De video is te bekijken op:quote:GOUDA - Nederlandse vrouwen kleden zich te schaars en moeten mishandeld worden. Althans, zo hoort 't te zijn volgens moslimjongeren die geinterviewd zijn.
Volgens hen leven Nederlanders in een kuffaarstaat(Arabisch voor een ongelovigenstaat) en staan Nederlanders de moslims in de weg omdat Nederlanders niet geloven in Allah.
Ook zouden Nederlandse media zich schuldig maken aan het manipuleren van beelden door beelden te bewerken van onschuldige moslims die gestoken worden en die te veranderen in beelden waarin juist moslims de stekers zijn, vertelt een van de jongens.
De jongens sluiten het interview af met ''Free Palestina'' en een symbolische kruising van hun vingers.
quote:Ook zouden Nederlandse media zich schuldig maken aan het manipuleren van beelden door beelden te bewerken van onschuldige moslims die gestoken worden en die te veranderen in beelden waarin juist moslims de stekers zijn, vertelt een van de jongens.
Kont trollen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:39 schreef Slip het volgende:
Als de politiek nou eens toegeeft dat ze het niet onder controllen hebben, onze inteelt.
goede opbouw, eens met de tekstquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het zoveelste teken van een nauwelijks nog te overbruggen kloof in de samenleving. Ik begin er met de dag meer in te geloven dat de enige oplossing op den duur is dat moslims afscheid nemen van Nederland.
Jammerquote:En ja, ik weet dat niet alle moslims zo zijn. Maar we moeten echt af van die radicale figuren. En ook van ouders die hun kinderen zo opvoeden. Ik vind in dit stadium in elk geval dat de ouders aansprakelijk moeten worden gesteld voor de haat die hun kinderen uitkramen. Vervolg ze maar.
Ik ben van mening dat er geen gematigde islam is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het zoveelste teken van een nauwelijks nog te overbruggen kloof in de samenleving. Ik begin er met de dag meer in te geloven dat de enige oplossing op den duur is dat moslims afscheid nemen van Nederland.
En ja, ik weet dat niet alle moslims zo zijn. Maar we moeten echt af van die radicale figuren. En ook van ouders die hun kinderen zo opvoeden. Ik vind in dit stadium in elk geval dat de ouders aansprakelijk moeten worden gesteld voor de haat die hun kinderen uitkramen. Vervolg ze maar.
Vraag me af wat die naar knoflook stinkende varkentjes hier uberhaupt nog doen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De video is te bekijken op:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_we_haten_ong.html
Mooi, moslimjongeren die met zulke gedachtes opgevoed worden op jonge leeftijd(ik schat 12-14) en wij ons maar afvragen hoe 't komt dat deze jongens afreizen naar Syrie. 't blijkt maar weer eens hoe gehersenspoeld een groot deel van de islamitische jongeren is.
In andere landen word je uitgekotst als je dat land zo erg haat en 't zelfs tot ''ongelovigenstaat'' verklaart, in Nederland omarmen we ze. Jammer.
Lijkt me sterk dat die koters opgevoed zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
En ja, ik weet dat niet alle moslims zo zijn. Maar we moeten echt af van die radicale figuren. En ook van ouders die hun kinderen zo opvoeden. Ik vind in dit stadium in elk geval dat de ouders aansprakelijk moeten worden gesteld voor de haat die hun kinderen uitkramen. Vervolg ze maar.
Klinkt alsof ze de opvoeding in de moskee hebben gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die koters opgevoed zijn.
Wollah moet je djoekenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
''Ze kleden ons niet volgens ons geloof''
Goed gezien jongens, ga nu maar weer naar skorro ah zemmer.
Lijkt me niet dat die zo vaak naar de moskee gaan. Maarja, ik ken ze niet, dus ik kan dat niet zeker weten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze de opvoeding in de moskee hebben gehad.
Wollah ik kom je zo klap geven, dit is niet mijn topic vriendquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wollah moet je djoeken
ofzo iets
Klopt toch gewoon.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
Incidentje. Dit heeft niets met de islam te maken
Maar hé, moslims zijn zielig en worden gediscrimineerd (zeggen ze). Geen vervolging, maar uitzetting.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
De mening van Marcouch:quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:38 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:dvndm twitterde op woensdag 18-02-2015 om 18:00:31vanavond in rtlnieuws @LodewijkA spreekt moslima's die worden gediscrimineerd. @ahmedmarcouch wil betere registratie moslimdiscriminatie reageer retweet
het zijn de ouders niet die deze gedachtegoed hebben gegeven maar de media, het internetquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:42 schreef Slip het volgende:
en hoe komen die ouders aan deze gedachten? is lam?
Het mag wmb wel iets meer zijn dan een tik. Een paar tanden/kiezen eruit of gebroken poten. Eens kijken hoe snel ze begrijpen dat martelen heul niet leuk is. Idiote mafklappers dat het zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo'n mafkees verdiend gewoon een corrigerende tik. En dat is gewoon wat er mis is met met deze gasten. Ze zetten continu een grote bek op en niemand die er tegen in gaat binnen hun eigen omgeving.
Zoals?quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:54 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
het is wel zeker dat dit geen directe afspiegeling is van de menig die moslims in het algemeen hebben.
maar dit soort uitspraken blijven bestempellen als "incident" gaat mij te ver. Daardoor wordt de indruk gewekt dat het veroorloofbaar is om geen actie te ondernemen.
Dit gebeurt af en toe, maar onderneem er in die incidentele gevallen dan wel actie tegen.
Geitje voor jequote:Op donderdag 19 februari 2015 16:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wollah ik kom je zo klap geven, dit is niet mijn topic vriend
Beetje eigen sharia toepassen, niets mis mee.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Het mag wmb wel iets meer zijn dan een tik. Een paar tanden/kiezen eruit of gebroken poten. Eens kijken hoe snel ze begrijpen dat martelen heul niet leuk is. Idiote mafklappers dat het zijn.
Het blijven kinderen, gekquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:55 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Het mag wmb wel iets meer zijn dan een tik. Een paar tanden/kiezen eruit of gebroken poten. Eens kijken hoe snel ze begrijpen dat martelen heul niet leuk is. Idiote mafklappers dat het zijn.
Maar die ouders zitten op z'n minst te slapen en dat is verwaarlozing = kindermishandeling.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het zijn de ouders niet die deze gedachtegoed hebben gegeven maar de media, het internet
Nee jo het geloof van hun moet een vrouw zich bedekken, een afgelikt snoepje of een snoepje waar geen verpakking omzit willen ze dan ook niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
het zijn de ouders niet die deze gedachtegoed hebben gegeven maar de media, het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |