quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:46 schreef Ryuuzen het volgende:
omg al die opties ik heb gewoon de mijne uitgekozen omdat er blender op stond
Mail renequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:
We zouden korting moeten krijgen van XXL, groepskorting
Ik ben er mee opgehoudenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:49 schreef Ryuuzen het volgende:
btw crunch, sandertjuh of Q,
jullie gebruiken allemaal die pwo. Ik ga er eindelijk aan geloven, maar hoe veel verschil maakt dat uit?
Moet ik nog op letten met het tijdstip waarop ik het gebruik?
Heb gisteren voor het eerst xplode op. 2 scoops en werkte aardig. Voorheen gebruikte ik mr1 vortex, die doet het wel wat beter maar is echt niet te drinken. Stond regelmatig te kokhalzen boven de wasbakquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:49 schreef Ryuuzen het volgende:
jullie gebruiken allemaal die pwo. Ik ga er eindelijk aan geloven, maar hoe veel verschil maakt dat uit?
Ok,quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:54 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb gisteren voor het eerst xplode op. 2 scoops en werkte aardig. Voorheen gebruikte ik mr1 vortex, die doet het wel wat beter maar is echt niet te drinken. Stond regelmatig te kokhalzen boven de wasbak![]()
Ik neem het als ik klaar ben met werken, voor het sporten. 20 minuten later ben ik aan het sporten ongeveer. Ik voel de PWO na 10 minuten al, vrij snel dus!
En het werkt zeker, heb meer concentratie vermogen en meer focus. Helemaal met de combinatie muziek. Dan ben ik echt in m'n eigen wereld tijdens het sportenTevens ben ik savonds ook een stuk fitter met PWO op. Neem het niet elke dag, alleen de zwaardere trainingsdagen en als ik een beetje moe ben van werk.
Hangt er vanaf hoe je caffiene tolerantie is en hoe laat je het gebruiktquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef Ryuuzen het volgende:
thanks voor de info. Ik was bang voor slapeloze nachten, maar dat zal dan gelukkig wel mee vallen
Eensch! Ik ben er redelijk gevoelig voor dus moet het niet te laat nemen. Voordeel is dat ik altijd voor het avondeten ga sporten dus heb er niet zo heel veel last van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je caffiene tolerantie is en hoe laat je het gebruikt
Ik nam het om 19:00 en kon om 0:00 nog steeds niet slapen, uur later pas meestal. Drink weinig koffie.
Klopt. Qua tijd is dat beetje perfectquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:11 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Eensch! Ik ben er redelijk gevoelig voor dus moet het niet te laat nemen. Voordeel is dat ik altijd voor het avondeten ga sporten dus heb er niet zo heel veel last van.
Als ik na 8 uur nog koffie drink lig ik wel de halve nacht met open kijkers naar het plafond te staren
Veel. Minimaal 4u voor het slapem gaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:49 schreef Ryuuzen het volgende:
ok dat wordt dan krap aan op woensdagenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Veel. Minimaal 4u voor het slapem gaan
Dan zou ik het op woensdagen mooi skippen. Ik neem het zelf of om 09:30 of rond 14:00. In beide gevallen ben ik tot 22:00 kei hyperactiefquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ok dat wordt dan krap aan op woensdagen
Allangquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.culy.nl/recepten/een-kwarktaart-als-ontbijt/
Qwea, iets voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |