Die optimel is nice he?!quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef CrunchySelf het volgende:
Life can be good.
Kwark + optimel en banaan. IK HEB HONGER!!!
Wat heb je er nu doorheen gedaan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja echt.
Ik ben je eeuwig dankbaar voor die tipGeen slimpie meer
250ml optimel 0% vanille yoghurt + 250 gr magere franse kwark.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wat heb je er nu doorheen gedaan?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja echt.
Ik ben je eeuwig dankbaar voor die tipGeen slimpie meer
Ik doe zelf 100g en 400g kwarkquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
250ml optimel 0% vanille yoghurt + 250 gr magere franse kwark.
© Qwea
Iets minder eitwitten, maar zoveel lekkerder
Ga ik ook ff onthoudenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]ik weet heus wat lekker is. Je kan ook die 0% kwark van ze nog proberen te mengen. Ik zweer bij die appel kaneel van ze
O das wel een goede. Ik kan op deze manier makkelijk afbouwen en langzaam wennen aan de smaak van magere kwarkquote:
Ik had die banaan met yoghurt en wat water gemaakt en ik vond het echt net een milkshakequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ga ik ook ff onthouden
Volgens mij heb jij idd wel een goede smaakAls die banaan van XXL vanavond ook nog eens lekker is, dan is het helemaal awesome
Dat spul ruikt me toch een partij naarquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Goede tip! Die slimpie siroop komt me ook de strot uit af en toe
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had die banaan met yoghurt en wat water gemaakt en ik vond het echt net een milkshake
Let me know!
Ik doe het met 500 ml water en dan in de blender mikken. Dan is het gewoon een dikke whey shake. Ik zeg niet dat het lekkerder wordt....maar drinkbaarderquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neus dicht en niet janken
Vanmorgen had ik idd een bek vol beton praktisch. Morgen ff in 2'en splitsen en water erbij mikken. En warm maken. En ik mik er morgen waldenfarms door.
Ik vind de aardbei smaak nog wel gaan. Het is alleen altijd hetzelfde, beetje variatie kan geen kwaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat spul ruikt me toch een partij naar
Nope. Omdat ik hem al eens heb gebruikt komt de restwaarde te vervallenquote:
5 bakken maar?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik vind de aardbei smaak nog wel gaan. Het is alleen altijd hetzelfde, beetje variatie kan geen kwaadEn met 5 bakken per week gaat het snel vervelen
Wie is zo achterlijk om dat nou te bedenken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope. Omdat ik hem al eens heb gebruikt komt de restwaarde te vervallen
Eet het alleen savonds voor het slapen gaan. Voor de rest geen kwark nodigquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
5 bakken maar?
Maar inderdaad, verveelt snel
Ik heb dit nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wie is zo achterlijk om dat nou te bedenken?
O ja is ook zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:34 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Eet het alleen savonds voor het slapen gaan. Voor de rest geen kwark nodigJij zit eerder aan 10 bakken per week denk ik?
Het is ook gewoon niet logisch. Kijk naar een karwei/gamma/willekeurig andere winkel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit meegemaaktZie je ook pas als je echt de algemene voorwaarden doorleest
Knal er straks nog wel een mailtje uit. Nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet logisch. Kijk naar een karwei/gamma/willekeurig andere winkel.
Al is het met VVV bonnen ook niet mogelijk
Klote winkel
Oeh! Thnx morgen ff doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Ik doe het met 500 ml water en dan in de blender mikken. Dan is het gewoon een dikke whey shake. Ik zeg niet dat het lekkerder wordt....maar drinkbaarder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |