Als je mijn posts goed zou lezen, zou je dit niet hoeven vragen. Dan zou je namelijk weten dat ik ook andere vormen van haatdragend gedrag wil zien. Stel dat (blanke) jochies thuis racisme krijgen aangeleerd en dat op straat ventileren, dan moet dat net zo goed keihard worden aangepakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
In alle gevallen, of alleen wederom bij moslims, zoals je vaker voorstelt.
Of wacht, misschien kan je wederom een beroep doen op de dubbele nationaliteit. Immers als het geen gelijke gevallen zijn, kan er een andere behandeling worden ingenomen. We kunnen de criteria dan formeel ogenschijnlijk vrij van discriminatie opstellen.
Dus: als iemand een strafbaar feit begaat, dan kunnen ook de ouders worden bestraft, mits er een dubbele nationaliteit in het spel is.
Prima.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Die cijfers mogen niet geregistreerd worden van de linkse policor.
Meer les over de Holocaust?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Why the fuck moet ik me bekommeren om wat er door pubers geroepen wordt tijdens een straatinterview?
Zoals haatdragend tegen religie?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Dan zou je namelijk weten dat ik ook andere vormen van haatdragend gedrag wil zien.
Ach, zo vind ik willen morrelen aan vrijheden ook vijandig tegen de westerse samenleving...quote:Zeker wanneer ze zich ronduit vijandig richting de westerse samenleving gedragen, lijkt me dat een prima optie.
Tot zover hou je de schijn van gelijkheid nog op.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je mijn posts goed zou lezen, zou je dit niet hoeven vragen. Dan zou je namelijk weten dat ik ook andere vormen van haatdragend gedrag wil zien. Stel dat (blanke) jochies thuis racisme krijgen aangeleerd en dat op straat ventileren, dan moet dat net zo goed keihard worden aangepakt.
En hier komt de aap uit de mouw. Walgelijk.quote:Mensen met één nationaliteit kun je het Nederlanderschap niet afpakken. Mensen met een dubbele nationaliteit wél. Zeker wanneer ze zich ronduit vijandig richting de westerse samenleving gedragen, lijkt me dat een prima optie. Maar het afpakken van de nationaliteit is wat mij betreft nooit zomaar de eerste optie. Ja, misschien bij jihadgangers, maar bij brutale 12-jarige rotjochies. Die straffen we eerst op andere manieren.
Ik vind het lastig te bepalen wat zo'n filmpje over de Nederlandse cultuur zegt. Maar volgens mij is er een verschil tussen een ongeïnformeerde mening hebben (ergens weinig van afweten, maar toch je mening rondblaten; een ziekte waar sowieso veel Nederlanders lastig van hebben) en wat de jochies in de OP doen, namelijk haatzaaien / oproepen tot geweld.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De bron is heel belangrijk net als de omstandigheden waaronder het wordt gezegd en hoe het filmpje is gemonteerd. Uitspraken uitlokken aan jongeren is niet moeilijk. Wat zegt het filmpje over de Nederlandse cultuur?
Zie 1:56:
Weet ik het. Je bent tot op heden slechts in staat wat sneue godwinnetjes te poneren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Why the fuck moet ik me bekommeren om wat er door pubers geroepen wordt tijdens een straatinterview?
Verdrinken in varkensbloedquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef Twiitch het volgende:
Dit soort kindjes zijn niet meer te redden. Beter dat ze gewoon een spuitje ontvangen.
Je hebt het filmpje niet bekeken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het lastig te bepalen wat zo'n filmpje over de Nederlandse cultuur zegt. Maar volgens mij is er een verschil tussen een ongeïnformeerde mening hebben (ergens weinig van afweten, maar toch je mening rondblaten; een ziekte waar sowieso veel Nederlanders lastig van hebben) en wat de jochies in de OP doen, namelijk haatzaaien / oproepen tot geweld.
Dit soort jongens hebben toch wel wat les in verdraagzaamheid nodig, of ben je het daarover niet met me eens?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ga jij weer fantasieverhalen houden over mogelijke scenario's in de klas?
Nou nee, dat heeft de persoon gedaan die (serieus) een Endlösung voorstelde. Misschien kan Ryan3 die persoon privéles geven over de Holocaust.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:16 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Weet ik het. Je bent tot op heden slechts in staat wat sneue godwinnetjes te poneren.
De dubbele nationaliteit van mensen is voor mij vooral relevant wanneer ze zich vijandig ten opzichte van de samenleving gedragen. Het is wat mij betreft nooit zomaar de eerste straf om iemand z'n nationaliteit af te pakken. Maar bij onverbeterlijke criminelen, mag het na 3-4 veroordelingen wat mij betreft beslist als optie in beeld komen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:59 schreef Ceberut het volgende:
Lul niet. Jij bent voorstander van oneigenlijke discriminatie op irrelevante gronden omdat de uitkomst jou bevalt. Hoe vaak heb je wel niet bepleit om mensen anders te behandelen op basis van de dubbele nationaliteit, ongeacht het strafbaar feit.
Ik vind dat jij ook wel een les in verdraagzaamheid kan gebruiken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit soort jongens hebben toch wel wat les in verdraagzaamheid nodig, of ben je het daarover niet met me eens?
Ik? Wtf........... zeg je nu dat ik onverdraagzaam ben?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik vind dat jij ook wel een les in verdraagzaamheid kan gebruiken.
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij beroept je op de cijfers, maar ze zijn er niet?
Het moet niet gekker worden!
Bij moslims heb je minder moeite om dat te bepalen... Hoe komt dat toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het lastig te bepalen wat zo'n filmpje over de Nederlandse cultuur zegt.
Sorry, maar dat jij dit serieus post zonder door te hebben dat je het over jezelf hebt... Ik viel letterlijk van mijn stoel van het lachen!quote:Maar volgens mij is er een verschil tussen een ongeïnformeerde mening hebben (ergens weinig van afweten, maar toch je mening rondblaten; een ziekte waar sowieso veel Nederlanders lastig van hebben)
Dus als een auto achter mij aan het bumperkleven is, heb ik het recht om die auto van de weg te drukken, of zoiets?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:05 schreef Wespensteek het volgende:
Maar dat kan ook aangeleerd zijn als reactie op alles wat tegenstanders roepen actie - reactie. Jullie vinden dat we dit roepen nou dan roepen we dit toch.
Het maakt uberhaupt niet uit of het nou de eerste of de honderdste keer is. Je wil discrimineren op afkomst/religie en daarbij gebruik jij het idee van de dubbele nationaliteit. Dit, denkende dat je daarmee een rechtvaardig instrument hebt, waarbij je ook nog in lijn met rechtsstatelijke beginselen handelt. Hiermee geef je alleen maar blijk van het feit dat je geen kennis van zaken hebt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De dubbele nationaliteit van mensen is voor mij vooral relevant wanneer ze zich vijandig ten opzichte van de samenleving gedragen. Het is wat mij betreft nooit zomaar de eerste straf om iemand z'n nationaliteit af te pakken. Maar bij onverbeterlijke criminelen, mag het na 3-4 veroordelingen wat mij betreft beslist als optie in beeld komen.
dat doen mensen alquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als een auto achter mij aan het bumperkleven is, heb ik het recht om die auto van de weg te drukken, of zoiets?
Schrijf ik dat? Heb je je leesbril niet op, opoe?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik? Wtf........... zeg je nu dat ik onverdraagzaam ben?
Van mij mag je alles bijhouden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef Dingflofbips het volgende:
Als officier van het gutmenschbataljon weet je toch wel dat 'jullie' het zielig vinden voor die arme moslims als we op die manier de boel gaan registreren. Zeg maar zo dat het duidelijk wordt waar het probleem ligt. Want ja, Hitler, ooit
Wil hij dat werkelijk of wil hij dat op het gedarg doen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het maakt uberhaupt niet uit of het nou de eerste of de honderdste keer is. Je wil discrimineren op afkomst/religie en daarbij gebruik jij het idee van de dubbele nationaliteit. Dit, denkende dat je daarmee een rechtvaardig instrument hebt, waarbij je ook nog in lijn met rechtsstatelijke beginselen handelt. Hiermee geef je alleen maar blijk van het feit dat je geen kennis van zaken hebt.
Toen een moslima mishandeld werd vanwege het dragen van gezichtsbedekkende kledij vond jij dat anders maar wat prima!quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen die oproepen tot het mishandelen van Nederlandse vrouwen / meisjes vanwege hun manier van kleden, worden wat mij betreft strafrechtelijk vervolgd.
Nee dit heet zich afzetten tegen de gevestigde orde.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als een auto achter mij aan het bumperkleven is, heb ik het recht om die auto van de weg te drukken, of zoiets?
In dit land mogen meisjes zich kleden zoals ze willen. Mensen die oproepen tot het mishandelen van Nederlandse vrouwen / meisjes vanwege hun manier van kleden, worden wat mij betreft strafrechtelijk vervolgd. En gezien de jonge leeftijd van de daders, moeten ook de ouders in dit verhaal worden betrokken. Die falen namelijk in de opvoeding.
Sorry, je hebt gelijk. Ik heb me vergist. Het is niet 40 tot 45 procent, het is "slechts" 40 procent. Je kunt er hier het nodige over lezen: Topicreeks: Brandpunt: 40% NL-moslims fundamentalist, 10% potentieel gewelddadig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef Ceberut het volgende:
Gelul. Pertinent onwaar. Keiharde leugens van jouw kant. Zijn we gewend.
Hoe wil je dat ik dat doe? Uitspraken doen over de exacte denkbeelden die aanwezig zijn bij een kleine 400.000 mensen? Wat we kunnen vaststellen is dat zo'n 40 procent van de Nederlandse moslims fundamentalist is. En we weten ook welke opvattingen dergelijke fundamentalisten zoal omarmen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef Ceberut het volgende:
Lekker algemeen weer. Je had het over bijna de helft en nu durf je niet eens harde uitspraken over die helft te doen. Binnen die helft "leven denkbeelden", "waaronder". Net was je nog zo stellig met je "bijna de helft". Luchtfietser.
Waaruit blijkt dit?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:08 schreef Ceberut het volgende:
Waaruit blijkt dit? Jij zuigt het uit je duim. Niets van wat je stelt heeft een solide basis.
Omdat je zegt dat ik een les in verdraagzaamheid nodig heb, dus dan ben je onverdraagzaam, neem ik aan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:22 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Schrijf ik dat? Heb je je leesbril niet op, opoe?
nee, verdomme zegquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat ik een les in verdraagzaamheid nodig heb, dus dan ben je onverdraagzaam, neem ik aan.
Deze jongen heeft het duidelijk niet begrepen in deze samenleving, en hij heeft het niet zelf verzonnen en hij is daar ook niet alleen in, en juist dit soort jongens hebben daar wel een lesje in nodig, zodat ze het wel begrijpen in deze samenleving. Eens? Of niet? Want dan zijn we gauw klaar.
Fijn voor ze. En laat het nou zo zijn dat gelovigen niet boven de wet staan. Laat het nou zo zijn dat het oproepen tot haat en geweld strafbaar is. Maar laat me raden: van jou moeten we dit maar gewoon lekker op z'n beloop laten zeker?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zoiets zeggen gelovigen ook altijd.
Waarom val je dan nog steeds niet over wat dat meisje zegt in dat filmpje?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn voor ze. En laat het nou zo zijn dat gelovigen niet boven de wet staan. Laat het nou zo zijn dat het oproepen tot haat en geweld strafbaar is. Maar laat me raden: van jou moeten we dit maar gewoon lekker op z'n beloop laten zeker?
Waarom is dat zo walgelijk? Stel dat we de jongens uit het filmpje op basis van hun discriminerende en haatzaaiende opmerkingen zouden veroordelen tot een taakstraf, wat is daar dan zo walgelijk aan?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:15 schreef Ceberut het volgende:
En hier komt de aap uit de mouw. Walgelijk.
Ik heb het bekeken. Er wordt duidelijk hoorbaar gezegd dat vrouwen moeten worden mishandeld. Ook de rest van de inhoud is zum kotzen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje niet bekeken?
Je had het bij "Sorry" kunnen houden. Want het onderzoek dat je aanhaalt, ondersteunt jouw verhaal niet. Je kunt mensen niet als "fundamentalist/extremist" op basis van dat onderzoek.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Ik heb me vergist. Het is niet 40 tot 45 procent, het is "slechts" 40 procent. Je kunt er hier het nodige over lezen: Topicreeks: Brandpunt: 40% NL-moslims fundamentalist, 10% potentieel gewelddadig.
Dat kun je helemaal niet vaststellen. Het enige wat uit dat onderzoek volgt, is dat de ondervraagden het volgende bevestigend beantwoord hebben:quote:Hoe wil je dat ik dat doe? Uitspraken doen over de exacte denkbeelden die aanwezig zijn bij een kleine 400.000 mensen? Wat we kunnen vaststellen is dat zo'n 40 procent van de Nederlandse moslims fundamentalist is. En we weten ook welke opvattingen dergelijke fundamentalisten zoal omarmen.
Er zal (veel) meer tegen dergelijk fundamentalisme moeten worden gedaan dan nu het geval is.
Jij maakt hiervan dat de helft van de moslims uit "Rotte Appels" bestaat.quote:“Christians [Muslims] should return to the roots of
Christianity [Islam].”
“There is only one interpretation of the Bible [the
Koran] and every Christian [Muslim] must
stick to that.”
“The rules of the Bible [the Koran] are more import
ant to me than the laws of [survey
country].”
Met andere woorden, je verzint het zelf. Jouw dikke duim dus.quote:Waaruit blijkt dit?Heb je het filmpje gezien? Moet je dit dan werkelijk nog vragen? Ze zijn geïndoctrineerd met religieus gevoede haat tegen niet-moslims. Het druipt er vanaf man...
En welk filmpje heb je dan gezien, de bij elkaar geknipte versie van geen stijl of het origineel dat overigens ook al bestond uit bij elkaar geknipte stukjes?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het bekeken. Er wordt duidelijk hoorbaar gezegd dat vrouwen moeten worden mishandeld. Ook de rest van de inhoud is zum kotzen.
Ik ben me ervan bewust dat het afnemen van de Nederlandse nationaliteit als strafmiddel slechts in de kinderschoenen staat. Het is nu mogelijk bij jihadgangers, maar het middel zal breder moeten worden ingezet. Niet bij het eerste de beste vergrijp, maar bij onverbeterlijke criminelen, haatzaaiers of anderen die zich nadrukkelijk tegen onze westerse samenleving keren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het maakt uberhaupt niet uit of het nou de eerste of de honderdste keer is. Je wil discrimineren op afkomst/religie en daarbij gebruik jij het idee van de dubbele nationaliteit. Dit, denkende dat je daarmee een rechtvaardig instrument hebt, waarbij je ook nog in lijn met rechtsstatelijke beginselen handelt. Hiermee geef je alleen maar blijk van het feit dat je geen kennis van zaken hebt.
Ben jij een aannemer dan?quote:
Ik schreef duidelijk "ook". Als je maar niet denkt dat jij geen plek in die klas behoeft.quote:Deze jongen heeft het duidelijk niet begrepen in deze samenleving, en hij heeft het niet zelf verzonnen en hij is daar ook niet alleen in, en juist dit soort jongens hebben daar wel een lesje in nodig, zodat ze het wel begrijpen in deze samenleving. Eens?
Dat moet nog maar blijken want al pakje een nationaliteit af de mogelijkheid om te kunnen uitzetten naar een ander land is nog een heel ander verhaal. Het lijkt mij eigenlijk onmogelijk bij iemand die hier is geboren en getogen,quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
We hebben dan hier een haatzaaier minder en de persoon in kwestie mag fijn gaan wonen in een moslimstaat; iets wat hij zo graag wil.
Ik stel vast dat je problemen relativeert en onder het tapijt schuift. Je ziet drie geïndoctrineerde jochies haat spuien richting de westerse samenleving. Waarbij bij dat linkse jochie ook dat typische opgeheven vingertje (iets dat je steevast bij die moslim-fundamentalisten ziet) extra opvalt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee dit heet zich afzetten tegen de gevestigde orde.
Normaal houd ik niet van wikipedia als bron maar in dit geval is het al teveel eer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Puberen
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van mij mag je alles bijhouden.
Ik constateer dat jij je beroept op cijfers, dat ik vraag op welke je doelt en dat jij dan zegt dat ze niet bestaan. Dat is echt heel erg bizar!!!
Hij heeft geen betere argumenten dan goedkoop op de man spelen. Ik zou er verder niet al te veel op uit doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat ik een les in verdraagzaamheid nodig heb, dus dan ben je onverdraagzaam, neem ik aan.
Deze jongen heeft het duidelijk niet begrepen in deze samenleving, en hij heeft het niet zelf verzonnen en hij is daar ook niet alleen in, en juist dit soort jongens hebben daar wel een lesje in nodig, zodat ze het wel begrijpen in deze samenleving. Eens? Of niet? Want dan zijn we gauw klaar.
Ik weet niet meer precies wie wat zei. Ik zag een paar mensen wat zeggen en het klonk allemaal verre van fraai. Daar waar het grensoverschrijdend is, mag het van mij worden aangepakt. Uiteraard. Dat vind ik namelijk altijd als er grenzen worden overschreden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom val je dan nog steeds niet over wat dat meisje zegt in dat filmpje?
Toevallig wel idd.quote:
Verdraagzaamheid tov moslims-klasje? IRL of hier op FOK!?quote:[..]
Ik schreef duidelijk "ook". Als je maar niet denkt dat jij geen plek in die klas behoeft.
Het is echt niet zo bijster moeilijk. Iemand met een Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit heeft na het afnemen van de Nederlandse nationaliteit nog maar één nationaliteit over. Die persoon is dan automatisch Marokkaans staatsburger. Zet ze op het vliegtuig naar Rabat en klaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken want al pakje een nationaliteit af de mogelijkheid om te kunnen uitzetten naar een ander land is nog een heel ander verhaal. Het lijkt mij eigenlijk onmogelijk bij iemand die hier is geboren en getogen,
welke wet hebben deze knurftjes eigenlijk overtreden?quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is echt niet zo bijster moeilijk. Iemand met een Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit heeft na het afnemen van de Nederlandse nationaliteit nog maar één nationaliteit over. Die persoon is dan automatisch Marokkaans staatsburger. Zet ze op het vliegtuig naar Rabat en klaar.
Ik benadruk nogmaals dat ik zo'n straf niet bepleit bij het eerste de beste vergrijp, maar bij notoire wetsovertreders die onverbeterlijk zijn. Op een gegeven moment zijn we er als Nederlandse samenleving gewoon een keer klaar mee.
Dat klopt het zijn vaak gedachten alleen. En idd dit geeft een signaal of een tendens weer. Als ik een lerares bij Jinek zie die zegt dat ze geen les meer wil geven in wat er met onze Joodse vrienden is gebeurd tijdens wo2 dan sluit ik niet uit dat ze ook gewoon de werkelijkheid weergeeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:44 schreef Re het volgende:
voorlopig is het natuurlijk nog maar gedachtegoed, het in de praktijk brengen van dit soort onzinnigheid lijkt me gewoon strafbaar en onder de wet vallen en dus aan te pakken. Desalniettemin geeft dit natuurlijk geen goed signaal af over hoe deze specifieke knulletjes in het leven staan
Intelligentie en hoogopgeleid zijn betekent niet automatisch dat er geen conservatieve tot fundamentalistische denkbeelden aanwezig kunnen zijn. Ook de neiging om altijd voor de "eigen groep" in de bres te springen wordt er niet per se minder op.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
Je valt ergens tegen, ik beschouw je als één van de intelligentste moslims hier op FOK!, maar blijkbaar wil je gewoon niet inzien dat er wat rammelt bij heel wat geloofsgenoten van jou. Dat vind ik toch gek. Meestal zien de intelligentste, hogeropgeleide moslims dat wel nl. En zeker nav zo'n interview, dat weliswaar niet representatief is, maar wel een tendens aangeeft die je ook ziet bij andere topics. Kijk, niemand weet wat de werkelijkheid is, niet alles is onderzocht en ook niet alles kun je zelfs representatief onderzoeken kennistheoretisch gesproken. Ook dat AFS onderzoek rammelt aan alle kanten nl.
Het verbod op radicaliseren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:46 schreef Re het volgende:
[..]
welke wet hebben deze knurftjes eigenlijk overtreden?
Dat kan hoor, toch ben ik altijd optimistisch mbt onderwijs en hoop ik dat mensen de relativiteit van de eigen traditionele opvattingen kunnen doorzien. Ik bedoel, zo werkt dat bij westerse mensen immers ook. Ik hoop ook dat ze op dezelfde manier afrekenen met die vaak bigotte, tegen de mensenrechten gerichte opvattingen zoals men in het westen ook gedaan heeft.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Intelligentie en hoogopgeleid zijn betekent niet automatisch dat er geen conservatieve tot fundamentalistische denkbeelden aanwezig kunnen zijn. Ook de neiging om altijd voor de "eigen groep" in de bres te springen wordt er niet per se minder op.
Dat sommigen het probleem van fundamentalistisch gedachtegoed niet willen inzien, komt omdat ze er zelf gedeeltelijk of zelfs helemaal mee sympathiseren.
Oproep tot geweld is ook strafbaar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het verbod op radicaliseren.
Primark, Coolcat?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
''Ze kleden ons niet volgens ons geloof''
Word je vader Etto...?quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaat de staat straks controleren of papa Etto zijn kind niet katholiek opvoedt? Hoe zie je dat precies voor je, dat 'er zou meer moeten worden gedaan'?
Das de xenofobie van de blanke mens die je nu laat praten. Je bent bang over wat zal gaan komen. Tijden veranderen. Zo is het altijd geweest. (Nee, ik ben ook geen moslim)quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat er geen gematigde islam is.
Of je bekeerd je of ...
Vroeg of laat gaat de poep de ventilator raken in Nederland en het is imho zeer onverstandig om islamieten in grote getale naar Nederland te halen straks zijn niet moslims in de minderheid in Nederland en dan? moslimstaat Nederland
Gvd...quote:Ook zouden Nederlandse media zich schuldig maken aan het manipuleren van beelden door beelden te bewerken van onschuldige moslims die gestoken worden en die te veranderen in beelden waarin juist moslims de stekers zijn, vertelt een van de jongens.
Nee dat is niet zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef gijsco123 het volgende:
[..]
Das de xenofobie van de blanke mens die je nu laat praten. Je bent bang over wat zal gaan komen. Tijden veranderen. Zo is het altijd geweest. (Nee, ik ben ook geen moslim)
Dus het viel je niet op dat die zei dat Wilders dood moet, toch opmerkelijk. Overigens ook dat Geen Stijl dat dus niet op de site zet. Ik vraag me af waarom ze kozen voor deze jongens.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wie wat zei. Ik zag een paar mensen wat zeggen en het klonk allemaal verre van fraai. Daar waar het grensoverschrijdend is, mag het van mij worden aangepakt. Uiteraard. Dat vind ik namelijk altijd als er grenzen worden overschreden.
En dan wordt dat moslim-haat genoemd en ontploft twitter (die van marcouch niet uitgesloten).quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:22 schreef UpsideDown het volgende:
Whehehe, stoere boiis. Maar als ze een keer met het gezicht op de stoeptegels worden gelegd door oom agent gillen ze als wilde zwijntjes.
Dit zijn gewoon standaard islamitische standpunten, kan je zo nazoeken in de shariahandboeken. Deze jongens hebben goed opgelet op de koranschool, ze hebben dit immers niet zelf verzonnen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er is duidelijk wel geknipt en geplakt, dus bewerkt is het hoe dan ook...
Wat had hij volgens jou moeten doen beste man?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ook de presentator zegt nog netjes "bedankt" op het einde van de interview. En dat is eigenlijk het hele probleem in een notendop.
Hoewel ik wel begrijp wat hij eigenlijk wil zeggen is dit juist wel grappig.quote:Ook zouden Nederlandse media zich schuldig maken aan het manipuleren van beelden door beelden te bewerken van onschuldige moslims die gestoken worden en die te veranderen in beelden waarin juist moslims de stekers zijn, vertelt een van de jongens.
Jongeren van 12-14 die zo praten, krijgen dat toch van hun ouders mee?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De video is te bekijken op:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_we_haten_ong.html
Mooi, moslimjongeren die met zulke gedachtes opgevoed worden op jonge leeftijd(ik schat 12-14) en wij ons maar afvragen hoe 't komt dat deze jongens afreizen naar Syrie. 't blijkt maar weer eens hoe gehersenspoeld een groot deel van de islamitische jongeren is.
In andere landen word je uitgekotst als je dat land zo erg haat en 't zelfs tot ''ongelovigenstaat'' verklaart, in Nederland omarmen we ze. Jammer.
Ergens is het op een Monty Pythoneske manier ook wel weer grappig idd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel ik wel begrijp wat hij eigenlijk wil zeggen is dit juist wel grappig.²
Het is ook grappig, het is alleen zo jammer dat ze het echt geloven. Wat dan eveneens weer heel erg grappig is, maar wel kwalijke gevolgen kan hebben voor de maatschappij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel ik wel begrijp wat hij eigenlijk wil zeggen is dit juist wel grappig.²
Ook genoeg westerlingen die geindoctrineerd zijn. Een directe westerse collega is nogal christelijk gelovig en die vindt evolutie theorie complete nonsens, dinobotten zijn door god in de grond gestopt en c14 datering klopt ook niet de aarde is maar 6000 jaar oud.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan hoor, toch ben ik altijd optimistisch mbt onderwijs en hoop ik dat mensen de relativiteit van de eigen traditionele opvattingen kunnen doorzien. Ik bedoel, zo werkt dat bij westerse mensen immers ook.
Ja, maar het is wel grappig toch, alleen bij die gasten is het serieus idd, ik geloof wel dat onze samenleving niet zwicht onder dat soort jongens...quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:23 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Het is ook grappig, het is alleen zo jammer dat ze het echt geloven. Wat dan eveneens weer heel erg grappig is, maar wel kwalijke gevolgen kan hebben voor de maatschappij.
Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook genoeg westerlingen die geindoctrineerd zijn. Een directe westerse collega is nogal christelijk gelovig en die vindt evolutie theorie complete nonsens, dinobotten zijn door god in de grond gestopt en c14 datering klopt ook niet de aarde is maar 6000 jaar oud.
Ik weet het niet, niet van de goede mensen iig. En niemand die er iets tegen doet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:22 schreef incoherent het volgende:
[..]
Jongeren van 12-14 die zo praten, krijgen dat toch van hun ouders mee?
Dan heb jij het hele filmpje ook niet gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....
Was het een gristelijke jongen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan heb jij het hele filmpje ook niet gezien.
Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben jij weer net wrs 1 van de weinige mensen die zo'n gristelijke jongen als collega heeft. Ik kom eerlijk gezegd nooit meer gristenen tegen. Al heel lang niet meer. En als je die wel tegenkomt, ja sta je net zo gek te kijken, dat wel.... denk je ook wtf....
Er is ook een islamitische school in Gouda. Niet zo'n hele goeie overigens... maar ik vermoed dat daar ook de meeste kinderen uit de Oosterwei heen gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.
Dat klopt sws hoor, maar ook weer geldt dan dat hoe hoger opgeleid, hoe toleranter men wordt. Maar bij moslims?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Idd maar hiermee wil ik toch illustreren dat zelf normale westerse mensen ouderwetse (geïndoctrineerde) opvattingen erop na kunnen houden, ondanks de normale scholen die ze volgen.
Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:37 schreef selen het volgende:
Volgens mij bedoelen ze dat (Nederlandse?) vrouwen zich meestal ongepast en onfatsoenlijk aankleden. Daardoor neemt de kans op aanranding en verkrachtingen toe.
Alle scholen openbaar maken, we hadden allang van dat geneuzel van geloof gebonden scholen moeten afstappen helaas heeft de conservatieve CDA dit voor ons zo laten gebeuren bedank onze rechtse rakkers er maar voor.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er is ook een islamitische school in Gouda. Niet zo'n hele goeie overigens... maar ik vermoed dat daar ook de meeste kinderen uit de Oosterwei heen gaan.
Zonder indoctrinatie op jonge leeftijd is 't natuurlijk snel gedaan met 't geloof.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alle scholen openbaar maken, we hadden allang van dat geneuzel van geloof gebonden scholen moeten afstappen helaas heeft de conservatieve CDA dit voor ons zo laten gebeuren bedank onze rechtse rakkers er maar voor.
Het gaat niet om de kleding, het gaat om het islamitische gehalte van de vrouwen. Hoe lager dat is, hoe meer is geoorloofd: ze zijn juist bijzonder goed geïnformeerd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.
Dat is eigenlijk de hamvraag in deze inderdaad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vraag me af wat die naar knoflook stinkende varkentjes hier uberhaupt nog doen.
Je moet je volgens mij ook bezighouden met oorzaak-gevolg relaties.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor westerse begrippen mag men zich kleden hoe men wil. Dat hun het ongepast vinden is hun probleem, als ze denken dat je hierdoor ze sneller mag aanranden zijn ze verkeerd geïnformeerd.
Paar dingetjes van haar voorbij zien komen, zoals mensen zonder geloof hebben geen geweten oid, waarbij ik dacht.... facepalm.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. En die zijn vaak wat ehm... geloviger dan de doorsnee moslim.
Aboutaleb is best tolerant heb ik het idee, en ook nog eens hoog opgeleid.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt sws hoor, maar ook weer geldt dan dat hoe hoger opgeleid, hoe toleranter men wordt. Maar bij moslims?
Ja ik negeer haar ook gewoon hoorquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paar dingetjes van haar voorbij zien komen, zoals mensen zonder geloof hebben geen geweten oid, waarbij ik dacht.... facepalm.
In dat originele filmpje zaten ook twee mensen die over jezus en de wedergeboorte of zo begonnen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Was het een gristelijke jongen.
Ik kwam om 17:45 thuis joh.
Dat is nou Gouda. Iedereen denkt meteen aan moslims, maar stiekem horen we nog bij de Bible Beltquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In dat originele filmpje zaten ook twee mensen die over jezus en de wedergeboorte of zo begonnen.
Link naar het hele filmpje? Ik kon hem niet vinden op youtubequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In dat originele filmpje zaten ook twee mensen die over jezus en de wedergeboorte of zo begonnen.
Ik heb hem al twee keer geplaatst in dit topic.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Link naar het hele filmpje? Ik kon hem niet vinden op youtube
rasies, RASIES, kkkaas, iek nieksj gedaan jonguh!quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:22 schreef UpsideDown het volgende:
Whehehe, stoere boiis. Maar als ze een keer met het gezicht op de stoeptegels worden gelegd door oom agent gillen ze als wilde zwijntjes.
Alleen triest dat dit gewoon waarheid is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef DroogDok het volgende:
Obvious troll..... En heel telegraaflezend Nederland kan weer lekker vuil spuwen.
Oorzaak = intolerante Islamitische gedachten en gedragquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef selen het volgende:
[..]
Je moet je volgens mij ook bezighouden met oorzaak-gevolg relaties.
Oorzaak moslims worden dingen verteld welke in de westerse optiek geen sociaal wenselijk gedrag is, gevolg men gaat totaal als een malloot met onze westerse waarden om en voelt zich ook nog eens door de westerlingen gediscrimineerd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef selen het volgende:
[..]
Sowieso is er met de opvoeding van dit soort kinderen iets niet in orde. Islam?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Maar die ouders zitten op z'n minst te slapen en dat is verwaarlozing = kindermishandeling.
O, die zag ik al voorbij komen, zag niet gelijk dat het om -dat- filmpje ging maar een willekeurig ander filmpjequote:Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb hem al twee keer geplaatst in dit topic.
Aboutaleb wordt gezien als een Uncle Tom. Daarbij hij wil ook niet dat zijn dochters trouwen met een kaas, las ik, of het waar is weet ik niet btw.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Aboutaleb is best tolerant heb ik het idee, en ook nog eens hoog opgeleid.
Scholing zal best wel het tolerantie niveau van een gedeelte van de groep kunnen verhogen, maar wanneer men dan weer naar een geloofsdienst gaat en hun voorman aldaar vertelt wederom verhalen over dingen die hun niet als normaal beschouwen maar de westerse wereld wel, dan blijf je in een vicieuze cirkel hangen.
FOK!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:01 schreef Bami-Powner het volgende:
altijd die eindeloze discussies hier
Al loopt een vrouw poedelnaakt over straat; je hoort andermans lichamelijke integriteit t.a.t. te respecteren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef selen het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad totaal niet op wat geen stijl er van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, die zag ik al voorbij komen, zag niet gelijk dat het om -dat- filmpje ging maar een willekeurig ander filmpje
Denk dat het eerder door hun geloof komt dan door waar ze vandaan komen, zie dat filmpje maar waarin ze vinden dat Nederland een moslimstaat moet worden ofzo, volgepropt met aangeleerde islamrethoriekquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Teveel bergvolk geïmporteerd die borderline geretardeerd zijn, dan krijg je deze uitwassen.
Dat is niet wat ik bedoelde en zei, ik had het filmpje nog niet eens gezien toen ik op jou reageerde...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad totaal niet op wat geen stijl er van heeft gemaakt.
Nee. Het gaat om de waardering. Moslims zien de vrouw niet als een lustobject of sekssymbool (wat vaak wel het geval is in westerse samenleving).quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:54 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Oorzaak = intolerante Islamitische gedachten en gedrag
Gevolg = Verkrachting en aanranding van Westers geklede vrouwen en een telkens grotere afkeer naar het Islamitische deel van de bevolking
Zo bedoel je het?
Door een vrouw in te pakken wordt ze juist weggezet als lustobject. Kennelijk zijn mannen niet in staat zichzelf te beheersen bij het zien van een gezicht, haar, of wat dies meer zij.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef selen het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om de waardering. Moslims zien de vrouw niet als een lustobject of sekssymbool (wat vaak wel het geval is in westerse samenleving).
Hoe kan de Islam de man opdragen om de vrouw te onderdrukken terwijl de vrouw, een moeder, een echtgenote, een zus, en een dochter is van iedere man. In een Surah staat;
?Wij hebben de mens op het hart gedrukt betreffende zijn ouders, zijn moeder droeg hem in zwakte op zwakte, en zijn zogen nam twee jaren in beslag. Zeg Mij en uw ouders dank, tot Mij is de terugkeer. (Surah 31 :Ayah 14)
De Islam ziet de man en de vrouw niet als gelijksoortige maar als gelijkwaardige , in geen enkele opzicht bestaat er een verschil tussen man en vrouw wat betreft waarde van goede daden of slechte daden. Het enige verschil is dat een man en vrouw fysiek niet hetzelfde zijn. Door de lichaamsbouw van de man heeft hij bepaalde taken die de vrouw niet tot haar verantwoordelijkheden hoeft te rekenen. De man kan ook bijvoorbeeld geen kinderen baren of borstvoeding geven. Dat zit niet in zijn natuur. In de Islam worden de verschillen tussen mannen en vrouwen duidelijk benadrukt maar ze toch als gelijken worden aangesproken. A
Wat is 'sociaal wenselijk gedrag? ' = seks voor het huwelijk? Alcohol en drugsgebruik? Immorele praktijken?quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Oorzaak moslims worden dingen verteld welke in de westerse optiek geen sociaal wenselijk gedrag is, gevolg men gaat totaal als een malloot met onze westerse waarden om en voelt zich ook nog eens door de westerlingen gediscrimineerd.
Oplossing geen kinderen meer in geloofshuizen toelaten voor hun 18e of slechts ter excursie tijdens lessen maatschappijleer waar dan alle geloven behandeld worden.
Er staat trouwens in de koran dat als een man een vrouw ziet, hij zijn ogen moet neerslaan en haar niet mag bekijken om zo haar eer te bewaren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Door een vrouw in te pakken wordt ze juist weggezet als lustobject. Kennelijk zijn mannen niet in staat zichzelf te beheersen bij het zien van een gezicht, haar, of wat dies meer zij.
Immorele praktijken? Zoals het ontkennen van de vrouwelijke seksualiteit?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:09 schreef selen het volgende:
[..]
Wat is 'sociaal wenselijk gedrag? ' = seks voor het huwelijk? Alcohol en drugsgebruik? Immorele praktijken?
Ah, dat 6 jarig meisje die een oude vent moet trouwen is gewoon echte liefde?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef selen het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om de waardering. Moslims zien de vrouw niet als een lustobject of sekssymbool (wat vaak wel het geval is in westerse samenleving).
Hoe kan de Islam de man opdragen om de vrouw te onderdrukken terwijl de vrouw, een moeder, een echtgenote, een zus, en een dochter is van iedere man. In een Surah staat;
?Wij hebben de mens op het hart gedrukt betreffende zijn ouders, zijn moeder droeg hem in zwakte op zwakte, en zijn zogen nam twee jaren in beslag. Zeg Mij en uw ouders dank, tot Mij is de terugkeer. (Surah 31 :Ayah 14)
De Islam ziet de man en de vrouw niet als gelijksoortige maar als gelijkwaardige , in geen enkele opzicht bestaat er een verschil tussen man en vrouw wat betreft waarde van goede daden of slechte daden. Het enige verschil is dat een man en vrouw fysiek niet hetzelfde zijn. Door de lichaamsbouw van de man heeft hij bepaalde taken die de vrouw niet tot haar verantwoordelijkheden hoeft te rekenen. De man kan ook bijvoorbeeld geen kinderen baren of borstvoeding geven. Dat zit niet in zijn natuur. In de Islam worden de verschillen tussen mannen en vrouwen duidelijk benadrukt maar ze toch als gelijken worden aangesproken. A
Trouwen met een kind van 9quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Immorele praktijken? Zoals het ontkennen van de vrouwelijke seksualiteit?
Verkrachting, aanranding, mishandeling, intimidatie, spugen en die dingen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:09 schreef selen het volgende:
[..]
Wat is 'sociaal wenselijk gedrag? ' = seks voor het huwelijk? Alcohol en drugsgebruik? Immorele praktijken?
Jamaar als moslims dat doen dan is dat (op de 1 of andere vage manier) weer onze schuld!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Verkrachting, aanranding, mishandeling, intimidatie, spugen en die dingen.
Dat zijn immorele praktijken.
Veel vrouwen in Stockholmsyndroom zoals selen, vind ik wel erg iig.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Altijd die obsessieve focus op seksualiteit...
Ik zou meer meer zorgen maken over barmhartigheid in deze samenleving. Minder 'sexy' en 'funky' dan prediken over de euvelen van de vleselijke liefde, natuurlijk, maar wel iets bruikbaarder.
Ik denk dat een vrouw dan juist meer zelfrespect krijgt. Je geeft dan waardering aan haar persoonlijkheid/karakter dan haar grote borsten en mooie benen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Door een vrouw in te pakken wordt ze juist weggezet als lustobject. Kennelijk zijn mannen niet in staat zichzelf te beheersen bij het zien van een gezicht, haar, of wat dies meer zij.
Integendeel. Moslims zijn dermate bezeten van de seksualiteit van de vrouw dat er allemaal regels bestaan om die lust in te perken en te ontkennen. De bijbel heeft wat dat betreft net zo goed een vinger in de seks-pap. Seksualiteit is stout en je moet je schamen enzovoort enzovoort en ondertussen kunnen ze er maar niet over ophouden en is het voor het zedige volk blijkbaar nodig dat er maatregelen worden genomen om hun perversiteit in toom te houden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef selen het volgende:
[..]
Vertel eens over die kind huwelijken etc.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw dan juist meer zelfrespect krijgt. Je geeft dan waardering aan haar persoonlijkheid/karakter dan haar grote borsten en mooie benen.
Ja, want een man is alleen maar geïnteresseerd in benen en borsten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw dan juist meer zelfrespect krijgt. Je geeft dan waardering aan haar persoonlijkheid/karakter dan haar grote borsten en mooie benen.
Juist minder dus, zo leer je toch nooit met elkaar omgaan om wie je bent en wat je bent?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik daarover vertel?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vertel eens over die kind huwelijken etc.
Of ga je niet in posts die niet positief zijn voor jou?
Achterlijk genoeg om of zichzelf op te blazen of heel hard rond te rennen en te schreeuwen met Kalashnikovs.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe achterlijk zijn mannen precies volgens jou?
Met stigmatiseren kun je niets bereiken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:19 schreef Elvi het volgende:
Als ik in de winter van top tot teen ben bedekt met megasjaal en muts wordt ik alsnog aangesproken door oude moslimmannen die dolgraag beter kennis met me willen maken tijdens het thee drinken.![]()
Ben ik verdorie nog steeds een lustobject met bevroren snot onder mn neus
Bedoelde je ditte?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:22 schreef selen het volgende:
[..]
Met stigmatiseren van ons moslims kun je niets bereiken.
Schat dit is me letterlijk meerdere malen overkomenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:22 schreef selen het volgende:
[..]
Met stigmatiseren kun je niets bereiken.
Ja dat, ik zie in interviews niks anders dan van die opgeschoten puberventjes, en helemaal niemand die hun eens aan de oren trekt en jij gaat daar zitten en jij daar en je komt pas de deur uit als je opleiding klaar is. Ben jij betoeterd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo'n mafkees verdiend gewoon een corrigerende tik. En dat is gewoon wat er mis is met met deze gasten. Ze zetten continu een grote bek op en niemand die er tegen in gaat binnen hun eigen omgeving.
De Islam wil dat dames zonder hun seksualiteit te benadrukken op gelijke wijze behandeld worden als mannen.Het benadrukken van seksualiteit in hedendaagse culturen zorgt ervoor dat vrouwen als lustobject behandeld worden. Daarnaast vraagt de Islam vrouwen hun lichamen en haren te bedekken om te voorkomen dat zij seksuele hinder ondervinden van de blikken van vreemde mannen. Vrouwen kunnen mannen tegemoet komen door zich bescheiden te kleden. Uiteindelijk is het in het belang van vrouwen om zichzelf te bedekken om zich tegen allerlei mogelijke vervelende zaken te beschermen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, want een man is alleen maar geïnteresseerd in benen en borsten.
Hoe achterlijk zijn mannen precies volgens jou?
Mogen deze vrouwen dan wel met vreemde mannen praten ?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Ironisch genoeg wordt hiermee precies het tegenovergestelde effect bereikt...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:24 schreef selen het volgende:
[..]
De Islam wil dat dames zonder hun seksualiteit te benadrukken op gelijke wijze behandeld worden als mannen.Het benadrukken van seksualiteit in hedendaagse culturen zorgt ervoor dat vrouwen als lustobject behandeld worden. Daarnaast vraagt de Islam vrouwen hun lichamen en haren te bedekken om te voorkomen dat zij seksuele hinder ondervinden van de blikken van vreemde mannen. Vrouwen kunnen mannen tegemoet komen door zich bescheiden te kleden. Uiteindelijk is het in het belang van vrouwen om zichzelf te bedekken om zich tegen allerlei mogelijke vervelende zaken te beschermen.
Waarom zou je met vreemde mannen willen praten?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mogen deze vrouwen dan wel met vreemde mannen praten ?
Dat krijgen ze helaas maar veel te veel in hun opvoeding, vrees ik, om het minste of geringste.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:25 schreef yvonne het volgende:
Gezonde schop onder hun hol moeten ze eens krijgen
Het grappige is, dat het tegendeel wordt bereikt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:24 schreef selen het volgende:
[..]
De Islam wil dat dames zonder hun seksualiteit te benadrukken op gelijke wijze behandeld worden als mannen.Het benadrukken van seksualiteit in hedendaagse culturen zorgt ervoor dat vrouwen als lustobject behandeld worden. Daarnaast vraagt de Islam vrouwen hun lichamen en haren te bedekken om te voorkomen dat zij seksuele hinder ondervinden van de blikken van vreemde mannen. Vrouwen kunnen mannen tegemoet komen door zich bescheiden te kleden. Uiteindelijk is het in het belang van vrouwen om zichzelf te bedekken om zich tegen allerlei mogelijke vervelende zaken te beschermen.
Wat een flauwekulredenering. Een vrouw waardeer je om haar persoonlijkheid/karakter als haar persoonlijkheid/karakter ok is. Haar borsten en benen zijn dan weer (mede)bepalend of je haar ook seksueel aantrekkelijk vindt. Die kwaliteiten kunnen samengaan, of niet, en de waardering zal daar mee samenhangen. En zal ik je een geheimpje verklappen? Een vrouw die op beide punten goed scoort, dat is de vrouw waarmee je trouwt. Erg he, dat wij mannen daar op selecteren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Denk dat je dan hele hordes broers en neven over je heen krijgt, geweld schuwen ze niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:25 schreef yvonne het volgende:
Gezonde schop onder hun hol moeten ze eens krijgen
Wat opmerkelijk is aangezien het eigenlijk de mannen zijn die het "probleem" veroorzaken, die rechtvaardige god belast dus de verkeerde mensen met het oplossen van het probleem.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:24 schreef selen het volgende:
[..]
Om gewaardeerd te worden om je persoonlijkheid en intelligentie, zoals jij aangaf ?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:27 schreef selen het volgende:
[..]
Waarom zou je met vreemde mannen willen praten?
Voor mij, als Westerling, kan een vrouw mooi en sexy zijn, maar tegelijkertijd kan ik respect voor haar hebben. Zo ben ik opgevoed en zo is een groot deel van de Westerse bevolking opgevoed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef selen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |