abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149839620
quote:
10s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:22 schreef UpsideDown het volgende:
Whehehe, stoere boiis. Maar als ze een keer met het gezicht op de stoeptegels worden gelegd door oom agent gillen ze als wilde zwijntjes. _O-
rasies, RASIES, kkkaas, iek nieksj gedaan jonguh!

Ik zie het zo voor me als de agent Cor Pulent bovenop ze zit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149839669
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:11 schreef DroogDok het volgende:
Obvious troll..... En heel telegraaflezend Nederland kan weer lekker vuil spuwen.
Alleen triest dat dit gewoon waarheid is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:54:09 #253
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_149839678
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:48 schreef selen het volgende:

[..]

Je moet je volgens mij ook bezighouden met oorzaak-gevolg relaties.
Oorzaak = intolerante Islamitische gedachten en gedrag
Gevolg = Verkrachting en aanranding van Westers geklede vrouwen en een telkens grotere afkeer naar het Islamitische deel van de bevolking

Zo bedoel je het?
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_149839737
quote:

[..]

Oorzaak moslims worden dingen verteld welke in de westerse optiek geen sociaal wenselijk gedrag is, gevolg men gaat totaal als een malloot met onze westerse waarden om en voelt zich ook nog eens door de westerlingen gediscrimineerd.

Oplossing geen kinderen meer in geloofshuizen toelaten voor hun 18e of slechts ter excursie tijdens lessen maatschappijleer waar dan alle geloven behandeld worden.
pi_149839741
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Maar die ouders zitten op z'n minst te slapen en dat is verwaarlozing = kindermishandeling.
Sowieso is er met de opvoeding van dit soort kinderen iets niet in orde. Islam?
pi_149839797
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik heb hem al twee keer geplaatst in dit topic.

O, die zag ik al voorbij komen, zag niet gelijk dat het om -dat- filmpje ging maar een willekeurig ander filmpje :P
pi_149839958
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Aboutaleb is best tolerant heb ik het idee, en ook nog eens hoog opgeleid.

Scholing zal best wel het tolerantie niveau van een gedeelte van de groep kunnen verhogen, maar wanneer men dan weer naar een geloofsdienst gaat en hun voorman aldaar vertelt wederom verhalen over dingen die hun niet als normaal beschouwen maar de westerse wereld wel, dan blijf je in een vicieuze cirkel hangen.
Aboutaleb wordt gezien als een Uncle Tom. Daarbij hij wil ook niet dat zijn dochters trouwen met een kaas, las ik, of het waar is weet ik niet btw.
Maar ze hebben hetzelfde onderwijs gehad als wij.
I´m back.
pi_149840028
altijd die eindeloze discussies hier :')
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_149840096
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:01 schreef Bami-Powner het volgende:
altijd die eindeloze discussies hier :')
FOK!
I´m back.
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:02:39 #260
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_149840104
Teveel bergvolk geïmporteerd die borderline geretardeerd zijn, dan krijg je deze uitwassen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_149840204
quote:

[..]

Al loopt een vrouw poedelnaakt over straat; je hoort andermans lichamelijke integriteit t.a.t. te respecteren.

Jij ziet mannen echt als willoze slaven van hun oerinstincten, is het niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_149840226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O, die zag ik al voorbij komen, zag niet gelijk dat het om -dat- filmpje ging maar een willekeurig ander filmpje :P
Het lijkt inderdaad totaal niet op wat geen stijl er van heeft gemaakt.
pi_149840232
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Teveel bergvolk geïmporteerd die borderline geretardeerd zijn, dan krijg je deze uitwassen.
Denk dat het eerder door hun geloof komt dan door waar ze vandaan komen, zie dat filmpje maar waarin ze vinden dat Nederland een moslimstaat moet worden ofzo, volgepropt met aangeleerde islamrethoriek :P
pi_149840293
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad totaal niet op wat geen stijl er van heeft gemaakt.
Dat is niet wat ik bedoelde en zei, ik had het filmpje nog niet eens gezien toen ik op jou reageerde...
pi_149840379
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:54 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Oorzaak = intolerante Islamitische gedachten en gedrag
Gevolg = Verkrachting en aanranding van Westers geklede vrouwen en een telkens grotere afkeer naar het Islamitische deel van de bevolking

Zo bedoel je het?
Nee. Het gaat om de waardering. Moslims zien de vrouw niet als een lustobject of sekssymbool (wat vaak wel het geval is in westerse samenleving).

Hoe kan de Islam de man opdragen om de vrouw te onderdrukken terwijl de vrouw, een moeder, een echtgenote, een zus, en een dochter is van iedere man. In een Surah staat;

?Wij hebben de mens op het hart gedrukt betreffende zijn ouders, zijn moeder droeg hem in zwakte op zwakte, en zijn zogen nam twee jaren in beslag. Zeg Mij en uw ouders dank, tot Mij is de terugkeer. (Surah 31 :Ayah 14)

De Islam ziet de man en de vrouw niet als gelijksoortige maar als gelijkwaardige , in geen enkele opzicht bestaat er een verschil tussen man en vrouw wat betreft waarde van goede daden of slechte daden. Het enige verschil is dat een man en vrouw fysiek niet hetzelfde zijn. Door de lichaamsbouw van de man heeft hij bepaalde taken die de vrouw niet tot haar verantwoordelijkheden hoeft te rekenen. De man kan ook bijvoorbeeld geen kinderen baren of borstvoeding geven. Dat zit niet in zijn natuur. In de Islam worden de verschillen tussen mannen en vrouwen duidelijk benadrukt maar ze toch als gelijken worden aangesproken. A
pi_149840462
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef selen het volgende:

[..]

Nee. Het gaat om de waardering. Moslims zien de vrouw niet als een lustobject of sekssymbool (wat vaak wel het geval is in westerse samenleving).

Hoe kan de Islam de man opdragen om de vrouw te onderdrukken terwijl de vrouw, een moeder, een echtgenote, een zus, en een dochter is van iedere man. In een Surah staat;

?Wij hebben de mens op het hart gedrukt betreffende zijn ouders, zijn moeder droeg hem in zwakte op zwakte, en zijn zogen nam twee jaren in beslag. Zeg Mij en uw ouders dank, tot Mij is de terugkeer. (Surah 31 :Ayah 14)

De Islam ziet de man en de vrouw niet als gelijksoortige maar als gelijkwaardige , in geen enkele opzicht bestaat er een verschil tussen man en vrouw wat betreft waarde van goede daden of slechte daden. Het enige verschil is dat een man en vrouw fysiek niet hetzelfde zijn. Door de lichaamsbouw van de man heeft hij bepaalde taken die de vrouw niet tot haar verantwoordelijkheden hoeft te rekenen. De man kan ook bijvoorbeeld geen kinderen baren of borstvoeding geven. Dat zit niet in zijn natuur. In de Islam worden de verschillen tussen mannen en vrouwen duidelijk benadrukt maar ze toch als gelijken worden aangesproken. A
Door een vrouw in te pakken wordt ze juist weggezet als lustobject. Kennelijk zijn mannen niet in staat zichzelf te beheersen bij het zien van een gezicht, haar, of wat dies meer zij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_149840507
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Oorzaak moslims worden dingen verteld welke in de westerse optiek geen sociaal wenselijk gedrag is, gevolg men gaat totaal als een malloot met onze westerse waarden om en voelt zich ook nog eens door de westerlingen gediscrimineerd.

Oplossing geen kinderen meer in geloofshuizen toelaten voor hun 18e of slechts ter excursie tijdens lessen maatschappijleer waar dan alle geloven behandeld worden.
Wat is 'sociaal wenselijk gedrag? ' = seks voor het huwelijk? Alcohol en drugsgebruik? Immorele praktijken?
pi_149840553
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Door een vrouw in te pakken wordt ze juist weggezet als lustobject. Kennelijk zijn mannen niet in staat zichzelf te beheersen bij het zien van een gezicht, haar, of wat dies meer zij.
Er staat trouwens in de koran dat als een man een vrouw ziet, hij zijn ogen moet neerslaan en haar niet mag bekijken om zo haar eer te bewaren.
Dat een vrouw zich van top tot teen moet bedekken staat er dan weer niet in.
pi_149840563
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:09 schreef selen het volgende:

[..]

Wat is 'sociaal wenselijk gedrag? ' = seks voor het huwelijk? Alcohol en drugsgebruik? Immorele praktijken?
Immorele praktijken? Zoals het ontkennen van de vrouwelijke seksualiteit?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_149840564
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:07 schreef selen het volgende:

[..]

Ah, dat 6 jarig meisje die een oude vent moet trouwen is gewoon echte liefde?
pi_149840577
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Immorele praktijken? Zoals het ontkennen van de vrouwelijke seksualiteit?
Trouwen met een kind van 9 :P
pi_149840633
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:09 schreef selen het volgende:

[..]

Verkrachting, aanranding, mishandeling, intimidatie, spugen en die dingen.

Dat zijn immorele praktijken.
pi_149840680
Altijd die obsessieve focus op seksualiteit...

Ik zou meer meer zorgen maken over barmhartigheid in deze samenleving. Minder 'sexy' en 'funky' dan prediken over de euvelen van de vleselijke liefde, natuurlijk, maar wel iets bruikbaarder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_149840785
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:11 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Verkrachting, aanranding, mishandeling, intimidatie, spugen en die dingen.

Dat zijn immorele praktijken.
Jamaar als moslims dat doen dan is dat (op de 1 of andere vage manier) weer onze schuld! :o
pi_149840802
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Altijd die obsessieve focus op seksualiteit...

Ik zou meer meer zorgen maken over barmhartigheid in deze samenleving. Minder 'sexy' en 'funky' dan prediken over de euvelen van de vleselijke liefde, natuurlijk, maar wel iets bruikbaarder.
Veel vrouwen in Stockholmsyndroom zoals selen, vind ik wel erg iig.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')