Ik denk dat een vrouw dan juist meer zelfrespect krijgt. Je geeft dan waardering aan haar persoonlijkheid/karakter dan haar grote borsten en mooie benen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Door een vrouw in te pakken wordt ze juist weggezet als lustobject. Kennelijk zijn mannen niet in staat zichzelf te beheersen bij het zien van een gezicht, haar, of wat dies meer zij.
Integendeel. Moslims zijn dermate bezeten van de seksualiteit van de vrouw dat er allemaal regels bestaan om die lust in te perken en te ontkennen. De bijbel heeft wat dat betreft net zo goed een vinger in de seks-pap. Seksualiteit is stout en je moet je schamen enzovoort enzovoort en ondertussen kunnen ze er maar niet over ophouden en is het voor het zedige volk blijkbaar nodig dat er maatregelen worden genomen om hun perversiteit in toom te houden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef selen het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om de waardering. Moslims zien de vrouw niet als een lustobject of sekssymbool (wat vaak wel het geval is in westerse samenleving).
Vertel eens over die kind huwelijken etc.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw dan juist meer zelfrespect krijgt. Je geeft dan waardering aan haar persoonlijkheid/karakter dan haar grote borsten en mooie benen.
Ja, want een man is alleen maar geïnteresseerd in benen en borsten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw dan juist meer zelfrespect krijgt. Je geeft dan waardering aan haar persoonlijkheid/karakter dan haar grote borsten en mooie benen.
Juist minder dus, zo leer je toch nooit met elkaar omgaan om wie je bent en wat je bent?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik daarover vertel?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vertel eens over die kind huwelijken etc.
Of ga je niet in posts die niet positief zijn voor jou?
Achterlijk genoeg om of zichzelf op te blazen of heel hard rond te rennen en te schreeuwen met Kalashnikovs.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe achterlijk zijn mannen precies volgens jou?
Met stigmatiseren kun je niets bereiken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:19 schreef Elvi het volgende:
Als ik in de winter van top tot teen ben bedekt met megasjaal en muts wordt ik alsnog aangesproken door oude moslimmannen die dolgraag beter kennis met me willen maken tijdens het thee drinken.![]()
Ben ik verdorie nog steeds een lustobject met bevroren snot onder mn neus
Bedoelde je ditte?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:22 schreef selen het volgende:
[..]
Met stigmatiseren van ons moslims kun je niets bereiken.
Schat dit is me letterlijk meerdere malen overkomenquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:22 schreef selen het volgende:
[..]
Met stigmatiseren kun je niets bereiken.
Ja dat, ik zie in interviews niks anders dan van die opgeschoten puberventjes, en helemaal niemand die hun eens aan de oren trekt en jij gaat daar zitten en jij daar en je komt pas de deur uit als je opleiding klaar is. Ben jij betoeterd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo'n mafkees verdiend gewoon een corrigerende tik. En dat is gewoon wat er mis is met met deze gasten. Ze zetten continu een grote bek op en niemand die er tegen in gaat binnen hun eigen omgeving.
De Islam wil dat dames zonder hun seksualiteit te benadrukken op gelijke wijze behandeld worden als mannen.Het benadrukken van seksualiteit in hedendaagse culturen zorgt ervoor dat vrouwen als lustobject behandeld worden. Daarnaast vraagt de Islam vrouwen hun lichamen en haren te bedekken om te voorkomen dat zij seksuele hinder ondervinden van de blikken van vreemde mannen. Vrouwen kunnen mannen tegemoet komen door zich bescheiden te kleden. Uiteindelijk is het in het belang van vrouwen om zichzelf te bedekken om zich tegen allerlei mogelijke vervelende zaken te beschermen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, want een man is alleen maar geïnteresseerd in benen en borsten.
Hoe achterlijk zijn mannen precies volgens jou?
Mogen deze vrouwen dan wel met vreemde mannen praten ?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Ironisch genoeg wordt hiermee precies het tegenovergestelde effect bereikt...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:24 schreef selen het volgende:
[..]
De Islam wil dat dames zonder hun seksualiteit te benadrukken op gelijke wijze behandeld worden als mannen.Het benadrukken van seksualiteit in hedendaagse culturen zorgt ervoor dat vrouwen als lustobject behandeld worden. Daarnaast vraagt de Islam vrouwen hun lichamen en haren te bedekken om te voorkomen dat zij seksuele hinder ondervinden van de blikken van vreemde mannen. Vrouwen kunnen mannen tegemoet komen door zich bescheiden te kleden. Uiteindelijk is het in het belang van vrouwen om zichzelf te bedekken om zich tegen allerlei mogelijke vervelende zaken te beschermen.
Waarom zou je met vreemde mannen willen praten?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mogen deze vrouwen dan wel met vreemde mannen praten ?
Dat krijgen ze helaas maar veel te veel in hun opvoeding, vrees ik, om het minste of geringste.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:25 schreef yvonne het volgende:
Gezonde schop onder hun hol moeten ze eens krijgen
Het grappige is, dat het tegendeel wordt bereikt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:24 schreef selen het volgende:
[..]
De Islam wil dat dames zonder hun seksualiteit te benadrukken op gelijke wijze behandeld worden als mannen.Het benadrukken van seksualiteit in hedendaagse culturen zorgt ervoor dat vrouwen als lustobject behandeld worden. Daarnaast vraagt de Islam vrouwen hun lichamen en haren te bedekken om te voorkomen dat zij seksuele hinder ondervinden van de blikken van vreemde mannen. Vrouwen kunnen mannen tegemoet komen door zich bescheiden te kleden. Uiteindelijk is het in het belang van vrouwen om zichzelf te bedekken om zich tegen allerlei mogelijke vervelende zaken te beschermen.
Wat een flauwekulredenering. Een vrouw waardeer je om haar persoonlijkheid/karakter als haar persoonlijkheid/karakter ok is. Haar borsten en benen zijn dan weer (mede)bepalend of je haar ook seksueel aantrekkelijk vindt. Die kwaliteiten kunnen samengaan, of niet, en de waardering zal daar mee samenhangen. En zal ik je een geheimpje verklappen? Een vrouw die op beide punten goed scoort, dat is de vrouw waarmee je trouwt. Erg he, dat wij mannen daar op selecteren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:15 schreef selen het volgende:
[..]
Denk dat je dan hele hordes broers en neven over je heen krijgt, geweld schuwen ze niet.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:25 schreef yvonne het volgende:
Gezonde schop onder hun hol moeten ze eens krijgen
Wat opmerkelijk is aangezien het eigenlijk de mannen zijn die het "probleem" veroorzaken, die rechtvaardige god belast dus de verkeerde mensen met het oplossen van het probleem.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:24 schreef selen het volgende:
[..]
Om gewaardeerd te worden om je persoonlijkheid en intelligentie, zoals jij aangaf ?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:27 schreef selen het volgende:
[..]
Waarom zou je met vreemde mannen willen praten?
Voor mij, als Westerling, kan een vrouw mooi en sexy zijn, maar tegelijkertijd kan ik respect voor haar hebben. Zo ben ik opgevoed en zo is een groot deel van de Westerse bevolking opgevoed.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef selen het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om de waardering. Moslims zien de vrouw niet als een lustobject of sekssymbool (wat vaak wel het geval is in westerse samenleving).
Hoe kan de Islam de man opdragen om de vrouw te onderdrukken terwijl de vrouw, een moeder, een echtgenote, een zus, en een dochter is van iedere man. In een Surah staat;
?Wij hebben de mens op het hart gedrukt betreffende zijn ouders, zijn moeder droeg hem in zwakte op zwakte, en zijn zogen nam twee jaren in beslag. Zeg Mij en uw ouders dank, tot Mij is de terugkeer. (Surah 31 :Ayah 14)
De Islam ziet de man en de vrouw niet als gelijksoortige maar als gelijkwaardige , in geen enkele opzicht bestaat er een verschil tussen man en vrouw wat betreft waarde van goede daden of slechte daden. Het enige verschil is dat een man en vrouw fysiek niet hetzelfde zijn. Door de lichaamsbouw van de man heeft hij bepaalde taken die de vrouw niet tot haar verantwoordelijkheden hoeft te rekenen. De man kan ook bijvoorbeeld geen kinderen baren of borstvoeding geven. Dat zit niet in zijn natuur. In de Islam worden de verschillen tussen mannen en vrouwen duidelijk benadrukt maar ze toch als gelijken worden aangesproken. A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |