SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas heb ik geen foto's van de tijd dat ik begon (mei 2014)
Rug foto moet ik nog steeds laten maken![]()
Thnxquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:51 schreef Artoo het volgende:
[..]
Tering Q, wat een progressie. Mooi lijf heb je zo!
Dat is waarquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Of gewoon een beetje suiker of honing erdoor, ga je niet dood aan hoor.
Waldenfarms iets?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:05 schreef Maraca het volgende:
Echt he.. wil zelf krentenbollen maken, maar dan zonder suiker en andere troep. Komen al die sites met van die 'zweverige' alternatieven aan. Ga je daar op Googlen is het ook gewoon suiker
Zit eraan te denken om dan maar Ahorn siroop te gebruiken. Niet het beste alternatief, maar het moet maar. Of misschien wel helemaal niks, maar ik weet niet of het dan nog smaaktEigenlijk zou het ook wel zonder moeten kunnen
Neus dicht en niet jankenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe krijg je de havermout weg Qwea? Tot een paar dagen geleden moest je daar toch van kotsen?
Kan me ook nauwelijks voorstellen dat dat allemaal goed oplost in 500ml melk?
Klinkt een beetje te mooi om waar te zijnquote:
quote:Walden Farms calorie vrije chocolade siroop. Vrij van calorien, vet, koolhydraten of suikers! Heerlijk op uw zelfgebakken muffins, pannenkoeken of natuurlijk over ijs!
Erg lekker en perfect voor wanneer je gezond wil eten. Een uitkomst voor sporters en bij ieder afslankdieet!
Dit is een gepatenteerd product en zeer exclusief. Geïmporteerd vanuit de Verenigde Staten. Geschikt voor alle fases van het proteïne dieet!
De enige soort met:
0 kcal
0 koolhydraten
0 vetten
0 gluten
0 conserveringsmiddelen
Natuurlijke smaakstoffen
Heb toch nog een B&F code die nog op moet, dus ach. Kan het altijd proberen.. al is het maar voor in de kwarkquote:
Yes! Xxl en b&f hebben ze ook. Ik heb de caramel en de pancakequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:26 schreef sandertjuh het volgende:
Dit?
http://www.protislank.nl/waldenfarms-siropen.htm
Caramel is erg erg lekkerquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb toch nog een B&F code die nog op moet, dus ach. Kan het altijd proberen.. al is het maar voor in de kwark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |