quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hey Buschauffer Q moet alweer pissen. Heu Buschauffer Q moet nog steeds pissen.
Vervelend lijkt me dat! Is er niets wat je na de training kunt eten dat wat langer verzadigd?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Verder ben ik vannacht weer 5x wakker geworden van de honger.. blijft lastig plannen met eten die donderdagavondtrainingMaarja vandaag maar even goed eten voor het herstel..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 06:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ohhh ik houd mijn gewicht bij in de website van Fatsecret, en daar zie je dan ook de blogposts die mensen achterlaten. Ik vraag me af of ze doorhebben dat dat werkelijk voor iedereen te zien is. Enfin, ik moest wel gniffelen om deze:
Hallo allemaal,
Nou ik heb een rot weekend gehad alleen maar lopen eten en snoepen twee zakken chips erdoor een grote reep chocolade en pizza patat ppffff waarom verval ik toch steeds in me oude eetgewoonte? ik baal zo van me zelf ben echt het spoor het helemaal bijster momenteel heb geen energie weet ook niet waar ik dit vandaan moet halen zit er echt even flink doorheen ben ook teveel weer met eten bezig van dit mag ik niet eten dat mag ik niet eten want dan val ik niet af ppfff wordt helemaal gek van me zelf momenteel, ga straks nassi maken met veel groente en volkoren rijst en neem kippenvleugels die heb ik al vier jaar niet gegeten ontzeg me zelf echt heel erg veel om af te vallen en daarom lukt het niet zeggen mensen uit me omgeving.
Sorry wou dit even van me afschrijven.
Groetjes en liefs,
Ten eerste.. interpunctie??
Ten tweede, ja die kippenvleugels zijn echt het probleem en de andere dingen die je je ontzegt, niet de 2 zakken chips
Waarom eet je dan niet gewoon als je wakker wordt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Verder ben ik vannacht weer 5x wakker geworden van de honger.. blijft lastig plannen met eten die donderdagavondtrainingMaarja vandaag maar even goed eten voor het herstel..
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:22 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moest hard lachen.
Ik heb ook nog een mooi semi verhaal.
5x in de week sporten (bodypump, grit, ect), trainen voor een halve... 3x in de week. Leven op groente smoothies en soep want KH's kom je van aan. Tijdens een duurloop van 16km out gaan. Gek he??????
Ze eet rond de 1200kcal per dagen loopt maar te jammeren dat ze geen spieren op bouwt. En daarom zijn afgetrainde mensen debiel want "wie heeft het er nou voor over om zoveel te moeten laten en zo weinig te moeten eten???"
toen ik mijn taart op FB knalde kreeg ik commentaar
daar verneukte ik mijn spieren mee. Ik heb zo hard gelachen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 06:59 schreef La_Tramposa het volgende:
Ohhh ik houd mijn gewicht bij in de website van Fatsecret, en daar zie je dan ook de blogposts die mensen achterlaten. Ik vraag me af of ze doorhebben dat dat werkelijk voor iedereen te zien is. Enfin, ik moest wel gniffelen om deze:
Hallo allemaal,
Nou ik heb een rot weekend gehad alleen maar lopen eten en snoepen twee zakken chips erdoor een grote reep chocolade en pizza patat ppffff waarom verval ik toch steeds in me oude eetgewoonte? ik baal zo van me zelf ben echt het spoor het helemaal bijster momenteel heb geen energie weet ook niet waar ik dit vandaan moet halen zit er echt even flink doorheen ben ook teveel weer met eten bezig van dit mag ik niet eten dat mag ik niet eten want dan val ik niet af ppfff wordt helemaal gek van me zelf momenteel, ga straks nassi maken met veel groente en volkoren rijst en neem kippenvleugels die heb ik al vier jaar niet gegeten ontzeg me zelf echt heel erg veel om af te vallen en daarom lukt het niet zeggen mensen uit me omgeving.
Sorry wou dit even van me afschrijven.
Groetjes en liefs,
Ten eerste.. interpunctie??
Ten tweede, ja die kippenvleugels zijn echt het probleem en de andere dingen die je je ontzegt, niet de 2 zakken chips
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:22 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moest hard lachen.
Ik heb ook nog een mooi semi verhaal.
5x in de week sporten (bodypump, grit, ect), trainen voor een halve... 3x in de week. Leven op groente smoothies en soep want KH's kom je van aan. Tijdens een duurloop van 16km out gaan. Gek he??????
Ze eet rond de 1200kcal per dagen loopt maar te jammeren dat ze geen spieren op bouwt. En daarom zijn afgetrainde mensen debiel want "wie heeft het er nou voor over om zoveel te moeten laten en zo weinig te moeten eten???"
toen ik mijn taart op FB knalde kreeg ik commentaar
daar verneukte ik mijn spieren mee. Ik heb zo hard gelachen
Dat was ook het enige wat ik heb getypt samen met " hahahahahaha lmfao smh "quote:
Mja ik word niet zo klaarwakker dat ik zin heb het bed uit te gaan. Ik moet mezelf gewoon dwingen om wat meer te eten achteraf, ook al is het een halfuur voor bedtijd. Nu was mijn 'avondeten' een appel en bakje hangop..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet gewoon als je wakker wordt?
Dat is dus niet genoeg. Of je legt een appel op je nachtkastje!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik word niet zo klaarwakker dat ik zin heb het bed uit te gaan. Ik moet mezelf gewoon dwingen om wat meer te eten achteraf, ook al is het een halfuur voor bedtijd. Nu was mijn 'avondeten' een appel en bakje hangop..
Mja ik dacht dat het over de hele dag heen wel genoeg was, aangezien ik overdag wel veel gegeten had. Maarja als je laatste grote maaltijd 12u geleden was slaap je allicht ook minder goed. Ik weet niet, ik vind het idee van s nachts eten gewoon gek. Ik zou dan ook bang zijn voor gaatjes of misselijk worden of zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 07:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is dus niet genoeg. Of je legt een appel op je nachtkastje!
Grootste probleem in begin was er aan te denken ze te nemenquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed om te horen, vooruitzichten zijn dus goed
Werkt laxerend, dus dat heeft wel effect op korte termijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:57 schreef sandertjuh het volgende:
Q
is dit niks voor mij? UD2 dieet?
http://tssvspartacus.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=193
**
deze dek je al snel door een eetlepel olijfolie te nemen
hoe zie ik dat voor me dan? ff een lepeltje olijfolie naar binnen happen?? gadverdamme...![]()
Ik zie mezelf dat dus nooit doen he, ff een lepeltje olijfolie naar binnen werkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Werkt laxerend, dus dat heeft wel effect op korte termijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |