk alles voorbij..quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarom zat jij eigenlijk in een tijdelijke woning? Verbouwing ofzo?
A zo. Je hebt nu even overlast maar straks is dus alles weer piekfijn in orde. Das ook gaafquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja renovatie van onze hele flat. Over 1.5 week terugverhuizen! Dan waarschijnlijk nog wel even last van de renovatie van portieken om ons heen maar voor de zomer is hopelijk alles voorbij..
Klopt, ik denk wel dat het het allemaal waard is. Maar 'even' is bij elkaar wel bijna een jaar..quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
A zo. Je hebt nu even overlast maar straks is dus alles weer piekfijn in orde. Das ook gaaf
Zo das een lange even jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klopt, ik denk wel dat het het allemaal waard is. Maar 'even' is bij elkaar wel bijna een jaar..
c4quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Succes! Xplode of andere PWO?
Ja daar ben ik dus ook blij om want mijn form is nogal kut zeg maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:43 schreef -Peach het volgende:
[..]
Deadliften gaat qua form inmiddels goed. Gewicht ligt bij DL/SQ wat achter omdat ik wat minder vaak heb getraind, maar dat komt wel goed. Ben wel blij dat ik goed gecoacht wordt op techniek, anders had ik vast al in puin gelegen. Form-nazi to the rescue!
Succes met trainen!
Nee, als ze omhoog gaan is dat puur luchtquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zolang ze lekker smaken![]()
Beperkt het misschien ook de portiegrootte en dus kcal?
O jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, als ze omhoog gaan is dat puur lucht
quote:
Dat gaat vast tegenvallenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eens kijken of MFP ze net zo verantwoord vindt als ik
Ooh ja voor die kwarktaart heb je niet perse whey nodig! Blijft stijf door de gelatine. En ik had ook geen medjoule dadels maar gewonequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil ook weer mijn oven terug! Het water loopt me in de mond van al die baksels..!
Jep.. 227kcal per stuk. Ach, eet ik tenminste niet alles gelijk opquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat gaat vast tegenvallenTenminste, heb ik altijd
Op zich is dat niet een raar kcal formaat voor een tussendoortjequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep.. 227kcal per stuk. Ach, eet ik tenminste niet alles gelijk op
Hoeveel heb je er?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep.. 227kcal per stuk. Ach, eet ik tenminste niet alles gelijk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |